De WO3 reeks zal niet verder komen dan 1 topic vrees ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kan deze reeks overgaan in een WO3-reeks. Kan veel kanten op momenteel. Kan ook rustiger worden als Rusland verlies neemt.
Dit zijn die honderden gevangenen die vrijheid na 6 maanden werd beloofd...quote:
Drone zwermen die 1 voor 1 soldaten opzoeken... Die kant gaat het wel op uiteindelijk.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als de NAVO ingrijpt dan zal er geen soldaat voet aan de grond zetten daar. Kruisraketten en stealth bommenwerpers vernietigen de volledige anti luchtdoelcapaciteit van de Russen waarna vervolgens conventionele bommenwerpers de rest van het materieel wegvaagt.
Wat gaan we aan slachtoffers zien als Rusland straks 300k Russen inzet die letterlijk nergens anders goed voor zijn dan wandelende zandzakken met toevallig een roestige AK in hun handen. WO2 getallen aan doden per dag.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit zijn die honderden gevangenen die vrijheid na 6 maanden werd beloofd...
Ze waren beter af geweest als ze geweigerd hadden...
En ze hebben niet eens de kans gehad om zich over te geven...
[ twitter ]
Nope, drones gaan nooit zo goedkoop worden dat ze hiervoor ingezet kunnen worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Drone zwermen die 1 voor 1 soldaten opzoeken... Die kant gaat het wel op uiteindelijk.
Volgens mij zou dat geen probleem moeten zijn als het one-use drones zijn die gewoon via 3D printing of andere technieken letterlijk per tienduizenden geproduceerd worden. Zolang de AI maar slim genoeg is, maar deze kan centraal geupdate worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nope, drones gaan nooit zo goedkoop worden dat ze hiervoor ingezet kunnen worden.
Misschien alleen in hele moeilijke situaties zoals bij die kerncentrale die nu bezet wordt maar verder niet
Het is letterlijk gewoon een grote groep mannen met een roestige geweer die richting de Ukrainse trenches lopen. Ze worden kilometers vantevoren al gespot door satellieten en drones en dan weggeblazen door supernauwkeurige artillery.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat gaan we aan slachtoffers zien als Rusland straks 300k Russen inzet die letterlijk nergens anders goed voor zijn dan wandelende zandzakken met toevallig een roestige AK in hun handen. WO2 getallen aan doden per dag.
Ah ja dit zijn natuurlijk de aanvalsgolven bedoeld om ongewensten te laten zuiveren door Oekrane.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit zijn die honderden gevangenen die vrijheid na 6 maanden werd beloofd...
Ze waren beter af geweest als ze geweigerd hadden...
En ze hebben niet eens de kans gehad om zich over te geven...
[ twitter ]
Jawel hoor je hebt nu bv Noorse drones die zo groot zijn als een flinke mug.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nope, drones gaan nooit zo goedkoop worden dat ze hiervoor ingezet kunnen worden.
Misschien alleen in hele moeilijke situaties zoals bij die kerncentrale die nu bezet wordt maar verder niet
Een oorlog is wel makkelijk om van je ongewensten af te komen idd: gevangenen, werkelozen, allochtonen, hangjongeren... Voor Rusland is het win-win, of ze veroveren gebied of ze gaan dood en Rusland is van hun afquote:Op woensdag 28 september 2022 09:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja dit zijn natuurlijk de aanvalsgolven bedoeld om ongewensten te laten zuiveren door Oekrane.
De rest wordt op de muren van de mergelgrotten geschrevenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De WO3 reeks zal niet verder komen dan 1 topic vrees ik.
Massaproductie doe je juist niet met 3d printenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat geen probleem moeten zijn als het one-use drones zijn die gewoon via 3D printing of andere technieken letterlijk per tienduizenden geproduceerd worden. Zolang de AI maar slim genoeg is, maar deze kan centraal geupdate worden.
De luchtmacht van de VS heeft wel al geexperimenteerd met het loslaten van drone zwermen uit vliegtuigen.
De Black Hornet idd, de UK heeft er een paar van gekocht maar ze zijn zo duur dat ze alleen voor bijzondere gelegenheden zoals een gijzeling oid gebruikt kunnen worden: US$195,000quote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jawel hoor je hebt nu bv Noorse drones die zo groot zijn als een flinke mug.
Hang daar een explosief aan en je bent er. NL gebruikt die dingen al.
Hier verliezen betekent waarschijnlijk het politieke einde van Poetin en consorten, en misschien wel het einde van hun leven.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp er echt geen fluit van wat hebben die russen nou nog te winnen? Het gezichtsverlies gaat alleen maar groter worden.
Het kwaad is Putin en niemand anders.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp er echt geen fluit van wat hebben die russen nou nog te winnen? Het gezichtsverlies gaat alleen maar groter worden.
Poetin probeert zo lang mogelijk aan de macht te blijven, that's all.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Hoe wil je daar een explosief van enig gewicht aan hangen? Een zwaluw kan ook geen kokosnoot tillen.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De Black Hornet idd, de UK heeft er een paar van gekocht maar ze zijn zo duur dat ze alleen voor bijzondere gelegenheden zoals een gijzeling oid gebruikt kunnen worden: US$195,000
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Hornet_Nano
Dit gaat het qua kosten natuurlijk nooit winnen van een kogel (50 ct), artillery (500 dollar)
Ome Vlad gooit er nu lichamen tegenaan om het tot de winter te kunnen rekken, met de verwachting/hoop dat dan de eensgezindheid het Westen uiteen valt door een combinatie onbetaalbare energierekeningen voor burgers en industrie en gebieden die wellicht helemaal niet verwarmd kunnen worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Poetin moet wel een reuze bord voor zijn kop hebben. Volgens mij is dat ook wel Rus eigen. Gewoon alles ontkennen met uitgestreken rotkop.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Jij, ik en velen hier komen tot die conclusie omdat we er niet zo dichtbij staan. En waarschijnlijk ook omdat we net andere info krijgen, waardoor we tot andere conclusies komen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Daar lijkt het wel op idd. Maar ook al zou de steun vanuit Europa minder worden... zolang de VS blijft steunen en Oekrane gemotiveerd blijft is Poetin de sjaak. Idealiter zou Poetin het moeten uithouden tot de presidentsverkiezingen in de VS en hopen dat een Republikein die hij in z'n zak heeft wint (bijv. Trump) maar dat is pas eind 2024. Turkije dat 180 graden draait of China die zich actiever achter Rusland schaart zijn andere dingen die nog de redding van Poetin zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ome Vlad gooit er nu lichamen tegenaan om het tot de winter te kunnen rekken, met de verwachting/hoop dat dan de eensgezindheid het Westen uiteen valt door een combinatie onbetaalbare energierekeningen voor burgers en industrie en gebieden die wellicht helemaal niet verwarmd kunnen worden.
Met al het ongetrainde kanonnenvlees gaan we dit de komende periode veel zien vrees ik.quote:
Mijn voorspelling komt uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik geef Lyman nog een week. Als de Oekraners ten noorden van Lyman doorstoten, dan raakt Lyman omsingeld. De Russische soldaten worden dan gevangen genomen of gedood. Of ze gaan massaal vluchten waardoor Rusland weer duizenden km2 gaat verliezen.
En minder nauwkeurige MG 3'squote:Op woensdag 28 september 2022 09:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
...en dan weggeblazen door supernauwkeurige artillery.
Gewoon kansloos
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op idd. Maar ook al zou de steun vanuit Europa minder worden... zolang de VS blijft steunen en Oekrane gemotiveerd blijft is Poetin de sjaak. Idealiter zou Poetin het moeten uithouden tot de presidentsverkiezingen in de VS en hopen dat een Republikein die hij in z'n zak heeft wint (bijv. Trump) maar dat is pas eind 2024. Turkije dat 180 graden draait of China die zich actiever achter Rusland schaart zijn andere dingen die nog de redding van Poetin zouden kunnen zijn.
Nee, en China zie ik ook niet volledig kiezen voor Rusland dus Poetin is de sjaak op zijn minst de komende 2 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.
kunnen we daar een andere uitslag dan erdogan verwachten?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:43 schreef ExTec het volgende:
Volgend jaar verkiezingen in turkije.
Turkije ligt waar het ligt, daar gaat niemand iets aan veranderen. En het ligt precies goed. Op een dag zullen de turken wel weer rijk worden door hun ligging.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.
Beetje drones leveren aan Oekraine en ondertussen wat handjeklap met Rusland doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
De trollen en wappies, zullen hier wel een komplot van de VS inzien. Want het is logisch dat de russen dit doen, als reactie op de amerikanen, nadat de amerikanen die pijpleiding in zee hebben opgeblazen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:46 schreef Perrin het volgende:
Kijk nou, goed gecordineerd met de aanslagen op Nord Stream.
[ twitter ]
Ja voor straf verdubbelen ze het aantal pijpleidingen waarlangs geen gas meer naar Europa stroomt. Logisch.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De trollen en wappies, zullen hier wel een komplot van de VS inzien. Want het is logisch dat de russen dit doen, als reactie op de amerikanen, nadat de amerikanen die pijpleiding in zee hebben opgeblazen.
quote:Het grootste sociale netwerk van Rusland is niet langer te downloaden op Apple-telefoons. De app van VK is uit de app-store gehaald, zonder dat Apple hier een specifieke reden voor heeft gegeven. Dat meldt tech-site The Verge.
Naast de gewone VK-app gaat het ook om de andere apps die bij het netwerk horen. VK is vergelijkbaar met Facebook en heeft naast een sociaal netwerk onder meer ook een mail- en muziekdienst. Het is de op vijf na populairste site in Rusland.
Het Russische minister van digitale zaken onderzoekt wat de reden is van Apple om de dienst te weren uit de app-stores. VK belooft dat het de bestaande iOS-apps wel blijft ondersteunen, al kunnen er problemen met notificaties en betalingen ontstaan. De apps zijn nog wel beschikbaar via de Google Play Store.
Rusland kan zijn eigen telefoons gaan maken, succes.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:56 schreef HSG het volgende:
Gelukkig mag je van Apple/Google nog wel apps uit het Midden-Oosten downloaden waar je slaafjes kan kopen.
Oeps zei ik dat nou hardop?
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-facebook~a21cd0f4/
[..]
Doet China ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Rusland kan zijn eigen telefoons gaan maken, succes.
Giga beveiligen terwijl hij niet meer de bescherming heeft van nukes en letterlijk de hele wereld hem wilt doodmaken?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:21 schreef bleiblei het volgende:
Die man maakt geen kans meer. Als ik hem was, zou ik anoniem een tropisch eiland kopen, giga beveiligen en daar mijn laatste jaren als Bond villain doorbrengen.
Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe wil je daar een explosief van enig gewicht aan hangen? Een zwaluw kan ook geen kokosnoot tillen.
quote:Op woensdag 28 september 2022 11:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
Dat zijn wel wat geavanceerdere landen tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Doet China ook.
Net als Korea.
Of Japan.
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zijn wel wat geavanceerdere landen tegenwoordig.
Ja, maar die hebben fabrieken waar ze de benodigde chips maken, Rusland niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Doet China ook.
Net als Korea.
Of Japan.
China handelt nog steeds met Rusland dus aan chips komen ze wel.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben fabrieken waar ze de benodigde chips maken, Rusland niet.
Mwja, die landen maken ook nog andere dingen die we graag willen kopen.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Doet China ook.
Net als Korea.
Of Japan.
Daar zou ik niet op rekenen gegeven het feit dat veel Russische bedrijven stil liggen omdat ze geen chips meer hebben.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:05 schreef HSG het volgende:
[..]
China handelt nog steeds met Rusland dus aan chips komen ze wel.
We hebben het niet over iets kopen van Rusland of China. Ik heb het over Rusland die nog steeds producten van China kan krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Mwja, die landen maken ook nog andere dingen die we graag willen kopen.
En wat maakt rusland, dat we willen kopen?
Niks.
De Afrikaanse wel, maar die migreert niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een Europese of een Afrikaanse zwaluw?
Ze moeten dan eerst nog een economie opzetten, die ook dingen produceert, anders dan gas en olie. Er zijn geen spullen uit rusland die iemand wil, we hebben geen russische schoenen of kleding of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:07 schreef HSG het volgende:
[..]
We hebben het niet over iets kopen van Rusland of China. Ik heb het over Rusland die nog steeds producten van China kan krijgen.
China levert die niet. Waarom zouden zij hun positie op de veel lucratievere Europese/Amerikaanse markt op het spel zetten zodat de Russen het telefoon-equivalent van een Lada in elkaar kunnen beunen?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:07 schreef HSG het volgende:
[..]
We hebben het niet over iets kopen van Rusland of China. Ik heb het over Rusland die nog steeds producten van China kan krijgen.
Toch is de chipexport naar Rusland met 90% gedaald.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:05 schreef HSG het volgende:
[..]
China handelt nog steeds met Rusland dus aan chips komen ze wel.
Hij staat er in de peilingen niet best voor en de Turkse economie nog slechter.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:44 schreef Adames het volgende:
[..]
kunnen we daar een andere uitslag dan erdogan verwachten?
Kan me herinneren dat ze dat al voordat de oorlog begon dedenquote:Op woensdag 28 september 2022 11:19 schreef Perrin het volgende:
Meer en meer Westerse landen raden landgenoten aan Rusland direct te verlaten..
[ twitter ]
Treurig stelletje ouwe sokken.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Mobilized reservists in occupied Sevastopol, Crimea
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben het verzorgingstehuis gemobiliseerd of wtf is dit?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik me wel voorstellen. Door de mobilisatie lopen de spanningen daar in de samenleving flink op en je weet niet waar dat eindigt.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:19 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Mwah, iemand van 50 kan conditioneel best sterk en gemotiveerd zijn. Om deze foto´s lach ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze hebben het verzorgingstehuis gemobiliseerd of wtf is dit?
Die houden het niet vol tegen een twintigjarige in de bloei van zijn leve.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, iemand van 50 kan conditioneel best sterk en gemotiveerd zijn. Om deze foto´s lach ik niet.
Er zijn wel wat redenen waarom de doorsnee soldaat die een oorlog in wordt gestuurd begin 20 is en geen 50 h.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, iemand van 50 kan conditioneel best sterk en gemotiveerd zijn. Om deze foto´s lach ik niet.
Grootste gedeelte van de bescherming zit em in het feit dat niemand weet dat je op zo een eiland zit.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Giga beveiligen terwijl hij niet meer de bescherming heeft van nukes en letterlijk de hele wereld hem wilt doodmaken?
morituri te salutantquote:Op woensdag 28 september 2022 11:30 schreef Raw85 het volgende:
Zag de foto hier volgens mij al eerder gepost worden maar kan hem niet meer zo snel terugvinden dus nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat een treurnis. Zo'n man van zo'n leeftijd met zulke uitrusting kan misschien als boswachter ergens de wacht houden ofzo maar toch niet serieus vechten tegen goed georganiseerde Oekraners die voorzien zijn van allerlei Westerse wapensystemen en technologie.
EDIT; haha zie nu dat iemand net ook alweer deze foto heeft gepost. Top
Zouden ze al spijt hebben van hun anschluss?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die houden het niet vol tegen een twintigjarige in de bloei van zijn leve.
Ja ik snap het. Maar een getrainde 50 jarige gaat het echt wel winnen tegen de Mc donalds pap generatie die alles vanzelfsprekend vinden.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zijn wel wat redenen waarom de doorsnee soldaat die een oorlog in wordt gestuurd begin 20 is en geen 50 h.
Vroeg of laat vinden ze je toch.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de bescherming zit em in het feit dat niemand weet dat je op zo een eiland zit.
De giga beveiliging moet er alleen maar voor zorgen dat dat zo blijft.
Zien die lui er getraind uit?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snap het. Maar een getrainde 50 jarige gaat het echt wel winnen tegen de Mc donalds pap generatie die alles vanzelfsprekend vinden.
Begrijp me goed, ik lach ook om dit leger. Maar de jubelstemming die er nu heerst -hopelijk niet bij Ukraine- is ongepast en prematuur. Het is nog lang niet gewonnen.
Achja, 50 jarigen stammen weer af van de patatgeneratie.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snap het. Maar een getrainde 50 jarige gaat het echt wel winnen tegen de Mc donalds pap generatie die alles vanzelfsprekend vinden.
Begrijp me goed, ik lach ook om dit leger. Maar de jubelstemming die er nu heerst -hopelijk niet bij Ukraine- is ongepast en prematuur. Het is nog lang niet gewonnen.
Dat is toch gewoon rood reisadvies? Valt me mee dat dat niet al langer is.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:19 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Treurig om te zien.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:30 schreef Raw85 het volgende:
Zag de foto hier volgens mij al eerder gepost worden maar kan hem niet meer zo snel terugvinden dus nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat een treurnis. Zo'n man van zo'n leeftijd met zo'n uitrusting kan misschien als boswachter ergens de wacht houden ofzo maar toch niet serieus vechten tegen goed georganiseerde Oekraners die voorzien zijn van allerlei Westerse wapensystemen en technologie.
EDIT; haha zie nu dat iemand net ook alweer deze foto heeft gepost. Top
In elk geval niet dronken, obese, en met een peuk in hun snuit.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zien die lui er getraind uit?
niks mis met canvas. Kun je nog mooi zelf naaien als er een scheur in komt.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het heeft ook zijn voordelen je krijgt een leuke retro rugzak...
Kunnen beter gewoon zwarte rugzakken van 1.90m en ritssluiting meegeven.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het heeft ook zijn voordelen je krijgt een leuke retro rugzak...
Hun vorige eigenaar ligt onder de oekraiense bodem.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, die gasten hebben in ieder geval wel nette AK's. Hoe zit dat dan?
Ik bedenk ook maar wat natuurlijk, maar misschien hebben ze geluk dat er op de Krim sowieso al wat degelijk spul was opgeslagen oid? En dat vooral die opgeroepen mannen uit de buitengebieden als Dagestan etc met troep op pad worden gestuurdquote:Op woensdag 28 september 2022 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In elk geval niet dronken, obese, en met een peuk in hun snuit.
Op zich niets maar op het slagveld zul je er last mee krijgen.quote:
Ik weet niet welk model dat is, maar er zijn modellen waar je bijna niet raak mee kan schieten, maar wel die wel door een kind te gebruiken zijn. Meer in het wilde weg schieten en per ongeluk wat raken. Ook gevaarlijk, maar meer voor andere situaties.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Voor de foto. Hierna krijgen ze hun verroest stukje knalpijp weer terugquote:Op woensdag 28 september 2022 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Ahja het is hier thuis ook een slagveldquote:Op woensdag 28 september 2022 12:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op zich niets maar op het slagveld zul je er last mee krijgen.
je kunt niet anders dan jaloers zijn op de blijkbaar korte levertijd van de Lada.quote:
Ja, dat is dus wel een grap.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die bejaarden hebben ze misschien nodig omdat die nog weten hoe dit werkt en onderhouden moet worden.
At a minimum? Dus dit is nu hun maximum. Lichamen en een kapotte gasbuis.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze gaan er lichamen tegenaan gooien totdat heel Donetsk veroverd is. RIP 1.2 miljoen Russen
https://www.aljazeera.com(...)sham-referenda-at-un
Russian offensive to continue until Moscow controls Donetsk: Kremlin
The Kremlin has said that Russia must press on with its self-described “special military operation” until it takes full control of eastern Ukraine’s Donetsk region.
In a call with reporters, Kremlin spokesman Dmitry Peskov said the offensive would continue “at a minimum” until it had achieved the “liberation” of the self-proclaimed breakaway Donetsk People’s Republic (DPR), referring to the region’s Russian-backed administration.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |