De rest wordt op de muren van de mergelgrotten geschrevenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De WO3 reeks zal niet verder komen dan 1 topic vrees ik.
Massaproductie doe je juist niet met 3d printenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat geen probleem moeten zijn als het one-use drones zijn die gewoon via 3D printing of andere technieken letterlijk per tienduizenden geproduceerd worden. Zolang de AI maar slim genoeg is, maar deze kan centraal geupdate worden.
De luchtmacht van de VS heeft wel al geexperimenteerd met het loslaten van drone zwermen uit vliegtuigen.
De Black Hornet idd, de UK heeft er een paar van gekocht maar ze zijn zo duur dat ze alleen voor bijzondere gelegenheden zoals een gijzeling oid gebruikt kunnen worden: US$195,000quote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jawel hoor je hebt nu bv Noorse drones die zo groot zijn als een flinke mug.
Hang daar een explosief aan en je bent er. NL gebruikt die dingen al.
Hier verliezen betekent waarschijnlijk het politieke einde van Poetin en consorten, en misschien wel het einde van hun leven.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp er echt geen fluit van wat hebben die russen nou nog te winnen? Het gezichtsverlies gaat alleen maar groter worden.
Het kwaad is Putin en niemand anders.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp er echt geen fluit van wat hebben die russen nou nog te winnen? Het gezichtsverlies gaat alleen maar groter worden.
Poetin probeert zo lang mogelijk aan de macht te blijven, that's all.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Hoe wil je daar een explosief van enig gewicht aan hangen? Een zwaluw kan ook geen kokosnoot tillen.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De Black Hornet idd, de UK heeft er een paar van gekocht maar ze zijn zo duur dat ze alleen voor bijzondere gelegenheden zoals een gijzeling oid gebruikt kunnen worden: US$195,000
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Hornet_Nano
Dit gaat het qua kosten natuurlijk nooit winnen van een kogel (50 ct), artillery (500 dollar)
Ome Vlad gooit er nu lichamen tegenaan om het tot de winter te kunnen rekken, met de verwachting/hoop dat dan de eensgezindheid het Westen uiteen valt door een combinatie onbetaalbare energierekeningen voor burgers en industrie en gebieden die wellicht helemaal niet verwarmd kunnen worden.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Poetin moet wel een reuze bord voor zijn kop hebben. Volgens mij is dat ook wel Rus eigen. Gewoon alles ontkennen met uitgestreken rotkop.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Jij, ik en velen hier komen tot die conclusie omdat we er niet zo dichtbij staan. En waarschijnlijk ook omdat we net andere info krijgen, waardoor we tot andere conclusies komen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:12 schreef Document1 het volgende:
Daar lijkt het wel op idd. Maar ook al zou de steun vanuit Europa minder worden... zolang de VS blijft steunen en Oekrane gemotiveerd blijft is Poetin de sjaak. Idealiter zou Poetin het moeten uithouden tot de presidentsverkiezingen in de VS en hopen dat een Republikein die hij in z'n zak heeft wint (bijv. Trump) maar dat is pas eind 2024. Turkije dat 180 graden draait of China die zich actiever achter Rusland schaart zijn andere dingen die nog de redding van Poetin zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ome Vlad gooit er nu lichamen tegenaan om het tot de winter te kunnen rekken, met de verwachting/hoop dat dan de eensgezindheid het Westen uiteen valt door een combinatie onbetaalbare energierekeningen voor burgers en industrie en gebieden die wellicht helemaal niet verwarmd kunnen worden.
Met al het ongetrainde kanonnenvlees gaan we dit de komende periode veel zien vrees ik.quote:
Mijn voorspelling komt uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik geef Lyman nog een week. Als de Oekraners ten noorden van Lyman doorstoten, dan raakt Lyman omsingeld. De Russische soldaten worden dan gevangen genomen of gedood. Of ze gaan massaal vluchten waardoor Rusland weer duizenden km2 gaat verliezen.
En minder nauwkeurige MG 3'squote:Op woensdag 28 september 2022 09:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
...en dan weggeblazen door supernauwkeurige artillery.
Gewoon kansloos
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op idd. Maar ook al zou de steun vanuit Europa minder worden... zolang de VS blijft steunen en Oekrane gemotiveerd blijft is Poetin de sjaak. Idealiter zou Poetin het moeten uithouden tot de presidentsverkiezingen in de VS en hopen dat een Republikein die hij in z'n zak heeft wint (bijv. Trump) maar dat is pas eind 2024. Turkije dat 180 graden draait of China die zich actiever achter Rusland schaart zijn andere dingen die nog de redding van Poetin zouden kunnen zijn.
Nee, en China zie ik ook niet volledig kiezen voor Rusland dus Poetin is de sjaak op zijn minst de komende 2 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.
kunnen we daar een andere uitslag dan erdogan verwachten?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:43 schreef ExTec het volgende:
Volgend jaar verkiezingen in turkije.
Turkije ligt waar het ligt, daar gaat niemand iets aan veranderen. En het ligt precies goed. Op een dag zullen de turken wel weer rijk worden door hun ligging.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Turkije zal nooit helemaal draaien. De hele reden dat turkije een belangrijk land is, is omdat geografisch op zo'n belangrijke grens ligt. Ze zullen nooit volledig partij kiezen voor 1 kant.
Beetje drones leveren aan Oekraine en ondertussen wat handjeklap met Rusland doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:42 schreef Adames het volgende:
[..]
De trollen en wappies, zullen hier wel een komplot van de VS inzien. Want het is logisch dat de russen dit doen, als reactie op de amerikanen, nadat de amerikanen die pijpleiding in zee hebben opgeblazen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:46 schreef Perrin het volgende:
Kijk nou, goed gecordineerd met de aanslagen op Nord Stream.
[ twitter ]
Ja voor straf verdubbelen ze het aantal pijpleidingen waarlangs geen gas meer naar Europa stroomt. Logisch.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De trollen en wappies, zullen hier wel een komplot van de VS inzien. Want het is logisch dat de russen dit doen, als reactie op de amerikanen, nadat de amerikanen die pijpleiding in zee hebben opgeblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |