De Krim beschouwt Rusland als grondgebied, er zijn inmiddels meerdere aanvallen geweest op doelen aldaar zonder enige verdere reactie in de zin van kernwapens of "escalatie".quote:Op maandag 26 september 2022 16:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je mist het hele punt.
Zodra Rusland het gaat beschouwen als grondgebied kan dat wel degelijk invloed hebben.
Zijn punt is dat De Krim al gezien wordt als Russisch grondgebiedquote:Op maandag 26 september 2022 16:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je mist het hele punt.
Zodra Rusland het gaat beschouwen als grondgebied kan dat wel degelijk invloed hebben.
Dan hadden ze net zo goed de hele Ukraine kunnen uitroepen tot Russisch grondgebiedquote:Op maandag 26 september 2022 17:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het onzin is? Sla de doctrine van het Kremlin er maar eens op na, en dan zul je zien dat een militaire interventie van een vreemde mogendheid op Russisch grondgebied beantwoord zal worden met kernwapens. Rusland zal die afvallige regio's na de referendums gewoon beschouwen als grondgebied.
Ik hoop van niet in elk geval.quote:Op maandag 26 september 2022 17:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is nogal een keuze, natuurlijk. Understatement van het jaar.
Er is nooit een militaire bevrijdingsmissie op de Krim geweest.quote:Op maandag 26 september 2022 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Krim beschouwt Rusland als grondgebied, er zijn inmiddels meerdere aanvallen geweest op doelen aldaar zonder enige verdere reactie in de zin van kernwapens of "escalatie".
Zelfs voor dit conflict begon liep Poetin al te dreigen met nucleaire inzet, het is bepaald niets nieuws.
Volgens mij is dat exact hoe Poetin Oekraine ziet en vanaf het begin van de oorlog eigenlijk behandeld heeft. Een lastige provincie die onder controle gebracht moet worden.quote:Op maandag 26 september 2022 17:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed de hele Ukraine kunnen uitroepen tot Russisch grondgebied![]()
![]()
Yet...quote:Op maandag 26 september 2022 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er is nooit een militaire bevrijdingsmissie op de Krim geweest.
Nee? Oekraine ziet de aanvallen op doelen in de Krim wel zo.quote:Op maandag 26 september 2022 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er is nooit een militaire bevrijdingsmissie op de Krim geweest.
En dit is dan het provinciehuisquote:Op maandag 26 september 2022 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dat exact hoe Poetin Oekraine ziet en vanaf het begin van de oorlog eigenlijk behandeld heeft. Een lastige provincie die onder controle gebracht moet worden.
Moet je voor de grap dit eens bekijken:quote:Op maandag 26 september 2022 16:42 schreef ExTec het volgende:
Het leeghalen van musea gaat verder.
[ twitter ]
Judgement Day responsequote:Op maandag 26 september 2022 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Krim beschouwt Rusland als grondgebied, er zijn inmiddels meerdere aanvallen geweest op doelen aldaar zonder enige verdere reactie in de zin van kernwapens of "escalatie".
Zelfs voor dit conflict begon liep Poetin al te dreigen met nucleaire inzet, het is bepaald niets nieuws.
Het gaat er niet om wat Oekraïne denkt en vindt, Dat is niet relevant voor vergeldingsacties van de Russen. Ik heb het over de militaire doctrine van Rusland, waarin staat dat "boots on the ground" in Russische gebieden een rode lijn is. Bombardementen vallen hier dus helemaal niet onder.quote:Op maandag 26 september 2022 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee? Oekraine ziet de aanvallen op doelen in de Krim wel zo.
Wat nou als we alle , 'kijk uit want ik heb kernwapens' opmerkingen gaan optellen? Want het zijn er meerderen en dat is opzich al vreemd en zwak. De eerste keer is schrikken, maar na een paar keer, vraag ik me af of dat het wel betekent.quote:Op maandag 26 september 2022 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Judgement Day responseDat hebben we gezien ja
![]()
Russia threatens ‘Judgement Day’ response to any attack on Crimea
Zie de post van Starhopper.quote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Oekraïne denkt en vind, Dat is niet relevant voor vergeldingsacties van de Russen. Ik heb het over de militaire doctrine van Rusland, waarin staat dat "boots on the ground" in Russische gebieden een rode lijn is. Bombardementen vallen hier dus helemaal niet onder.
Neehoor. Dat staat er niet.quote:Op maandag 26 september 2022 17:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Sla de doctrine van het Kremlin er maar eens op na, en dan zul je zien dat een militaire interventie van een vreemde mogendheid op Russisch grondgebied beantwoord zal worden met kernwapens.
De doctrine heeft Putin haarfijn uitgelegd in zijn toespraken.quote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zie de post van Starhopper.
Maar waar kan ik overigens die doctrine terugvinden zodat ik het zelf even kan nalezen?
Bron die precies laat zien wat jij claimt?quote:Op maandag 26 september 2022 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De doctrine heeft Putin haarfijn uitgelegd in zijn toespraken.
Diezelfde Poetin die aangaf dat hij Oekraïne niet binnen ging vallen? Als hij dat gezegd heeft, dan zal het wel waar zijn he.quote:Op maandag 26 september 2022 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja? Nou, dan mag dat geen probleem zijn voor jou om dat even te linken, lijkt mij? Maar Poetin zegt zoveel, Poetin zei in een toespraak ook dat er nucleaire consequenties zouden zijn als Finland en/of Zweden tot de NAVO zouden toetreden dus dat is een beetje dun, vind je niet? Om niet te zeggen onbetrouwbaar.quote:Op maandag 26 september 2022 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wat nou als we alle , 'kijk uit want ik heb kernwapens' opmerkingen gaan optellen? Want het zijn er meerderen en dat is opzich al vreemd en zwak. De eerste keer is schrikken, maar na een paar keer, vraag ik me af of dat het wel betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |