En nu dat het me is opgevallen, zal ik dat altijd opmerkenquote:
Jou bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 september 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
Deze TT trekt vast leuke mensen aan.
Vast wel, ze zit met een kerel alleen in bad, dat wil ze zo lang mogelijk.quote:Op zondag 25 september 2022 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
Zou Zoë al geplast hebben in de hottub?
Ik pas 'm wel even aanquote:Op zondag 25 september 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
Jij bent ook leuk.quote:
Dat doe je nietquote:
Heyyyquote:Op zondag 25 september 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
quote:
Te laat ook, ik ben er alquote:
Hey Pokke.quote:
dank uquote:Op zondag 25 september 2022 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu dat het me is opgevallen, zal ik dat altijd opmerkenDaarom heb ik het gedeeld met jullie, zodat jullie je er ook aan gaan ergeren en ik niet alleen ben met mijn irritatie.
![]()
Ik had het geluid hard omdat ik die fluistertub niet kon verstaan. Toen schoot de stream ineens naar Wanda.quote:Op zondag 25 september 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik had mazzel dit keer omdat ik op stream 2 zit. Daarom hoefde ik ook geen beeld van die gillende spellende mensen, te veel herrie is ook niet te verstaan.
Weet je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berend over zijn ruzie met Erik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ikdenk dat we mario zo weer zienquote:Op zondag 25 september 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht dat hij op vakantie was.quote:
quote:Op zondag 25 september 2022 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2000 uur staat online, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
What, what in the butt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Berend over zijn ruzie met Erik.Bedankt!!! Upload je de rest later of morgen ( als je wil)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is poep.quote:
Voorlopig zie ik alleen een rug van kim d op bed, oh nu niet meer, licht gaat uit op de slaapkamerquote:
Kadootje van Talpa voor de trouwe streamkijkers, allemaal tinnitus.quote:Op zondag 25 september 2022 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het geluid hard omdat ik die fluistertub niet kon verstaan. Toen schoot de stream ineens naar Wanda.
Ben gelijk wakker
Gratisquote:Op zondag 25 september 2022 23:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kadootje van Talpa voor de trouwe streamkijkers, allemaal tinnitus.
Nou toppie toch, ik kan weer slapenquote:Op zondag 25 september 2022 23:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
okaykan ze trouwens ook weer sinds 2 dagen
Eunice is Janet lekker aan het opstoken.quote:Op zondag 25 september 2022 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
Janet en eunice in de stoel.
Joepie
Nogal hčquote:Op zondag 25 september 2022 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice is Janet lekker aan het opstoken.
Tadaaa.quote:
Jij bent wel liefquote:
Moi? Nee johquote:
Wel. Vind ik wel. Sorryquote:
maar konden het niet goed horen. Jij wel?quote:
Echt hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
deze idiot of lurker de de videos op fb plaatste
danke big asshole![]()
![]()
![]()
Wilde het niet eens horen (en ik keek voetbal)quote:Op zondag 25 september 2022 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar konden het niet goed horen. Jij wel?
Rustig liefjequote:
O…quote:Op zondag 25 september 2022 23:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wilde het niet eens horen (en ik keek voetbal)
quote:
nou zat net te luisteren naar haar en gj en toen zei gj dat ze voor bepaalde dingen moest zorgen die voor de groep niet zo leuk waren. en toen zei janet, maar dit ga ik niet in mijn speach zeggen,,,,,quote:
Mario heeft hier wel een punt.De filmpjes die hier met een linkje geplaatst worden om problemen te voorkomen worden klakkeloos door een lurker op FB gegooid met als gevolg dat ze verwijderd worden.quote:
wat is dan zijn of haar doel? iedereen wil toch fimpjes zien en behouden... echt debielquote:Op zondag 25 september 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario heeft hier wel een punt.De filmpjes die hier met een linkje geplaatst worden om problemen te voorkomen worden klakkeloos door een lurker op FB gegooid met als gevolg dat ze verwijderd worden.
Kakquote:Op zondag 25 september 2022 23:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
we komen het niet te weten wat er besproken is met die engerd helaas
En op Twitterquote:Op zondag 25 september 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario heeft hier wel een punt.De filmpjes die hier met een linkje geplaatst worden om problemen te voorkomen worden klakkeloos door een lurker op FB gegooid met als gevolg dat ze verwijderd worden.
Met bb toen?quote:Op zondag 25 september 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Hetzelfde flikten ze ook bij HiDi zijn Twitch.
Popi zijn op FB.quote:Op zondag 25 september 2022 23:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat is dan zijn doel? iedereen wil toch fimpjes zien en behouden... echt debiel
Als je weet wie het is, spreek die ff aan danquote:Op zondag 25 september 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Popi zijn op FB.
Ik weet ook wel wie het is.
Zo verknal je het voor een ander.
Plaats dan een bericht dat je iets hebt en linkje in PM.
Klopt.Toen het op FB kwam waren de streams binnen 2 dagen weg.quote:
kan die persoon hier geen ban krijgen?quote:Op zondag 25 september 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Popi zijn op FB.
Ik weet ook wel wie het is.
Zo verknal je het voor een ander.
Plaats dan een bericht dat je iets hebt en linkje in PM.
Ja, dat was echt kutquote:Op zondag 25 september 2022 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.Toen het op FB kwam waren de streams binnen 2 dagen weg.
wordt lastig zonder accountquote:Op zondag 25 september 2022 23:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kan die persoon hier geen ban krijgen?
quote:Op zondag 25 september 2022 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kunnen ze zonder account de links zien?
weet ik niet ... hmmm niet idd volgens mijquote:Op zondag 25 september 2022 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kunnen ze zonder account de links zien?
Ja, ik moest er om lachenquote:Op zondag 25 september 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Er wordt niks meer gekookt zonder overleg beslist Eunice even.
Klopt.Met een ban trouwens ook niet.quote:Op zondag 25 september 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
weet ik niet ... hmmm niet idd volgens mij
Dictatortje hoor.quote:
quote:Op zondag 25 september 2022 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Janet laat zich nu al ondersneeuwen
beetje hulp kan ze wel gebruiken ...quote:Op zondag 25 september 2022 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Janet laat zich nu al ondersneeuwen
Ja, hulp naar chaos jaquote:Op zondag 25 september 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje hulp kan ze wel gebruiken ...
Eng mens is hetquote:
Wie is het? Kennen wij diegene ook? Is het een COSser, lynchen die verraderquote:Op zondag 25 september 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.Met een ban trouwens ook niet.
ja maar denk toch dat we daarvoor beter bij madeleine en campagne leider jeffreyterecht kunnenquote:
Somsquote:Op zondag 25 september 2022 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja Mexicaanses zijn wel grappig ..
Staat haar goed jaquote:
Had je een eigen?quote:
Heb je laatst het gesprek met Madeleine ook meegekregen?quote:
Op een poef.quote:
Van gisteren? Ja deels. Had daarna nachtdienst.quote:Op zondag 25 september 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst het gesprek met Madeleine ook meegekregen?
Ze heeft een paar boeken gelezen waar deze wijsheid vandaan komt.
Mooie tegenstelling met de andere stream.quote:Op zondag 25 september 2022 23:58 schreef juul. het volgende:
Nadir, Kenzy en Zoë zitten in het bad, die gaan niet voor Janet, ze hebben een hekel aan haar
was echt een geweldig gesprek,,, althans het tweede deel toen e erachter kwam dat M zich verkiesbaar wou stellen, heb me rot gelachenquote:Op zondag 25 september 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst het gesprek met Madeleine ook meegekregen?
Ze heeft een paar boeken gelezen waar deze wijsheid vandaan komt.
Ze noemde in die zin ook nog mannen.quote:Op maandag 26 september 2022 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice “niet laten beïnvloeden door je vrienden of boevertjes”![]()
Als ze alles zo goed weet, waarom stelt ze zich zelf niet verkiesbaar dan.
Adviseuse is meer haar dingquote:Op maandag 26 september 2022 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice “niet laten beïnvloeden door je vrienden of boevertjes”![]()
Als ze alles zo goed weet, waarom stelt ze zich zelf niet verkiesbaar dan.
Het ging me om”boevertjes”quote:Op maandag 26 september 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze noemde in die zin ook nog mannen.
Opstookster jaquote:
Geen verantwoordelijkheid weet je wel.quote:
Friemelen.quote:
Daar ken ik een liedje van.quote:Op maandag 26 september 2022 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha, die gelukkig kan worden van een perfect gezet kopje thee.
Schattig
quote:Op maandag 26 september 2022 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Schattig
quote:Op maandag 26 september 2022 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Schattig
Ik zat te hard te kauwen op chips.quote:Op maandag 26 september 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
Oops Bern gaat in de scheef ... blabal en je mag een BNR meenemen.... Hmm Maan is die al 18+ ?
Van Rene Froger.quote:
Oja! Natuurlijk!quote:
Ze hebben een spel met vage vragen ... doen ze met zn 2quote:Op maandag 26 september 2022 00:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat te hard te kauwen op chips.
Wat heb ik gemist
De blik van Sascha.quote:Op maandag 26 september 2022 00:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat te hard te kauwen op chips.
Wat heb ik gemist
Ja dat snap ik. Maar hoorde de vraag nietquote:Op maandag 26 september 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben een spel met vage vragen ... doen ze met zn 2
Maan is wel knapperquote:
lang haar ?quote:Op maandag 26 september 2022 00:10 schreef engine het volgende:
Bern gaat vertellen welke twee kwaliteiten een partner moet bezitten...ambiteus...en..............hij weet het zelf ook niet.
Doorzettingsvermogen. Dat heb je wel als je zolang met z'n pruik rond looptlquote:
Geil zijn is geen kwaliteit.quote:Op maandag 26 september 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
gewoon ambitues en geil Bern ... wtf heb je aldie condooms voor meegenomen
Met welke BNer zou je wel op reis willen?quote:Op maandag 26 september 2022 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar hoorde de vraag niet
yes bevrijd ons. je zadelt ons over 6 uurtjes alweer op met ericquote:Op maandag 26 september 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
maar man FEBO doe ff wat anders dan dit saaie stel
Gadverdammme wat een enge gast ... Ik lik aan mn wijsvinger en pak m er met mn duim van af ... ik ben zo'n intelligent persoon ..quote:Op maandag 26 september 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geil zijn is geen kwaliteit.
Goed kunnen pijpen wel.
Ik denk dat mannen daar het beste in zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geil zijn is geen kwaliteit.
Goed kunnen pijpen wel.
dan spreek je uit ervaring natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen daar het beste in zijn.
Z’n ware aard komt wel naar boven inmiddelsquote:Op maandag 26 september 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Gadverdammme wat een enge gast ... Ik lik aan mn wijsvinger en pak m er met mn duim van af ... ik ben zo'n intelligent persoon ..
O?quote:Op maandag 26 september 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen daar het beste in zijn.
Van horen zeggen.quote:Op maandag 26 september 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
dan spreek je uit ervaring natuurlijk
sneaky gastquote:Op maandag 26 september 2022 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Z’n ware aard komt wel naar boven inmiddels
Is niet waarquote:
Nou nou…. Wat insinueer jij?quote:Op maandag 26 september 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie hier zit en niet in de gymklas van zn school
Ze passen wel bij elkaar.quote:Op maandag 26 september 2022 00:20 schreef Adat231 het volgende:
man3 wat een verschrikkelijk stel pffffffffffffffffffffff
Ik snap die dame wel.quote:Op maandag 26 september 2022 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
Bern, kom op jongen. Als of je haar kansen geeft. Je snapt best toch als je steeds geen reactie krijgt dat ze niks van je wil.
Sneuneus. Nu doet hij of het haar verlies is
We weten niet zeker of de dat wel of niet was.quote:Op maandag 26 september 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze had ook wel wat eerder meteen duidelijk kunnen zijn, vind ik.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 26 september 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een stalkster gehad,die ging best wel ver.
Ok, Sasha is echt slim en daarom niet persé lief. Ze gebruikt Bern. En nu gaat ze pas meer om met de andere inwoners.quote:Op maandag 26 september 2022 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We weten niet zeker of de dat wel of niet was.
eb hoe ben je daar van af gekomen?quote:Op maandag 26 september 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een stalkster gehad,die ging best wel ver.
Wat dat betreft hebben ze het daar nu wel mooi.quote:Op maandag 26 september 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
Financiële vrijheid. Wacht maar tot je dat huis uit komt.
Ja oké. Maar ik zie de link niet echt met wat ik postte ?quote:Op maandag 26 september 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ok, Sasha is echt slim en daarom niet persé lief. Ze gebruikt Bern. En nu gaat ze pas meer om met de andere inwoners.
Ok, rijmt niet echt met dat Sasha eet als een knaagdier.quote:Op maandag 26 september 2022 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik zie de link niet echt met wat ik postte ?
Ik had het over de stalker?quote:Op maandag 26 september 2022 00:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ok, rijmt niet echt met dat Sasha eet als een knaagdier.
Toen ze voor de zoveelste keer voor mijn deur stond keihard afgewezen.En die dag ging ik net op vakantie.Kreeg nog een paar SMS van haar zus dat het niet goed ging maar genegeerd.quote:Op maandag 26 september 2022 00:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
eb hoe ben je daar van af gekomen?
Enge dingen zijn datquote:Op maandag 26 september 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze voor de zoveelste keer voor mijn deur stond keihard afgewezen.En die dag ging ik net op vakantie.Kreeg nog een paar SMS van haar zus dat het niet goed ging maar genegeerd.
Gaat het?quote:
Die zus probeerde het nog even bij neer te leggen.quote:
Dus jij bent een lekker ding?quote:Op maandag 26 september 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze voor de zoveelste keer voor mijn deur stond keihard afgewezen.En die dag ging ik net op vakantie.Kreeg nog een paar SMS van haar zus dat het niet goed ging maar genegeerd.
goed gedaaan, pffquote:Op maandag 26 september 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vroeger best wel gewild.quote:Op maandag 26 september 2022 00:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij bent een lekker ding?
dat is ook eng.quote:Op maandag 26 september 2022 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zus probeerde het nog even bij neer te leggen.
Het engste vond ik dat ze me overal wist te vinden.
Oeh.quote:Op maandag 26 september 2022 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vroeger best wel gewild.
Was ze ook op je vakantie adres?quote:Op maandag 26 september 2022 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zus probeerde het nog even bij neer te leggen.
Het engste vond ik dat ze me overal wist te vinden.
Nu niet meer?quote:Op maandag 26 september 2022 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vroeger best wel gewild.
Dat ging lastig met een roadtrip door 4 landen.quote:Op maandag 26 september 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was ze ook op je vakantie adres?
Zak over de kopquote:
Voor een stalker is dat te doenquote:Op maandag 26 september 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging lastig met een roadtrip door 4 landen.
Mannen rijpen als kaas en wijnquote:
true !quote:Op maandag 26 september 2022 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mannen rijpen als kaas en wijn
Stinken bedoel je als kaasquote:Op maandag 26 september 2022 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mannen rijpen als kaas en wijn
quote:Op maandag 26 september 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Stinken bedoel je als kaasNee hoor, mannen
Jeffrey is een RLS talentje, dus ik denk het ook. Zeker bij de laatste 10.quote:Op maandag 26 september 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar lieverds, Jeffrey gaat ver komen, mag ik hopen. Hij is behoorlijk de populairste aan het worden en ik begin het te snappen.
quote:Op maandag 26 september 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met haar.
Eensquote:Op maandag 26 september 2022 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeffrey is een RLS talentje, dus ik denk het ook. Zeker bij de laatste 10.
Wow cool man ... Sasha glibbert er nu al vanquote:Op maandag 26 september 2022 00:45 schreef Adat231 het volgende:
bern wil nagels aan 1 hand zwart gelakt hebben
Nog eentje.quote:
Gaat niet lukken bij Sasha. Dat is een ijskonijn.quote:Op maandag 26 september 2022 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
Bern wil gewoon even z’n zak legen bij Sasha
De enige die hapte bij Bern en zijn doos condooms.quote:Op maandag 26 september 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken bij Sasha. Dat is een ijskonijn.
hij kan bij haar alleen en zak met honderdjes/duizendjes erin legenquote:Op maandag 26 september 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken bij Sasha. Dat is een ijskonijn.
Ik spreek ze al wat langer aan ... geef soms ook ideeenquote:Op maandag 26 september 2022 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
Hehe eindelijk andere stream.Naar Chufi luisteren ze wel.
quote:
Daar zou ze perfect voor zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 00:56 schreef Adat231 het volgende:
vind laaila meer iets voor moorden uitvoeren dan voor moorden oplossen
Ze kwam vroeger naar school om te vechten .... dus je zit goedquote:Op maandag 26 september 2022 00:56 schreef Adat231 het volgende:
Eens. Eng dingquote:Op maandag 26 september 2022 00:56 schreef Adat231 het volgende:
Niemand is beterquote:Op maandag 26 september 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Toch vind ik het wel goed dat er mensen met een buitenlandse afkomst in dit programma zitten. Is zo een blondje als Mexx dan per se veel beter? Ik dacht van niet.
Eens.quote:Op maandag 26 september 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Toch vind ik het wel goed dat er mensen met een buitenlandse afkomst in dit programma zitten. Is zo een blondje als Mexx dan per se veel beter? Ik dacht van niet.
quote:Op maandag 26 september 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
Oh een Go-scooter ... begreep er al niets van
quote:Hoeveel kost een go scooter per uur?
Naast het starttarief van Ī 0,50 (25 km/h scooter) en Ī 1,- (45 km/h scooter) betaal je púúr en alleen voor de tijd dat je de e-scooter huurt. De prijs per minuut is Ī 0,29.24 mei 2022
Die dingen staan soms zelfs op mijn oprit.quote:
Heb je een oplaad plek ?quote:Op maandag 26 september 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dingen staan soms zelfs op mijn oprit.
Dat is best een goed idee.quote:
verdienmodel-idee FEBO !!! Naast dat huis ligt een groot zonnepanelen veld extra leidinkje loods voor wat oplaad scooters per uur ?quote:
1 hele rechte en 4 hamer tenenquote:Op maandag 26 september 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch met die voet steeds?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
dames in de badkamer ... Djedi heb een grote aft
Er zijn 2 kamers die zich groep noemen.quote:Op maandag 26 september 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
De groep wordt wel behoorlijk close met elkaar. Zou dat de tactiek zijn van de febo?
FEBO !!! graag streams van de loods beneden waar de rest nog wakker is ... @@quote:Op maandag 26 september 2022 01:36 schreef Adat231 het volgende:
kunnen we niet naar de mensen die nog beneden wakker zijn. zag bv rupert nog staan. chufi regel t even
Bern?quote:
Napoleon complex,mooi gevonden wel.quote:
Suske.quote:
Jeffrey is op dreef.quote:
Hij snapt het concept heel goed.quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij snapt het concept heel goed.
En spreekt het uit.
Yep.quote:
hij is niet gek iddquote:Op maandag 26 september 2022 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Wel,ze vraagt heel veel en Jeff geeft alleen wat hij wil zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |