quote:Op maandag 26 september 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die man heeft het minderwaardigheidscomplex uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2022 07:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
25 jaar een grote bek maar met deze 2 nederlagen zijn ze daar wel weer even een paar jaar stil. Ook nog hun record uit de boeken geschoten, als ze gisteren een goal hadden gemaakt hadden ze 50 wedstrijden op rij gescoord.
Die zure tranen smaken altijd erg lekker moet ik zeggen.
Geen oefenwedstrijd Hans.quote:Op maandag 26 september 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tranen na een nederlaag in een oefenwedstrijd, jij maakt echt van elke mug een olifant. Kut weer gehapt op Pietje
Het lijkt er erg op dat jij iets tegen Belgen hebt!quote:Op maandag 26 september 2022 07:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
25 jaar een grote bek maar met deze 2 nederlagen zijn ze daar wel weer even een paar jaar stil. Ook nog hun record uit de boeken geschoten, als ze gisteren een goal hadden gemaakt hadden ze 50 wedstrijden op rij gescoord.
Die zure tranen smaken altijd erg lekker moet ik zeggen.
Ach die denkt dat hij stoer is.quote:Op maandag 26 september 2022 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er erg op dat jij iets tegen Belgen hebt!
@:capuchon_jongen @:DonRaja
Waarom jankt Courtois en de media dan zoquote:Op maandag 26 september 2022 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tranen na een nederlaag in een oefenwedstrijd, jij maakt echt van elke mug een olifant. Kut weer gehapt op Pietje
Puk en ik allebei.quote:Op maandag 26 september 2022 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er erg op dat jij iets tegen Belgen hebt!
@:capuchon_jongen @:DonRaja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |