Guttegut zeg.quote:Op zondag 25 september 2022 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
De baard van De Roon is niet van harte.
Dat wist je zonder Frenkie van te voren. Winnen, daar draait het om. Zeker tegen arrogante kutbelgen.quote:Op zondag 25 september 2022 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar het gebrek aan voetballend vermogen bij Nederland is echt wel schrijnend. Gewoon de hele wedstrijd heeft NL amper gevoetbald.
Ik heb bij België altijd last van een meerderwaardigheidscomplex. Vind het cultureel zo'n ontzettend flopland dat ze me niet vaak genoeg kunnen verliezen. En wat zullen ze weer mad zijn na vanavond.quote:Op zondag 25 september 2022 22:23 schreef Kriegel het volgende:
"Wat kan België nog?"
Dat vragen we ons al sinds 1830 af.
Nee niet bepaaldquote:
Eriksen + 9 x Klaassen en een keeper.quote:Op zondag 25 september 2022 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Deentjes voetballen zo makkelijk en opwindend met al dat matige volk
Iedereen blijft ze maar onderschatten als ze de opstelling zien vermoed ik.quote:Op zondag 25 september 2022 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Deentjes voetballen zo makkelijk en opwindend met al dat matige volk
Faeroer uit, altijd lastigquote:
Die zouden momenteel ook Gibraltar een goed gevoel kunnen geven.quote:
Hoog tijd voor een Nederlands referendum in Belgie !!quote:Op zondag 25 september 2022 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Weer even laten zien wie de baas is, terug naar jullie niet bestaande landje.
Was in de eerste helft ook maar tegen een half B/C elftal . Toen oa Eriksen erin kwam de 2de helft kwamen ze er niet meer aan de pas.quote:Op zondag 25 september 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen blijft ze maar onderschatten als ze de opstelling zien vermoed ik.
Er was wel een land wat 4-2 van ze won dit jaar.
Soms ook 8x Klaassen en 1 Jan Vennegoor (Cornelius)quote:Op zondag 25 september 2022 23:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen + 9 x Klaassen en een keeper.
Zat eens in Brussel op t station, kwam een lange boodschap in de omroep. Eerst in het Frans. Toen in het Nederlands.quote:Op zondag 25 september 2022 23:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb bij België altijd last van een meerderwaardigheidscomplex. Vind het cultureel zo'n ontzettend flopland dat ze me niet vaak genoeg kunnen verliezen. En wat zullen ze weer mad zijn na vanavond.
Ik ben dat echt totaal niet met je eens.quote:Op zondag 25 september 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen blijft ze maar onderschatten als ze de opstelling zien vermoed ik.
Er was wel een land wat 4-2 van ze won dit jaar.
25 jaar een grote bek maar met deze 2 nederlagen zijn ze daar wel weer even een paar jaar stil. Ook nog hun record uit de boeken geschoten, als ze gisteren een goal hadden gemaakt hadden ze 50 wedstrijden op rij gescoord.quote:Op zondag 25 september 2022 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Weer even laten zien wie de baas is, terug naar jullie niet bestaande landje.
Courtois denkt er het zijne van (lol)quote:Thibaut Courtois wil niet te veel conclusies verbinden aan de nederlaag van België tegen Nederland van zondagavond. De Rode Duivels gingen in de Johan Cruijff ArenA met 1-0 onderuit tegen Oranje en liepen daardoor plaatsing voor de Final Four van de Nations League mis. "Het WK is pas binnen twee maanden, daar is alles mogelijk."
"We hebben Nederland gedomineerd en hadden vier of vijf doelpunten kunnen maken", zegt Courtois na afloop van het Nations League-duel. "Maar wij scoorden niet, terwijl zij dat alleen deden uit een hoekschop. Dus zo slecht was het allemaal niet. Ik zag net Louis Van Gaal en ook hij zei dat we het verdienden om te winnen. We waren de enige die gevaarlijke kansen konden creëren. Als Eden Hazard die vroege kans afmaakt, krijgen we een totaal andere wedstrijd." De aanvaller van Real Madrid kreeg de bal na drie minuten op een presenteerblaadje van Amadou Onana, maar schoot vervolgens huizenhoog over.
Het irriteert Courtois vooral dat er direct conclusies worden verbonden aan de nipte nederlaag tegen Oranje. "Het is altijd hetzelfde met jullie, de pers", reageert hij enigszins gepikeerd. "Na elke wedstrijd moeten er conclusies gemaakt worden als 'hoopvol' en 'bemoedigend'. Kijk, het WK is pas binnen twee maanden. Daar is alles mogelijk. Natuurlijk, we spelen niet onze beste wedstrijd, maar het was ook niet van dien aard om ons zorgen te maken of om maandag te moeten lezen dat alles slecht was."
"We spelen tegen de ploeg die ons in Brussel met 1-4 heeft verslagen", vervolgt Courtois. "Jammer dat we de efficiëntie misten, waardoor we met 1-0 verliezen. Maar we moeten zeker niet dramatisch doen over dit resultaat. Deze wedstrijden dienen net om ons klaar te stomen voor het WK. Daar moet het gebeuren." Bij de loting voor het WK werd België gekoppeld aan Kroatië, Marokko en Canada.
Die man heeft het minderwaardigheidscomplex uitgevonden.quote:Op maandag 26 september 2022 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Courtois denkt er het zijne van (lol)
die hebben het geluk nu dat een Oostenrijk nog slechter presteerdequote:Op zondag 25 september 2022 23:24 schreef TLC het volgende:
Frankrijk 3 keer verloren, degraderen ze nog niet
quote:Op maandag 26 september 2022 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Courtois denkt er het zijne van (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |