quote:In de laatste poulewedstrijd van de Nations League neemt het Nederlands elftal het in de eigen Johan Cruijff Arena op tegen België. Oranje heeft de groepswinst en daarmee plaatsing voor het eindtoernooi in eigen hand.
Het Nederlands elftal sluit de groepsfase van de Nations League af met een thuiswedstrijd tegen België.
UEFA Nations League
In de Amsterdamse Johan Cruijff Arena staat de derby der Lage Landen voor de 129e keer op het programma. Een belangrijke wedstrijd in de voorbereiding voor het WK in Qatar maar ook de kans op plaatsing voor de eindronde van de Nations League.
Nederland vs. België
Sinds België een voetbaltopland is, gaat het ook om prestige tussen buren. België staat op de tweede plek op de FIFA ranking, achter Brazilië. Nederland neemt de achtste plaats op de lijst van beste voetballanden ter wereld in. Onze Zuiderburen zullen uit zijn op revanche na de 4-1 nederlaag in juni in het Koning Boudewijn-stadion in Brussel. Het is de vraag of Oranje dit kunststukje voor de eigen fans kan herhalen.
Aftrap: 25 september om 20:45 NPO1.
quote:
De Ligt zit nog op de bank.quote:Op zondag 25 september 2022 22:09 schreef Coco het volgende:
Nederland gaat een lullige penalty tegen krijgen.
Nederland verloor van IJsland.quote:Op zondag 25 september 2022 22:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Verliezen van een land met 50.000 inwoners
Die missen Kökcüquote:Op zondag 25 september 2022 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer per ongeluk/slecht zijn.
Winkeliers van Rotturdam, daar gaan je ruiten.quote:Op zondag 25 september 2022 22:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Verliezen van een land met 50.000 inwoners
Dat maakt het enkel verdachter dat de spelersgroep het bewust doet.quote:Op zondag 25 september 2022 22:13 schreef Zorro het volgende:
Turken zijn al groepswinnaar, wat boeit hen het
Allemaal een bezoekje gebracht aan het achterkamertje van de groenteboer.quote:Op zondag 25 september 2022 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het enkel verdachter dat de spelersgroep het bewust doet.
Al was de late gelijkmaker tegen Luxemburg klasse paar dagen terug.
Gelijk tegen Luxemburg, verliezen van Faroëreilanden. Stukje vormdip.quote:Op zondag 25 september 2022 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het enkel verdachter dat de spelersgroep het bewust doet.
Al was de late gelijkmaker tegen Luxemburg klasse paar dagen terug.
Wallonië is dat Frans voor de Wallen?quote:Op zondag 25 september 2022 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Vlaanderen + Wallonië
Niks eronder aan bohhhquote:Op zondag 25 september 2022 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Sta je daar op een druilerige zondagavond in een leeuwenpak...
Maak je over mij geen zorgen.quote:Op zondag 25 september 2022 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je Klaassen geen obsessie voor je worden?
Zie dit als een interventie
Zeker. Mazzel geen VARquote:
In uw poepquote:Op zondag 25 september 2022 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kijken ze naar deze matsj op De Belg?
Laten we niet overdrijven.quote:Op zondag 25 september 2022 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Oranje speelt nu opeens fucking goed
Boeit ze geen hol, zijn dronken van geluk sinds het showtje van Eddy van vanochtendquote:Op zondag 25 september 2022 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kijken ze naar deze matsj op De Belg?
Ed, Edd 'n Eddy?quote:Op zondag 25 september 2022 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Boeit ze geen hol, zijn dronken van geluk sinds het showtje van Eddy van vanochtend
Eddy Wally genotquote:Op zondag 25 september 2022 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Boeit ze geen hol, zijn dronken van geluk sinds het showtje van Eddy van vanochtend
Eddy Wally?quote:Op zondag 25 september 2022 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je ziet waar Duitsland, Engels en Frankrijk in hun nation league poule staan betwijfel ik het.quote:
Om @Zipportal maak ik mij al veel langer zorgen.quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat je Berghuis geen obsessie voor je worden?
Duitsland en Engelandquote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet waar Duitsland, Engels en Frankrijk in hun nation league poule staan betwijfel ik het.
Laag is beter.
Depay onzichtbaar. Net als zijn vader. Combobreaker.quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat je Berghuis geen obsessie voor je worden?
Ik ga hierna maar snel naar bedquote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Sked weet het even allemaal niet meer.
Thanks Hans. (uitgesproken als Hens)quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije 2-0 achter tegen Faroer
Al besproken vorig topic.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije 2-0 achter tegen Faroer
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.quote:Op zondag 25 september 2022 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Louis van God gaat het allemaal regelen.
Nee hoor. Ik ga meequote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neemt @:onlogisch het over hier.
Nee dankjequote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je geen afscheid van Nigel de Jong nemen?
Ohquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neemt @:onlogisch het over hier.
Het zal me eerlijk gezegd een worst zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.
Karate Kidquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je geen afscheid van Nigel de Jong nemen?
Haha we hebben makkelijk schema man. Geen enkel land is topfavoriet dit wk.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.
En het Nederlands elftal zelfquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Spanje speelt slecht @:chufi
Duitsland laatst 0-1 verloren van Hongarije en vorige wedstrijden ook pure middelmaat @:sabata
Frankrijk heeft een blessuregolf waar je u tegen zegt
Welk Europees land ben ik vergeten? we zijn niet slechter dan deze landen hoor
Brazilie of Argentinie zijn de enige serieuze tegenstanders.
Qatar ook niet? Ik bedoel, die spelen wel thuis.quote:Op zondag 25 september 2022 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha we hebben makkelijk schema man. Geen enkel land is topfavoriet dit wk.
Tuurlijk wel. Als die Belgen gewoon naar de bal hadden gekeken en daarop hadden geanticipeerd zaten ze er in ieder geval niet zó ver naast.quote:
Ja maar het is wel 1 - 0quote:Op zondag 25 september 2022 22:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als die Belgen gewoon naar de bal hadden gekeken en daarop hadden geanticipeerd zaten ze er in ieder geval niet zó ver naast.
Dat speelt al sinds Akwasi?quote:Op zondag 25 september 2022 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Doen ze nog iets met dat boycot? Wat was dat nou, dat ze geen interviews aan Veronica Inside geven ofzo?
Stukje Gilding.quote:Op zondag 25 september 2022 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De kleur vd tanden van Joop Zoetemelk allen
Beetje dimmen anders denkt het volk dat de mods een kliekje zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoop likes uitgedeeld aan moderator @:Coco vandaag.
Ik hoop eigenlijk dat die gewoon gênant worden geholpen net als Zuid-Korea 2002.quote:Op zondag 25 september 2022 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Qatar ook niet? Ik bedoel, die spelen wel thuis.
De mods zijn de users voorbij.quote:Op zondag 25 september 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje dimmen anders denkt het volk dat de mods een kliekje zijn.
quote:Op zondag 25 september 2022 22:30 schreef spapaars het volgende:
PSV mag blij zijn als ze nog 5 mil voor Gakpo kunnen krijgen.
Gakpo stuurt even 3 Belgen het bos inquote:Op zondag 25 september 2022 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Gakpo probeert weer iets op te zetten.
Balverlies.
quote:Op zondag 25 september 2022 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Gakpo probeert weer iets op te zetten.
Balverlies.
En toch wint hij je de wedstrijd door bizar goed corners te kunnen nemenquote:Op zondag 25 september 2022 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoop likes uitgedeeld aan moderator @:Coco vandaag.
Als Klaassen geen mongool was had Gakpo nu een assist bij kunnen schrijven.quote:Op zondag 25 september 2022 22:30 schreef spapaars het volgende:
PSV mag blij zijn als ze nog 5 mil voor Gakpo kunnen krijgen.
Ik heb die corner niet genomen.quote:Op zondag 25 september 2022 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch wint hij je de wedstrijd door bizar goed corners te kunnen nemen
(En nu bijna de 2-0 voor te bereiden)
quote:Op zondag 25 september 2022 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Klaassen voegt echt niets toe vanavond.
Het is de hele avond al terecht.quote:Op zondag 25 september 2022 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was buitenspel.
Nee dit zou terecht zijn geweest
De gehele voorhoede faalt collectiefquote:Op zondag 25 september 2022 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Klaassen voegt echt niets toe vanavond.
Er zit nog wel wat kwaliteitsverschil tussen zuid Korea en qatar.quote:Op zondag 25 september 2022 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat die gewoon gênant worden geholpen net als Zuid-Korea 2002.
Dat zou het toernooi wel af maken.
JR heeft Dumfries als zondebok om 1 of andere redenquote:Op zondag 25 september 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
Toegegeven Blind is vandaag niet het haasje.
@:JR-Style-93
Viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 25 september 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR heeft Dumfries als zondebok om 1 of andere reden
Stukje roken onder de douche.quote:Op zondag 25 september 2022 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Courtois lijkt een Jood met die neus bohhh wat een apparaat
Omdat hij er niks van kan.quote:Op zondag 25 september 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR heeft Dumfries als zondebok om 1 of andere reden
Erwin anusmond vd looijquote:Op zondag 25 september 2022 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
60 minuten Jong Oranje hakken erin.
Absoluut niet scherp voor het doel maar verder best nuttig (wel vrij essentieel als spits)quote:Op zondag 25 september 2022 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Mountainwine speelt niet zijn beste wedstrijd vandaag.
Er is wat arrogantie in zijn spel geslopen. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 25 september 2022 22:36 schreef Coco het volgende:
Bergwijn is niks meer sinds hij bij Ajax zit.
Hier ook, volgens mij een grapje van de commentatorquote:Op zondag 25 september 2022 22:36 schreef speknek het volgende:
Ik versta de hele tijd Koning Gakpo in plaats van Cody Gakpo. Ik geef mijn oren gelijk.
De beste spitsen zijn scherp voor het doel maar verder totaal niet nuttig.quote:Op zondag 25 september 2022 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet scherp voor het doel maar verder best nuttig (wel vrij essentieel als spits)
InzaghiGodquote:Op zondag 25 september 2022 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De beste spitsen zijn scherp voor het doel maar verder totaal niet nuttig.
Nee, Kluivert ging auto rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 22:37 schreef NLGooner het volgende:
Heeft Bergwijn nou hetzelfde probleem als kluivert vroeger? Bij een mislukte kans zich voor zinn hoofd slaan ipv direct doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |