Duitsland en Engelandquote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet waar Duitsland, Engels en Frankrijk in hun nation league poule staan betwijfel ik het.
Laag is beter.
Depay onzichtbaar. Net als zijn vader. Combobreaker.quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat je Berghuis geen obsessie voor je worden?
Zie dit als een interventie
Ik ga hierna maar snel naar bedquote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Sked weet het even allemaal niet meer.
Thanks Hans. (uitgesproken als Hens)quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije 2-0 achter tegen Faroer
Al besproken vorig topic.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turkije 2-0 achter tegen Faroer
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.quote:Op zondag 25 september 2022 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Louis van God gaat het allemaal regelen.
Nee hoor. Ik ga meequote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neemt @:onlogisch het over hier.
Nee dankjequote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je geen afscheid van Nigel de Jong nemen?
Ohquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neemt @:onlogisch het over hier.
Het zal me eerlijk gezegd een worst zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.
Karate Kidquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je geen afscheid van Nigel de Jong nemen?
Haha we hebben makkelijk schema man. Geen enkel land is topfavoriet dit wk.quote:Op zondag 25 september 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwartfinale gaan we er kansloos uit.
En het Nederlands elftal zelfquote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Spanje speelt slecht @:chufi
Duitsland laatst 0-1 verloren van Hongarije en vorige wedstrijden ook pure middelmaat @:sabata
Frankrijk heeft een blessuregolf waar je u tegen zegt
Welk Europees land ben ik vergeten? we zijn niet slechter dan deze landen hoor
Brazilie of Argentinie zijn de enige serieuze tegenstanders.
Qatar ook niet? Ik bedoel, die spelen wel thuis.quote:Op zondag 25 september 2022 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha we hebben makkelijk schema man. Geen enkel land is topfavoriet dit wk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |