@Bluedisplay?quote:
Bluesdisplay wel? (lol)quote:
Macaroni (dank voor het vragen)quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Die laat zich ook weleens kaal scheren toch?quote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
Ik ken een user die vindt dit forum te rechts.
Het kan nog veel gekker, jij ookquote:Op maandag 26 september 2022 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland en @:littlerabbit ook
Jij houdt ook teveel van warmte en droogte en te weinig van regen, kou en modder.quote:Op maandag 26 september 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit aan dit dictatoriale regime overgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, die vindt het forum juist te links.quote:Op maandag 26 september 2022 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die laat zich ook weleens kaal scheren toch?
@:gurneyisbestoke
Slavink, rodekool en aardappelgratin.quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
kim jong dan.....quote:Op maandag 26 september 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit aan dit dictatoriale regime overgegeven.
[ afbeelding ]
Ik had een eigen forumquote:
Doe dan maar, Kim Yo-jong. Wat is jouw mening over haar als groot Azié-expert?quote:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aangehad!quote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt ook teveel van warmte en droogte en te weinig van regen, kou en modder.
mooie vroiwquote:Op maandag 26 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe dan maar, Kim Yo-jong. Wat is jouw mening over haar als groot Azié-expert?
Er zijn wat idioten mod geweestquote:Op maandag 26 september 2022 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog veel gekker, jij ook
Bij mij nog 23 graden binnenquote:Op maandag 26 september 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de verwarming niet aangehad!
Met Remlof geweldig. shmoopy uit m'n bed geschopt.quote:Op maandag 26 september 2022 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en hoe was je band met de FA's?
Bij mij nog maar 19, dit is ook wel mijn ondergrens.quote:
Hier is het 's ochtends 16.5-17 binnenquote:Op maandag 26 september 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij nog maar 19, dit is ook wel mijn ondergrens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |