Ja, zal wel bakken worden voor 'm.quote:Op zondag 25 september 2022 18:14 schreef Sked het volgende:
Het is nog een flik verschil tussen de patatten bakken en de kassa draaien
Ik ook!quote:Op zondag 25 september 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn mensen boos op @:kingroland op de dag des Heeren nota bene.
Ik heb je rug hoor!
Lekker maat. Woordlebeest.quote:Op maandag 26 september 2022 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 464 2/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 260 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟨⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
grimmig sfeertje op deze maandagochtend, denk om je bloeddruk.quote:
Nooit dus.quote:Op zondag 25 september 2022 15:11 schreef KingRoland het volgende:
als ik de big 4 of MBB haal ga ik stoppen met FOK!
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen meneer Tongerlo,
Nog even en we staan op je stoep met lekkere en gezonde maaltijden.
Wij verwachten je bestelling vandaag te kunnen leveren tussen 18:14 uur en 19:14 uur .
Tot dan en alvast smakelijk eten gewenst!
KOEKOEK Dat is een lekker begin van de week maat!quote:Op maandag 26 september 2022 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 464 2/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 260 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟨⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beter dan Rings of Power.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef Coco het volgende:
Oh House of the Dragon hoef ik dus ook niet meer te kijken.
haha 'fransen' jaquote:Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Wel een correcte tackle![]()
![]()
Volgens mij echt 2 blanke Fransen of zoquote:Op maandag 26 september 2022 13:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haha 'fransen' jawat een volk zeg
ies koeltoer
Feedforwardquote:Op maandag 26 september 2022 14:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt een hekel aan het woord ‘Kickstart’
5-0 en Southgate de laan uit.quote:Op maandag 26 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
Vanavond Duitsland - Engeland, zeg het maar @:Coco
het maarquote:Op maandag 26 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
Vanavond Duitsland - Engeland, zeg het maar @:Coco
quote:Op maandag 26 september 2022 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, doe ik alleen omdat @:oriente ook zo debiel doet.
Nooit een brommer gehad?quote:Op maandag 26 september 2022 14:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt een hekel aan het woord ‘Kickstart’
Wat dramatisch zeg.quote:Op maandag 26 september 2022 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen Op1, geen Haxball. Niets. Helemaal niets.
Vanavond hax?quote:
ben niet zo'n liefhebber van pizza, daar verandert Meloni weinig aanquote:Op maandag 26 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
Eten jullie nog pizza, nu in Italië Mussolini, of zoiets, aan de macht is gekomen?
Alle Italiaanse restaurants cancellen!quote:Op maandag 26 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
Eten jullie nog pizza, nu in Italië Mussolini, of zoiets, aan de macht is gekomen?
Stukje banlieuquote:Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Wel een correcte tackle![]()
![]()
Ja en ik eet ook nog steeds pasta, tiramisu en stromboli.quote:Op maandag 26 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
@Joezi?quote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
Ik ken een user die vindt dit forum te rechts.
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
Die is weer weg of zoquote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
@Bluedisplay?quote:
Bluesdisplay wel? (lol)quote:
Macaroni (dank voor het vragen)quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Die laat zich ook weleens kaal scheren toch?quote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
Het kan nog veel gekker, jij ookquote:Op maandag 26 september 2022 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland en @:littlerabbit ook
Jij houdt ook teveel van warmte en droogte en te weinig van regen, kou en modder.quote:Op maandag 26 september 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit aan dit dictatoriale regime overgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, die vindt het forum juist te links.quote:Op maandag 26 september 2022 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die laat zich ook weleens kaal scheren toch?
@:gurneyisbestoke
Slavink, rodekool en aardappelgratin.quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
kim jong dan.....quote:Op maandag 26 september 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit aan dit dictatoriale regime overgegeven.
[ afbeelding ]
Ik had een eigen forumquote:
Doe dan maar, Kim Yo-jong. Wat is jouw mening over haar als groot Azié-expert?quote:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aangehad!quote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt ook teveel van warmte en droogte en te weinig van regen, kou en modder.
mooie vroiwquote:Op maandag 26 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe dan maar, Kim Yo-jong. Wat is jouw mening over haar als groot Azié-expert?
Er zijn wat idioten mod geweestquote:Op maandag 26 september 2022 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan nog veel gekker, jij ook
Bij mij nog 23 graden binnenquote:Op maandag 26 september 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de verwarming niet aangehad!
Met Remlof geweldig. shmoopy uit m'n bed geschopt.quote:Op maandag 26 september 2022 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en hoe was je band met de FA's?
Bij mij nog maar 19, dit is ook wel mijn ondergrens.quote:
Hier is het 's ochtends 16.5-17 binnenquote:Op maandag 26 september 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij nog maar 19, dit is ook wel mijn ondergrens.
Bij mij ook zoiets denk ik, maar dan ben ik toch gelijk vertrokken.quote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier is het 's ochtends 16.5-17 binnen
@Littlerabbit @GGMMquote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt ook teveel van warmte en droogte en te weinig van regen, kou en modder.
The Queen haar tweets zijn per definitie van een te hoog niveau voor mij om te begrijpen.quote:Op maandag 26 september 2022 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit @:GGMM
Hey Barbz, wat is er nu eigenlijk precies aan de hand met Nicki en de DUDS?
Als je die leest, dan besef je eigenlijk pas hoe slecht je Engels eigenlijk is, ik heb overigens precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Queen haar tweets zijn per definitie van een te hoog niveau voor mij om te begrijpen.
Heb je wel een dak op je huis?quote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel als ik papers lees op Researchgate. Moeilijke woorden altijd.quote:Op maandag 26 september 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Queen haar tweets zijn per definitie van een te hoog niveau voor mij om te begrijpen.
quote:Oma Willy verstelt gratis kleren van mensen uit de Jordaan. Inmiddels heeft Oma Willy zó veel kleren gerepareerd, dat ze zo langzamerhand wel weet wat het vaakst kapot gaat. "Altijd weer die onderbroeken van jongetjes", roept ze terwijl ze er een aan het repareren is. "Wat doet die piemel in dat broekje. Ik snap nooit waarom het daar altijd stuk is."
quote:Op maandag 26 september 2022 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je wel een dak op je huis?
Zat je weer aan de pimpel Tong? Erg jammer.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lang en goed geslapen. Nog wel moe maar gaat de laatste dagen weer langzaam vooruit. Drank laten staan helpt. Nu volhouden. Wel eventueel later een nieuwe maand-opname in Tiel.
Heerlijk man, ben je meteen wakker. Bloed giert door je flikker. Kerngezond.quote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, terugval.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zat je weer aan de pimpel Tong? Erg jammer.
Dank je.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Succes met je opname en herstel
Door die ijskou wil ik mijn bedje verdomme niet meer meer uitkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heerlijk man, ben je meteen wakker. Bloed giert door je flikker. Kerngezond.
Beetje discipline maat. Je moet er toch uit, of je het wilt of niet. Dan kun je er beter maar meteen uitgaan zonder te zeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door die ijskou wil ik mijn bedje verdomme niet meer meer uitkomen.
Mijn hoofd werkt verre van logisch als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje discipline maat. Je moet er toch uit, of je het wilt of niet. Dan kun je er beter maar meteen uitgaan zonder te zeuren.
Hier ook (lol)quote:Op maandag 26 september 2022 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Hier nog 22 zonder cv aan. Isolatiegenot.
Oeiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 465 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 261 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
SCRUMMIEquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 465 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 261 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Eet smakelijk.
Welkom terug, hoop dat je het gezellig hebt gehad in de kampen met @Calandquote:
Die zijn niet zo klein meer. Maar het gaat uitstekend. Dank voor je vraag. Ik zal er weer eens een tweetje uitgooien waarop ze te zien zijnquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine doerakken?
Theequote:Op dinsdag 27 september 2022 15:33 schreef KingRoland het volgende:
Zeg ook gelijk thee hoef ik dat zo niet te doen scheelt weer tijd haha
Welkom terug! Heb je nog gezien hoe die raket tegen een asteroïde aanknalde om hem uit zijn baan te brengen?quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie
[..]
Welkom terug! Heb je nog gezien hoe die raket tegen een asteroïde aanknalde om hem uit zijn baan te brengen?
Beterschap! Last van of valt het mee?quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Oh @:AFCNiels en @:Littlerabbit
CORRED dus toch niet immuun
Ik vond het wel een topshow.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt!
En jazeker, ik attendeerde @:onlogisch er gisteravond nog op op Twitter.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat je er maar niet teveel last van hebt, ik twijfel nog of ik nog een keer een prik ga halen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Voor jouw gezondheid kunnen we dus beter niet bannen. Interessant.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt!
En jazeker, ik attendeerde @:onlogisch er gisteravond nog op op Twitter.
Valt wel mee eigenlijk, goeie verkoudheid, zere keel en moe. Maar als het daar bij blijft is het prima. Afgelopen week een uitje met werk gehad met busritje en alles. Tot nu toe 6 gevallenquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beterschap! Last van of valt het mee?
Lekker een weekje vakantie.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, goeie verkoudheid, zere keel en moe. Maar als het daar bij blijft is het prima. Afgelopen week een uitje met werk gehad met busritje en alles. Tot nu toe 6 gevallenik dus sinds gisteravond positief, toen alleen een beetje snotterig.
Eensquote:
Alleen eerste twee gehad dus sja. Tot nu toe liever dit dan die prik nog een keer.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er maar niet teveel last van hebt, ik twijfel nog of ik nog een keer een prik ga halen.
Ik hoop dat je hiervan leert.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor jouw gezondheid kunnen we dus beter niet bannen. Interessant.
Ik dacht dat ze ook een beetje ruzie hadden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die vice presidente zie je ook nooit in het nieuws, mag kennelijk niet z'n shine stelen.
Ook van die prikken heb ik tot nu toe totaal geen last gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:04 schreef Scrummie het volgende:
Alleen eerste twee gehad dus sja. Tot nu toe liever dit dan die prik nog een keer.
ik van de 3e wel, nou ja last meer een reactie, duurde een dagquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van die prikken heb ik tot nu toe totaal geen last gehad.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van die prikken heb ik tot nu toe totaal geen last gehad.
Heb jij weleens last van woede in je billen, net als Katja Schuurman?quote:
Die heeft soms wel meer in d'r billen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij weleens last van woede in je billen, net als Katja Schuurman?
Waar staat dat voor?quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij weleens last van woede in je billen, net als Katja Schuurman?
Spruitjesschotelquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Ik denk wel vaker dan soms.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft soms wel meer in d'r billen.
Het lijkt me dat het hoog tijd is dat jij ook de kwaliteitsmedia van dit land gaat volgen!quote:
Zelf gemaakt neem ik aan. Ik heb nog geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan zou ik echt medelijden hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf gemaakt neem ik aan. Ik heb nog geen flauw idee.
AVGquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het hoog tijd is dat jij ook de kwaliteitsmedia van dit land gaat volgen!
https://www.mediacourant.(...)oede-in-mijn-billen/
quote:Inmiddels zijn de billen van Katja weer in topvorm. “Wat een wonderdokters zijn sommige masseurs toch! Met alle liefde die ze in je stoppen
quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
(lol)quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf gemaakt neem ik aan. Ik heb nog geen flauw idee.
Inmiddels weet ik het ook, het wordt Chinees!quote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik het ook, het wordt Chinees!
Goeie gozerquote:
Ik ga daar helaas niet over.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duurt veel te lang voor die onzin.
Dan verander je hem maar.quote:
Welke zender?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanavond om 23:10 een moddervette Steven Seagal op tv helaas te laat voor mij @:afcniels
Echt geen idee.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit hoef je toch niet te vragen? Er is naar 1 zender wat aan kwaliteit doet.
RTL7quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt geen idee.
Maar ik zoek het zelf wel op!
Strijder.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zojuist weer 10km hardgelopen! @:tarado @:maxi-mus @:drizzt
Inmiddels zit ik in de 51 minuten, daar ben ik toch wel echt tevreden over. In november voor het eerst een halve marathon
Ik ben inmiddels thuisquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.legerdesheils(...)g-william-booth-huis
laat je morgen even weten hoe het was?
Ik hoop dat ik hem morgen terug kan kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanavond om 23:10 een moddervette Steven Seagal op tv helaas te laat voor mij @:afcniels
seagal godquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem morgen terug kan kijken.
Mooi hoe je nog echt gewaardeerd wordt daar en met respect behandeld. Wel tyfus lange dagenquote:
Doe je goed maat. Een mooi streven is onder de twee uur, maar dat gaat je wel lukken denk ik zo. Of heb je een andere tijd in gedachte?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels zit ik in de 51 minuten, daar ben ik toch wel echt tevreden over. In november voor het eerst een halve marathon
Is toch handig dat al je collega’s je in één keer horen? Hoef je maar een keer te roepenquote:
Dat is keurig. Goed bezig ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg je geen voorrang vanwege je belangrijke positie voor de maatschappij?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:08 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de herhaalprik, maar kom kwa leeftijd nog niet aan de beurt.
Hier inmiddels ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen makkers. Er schijnt een heerlijk zonnetje hier.
Schandalig idd.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je geen voorrang vanwege je belangrijke positie voor de maatschappij?
Hier ook. Mooi wandelweer.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Hier is het grauw en grijs.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Hallo vriend.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:30 schreef GGMM het volgende:
Woordle 466 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 262 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op woensdag 28 september 2022 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND
Snelle jongens. 9/10
Heel gaaf.
Geen crypto
@:Atypisch
@:Wereldgozer
Wel dropshippen
@:Tjacka
Is dit het niveau hier tegenwoordigquote:Op woensdag 28 september 2022 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drop. Schip.
Ja, sinds @Scrummie hier niet meer te vinden isquote:Op woensdag 28 september 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit het niveau hier tegenwoordig
Te hoog voor je?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2022 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drop. Schip.
Die was hier gisteren nog.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, sinds @:Scrummie hier niet meer te vinden is
ja ze hadden beter mij fa kunnen makenquote:Op woensdag 28 september 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Tuincentra in de regio Utrecht verkopen de laatste tijd opvallend veel terracotta potten. Waarschijnlijk gebruiken mensen die om zogenoemde bloempotkachels te maken, die als alternatieve warmtebron in huis moeten dienen. De brandweer waarschuwt dat de zelf geknutselde kacheltjes gevaarlijk zijn en geen profijt opleveren.
Een bloempotkachel krijgt zijn warmte van brandende waxinelichtjes. De omgekeerde bloempotten boven de waxinelichtjes warmen op en geven stralingswarmte af.
Ook de Veiligheidsregio Utrecht ziet weinig heil in het gebruiken van een bloempotkachel. Een woordvoerder wijst op de gevaren: "Het gaat niet alleen om brand- en verbrandingsrisico's, maar ook zeker het risico op koolmonoxidevergiftiging. Bovendien is aangetoond dat deze manier van verwarmen niet goedkoper is dan met de cv-ketel."
quote:Op woensdag 28 september 2022 11:53 schreef 3rr0r het volgende:
Wie van jullie heeft al een bloempotkachel?
[..]
[ afbeelding ]
is toch gewoon een oorlogsverklaring als het de Russen waren, EU komt nooit verder dan foeiquote:Op woensdag 28 september 2022 12:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-allemaal~a84e45196/
Echt keihard gelachen weer![]()
'De sterkst mogelijke reactie ' De sanctie-kaart wordt weer gespeeld
Maar zouden het de Russen zijn geweest?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch gewoon een oorlogsverklaring als het de Russen waren, EU komt nooit verder dan foei
denk het wel, VS zou dat wat diplomatieker oplossen lijkt mequote:Op woensdag 28 september 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar zouden het de Russen zijn geweest?
Weet niet. De VS weet ook wat voor een draaikont Europa is. Zodra de oorlog gaat liggen is het een Duitsland wat als eerste weer Russisch gas af wil nemen omdat ze er zo afhankelijk van zijn. De yanks weten dat en waren mordicus tegen Nord Stream 2. En door beide Nordstreams definitief uit te schakelen maken ze de weg vrij voor een grote afzetmarkt van hun LNG.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het wel, VS zou dat wat diplomatieker oplossen lijkt me
Wat is jouw gedachte over de Nord Stream makker?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch duidt hier even de hele geopolitieke situatie en legt het de mensuh even uit.
Dat kan meer betekenen dan alleen sanctiesquote:Op woensdag 28 september 2022 12:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-allemaal~a84e45196/
Echt keihard gelachen weer![]()
'De sterkst mogelijke reactie ' De sanctie-kaart wordt weer gespeeld
Het getuigt van hilarische domheid maar dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch duidt hier even de hele geopolitieke situatie en legt het de mensuh even uit.
Onderwijs ons. Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het getuigt van hilarische domheid maar dat is niks nieuws.
Ik denk eigenlijk zelden over dat soort dingen na.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw gedachte over de Nord Stream makker?
Ik wilde je vragen om in mijn Dahmer-topic te reageren dus ik ging de link opzoeken en toen zag ik dat je al gereageerd hadquote:Op woensdag 28 september 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk zelden over dat soort dingen na.
Ja ik ben altijd wel geïnteresseerd in seriemoordenaars dus deze serie stond al een tijdje op mijn radar.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je vragen om in mijn Dahmer-topic te reageren dus ik ging de link opzoeken en toen zag ik dat je al gereageerd had
Bedankt!
Ja, hier hetzelfde alleen nog geen tijd gehad.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd wel geïnteresseerd in seriemoordenaars dus deze serie stond al een tijdje op mijn radar.
Het is wel echt kwaliteit, al is het wel een beetje jammer dat ik het verhaal al grotendeels kende.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde alleen nog geen tijd gehad.
Vanaf volgende week. Erg benieuwd.
Samen met Bundy toch wel de de grootste.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel echt kwaliteit, al is het wel een beetje jammer dat ik het verhaal al grotendeels kende.
Tedgod.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met Bundy toch wel de de grootste.
Ik doneer mijn prijzengeld aan Danny.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige keer hebben 3 gerespecteerde users de prijzen gesponsord (al vond @:ggmm de prijswinnaar niet geloof ik) maar is er vanuit FOK! ook iets mogelijk voor de WK Poule? Een kleinigheidje voor de winnaar (2/3) maakt het toch net wat leuker. Wie moet ik dan aanschieten?
@:coco
Ik wil dat eventueel wel weer doen (zeker als er weer een totaal onbekende user wint lol)quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige keer hebben 3 gerespecteerde users de prijzen gesponsord (al vond @:ggmm de prijswinnaar niet geloof ik) maar is er vanuit FOK! ook iets mogelijk voor de WK Poule? Een kleinigheidje voor de winnaar (2/3) maakt het toch net wat leuker. Wie moet ik dan aanschieten?
Ik doe wel weer mee maar ik denk dat je bij dat pr dametje moet zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ik was haar naam even vergeten, dan schiet ik haar binnenkort even aan als de plannen wat concreter zijn aan mijn kant.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe wel weer mee maar ik denk dat je bij dat pr dametje moet zijn.
Nice, dan is ze straks aangeschoten.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik was haar naam even vergeten, dan schiet ik haar binnenkort even aan als de plannen wat concreter zijn aan mijn kant.
De nummer twee, de winnaar was heywooduquote:Op woensdag 28 september 2022 12:45 schreef Coco het volgende:
Oh ja dat de winnaar niet werd gevonden![]()
Die user mag niet meer mee doen.
Wat had je precies in gedachte?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Crew is uitgesloten van prijzen.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat had je precies in gedachte?
Nog niet iets specifieks, bij de dartspelletjes hebben we bijvoorbeeld wel dartsetjes enzo die gesponsord werden door een website dus wellicht een voetbal ofzo/ tegoedbon voor voetbalschoenen of whatever.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat had je precies in gedachte?
@heywooduquote:Op woensdag 28 september 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al is het meestal miep van de kantoorafdeling die niets met voetbal heeft die wint.
@onlogisch ging vorige keer vrij lang erg goed geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al is het meestal miep van de kantoorafdeling die niets met voetbal heeft die wint.
Ja, precies.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch ging vorige keer vrij lang erg goed geloof ik.
Een voetbal ondertekend door alle users van de vbl SC zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet iets specifieks, bij de dartspelletjes hebben we bijvoorbeeld wel dartsetjes enzo die gesponsord werden door een website dus wellicht een voetbal ofzo/ tegoedbon voor voetbalschoenen of whatever.
Maar abonnementen voor 1/2/3 vind ik ook prima hoor.
Dan mag er wel iemand een bal gaan kopen willen we op tijd zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een voetbal ondertekend door alle users van de vbl SC zou wel leuk zijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.23.ProductTitlequote:Op woensdag 28 september 2022 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag er wel iemand een bal gaan kopen willen we op tijd zijn
Zijn wij dat?quote:Op woensdag 28 september 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.23.ProductTitle
Ook om te laten zien hoe inclusief het WK-forum is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |