blaasontsteking en zwanger zijn???quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
zijn alweer een vraag verder, berend moest heel hard lachen iig.
Ik denk dat ik voor blaasontsteking gaquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
blaasontsteking en zwanger zijn???
Geen idee, hoorde wel iets van zwanger zijn maar door berend zijn geluiden heb ik nu mijn geluid weer zachter gezet en dan zijn ze bijna niet te verstaan.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
blaasontsteking en zwanger zijn???
daar had wendy het overquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor blaasontsteking ga
Dombo.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had wendy het over
dat ze voor blaasontsteking naar de arts ging en bleek dat ze zwanger was
kwam heel vaak voor zei ze![]()
In haar milieu?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had wendy het over
dat ze voor blaasontsteking naar de arts ging en bleek dat ze zwanger was
kwam heel vaak voor zei ze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoordquote:
Hier helemaal wit, geen kleur meer te bekennen. Ik was ooit donkerblondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
blond forever
nog geen grijs te spotten hier
ik vind dat bij mannen wel heel mooiquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier helemaal wit, geen kleur meer te bekennen. Ik was ooit donkerblond![]()
En niet kaal zoals m'n broers
Ik ook niet en ook niet gedacht toen ik zwanger was.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
is ook niet OSM dus
Kaal?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat bij mannen wel heel mooi![]()
kalende vrouwen vind ik ook minderquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat bij mannen wel heel mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |