Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Met zo'n kutnummer mag die linkshandige stront Zonneveld er gelijk uit.
Zo'n feest is het helaas bij lange na niet geworden. Dirk wordt al oud.quote:Op zondag 25 september 2022 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijk, het moment waar iedereen op heeft zitten wachten.
[ afbeelding ]
Het valt de laatste tijd inderdaad wat tegen, ik hoop dat hij zich al aan het opladen is voor het WK.quote:Op zondag 25 september 2022 14:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo'n feest is het helaas bij lange na niet geworden. Dirk wordt al oud.
Ach, Cross.quote:Op zondag 25 september 2022 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde net posten dat Cross ook weer aardig op de weg terug is, gelukkig deed ik dit niet.
Van Chizzy?quote:
Dartsrankings zet hem op plek 33 maar via de Countback zou hij volgens mij gekwalificeerd moeten zijn.quote:
Uitstekend voor darts. Wereldtitel is een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Plaisier is echt een retardus giganticus.
De psychiater draait overuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Zipportal het volgende:
FatVinnie stond 0-5 voor, mist zeven matchdarts en verliest met 6-5. Erg mooi. @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De psychiater draait overuren.
Is Klompvoet al uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Zipportal het volgende:
FatVinnie stond 0-5 voor, mist zeven matchdarts en verliest met 6-5. Erg mooi. @:de_boswachter
Die moet straks tegen Beaton.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is Klompvoet al uitgeschakeld?
Gewoon even wat errors in zijn hoofd wegwerken, dat is hij wel gewend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van The Bronzed Adonis.quote:
Stijn niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van The Bronzed Adonis.
Erg jammer dat Stijn Godstalenten niet wat meer waardeert.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
quote:Geen Danny Noppert in de 1/8ste finales van de Gibraltar Darts Trophy. De Nederlandse nummer 9 van de wereld leek op weg naar een simpele zege tegen Ryan Joyce (PDC 40), maar zag de Engelsman alsnog een ‘decider’ afdwingen bij 5-5. Daarbij miste Noppert bij 74 een matchdart, terwijl Joyce aan één pijl voldoende had voor de overwinning.
Alleen… Joyce gooide die in dubbel 14 terwijl hij eigenlijk naar dubbel 19 had moeten gooien. De Engelsman profiteerde echter van een misrekening van de scheidsrechter. Joyce had nog 164 op het bord staan en gooide achtereenvolgens 19, 50 (bull) en 57 (triple 19). Goed voor 126 punten. Er werd echter genoteerd dat hij 136 punten had gescoord, waardoor Joyce uitkwam op 28 en niet 38 punten. Het verschil dus tussen dubbel 14 en dubbel 19.
Noppert leek de misrekening door te hebben aangezien hij iets gebaarde naar zijn entourage. De Nederlander tekende echter geen protest aan en zag Joyce dus winnen met 491 in plaats van 501 punten in de allesbeslissende leg.
Brought to you by the Professional Darts Corporation all the way from the beautiful place of GIBRALTAAARRR!quote:
Van Wie?quote:
Ik heb weer een hoop gemist vanmiddag denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het nou over Shrek die de Sousa aanvalt?
https://twitter.com/owenfinn180/status/1581648481688891392quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb weer een hoop gemist vanmiddag denk ik.
Lekker iemand met dyscalculie afzeiken omdat hij verkeerd telt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://twitter.com/owenfinn180/status/1581648481688891392
Koekoek
Weer Dimitri - Gurney in een eerste ronde (in een kwart met Price en Wright nog wel)quote:
StreamGodquote:Op maandag 13 februari 2023 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
De Zwaan 6 107.30
Mansell 5 106.42
(lol)
Ik zou net zeggen, het kan nog slechter. (Lol)quote:Op maandag 13 februari 2023 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neten Rafferty besluit 67 gemiddeld te smijten in poging om een ticket te pakken...
Wederom verloren, nu van Straya.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen Gosse. Alweer verloren. Zou dit dan t begin van t einde zijn?
Leuk voor Marioquote:Op maandag 20 februari 2023 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Mario Vandenbogaerde begint goed aan het jaar, wel.
Je werd genoemd bij Vandaag Inside vandaag!quote:Op maandag 20 februari 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van der Voort en King zijn echt dramatisch aan het jaar begonnen, terwijl de top-32 voor hun weer op het spel staat.
Heel mooi.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van der Voort en King zijn echt dramatisch aan het jaar begonnen, terwijl de top-32 voor hun weer op het spel staat.
Huhwat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je werd genoemd bij Vandaag Inside vandaag!
6 uit 8 op de dubbels, erg strak van onze Riesjard.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:30 schreef wimderon het volgende:
Erg sympathieke overwinningen voor Riesjard en Mario en een nederlaag voor Wattimena vandaag @:Alaphilippe_
Helaas ook de slechtste pot van Ray dit jaar.
Heb je Beaton zien spelen? En White is juist weer in betere doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ian gaat dit jaar z'n tourkaart inleveren En Beaton het jaar er op.
Tegen Gary nog wel. Die plaatst zich wel voor ET6. Waar Raya al een plek heeft als thuisspeler.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ray kwalificeert zich voor ET5. Goede zaak.
De Zwaan en Roelofs zijn er ook bij.
Gewoon gemiddeldes van in de 70 de hele dag niet bestquote:Op maandag 13 maart 2023 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van den Bergh zou met deze gemiddeldes niet eens door de WDF-voorrondes komen, maar hij heeft een ET-ticket erbij. Applaus.
Krijgen die geen gegarandeerde kaarten net als de Duitsers voor de 2 hoogstgeplaatsten?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:17 schreef wimderon het volgende:
Twee tickets voor de sympathieke Riesjard en Gerrie, jawel!
Eén voor Ray. Zelfs de plaaggeest pakt er eentje.
De Belgen pakken 0 uit 5 voor ET7 in d'n Bels.
Jawel, die gaan naar Dimitri (de nr17 van de Pro Tour lijst) en Kim.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijgen die geen gegarandeerde kaarten net als de Duitsers voor de 2 hoogstgeplaatsten?
Ik wil de oude Lewis zien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We mogen inmiddels hardop de vrees uitspreken dat het een roemloos afscheid van Lewis en King dreigt te worden, dit jaar.
Ergens zou het voor Suljovic wel mooi zijn als het blijft bij de iconische wedstrijd tegen Van Gerwen.
Zijn best wat krakers mogelijk op zaterdag naast Van Barneveld v Van Gerwen. LEVERKUSEN dus.quote:(6) Dave Chisnall v Jim Williams/John Henderson
(11) Danny Noppert v Maik Kuivenhoven/Chris Dobey
(3) Damon Heta v Luke Woodhouse/Andy Boulton
(14) Jonny Clayton v Ryan Meikle/Nico Kurz
(7) Michael Smith v Rene Eidams/Jurjen van der Velde
(10) Gerwyn Price v Krzysztof Ratajski/Bradley Brooks
(2) Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld/Filip Sebesta
(15) Dimitri Van den Bergh v Florian Hempel/James Wade
(5) Peter Wright v Geert Nentjes/Ricardo Pietreczko
(12) Ryan Searle v Stephen Bunting/Daryl Gurney
(4) Rob Cross v Ryan Joyce/Jermaine Wattimena
(13) Martin Schindler v William O'Connor/Marko Kantele
(8) Dirk van Duijvenbode v Jose de Sousa/Ted Evetts
(9) Joe Cullen v Ross Smith/Pascal Rupprecht
(1) Luke Humphries v Brendan Dolan/Steve Lennon
(16) Josh Rock v Gabriel Clemens/Ian White
https://www.pdc.tv/news/2(...)s-open-draw-schedule
Altijd tegen Raymond.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn best wat krakers mogelijk op zaterdag naast Van Barneveld v Van Gerwen. LEVERKUSEN dus.
Dat kwart met Smith, Van Gerwen, Price gaat wel regelrecht nergens over (lol).
@:Mani89 @:wimderon @:wereldgozer
Eerste ronde dan weer redelijk goed geloot als je ziet wat er verder nog tussen zitquote:
Wat is jouw favoriete pokemon? @Cocoquote:
Weer terug ouwe reus? Waar was je al die tijdquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:23 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/CqK6o7RN7f5/?hl=en
@:poepz0r (lol)
Dobey moet stompen hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Emotieloze generieke A.I ook gesneuveld
Erg mooi
Rechtsaf slaan dat dooie hoofdquote:
Raybar komt ook niet echt meer verder op de ranking.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg 108 gemiddeld. Straya werd even gekoloniseerd
Uitgeput door de sex met Guliaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raybar komt ook niet echt meer verder op de ranking.
Als hij zijn best doet, gaat hij gewoon aan de TV-toernooien meedoen en is hij voor iedereen een gevaarlijke klant.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raybar komt ook niet echt meer verder op de ranking.
Die maken er wel echt genotspotjes van ja, sowieso twee spelers die ik graag vast in de top 10 zie.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Duijvenbode v R. Smith, bijzonder hoe sommige confrontaties buiten de top opeens must-watches worden.
Cross is toch ook een autistquote:
Kan potentieel alle majors halen dit jaar en is nu de derde geplaatste Duitser op de Pro Tour OoM. Dit kan serieus iets worden dit jaar.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vat vol goede herinneringen voor Pikachu aan dit toernooi in elk geval.
Wel belangrijk dat hij de ET9/10 Q's goed gooit. De concurrentie om zich heen is ook vrij constant.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan potentieel alle majors halen dit jaar en is nu de derde geplaatste Duitser op de Pro Tour OoM. Dit kan serieus iets worden dit jaar.
Die is hij automatisch geplaatst toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel belangrijk dat hij de ET9/10 Q's goed gooit. De concurrentie om zich heen is ook vrij constant.
Nee, goed punt van je. Was even vergeten dat Schindler tegen die tijd in de Pro Tour top-16 staat.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is hij automatisch geplaatst toch?
Wacht, dat zal we op basis van de gewone OoM gaan.
Het opvallendste nieuws hieraan is dat Loek schijnbaar toch nog eet.quote:Luke Humphries moest zich zaterdagavond plots afmelden voor zijn wedstrijd tegen Brendan Dolan op de European Darts Open in Leverkusen.
De PDC gaf ''medische redenen'' aan als oorzaak voor de terugtrekking van Humphries. Een dag later kwam Humphries met een verdere verklaring. Het bleek dat hij iets verkeerds had gegeten.
''Ik werd gezien door artsen op de speellocatie en zij adviseerden mij om naar het ziekenhuis te gaan, wat ik ook deed. Daar heb ik de diagnose voedselvergiftiging gekregen. Het gaat me een paar dagen kosten om daarvan te herstellen'', schrijft Humphries.
''Ik voelde me eigenlijk al de hele dag niet lekker'', vervolgde Humphries in een tweede tweet. ''Ik kijk er naar uit om weer beter te worden. Ik wil de PDC bedanken dat ze goed voor mij gezorgd hebben. Ook mijn dank aan het ziekenhuis in Leverkusen, zij waren geweldig voor me. Tot slot ook een bedankje aan MODUS Darts (zijn management, red.) omdat ze mij weer thuis gebracht hebben.''
Wellicht een bacterie in zijn sondevoeding?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het opvallendste nieuws hieraan is dat Loek schijnbaar toch nog eet.
Dekmantel voor een angstaanvalgenot.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het opvallendste nieuws hieraan is dat Loek schijnbaar toch nog eet.
PriceGod.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Altijd Prijs genot @:zipportal
Stukje Cambuur
Nou ja, die een na laatste leg niet. Wel een mooie smerige finish.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, uitstekende laatste twee legs van Prijs.
Valt wel mee. Dirk had hem gewoon te pakken, maar laat het liggen.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, uitstekende laatste twee legs van Prijs.
RIESAquote:(1) Michael van Gerwen v Keegan Brown/Matt Campbell
(16) Jose De Sousa v Kim Huybrechts/Lee Evans
(8) Peter Wright v Ian White/Jose Justicia
(9) Joe Cullen v Jeroen Mioch/Alan Soutar
(4) Dave Chisnall v Andrew Gilding/Daryl Gurney
(13) Jonny Clayton v Brian Raman/Ryan Meikle
(5) Nathan Aspinall v Mario Vandenbogaerde/Madars Razma
(12) Martin Schindler v Raymond van Barneveld/Stephen Burton
(2) Damon Heta v Brendan Dolan/Pascal Rupprecht
(15) Dimitri Van den Bergh v Niko Springer/Scott Williams
(7) Dirk van Duijvenbode v Gabriel Clemens/Simon Whitlock
(10) Danny Noppert v Richie Burnett/Liam Maendl-Lawrance
(3) Rob Cross v Steve Lennon/Andy Boulton
(14) Josh Rock v Florian Hempel/James Wilson
(6) Michael Smith v Callan Rydz/Mike De Decker
(11) Gerwyn Price v Ross Smith/Paavo Myller
Ik blijf dit een geweldige uitdrukking vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andy Boulton is het typische voorbeeld van een nutteloze vloergod. Oervervelend en hinderlijk. Te groot voor het servies, te klein voor het tafellaken. Op de serieuze Tour komt hij er nooit door, wel bij die kutqualifiers. Daardoor zal hij altijd pendelen tussen Tour en Challenge Tour. Je zou denken, neem er eens vrede mee dat je volslagen nutteloos bent. Maar na al die jaren loopt hij nog de Tour af en verveelt hij ons met zijn kut-X-factor dat niet past bij zijn oersaaie hoofd.
NOG EEN KEER.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Meikle moeten ze ook ondersteboven rijden.
Die staat gewoon rand top-32 ondanks dat hij er op televee geen kut van bakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat kun je trouwens ook zeggen van MadarsRazma
Hij heeft vorig jaar een beter jaar gehad dan ik me herinner zie ik nu. Maar dat zegt t misschien ook wel, t blijft gewoon niet hangen omdat t saai is om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die staat gewoon rand top-32 ondanks dat hij er op televee geen kut van bakt.
Kolere irritant ja. Waarom zijn ze bij de PDC toch zo geil op Duitsland, geen hond in de zaal.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer een speler met van die trillende aids-pijlen
Nee wat dacht je van die vrouw waartegen ie staat te spelenquote:
Die kan je dit niet kwalijk nemen. Die heeft nog nooit een podium van dichtbij gezien. Maar waarom zou zo’n Burnett zichzelf dit nog aandoen zegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van die vrouw waartegen ie staat te spelen
Zit de middagsessie terug te kijken en dit was echt gênant ja. Sowieso ook dat je deze gast laat terugkomen tot 5-5quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert . Schaam je kapot. Ook al win je, als top-10 speler je op laten naaien door Duits publiek op een zaterdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |