Nou ja, die een na laatste leg niet. Wel een mooie smerige finish.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, uitstekende laatste twee legs van Prijs.
Valt wel mee. Dirk had hem gewoon te pakken, maar laat het liggen.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, uitstekende laatste twee legs van Prijs.
RIESAquote:(1) Michael van Gerwen v Keegan Brown/Matt Campbell
(16) Jose De Sousa v Kim Huybrechts/Lee Evans
(8) Peter Wright v Ian White/Jose Justicia
(9) Joe Cullen v Jeroen Mioch/Alan Soutar
(4) Dave Chisnall v Andrew Gilding/Daryl Gurney
(13) Jonny Clayton v Brian Raman/Ryan Meikle
(5) Nathan Aspinall v Mario Vandenbogaerde/Madars Razma
(12) Martin Schindler v Raymond van Barneveld/Stephen Burton
(2) Damon Heta v Brendan Dolan/Pascal Rupprecht
(15) Dimitri Van den Bergh v Niko Springer/Scott Williams
(7) Dirk van Duijvenbode v Gabriel Clemens/Simon Whitlock
(10) Danny Noppert v Richie Burnett/Liam Maendl-Lawrance
(3) Rob Cross v Steve Lennon/Andy Boulton
(14) Josh Rock v Florian Hempel/James Wilson
(6) Michael Smith v Callan Rydz/Mike De Decker
(11) Gerwyn Price v Ross Smith/Paavo Myller
Ik blijf dit een geweldige uitdrukking vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andy Boulton is het typische voorbeeld van een nutteloze vloergod. Oervervelend en hinderlijk. Te groot voor het servies, te klein voor het tafellaken. Op de serieuze Tour komt hij er nooit door, wel bij die kutqualifiers. Daardoor zal hij altijd pendelen tussen Tour en Challenge Tour. Je zou denken, neem er eens vrede mee dat je volslagen nutteloos bent. Maar na al die jaren loopt hij nog de Tour af en verveelt hij ons met zijn kut-X-factor dat niet past bij zijn oersaaie hoofd.
NOG EEN KEER.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Meikle moeten ze ook ondersteboven rijden.
Die staat gewoon rand top-32 ondanks dat hij er op televee geen kut van bakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat kun je trouwens ook zeggen van MadarsRazma
Hij heeft vorig jaar een beter jaar gehad dan ik me herinner zie ik nu. Maar dat zegt t misschien ook wel, t blijft gewoon niet hangen omdat t saai is om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die staat gewoon rand top-32 ondanks dat hij er op televee geen kut van bakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |