Ik vind hem te ielig, er mag van mij wel wat meer vlees aan zittenquote:
Die nauwelijks te verstaan zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:48 schreef claire3500 het volgende:
ik wil hottub op de stream,daar zijn altijd leuke gesprekken
Dan neem jij Berend en ik hem. Eerlijke verdelingquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem te ielig, er mag van mij wel wat meer vlees aan zitten
quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan neem jij Berend en ik hem. Eerlijke verdeling
Geen flauw idee wat ik ermee moet, ben zo aseksueel als een deur
Luchtmobiele brigade oid ,geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2022 20:54 schreef claire3500 het volgende:
wat deed de vriend van Wanda ook alweer iets met marine toch ook? Of iets in die trant?
mobile brigadequote:Op vrijdag 23 september 2022 20:54 schreef claire3500 het volgende:
wat deed de vriend van Wanda ook alweer iets met marine toch ook? Of iets in die trant?
Is dat de directrice?quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Vind dit zo'n ouwe muts met haar trut truien![]()
[ afbeelding ]
Tangen genoeg daarquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zou lachen zijn als dat BBQ-pakket uit tangen en een BBQ bestaat, maar geen eten erbij
ze praat niet alleen snelquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Vind dit zo'n ouwe muts met haar trut truien![]()
[ afbeelding ]
Wel een leuke vent!quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:54 schreef claire3500 het volgende:
heeft Martin ogenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel een leuke vent!
[ afbeelding ]
ze heeft echt een leuke vriendquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel een leuke vent!
[ afbeelding ]
en uiteindelijk staat ze er straks voor jokerquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Madeleine zit iedereen te ronselen
[ afbeelding ]
Daar heeft ze een veel kleinere bovenlipquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel een leuke vent!
[ afbeelding ]
Ah das zieligquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat ze er straks voor joker![]()
iedereen komt met ideeen en plannetjes om haar mee te helpenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat ze er straks voor joker![]()
Minder irritant?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft ze een veel kleinere bovenlip
maar er zijn mensen die haar moeten steunenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
iedereen komt met ideeen en plannetjes om haar mee te helpen
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er zijn mensen die haar moeten steunen
(geloof 5) en als er meerdere mensen manager willen worden
gaan ze stemmen
Laat haar maar manager worden! Chaos!!quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgen
Zoe word toch elke keer jaloers als iemand maar in de buurt komt van Nadir. Enige is tot nu toe Wendy, was sarcastich bedoeldquote:
ja ze heeft 5 mensenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
zou die pizza oven heet genoeg worden?
in italie hebben ze nu ook pizzaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
zou die pizza oven heet genoeg worden?
Heb ik ook hoor, beetje grijze huismuis versus Girl Next Door...quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Sascha nog een beetje saai
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
in italie hebben ze nu ook pizza
ook in de loods?
Dank u voor deze mededelingquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ook in de loods?
op een fotoquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Wanda het leukste
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een foto
ja
dan hoor je haar niet
Zei ze dat? Naast dat ik haar saai vind is ze dus ook nog een beetje arrogantquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:12 schreef claire3500 het volgende:
oh volgens Wanda zou wel raar moeten lopen qua spel dat 39 mensen het beter kunnen dan haar zoiets zei ze. wat een arrogantie
Ja zoiets haar exacte woorden heb ik niet maar was echt die strekking. Ja ze is ook best wel arrogant maar idd ze draagt een masker whashah Billy/Andrea hahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:16 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zei ze dat? Naast dat ik haar saai vind is ze dus ook nog een beetje arrogant![]()
Misschien is ze nog niet haarzelf en houd ze haar ware Billy/Andrea nog verborgen
Ik dacht dat haar haar werd geföhnd vanmiddag?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar haar werd geföhnd vanmiddag?
Ja masker, dat is de goede benamingquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:18 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zoiets haar exacte woorden heb ik niet maar was echt die strekking. Ja ze is ook best wel arrogant maar idd ze draagt een masker whashah Billy/Andrea hahahaha
Ik hoop Madeleine. Janet zal nog proberen het voor iedereen een beetje naar de zin te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:27 schreef Ireth het volgende:
Janet of Madeleine, om het even. Chaos gegarandeerd!
Janet: allerlei recyclebare maatregelen = anarchie.
Madeleine: gewoon madeleinse chaos
Marciano op 1quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:33 schreef spapaars het volgende:
Zou hij ook hier het meest populair zijn?
https://lovereality.nl/ee(...)te-kans-op-eindzege/
Wij hadden gisteren pizza.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ook in de loods?
Ik wilde laatst een poll maken, maar je kunt niet zoveel antwoorden in 1 poll verwerkenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:33 schreef spapaars het volgende:
Heb ik ook aan gedacht.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik vraag me af of Erik klassiek autisme heeft of asperger
Apart jaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar onduidelijk hoe die uitslag is verzameld.
We moeten wachten tot er maar 15 bewoners over zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een poll maken, maar je kunt niet zoveel antwoorden in 1 poll verwerken
Wat een vage ranking. De mensen die het meeste TV maken in de hoogste ranking voor een exit, behalve Zoe dan.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:33 schreef spapaars het volgende:
Das ook een beetje de trend op fb, de heetgebakerde tv makende bewoners willen ze er uit hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een vage ranking. De mensen die het meeste TV maken in de hoogste ranking voor een exit, behalve Zoe dan.
Ja ik herken er ook een oud-cliënt van mij in. Vooral zijn niet logische aannames en oplossingen. Ik douche alleen met water en niet met zeep maar ik heb kleding die geen geurtjes opneemt (waarschijnlijk outdoor kleding)quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:37 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht.
Een goede kennis van mij heeft Asperger en het lijkt er veel op.
Dat strakke , gestructureerde. En owee, als het net even anders is.
Aan Febo mensjes die er juist in te houden...quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das ook een beetje de trend op fb, de heetgebakerde tv makende bewoners willen ze er uit hebben.
Gek genoeg gaat dat altijd zo.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een vage ranking. De mensen die het meeste TV maken in de hoogste ranking voor een exit, behalve Zoe dan.
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat dat altijd zo.
Het verst kom je met zo weinig als mogelijk praten, en niet opvallen.
Dan kun je net zo goed kappen met het programma, kijkt er niemand meer als ze die ranking aan houden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat dat altijd zo.
Het verst kom je met zo weinig als mogelijk praten, en niet opvallen.
Ik stem Sashaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:49 schreef D. het volgende:
Heb nu een poll gemaakt, maar krijg de afbeelding niet goed
Wijs even aan waar ik sasha kan klikken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het begint bij de letter J en dan de Equote:Op vrijdag 23 september 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik sasha kan klikken dan
Ik wil graag een top 3 kiezen, kan dat ook?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:54 schreef D. het volgende:
Poll: Wie is jouw favoriet?
• Alicia
• Babette
• Berend
• Bern
• Wanda
• Djedi
• Erik
• Esther
• Eunice
• Wendy
• Gert-Jan
• Imadiddin
• Isaac
• Jan-Willem
• Janet
• Jasper
• Jeffrey
• Jerrold
• Kenzy
• Kim (kapster)
• Kim (Temptation Island)
• Leila
• Madeleine
• Marciano
• Martin
• Mexx
• Mirthe
• Moriama
• Nadit
• Zoe
• Ruben
• Rupert
• Sasha
Voor de tussenstand klik je hier
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Namen en rugnummers graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 jaar geleden al
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Probeer maarquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil graag een top 3 kiezen, kan dat ook?
Grappig een heel andere uitkomst hier 😀quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:54 schreef D. het volgende:
Poll: Wie is jouw favoriet?
• Alicia
• Babette
• Berend
• Bern
• Wanda
• Djedi
• Erik
• Esther
• Eunice
• Wendy
• Gert-Jan
• Imadiddin
• Isaac
• Jan-Willem
• Janet
• Jasper
• Jeffrey
• Jerrold
• Kenzy
• Kim (kapster)
• Kim (Temptation Island)
• Leila
• Madeleine
• Marciano
• Martin
• Mexx
• Mirthe
• Moriama
• Nadit
• Zoe
• Ruben
• Rupert
• Sasha
Voor de tussenstand klik je hier
ja ik vind wel leuk maar weet niet wat anderen vindenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:57 schreef D. het volgende:
Kan ook nog wel een 'minst favoriete' poll maken, als daar animo voor is
Niet trots op, wel ermee in de krant willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een dagje wachten tot iedereen een stem heeft uitgebracht hequote:Op vrijdag 23 september 2022 21:58 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Grappig een heel andere uitkomst hier 😀
dan is de poll toch allang gezaktquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Even een dagje wachten tot iedereen een stem heeft uitgebracht he
Klopt ik moet het wat tijd geven. Maar voorals nogquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Even een dagje wachten tot iedereen een stem heeft uitgebracht he
Waar zakt ie heen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
dan is de poll toch allang gezakt
Experts aan het woordquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:58 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Grappig een heel andere uitkomst hier 😀
Gaat om een andere ZoëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe is 22
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
naar een topic dat gesloten is ?quote:
Ze zit wel op het aanrechtquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat om een andere Zoë
Zoe is 22
Het is niet geslotenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
naar een topic dat gesloten is ?
Doe je die dan wel in de nieuwe poll layoutquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:57 schreef D. het volgende:
Kan ook nog wel een 'minst favoriete' poll maken, als daar animo voor is
nog niet wijsneusquote:
Dit is de enige Fok layout aldaarquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je die dan wel in de nieuwe poll layout?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Oke, Jeffrey mot er dus uit![]()
[ afbeelding ]
Janet zei dat netquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zit niemand in het huis die op Whoopi lijkt
Hij gaat toch vanzelf dicht als wij blijven doorpostenquote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah![]()
wel lief, hijs een beetje verliefd
Kaartjes sturenquote:
Het topic ja, de poll nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Hij gaat toch vanzelf dicht als wij blijven doorposten
Dat wel jaquote:
En gek op appelsquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op iemand die nog in Adam en Eva gelooft
ik wil 3 x op jeffrey stemmen maar dat mag ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:06 schreef spapaars het volgende:
Na Wendy en Wanda wil ik ook op Zoë stemmen, maar dat gaat niet.
maakt mij niet uit, ik heb al gestemdquote:
Ik denk dat ook niet, maar hij ziet het als een open hoofdstukquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Berend leeft in dromenland, iemand als Gery zou nooit op hem vallen
Zeg, één keertje stemmen hequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:06 schreef spapaars het volgende:
Na Wendy en Wanda wil ik ook op Zoë stemmen, maar dat gaat niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet, maar hij ziet het als een open hoofdstuk
Corrupte kolere zooi hier met die kut molquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil 3 x op jeffrey stemmen maar dat mag ook niet
lolquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de rouw om Gerrie
Top wijf was dat vond ik
Ben benieuwd 🤣quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Berend vindt er genoeg leuke mensen bij zitten, hij heeft al een nieuwe date in de planning
Ze is 27 en heeft het ook gezellig met Jerrold, begreep ikquote:
en ruben las ikquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is 27 en heeft het ook gezellig met Jerrold, begreep ik
Niet, Berend is op de streamsquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
het zijn wel godvergeten saaie streams vandaag
ja is ze ook maar ze durft ook niet helemaal teveel laten zien omdat ze anders bang is dat ze eruit ligtquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jerrold is nog jong. Gun hem nog veel ervaring met dames 🤣quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
behoorlijk ja, ik heb het op mute nu even staan check later weer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Blaj blah blah streamsquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Jerrold zei vanmiddag dat ze nogal goedgelovig en beïnvloedbaar is, dus we sluiten niets uitquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja gisternacht was het wel gezellig, ik vond beetje akward ofzo maar ruben heeft vandaag wel erg laten zien dat ie verliefd is op Djediquote:
wie?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen maar geroddel en gezeik🤮quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Boebaloe het volgende:
maandagochtend 9:00 uur stemming met een game
Hij zei geen naam, maar waarschijnlijk Mirthequote:
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil datenquote:
ja bb2q ben benieuwd maar maandag start manager verkiezingquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Boebaloe het volgende:
Ik hoop op een leuke zondag. Bbq en dan maandagochtend 9:00 uur stemming met een game
hahhahaha ik vind dat wel leuk idee van Berend.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil daten
Klopt in combinatie met een eliminatie zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja bb2q ben benieuwd maar maandag start manager verkiezing
jaquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de rouw om Gerrie
Top wijf was dat vond ik
oh jaaaaaaaaaaaa mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:17 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Klopt in combinatie met een eliminatie zou geweldig zijn
Dat is al gezegd?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is te druk voor de Febo, denk alleen start verkiezingen en de rompslomp die dat geeft is al weer genoeg content voor een aflevering.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil daten
Hij heeft wel lefquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?
Maar goed, hij is ook niet echt een playboy, dus hij heeft niet veel te eisen.
ze moeten voor maandag aanmelden voor managerquote:
Je mag best veel eisen, je moet alleen wel realistisch zijn en niet verwachten dat ze ingewilligd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?
ja daarom geef ik ook aan: start van manager verkiezing en dan week erop moeten ze kiezen zoiets werd ook gezegd door de bewoners zelfquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is te druk voor de Febo, denk alleen start verkiezingen en de rompslomp die dat geeft is al weer genoeg content voor een aflevering.
Hij zegt dat hij toch niets anders te doen heeft en dat het niet seksueel heeft te zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?
Hij wil een restaurant beginnen ... dus een beetje populariteit kan ie wel gebruikenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:22 schreef claire3500 het volgende:
Berend doet dat daten alleen maar voor de show.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
zoe valt gj weer lastig met iets
en streamwissel
Goede regiequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
zoe valt gj weer lastig met iets
en streamwissel
Iedereen wil een restaurant of in die richting beginnen als ik hun aanmeldvideo beschrijving leesquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil een restaurant beginnen ... dus een beetje populariteit kan ie wel gebruiken
ja het is leukquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil een restaurant beginnen ... dus een beetje populariteit kan ie wel gebruiken
wie dan?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:26 schreef Boebaloe het volgende:
Nee hoor grapje maar valt wel op dat veel horeca ervaring hebben en dan gaat het er zo smerig aan toe in de keuken
Of een busje inrichten om de wereld rond te reizen, ook al bij meerdere daar gehoord in hun casting videos. Standaard Febo tekstjes bij gebrek aan zelf creativiteit...quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Iedereen wil een restaurant of in die richting beginnen als ik hun aanmeldvideo beschrijving lees
mexx die in bed ligt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Er ligt gewoon een zender op het aanrecht, iemand loopt dus zonder
oh ja ehahhaha isaac wil lunchroom beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:25 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Iedereen wil een restaurant of in die richting beginnen als ik hun aanmeldvideo beschrijving lees
Iemand op het toilet?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Er ligt gewoon een zender op het aanrecht, iemand loopt dus zonder
Isaac wilt een horeca strandtent iets openen. Marciano wilt afhaal concept uitbreiden. Geeft aan dat hij er dus al bekend mee eens. Berend wil restaurant openen. Zoe heeft in de horeca bijbaantje gehad. Kim is kapster geweest moet dus hygiene kennen. Verbaasd mij gewoonquote:
Ja dat zou wel een beetje chanant zijn met een zenderquote:
Iemand wil wel met Babette op een terras zitten, maar niet met haar op date. Over wie gaat dit?quote:
zoe snapt haar eigen hygiene nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:28 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Isaac wilt een horeca strandtent iets openen. Marciano wilt afhaal concept uitbreiden. Geeft aan dat hij er dus al bekend mee eens. Berend wil restaurant openen. Zoe heeft in de horeca bijbaantje gehad. Kim is kapster geweest moet dus hygiene kennen. Verbaasd mij gewoon
Vooral als wij 'meegenieten'quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een beetje chanant zijn met een zender
ja gek verhaal, en ze zegt dat Kenzy er voor moet gaan want hij is helemaal haar type?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand wil wel met Babette op een terras zitten, maar niet met haar op date. Over wie gaat dit?
Maar Kenzi heeft wel aan Babette gevraagd of zij bij Jeffrey wil peilen of hij Kenzi leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja gek verhaal, en ze zegt dat Kenzy er voor moet gaan want hij is helemaal haar type?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die water flessen .. kopen ze echt bronwater ?
Heb je gelijk in maar toch denk ik dan van een beetje structuur en het is schoner. Geloof mij als je een iets met eten wilt openen mag je wel wat schoner zijn. Gelukkig hoef ik daar niet. Te etenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe snapt haar eigen hygiene nog niet![]()
kapster maken vaak een enorme zooi
isaac en marciano zie je niet heel vaak in de keuken
aahhhhhhquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Kenzi heeft wel aan Babette gevraagd of zij bij Jeffrey wil peilen of hij Kenzi leuk vindt.
OK dan zeg ik er verder niets meer overquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
nee die hebben ze 1 keer gehaald volgens mij en spoelen ze nu elke keer voor hergebruik
ja als ik goed heb begrepen wel het gaat sowieso over jeffery en iemand heeft bij Jeffery geslapen en leila denkt dat het gaat om Kim Defensiequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Kenzi heeft wel aan Babette gevraagd of zij bij Jeffrey wil peilen of hij Kenzi leuk vindt.
Wel een leuk koppel kenzi en jeffreyquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja gek verhaal, en ze zegt dat Kenzy er voor moet gaan want hij is helemaal haar type?
het is erg viesquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:32 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar toch denk ik dan van een beetje structuur en het is schoner. Geloof mij als je een iets met eten wilt openen mag je wel wat schoner zijn. Gelukkig hoef ik daar niet. Te eten
jawel doequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zeg ik er verder niets meer over
nee, nee, nee, nee, nee....quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
gj weer advies geven aan zoe...
komt niet binnen bij dat mokkel
ik vind het wel schattigquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Niets ahhhh, Kenzy is een beetje viezig
En kenzi vindt hem ook leuk, het leek over jeffrey te gaan?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand wil wel met Babette op een terras zitten, maar niet met haar op date. Over wie gaat dit?
zei hij dat whahahahahahah wat goed dat hij eerlijk isquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:33 schreef Sestra666 het volgende:
gj: misschien zit je hier niet op je plek en moet je lekker naar huis
dat denk ik dus ook hequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
Stiekem vindt Babette Jeff zelf leuk
Jaaaaa ook haar aandeel. Wat een Hellquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is erg vies
mede dankzij Janet die alles wil bewaren
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
haar lach als ze bij jeff isquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
ik uitte mijn frustratie ook al, super irritantquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef Flow3r het volgende:
Dat afkappen van gesprekken elke keer
Kenzi vindt Jefffrey leukquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:33 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En kenzi vindt hem ook leuk, het leek over jeffrey te gaan?
Terwijl ze zegt dat ze allang klaar met hem isquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
Ja precies, dat haalde ik er ook uit. Layla vroeg ook aan haar of ze hem zelf niet leuk leuk vondquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
En dan tel je de gesprekken die wij niet te zien krijg niet eens meequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
je zult toch 5 x per week een dergelijk gesprek moeten hebben met Zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |