"Ik ben een beetje rillerig"quote:Op donderdag 22 september 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk wat greys zei, dat ie gewoon niet wilde en doet of ie ziek is dan.
las net dat hij vanmiddag al gezegd zou hebben het niet te doenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk wat greys zei, dat ie gewoon niet wilde en doet of ie ziek is dan.
Net als andere heren, dan heb ik verder ook geen idee hoor.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
las net dat hij vanmiddag al gezegd zou hebben het niet te doen
Nadir is ook een jongentje(man kun je hem niet noemen) die elke keer zijn mening veranderdquote:Op donderdag 22 september 2022 21:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
las net dat hij vanmiddag al gezegd zou hebben het niet te doen
browniequote:Op donderdag 22 september 2022 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ze hebben ook taart gekregen, jerrold vraagt of iemand nog zijn stukje wil want hij vind het niet zo lekker.
Vraag me ook af waar die taart van is gemaakt.
Gluiperd is hetquote:Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir is ook een jongentje(man kun je hem niet noemen) die elke keer zijn mening veranderd![]()
er lag tocb een bruine hoop op een bed?quote:Op donderdag 22 september 2022 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ze hebben ook taart gekregen, jerrold vraagt of iemand nog zijn stukje wil want hij vind het niet zo lekker.
Vraag me ook af waar die taart van is gemaakt.
Ohw klinkt toch niet verkeerd. En nee met pinda allergie moet je dat niet eten.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
brownie
met pindakaas
dus degene met pinda allergie krijgt niks
Was dat echt dan? Dacht dat er een geintje werd gemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:21 schreef Adat231 het volgende:
[..]
er lag tocb een bruine hoop op een bed?
Snap ik. Met Wendy valt niet te praten. Gaat alleen maar vage shit krijsen.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:21 schreef Ireth het volgende:
Nadir wil Zoë en Wendy laten praten...
Zoë wil niet... zal er weer een fittie komen
Daar merk je niks van tijdens een potje eehh.... pimpampettenquote:
Zoe is een liegebeestquote:
Goedzo Zoëquote:Op donderdag 22 september 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
flikker op doe normaal zegt zoe
Zoe is ook een stokerquote:Op donderdag 22 september 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is een liegebeest
die gaat zo tegen iedereen die het wil horen dat Wendy en Nadir naar tegen haar doen
Wendy is ook een stokerquote:Op donderdag 22 september 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn we verdorie allemaal team Wendy?
nopequote:Op donderdag 22 september 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee!!quote:Op donderdag 22 september 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
zijn geilste droom komt uit, 2 hyenas die om hem bekbechtenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hij lacht van binnen, hij heeft zijn zin
had die beter wat leukere uit kunnen zoekenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn geilste droom komt uit, 2 hyenas die om hem bekbechten
Hij denkt precies te weten hoe je een vrouw versierd en dan komt hij hier mee aanzettenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die beter wat leukere uit kunnen zoeken
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt precies te weten hoe je een vrouw versierd en dan komt hij hier mee aanzetten
Ze is in dit gesprek een stuk rustiger dan vorige weekquote:
Alsof ie keuze heeftquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die beter wat leukere uit kunnen zoeken
Dadelijk nog even 16x doorvertellenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
dat gesprek gaat weer een uur duren
vandaarquote:Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef D. het volgende:
Waarom staat er bij de SL 'excuus', het is niet alsof het per ongeluk is of zo
Niets welgemeend aan dat excuus dus, dan moet je geen excuses makenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar
omdat ze het expres doen
oprecht?quote:Op donderdag 22 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Niets welgemeend aan dat excuus dus, dan moet je geen excuses maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er is ook nog een andere streamquote:Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
ik ga maar even wat anders doen
wordt helemaal flauw van zoe en nadir
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Zoë is nu wel de meest volwassen persoonVind ik ook hoor, Nadir zit de boel te verdraaien en probeert Zoe de schuld te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is haar arrogante blikquote:Op donderdag 22 september 2022 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat kijkt die Zoe afkeurend en vies naar Nadir
ipv over het paard getild ervan afgegledenquote:
Zo'n hoge grote Friese knol....quote:Op donderdag 22 september 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ipv over het paard getild ervan afgegleden
Zoe kan niet anders kijkenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat kijkt die Zoe afkeurend en vies naar Nadir
Of 'n trap in d'r gezicht gekregen op de manegequote:Op donderdag 22 september 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ipv over het paard getild ervan afgegleden
Hij valt haar inderdaad constant in de rede, ik was allang weg geweestquote:Op donderdag 22 september 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
Nadir laat Zoë ook eens uitpraten en luister eens naar wat ze zegt!!![]()
Ik had hem echt een lel verkocht
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
Nadir laat Zoë ook eens uitpraten en luister eens naar wat ze zegt!!![]()
Ik had hem echt een lel verkocht
Hij heeft het nog geen halve minuut volgehoudenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ze mocht toch 5 min praten zonder onderbrekingen
Echt asoquote:Op donderdag 22 september 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het nog geen halve minuut volgehouden
Ik zat dat net ook te denken.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij triggert hij haar expres uit verveling of zo.
Ik ben team Nadir, maar wens hem nu 48 uur jeuk aan zijn kringspier...quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben geen team Zoë, maar hoe hij nu doet is ook echt wel achterlijk
daar lijkt het welop... zendtijdquote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ja echt bizarquote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar lijkt het welop... zendtijd
gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook te denken.
Of om haar opzettelijk over de zeik te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Precies. Vind dit echt laag.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben team Nadir, maar wens hem nu 48 uur jeuk aan zijn kringspier...
Wat een zeikstraal...
Ja, soms zie je dat gewoon aan die blik, een soort voldoeningquote:Op donderdag 22 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of om haar opzettelijk over de zeik te krijgen
Hij vind het gewoon opwindend, 2 vrouwen die om hem heen draaien en bekvechten... de hele dag een harde piela....quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
dat denk ik ook. ik vind hem nu op die kamer ook wel mixed signals gevenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon opwindend, 2 vrouwen die om hem heen draaien en bekvechten... de hele dag een harde piela....
Ja, walgelijk.quote:
Wat lief!!quote:Op donderdag 22 september 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Als Zoe wil mag je iets met Martin beginnen van Nadir
Ow, switchen van stream geeft dus geen verbetering...quote:Op donderdag 22 september 2022 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten zitten de slijmkutten op een rij.. dat ze het allemaal ineens leuk willen houwe... Aldus iig die twee konkelteven...
[ afbeelding ]
Klopt, en Wendy is absoluut niet van plan ook maar iets van haar privé leven te delen in deze Showquote:Op donderdag 22 september 2022 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, switchen van stream geeft dus geen verbetering...
Maken de appelflappen dit gesprek draagbaarder?quote:Op donderdag 22 september 2022 22:00 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen heb ik 4 appelflappen naar binnen gewerkt
Appelflappen maken alles draagbaarquote:Op donderdag 22 september 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maken de appelflappen dit gesprek draagbaarder?
Vooral appelflappen met slagroomquote:Op donderdag 22 september 2022 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Appelflappen maken alles draagbaar
quote:Op donderdag 22 september 2022 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ik had hem een vlooienpipet gegeven met zijn "aai me ff"!!!
Wat een goed persoon is ie toch he :pquote:Op donderdag 22 september 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Als Zoe wil mag je iets met Martin beginnen van Nadir
precies, ze sluit net elke keer niet aan bij mensen.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:05 schreef just me het volgende:
Zoe is op zoek naar iemand die haar wil beschermen
ze is té jong en ze gaat, denk ik, graag met wat oudere mensen omquote:Op donderdag 22 september 2022 22:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
precies, ze sluit net elke keer niet aan bij mensen.
ja klopt helemaal! Ik vind beetje sneu voor der. Ik weet niet of dat zo heet hahahaquote:Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
ze is té jong en ze gaat, denk ik, graag met wat oudere mensen om
dat heet toch tussen servet en tafellaken
Wijze woordenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Als het kont kont, als het niet kont kont niet.
vraag ik me ook af. k en j?quote:Op donderdag 22 september 2022 22:18 schreef claire3500 het volgende:
waar hebben mirthe en jerrold hele tijd over, sorry heb even geen zin om naar hun te luisteren heb vaak idee dat ze om elkaar heen praten maar kan ik nu mis hebben
omg serieus????quote:Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Mirtje is dus stinkend jaloers op Jedie, die kijkt altijd naar Jerold en wil blijkbaar Mrtje eruit hebben... dus slijmt Mirtje zich de tyfus bij Jerold... slim meiske
[ afbeelding ]
oh K is dus Kenzy en ja ik kijk toch even lolquote:Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Mirtje is dus stinkend jaloers op Jedie, die kijkt altijd naar Jerold en wil blijkbaar Mrtje eruit hebben... dus slijmt Mirtje zich de tyfus bij Jerold... slim meiske
[ afbeelding ]
wauw dat Djedie jerrold wil dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Ze wil niet eens Ruben, ze heeft steeds over der vriendje Joost.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... KonkeMirtje is slimmer dan ze zich voordoet..
Kenzie is idd Mirtjes uithoorvrindinnetjequote:Op donderdag 22 september 2022 22:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh K is dus Kenzy en ja ik kijk toch even lol
ja en ze heeft dus iets geluld ofzo maar kenzy liegt ook wel veel. Ze had tegen Jeffery gezegd dat zij niet gene was die iedereen had verteld over Mexx qua nomineren maar dat had ze wel.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kenzie is idd Mirtjes uithoorvrindinnetje
HAHHAHAHAHAHAHA dat ze dat zei! hahahhaquote:Op donderdag 22 september 2022 22:23 schreef Adat231 het volgende:
zoe over nadir: je bent niet de bachelor
Ja vaag .. afgelopen nacht lag Mirtje bij Djedi in bed ... tot hoe lang is niet in beeld geweestquote:Op donderdag 22 september 2022 22:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wauw dat Djedie jerrold wil dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Ze wil niet eens Ruben, ze heeft steeds over der vriendje Joost.
ja ik snap het niet. Djedie die Jerrold leuk vind?? Snap ik echt niet. Ze heeft over Ruben gezegd dat hij haar beste vriend is en dat ze twee handen op 1 buik zijn. Dus dat is ook echt zo en geloof ik ook echt maar dat zij Jerrold leuk vind.. die kan ik echt niet plaatsenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag .. afgelopen nacht lag Mirtje bij Djedi in bed ... tot hoe lang is niet in beeld geweest
Berendquote:Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef itsme46 het volgende:
Tegen wie praat Zoe eigenlijk. Het is al 10 minuten aan de gang, alleen zij praat.
Edit: ik hoor al een mannenstem.Ik dacht dat zij tegen zichzelf aan het praten was. Allemachtig, dit is toch niet normaal.
Waarom geen SW pffquote:Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef itsme46 het volgende:
Tegen wie praat Zoe eigenlijk. Het is al 10 minuten aan de gang, alleen zij praat.
Edit: ik hoor al een mannenstem.Ik dacht dat zij tegen zichzelf aan het praten was. Allemachtig, dit is toch niet normaal.
hahhahahahahahaha ik ga helemaal stuk want ik had dat ook eerst. Uiteindelijk zag ik Berendquote:Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef itsme46 het volgende:
Dit is toch niet normaal of ik ben echt te oudquote:Op donderdag 22 september 2022 22:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahhahahahahahaha ik ga helemaal stuk want ik had dat ook eerst. Uiteindelijk zag ik Berend
Mirtje denkt dat er meerdere zijn die haar eruit willen hebben vanwege haar "klik" met Jerrold.. maar ze wil niet roddelen en over anderen praten... huichelkutjequote:Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ik snap het niet. Djedie die Jerrold leuk vind?? Snap ik echt niet. Ze heeft over Ruben gezegd dat hij haar beste vriend is en dat ze twee handen op 1 buik zijn. Dus dat is ook echt zo en geloof ik ook echt maar dat zij Jerrold leuk vind.. die kan ik echt niet plaatsen
ja mega mega mega vaag.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje denkt dat er meerdere zijn die haar eruit willen hebben vanwege haar "klik" met Jerrold.. maar ze wil niet roddelen en over anderen praten... huichelkutje
hahahahah tijdens het gesprek van Mirthe en Jerrold?quote:Op donderdag 22 september 2022 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben gewoon inslaap gevallen tijdens dit en ze zijn nog bezig
En weer geen SW. Zo irritantquote:Op donderdag 22 september 2022 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben gewoon inslaap gevallen tijdens dit en ze zijn nog bezig
Zoequote:Op donderdag 22 september 2022 22:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahah tijdens het gesprek van Mirthe en Jerrold?
Tis mij ook nooit opgevallenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ik snap het niet. Djedie die Jerrold leuk vind?? Snap ik echt niet. Ze heeft over Ruben gezegd dat hij haar beste vriend is en dat ze twee handen op 1 buik zijn. Dus dat is ook echt zo en geloof ik ook echt maar dat zij Jerrold leuk vind.. die kan ik echt niet plaatsen
ja ik geloof niet echt moet ik zeggen. Dat ze vrienden met hem wil zijn dat wel maar leuk leuk? Nee..quote:
Ze is inmiddels haar eigen draad kwijt, haar belang is dat Jerrold aan haar geplakt blijftquote:Op donderdag 22 september 2022 22:35 schreef claire3500 het volgende:
Mirthe is niet jaloers hoor, jerrold mag ook met iemand anders chillen in de loods
maar echt he vind zo vaag, ik denk wel dat ze hem wel leuk vind maar niet zoals jerrold haar. ik denk dat hij nog wel echt oprecht met der isquote:Op donderdag 22 september 2022 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is inmiddels haar eigen draad kwijt, haar belang is dat Jerrold aan haar geplakt blijft
Haar missie, Jerold inpakken is allang gelukt.. die twee stemmen iig niet op elkaarquote:Op donderdag 22 september 2022 22:36 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar echt he vind zo vaag, ik denk wel dat ze hem wel leuk vind maar niet zoals jerrold haar. ik denk dat hij nog wel echt oprecht met der is
als ze zo doorgaat is is zo leegquote:
iedereen word moe van dit verhaal, dat zie je echtquote:Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Sestra666 het volgende:
half op t aanrecht liggen![]()
man man nu weer tegen mexx
Morgenochtend 8:30 ligt er weer 'n nieuwe batterij in het bakje...quote:Op donderdag 22 september 2022 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat is is zo leeg
volgende slachtoffers gevonden
quote:Op donderdag 22 september 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgenochtend 8:30 ligt er weer 'n nieuwe batterij in het bakje...
Babettequote:Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraakstem slijmjurken als een malle alles blijft gewoon gewoon enzo weetje wel enzz
TerrorLela heeft ineens 32 vriendjes
[ afbeelding ]
En een heel aanrecht voor zichzelfquote:Op donderdag 22 september 2022 22:48 schreef just me het volgende:
Hoeveel geld zouden de ouders van Zoe betaald hebben om Zoe in het huis te krijgen?
Ouders hebben nu rust
En die sokkenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Zoe, ga met je zompige doos van dat aarnrecht af
En Kenzy zou verliefd zijn op Jerrold..Of jeffrey daar zijn ze nog niet uitquote:Op donderdag 22 september 2022 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Jedie zit er nu bij..en Kenzie gaat over de tong ... die wil alle koppeltjes eruit hebben... Sasje en Bern bijvoorbeeld
En zo konkelen ze maar door ... Mirtje en Jerrold worden dus ook al als koppeltje gezien
[ afbeelding ]
Ze halen de kerst niet .....quote:Op donderdag 22 september 2022 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dodelijk vermoeiende nominatiegekonkel terwijl er de komende weken geen nominatie te boek staat.. 7 mensen weg is al veel teveel in korte tijd
quote:Op donderdag 22 september 2022 22:55 schreef claire3500 het volgende:
ik denk dat ze wel op djedi gaan
ja pfff overdreven gedoequote:Op donderdag 22 september 2022 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
bondje wil samen de finale halen...beloofd elkaar eeuwige trouw jaja![]()
[ afbeelding ]
whahahahaha gluipkut ook echt. Ja ik vind ze alle 4 beetje vaag ofzoquote:Op donderdag 22 september 2022 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Mirtje de gluipkut in dit viertal
ze speelt met mensen, bewust of onbewust, ik neig naar bewustquote:
ja echt bewustquote:Op donderdag 22 september 2022 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
ze speelt met mensen, bewust of onbewust, ik neig naar bewust
Esther doet dit wel goedquote:Op donderdag 22 september 2022 23:08 schreef Adat231 het volgende:
kan iemand een cap maken van nadir en esther
quote:Op donderdag 22 september 2022 23:08 schreef Adat231 het volgende:
Mijn fotorolletje is op helaasquote:Op donderdag 22 september 2022 23:08 schreef Adat231 het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2022 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther is te lief voor dit spel.
Die winnen meestal.. de onzichtbare underdogsquote:Op donderdag 22 september 2022 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther is te lief voor dit spel.
ja maar echt! Ze zoekt echt negatieve aandacht heel vervelend meisjequote:Op donderdag 22 september 2022 23:13 schreef Sestra666 het volgende:
ze zal en moet aandacht hebben, nu weer bij dat groepje proberen
vermoeiend wijf
Ze vraagt het netjes of ze erbij mag.. en perst haar volume ertussen zonder antwoord af te wachten, zo werkt hetquote:
ja want ze negeren haar gewoon, ze willen haar er niet bij dat weet ze echt wel diep in haar lage energie, die ze kreeg door Nadir lolquote:Op donderdag 22 september 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vraagt het netjes of ze erbij mag.. en perst haar volume ertussen zonder antwoord af te wachten, zo werkt het![]()
[ afbeelding ]
Lekker dan, met haar blote aanrechtkontquote:Op donderdag 22 september 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vraagt het netjes of ze erbij mag.. en perst haar volume ertussen zonder antwoord af te wachten, zo werkt het![]()
[ afbeelding ]
Ja iets met dat chips dat hij aangaf dat het eruit is gehaald ofzo maar GJ gelooft het niet, GJ gelooft dat hij gene is die alles jat. Dat hij 0 vrienden thuis heeft, dat hij bedrieger is etc.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:18 schreef Sestra666 het volgende:
gertj praat nu martin zwart..
een heel verhaal, wie heeft t gevolgd?
nadir hoopt dat martin ook snel weggaat
Niemand geeft nog drank?quote:Op donderdag 22 september 2022 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Heej... weer hottub show.. zonder drank deze keer.. minder leuk
[ afbeelding ]
en daar beland gj nu midden inquote:Op donderdag 22 september 2022 23:21 schreef claire3500 het volgende:
Er komt een speeddate?? Maar bewoners met elkaar super vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |