nopequote:Op donderdag 22 september 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn we verdorie allemaal team Wendy?
Nee!!quote:Op donderdag 22 september 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn we verdorie allemaal team Wendy?
zijn geilste droom komt uit, 2 hyenas die om hem bekbechtenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hij lacht van binnen, hij heeft zijn zin
had die beter wat leukere uit kunnen zoekenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn geilste droom komt uit, 2 hyenas die om hem bekbechten
Hij denkt precies te weten hoe je een vrouw versierd en dan komt hij hier mee aanzettenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die beter wat leukere uit kunnen zoeken
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt precies te weten hoe je een vrouw versierd en dan komt hij hier mee aanzetten
Ze is in dit gesprek een stuk rustiger dan vorige weekquote:
Alsof ie keuze heeftquote:Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die beter wat leukere uit kunnen zoeken
Dadelijk nog even 16x doorvertellenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
dat gesprek gaat weer een uur duren
vandaarquote:Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef D. het volgende:
Waarom staat er bij de SL 'excuus', het is niet alsof het per ongeluk is of zo
Niets welgemeend aan dat excuus dus, dan moet je geen excuses makenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar
omdat ze het expres doen
oprecht?quote:Op donderdag 22 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Niets welgemeend aan dat excuus dus, dan moet je geen excuses maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er is ook nog een andere streamquote:Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
ik ga maar even wat anders doen
wordt helemaal flauw van zoe en nadir
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Zoë is nu wel de meest volwassen persoonVind ik ook hoor, Nadir zit de boel te verdraaien en probeert Zoe de schuld te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is haar arrogante blikquote:Op donderdag 22 september 2022 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat kijkt die Zoe afkeurend en vies naar Nadir
ipv over het paard getild ervan afgegledenquote:
Zo'n hoge grote Friese knol....quote:Op donderdag 22 september 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ipv over het paard getild ervan afgegleden
Zoe kan niet anders kijkenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat kijkt die Zoe afkeurend en vies naar Nadir
Of 'n trap in d'r gezicht gekregen op de manegequote:Op donderdag 22 september 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ipv over het paard getild ervan afgegleden
Hij valt haar inderdaad constant in de rede, ik was allang weg geweestquote:Op donderdag 22 september 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
Nadir laat Zoë ook eens uitpraten en luister eens naar wat ze zegt!!![]()
Ik had hem echt een lel verkocht
quote:Op donderdag 22 september 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
Nadir laat Zoë ook eens uitpraten en luister eens naar wat ze zegt!!![]()
Ik had hem echt een lel verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |