ik zou dat echt echt heel erg vinden. Die stellage kan toch ook gebruikt worden bij eliminatie?quote:Op donderdag 22 september 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Denk het niet. Gewoon een opdracht met die stellage die ze gemaakt hebben.
Waarom erg, er zijn er 7 uit!quote:Op donderdag 22 september 2022 11:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zou dat echt echt heel erg vinden. Die stellage kan toch ook gebruikt worden bij eliminatie?
vind gewoon leuk even wat anders ook. Die 7 eruit hebben ze echt wel rekening mee gehouden, ik denk zelfs met eerste 10quote:Op donderdag 22 september 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom erg, er zijn er 7 uit!
ik ook!!quote:Op donderdag 22 september 2022 11:02 schreef mootie het volgende:
Ze zijn allemaal zo relaxed over scheten. Ik zou bloedchagrijnig worden als ik constant in andermans darmgassen moest leven.
Lopen jouw streams voor?quote:Op donderdag 22 september 2022 11:03 schreef chufi het volgende:
Een uur bedenktijd dan stemmen en dan het spel ... 19 uur naar huis ...
Ze mogen pas de kamer af als de stem het zegtquote:Op donderdag 22 september 2022 11:05 schreef mootie het volgende:
Ze hangen nog op hun dooie akkertje op bed.
Ze moeten in de slaapkamers blijven.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:05 schreef mootie het volgende:
Ze hangen nog op hun dooie akkertje op bed.
Echt !quote:Op donderdag 22 september 2022 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een weekje en de eerste kaart wordt weer ingetrokken
Naaaaaaa belachelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoietss begreep ik .. na een maand of 4 weken ..
Ik hoop 'n fysiek zware opdracht voor iedereen, niemand uitgesloten. Laat ze maar eensquote:Op donderdag 22 september 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten in de slaapkamers blijven.
Dat lijkt me het meest waarschijnlijke.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Ze denken verdienopdracht met de blauwe stellage
Jepquote:Op donderdag 22 september 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Dit wordt gewoon een goedmakertje voor de verloren puzzelopdracht.
Is dat misschien het kantoor?quote:Op donderdag 22 september 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niets van een blauwe kamer.
Nee kloptquote:Op donderdag 22 september 2022 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
zonde, zoveel notes had je nog niet
1 slaapkamer is blauwquote:Op donderdag 22 september 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat misschien het kantoor?
Of die onbekende ruimte naast dat kantoor.
In elk vakje een foto en ieder zandzakjes gooien. Degene met de meeste zandzakjes in het vakje moet naar huis.... denken ze. Na afloop wordt diegene manager en mag iemand wegsturenquote:Op donderdag 22 september 2022 11:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zou dat echt echt heel erg vinden. Die stellage kan toch ook gebruikt worden bij eliminatie?
Wist niet dat daar nog een ruimte zat, zou dat de Zenderkamer kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat misschien het kantoor?
Of die onbekende ruimte naast dat kantoor.
Die was voor volgende week had ik gelezenquote:Op donderdag 22 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Die idd is blauw, maar dan het woord kamer.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het een blauwe stellage is ?
Dat is nooit gezegdquote:Op donderdag 22 september 2022 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die was voor volgende week had ik gelezen
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Jij mag in de FEBOquote:Op donderdag 22 september 2022 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
In elk vakje een foto en ieder zandzakjes gooien. Degene met de meeste zandzakjes in het vakje moet naar huis.... denken ze. Na afloop wordt diegene manager en mag iemand wegsturen
De foto's uit de vakjes gooien , en de laatste foto die overblijft diegene moet weg, is veel leukerquote:Op donderdag 22 september 2022 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
In elk vakje een foto en ieder zandzakjes gooien. Degene met de meeste zandzakjes in het vakje moet naar huis.... denken ze. Na afloop wordt diegene manager en mag iemand wegsturen
Ietsje minder dan een week inmiddels.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
Op TV vertelde de stem dat het degelijk moest worden gebouwd, omdat volgende week er een spel mee wordt gespeeld.
En de tv loopt een week achter
Ik zeg alleen dat ik dat lasquote:Op donderdag 22 september 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd
Alleen dat hij maandag voor 1800 klaar moest zijn
En dat ze moesten proberen om hem zo precies en stevig mogelijk na moesten maken
Ow zoquote:Op donderdag 22 september 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
Op TV vertelde de stem dat het degelijk moest worden gebouwd, omdat volgende week er een spel mee wordt gespeeld.
En de tv loopt een week achter
Wij gaan samen solliciteren bij de Febo!quote:Op donderdag 22 september 2022 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De foto's uit de vakjes gooien , en de laatste foto die overblijft diegene moet weg, is veel leuker
Ennnn terugquote:Op donderdag 22 september 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeej!! Allemaal op de slaapkamer dus ik ben precies op tijd voor het spel.
Oh .... SL...![]()
Ze gooien het een beetje door elkaar met de dagen.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ietsje minder dan een week inmiddels.
Misschien wordt ze door haar stagebegeleider even doorgesmeerd ingewerkt op het mengpaneelquote:Op donderdag 22 september 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
Man wel stagiaire zit elke keer aan die sl knop
quote:Op donderdag 22 september 2022 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien wordt ze door haar stagebegeleider even doorgesmeerd ingewerkt op het mengpaneel
Sterktequote:Op donderdag 22 september 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
Ik ga het missen zo![]()
Moet zo in de auto
Er staan ook negatieve bedragen inquote:Op donderdag 22 september 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon die kast zelf flink raken lijkt me.
Het is gewoon simpel, ze hoeven geen eliminatieopdrachten te doen bij zoveel exits zo kort op elkaar dus dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:22 schreef Korak het volgende:
Weer een simpele geldopdracht één dag na een mislukte ...
Enorme faal Febo
quote:Op donderdag 22 september 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Camerabeelden opvragen voor gestolen honing
Voor 1000 euro.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Camerabeelden opvragen voor gestolen honing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |