Heb je nog wat te koop? Ik wil wel even marktplaatschatten met jou.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:51 schreef Viv het volgende:
Plaatje gefixt.Je moet (net als bij Imgur) het plaatje eerst openen in een nieuw tabblad, zodat de URL eindigt op .jpg
En terechte klacht, ik kreeg dat op Marktplaats heel vaak. Ja doei, ik ga mijn telefoonnummer niet aan willekeurige lutsers geven. Dan doe ik liever zaken met iemand die de chatfunctie wél voldoende vindt.
Mee eens maar dat is 1 voorbeeld. Er zijn veel dingen te bedenken waar het beter is om te bellen. Dat blije 'een beller is sneller' slaat meestal op dingen die te koop staan... op Marktplaats tegenwoordig, helaas. Alhoewel Facebook in opkomst is.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:08 schreef Het_Bokje het volgende:
Bellen is zeker sneller!
Dan kun je gerichte vragen stellen aan de recruiter en hem zo direct klem lullen. Dan kan hij/zij niet terugvallen op copy/paste vanuit de opdracht van de klant, en heb je direct een goeie indruk hoe serieus je e.e.a. kunt nemen.
Succes!
Dit. Never nooit dat een beller sneller is.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:15 schreef Aurelius het volgende:
“Om misverstanden te voorkomen vind ik het handiger om het uitgeschreven te hebben”.
Klaar.
me modje, in dit gevalquote:Op donderdag 22 september 2022 06:25 schreef Socios het volgende:
Even een modje bellen om dit topic te sluiten.
Is ook zinloos, die is continu in gesprek door telefoonseks met @Cockwhalequote:Op donderdag 22 september 2022 01:40 schreef corehype het volgende:
hoepel op ik bel me moeder niet eens
De echte klacht is het gevoel erachter dat deze juniors en stagiairs krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:34 schreef Erasmus het volgende:
Onherkenbare klacht, ik delegeer al mijn taken aan juniors en stagairs lol
Het is: 0906-0seks!seks!sêks!quote:Op donderdag 22 september 2022 09:35 schreef Cockwhale het volgende:
Terechte klacht.
Als je wil bellen, bel je maar naar 069-666 voor seks.
Bellen is voor nerds die bang zijn voor technologiequote:Op donderdag 22 september 2022 10:21 schreef rival het volgende:
Je kan werken aan je sociale angsten zodat bellen minder eng is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |