JAAAAquote:
поздравленияquote:
Nasdrovja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Topper!!! (:quote:Op donderdag 22 september 2022 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het einde is ook wel aardig, over een puzzel stukje dat miste ....
Hoewel ik denk dat het bullshit is van Zoe ....![]()
Nee helaas, het kost mij ongeveer 3 uur om een hele dag te uploaden, en er kijkt werkelijk helemaalquote:Op donderdag 22 september 2022 00:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Plaats je geen uur filmpjes meer? @:DGK_Tegengas?
Geeft niet. Het is ook veel werk, ik keek er wel graag naar maar snap je beslissing. Toch bedankt!quote:Op donderdag 22 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, het kost mij ongeveer 3 uur om een hele dag te uploaden, en er kijkt werkelijk helemaal
niemand naar ... nog geen 10 views per dag, dan is het mij de moeite echt niet waard, sorry ....
Het is al heel wat dat je nog filmpjes post, gezien dat dit programma een jaar kan duren snap ik dat je rustig aan doetquote:Op donderdag 22 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, het kost mij ongeveer 3 uur om een hele dag te uploaden, en er kijkt werkelijk helemaal
niemand naar ... nog geen 10 views per dag, dan is het mij de moeite echt niet waard, sorry ....
Dan was jij één van de tien .... ik neem wel nog steeds 24/7 op, dus ik kan altijd wel bepaalde fragmentenquote:Op donderdag 22 september 2022 00:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Geeft niet. Het is ook veel werk, ik keek er wel graag naar maar snap je beslissing. Toch bedankt!
Snap ik wel hoor, laat Talpa maar lekker de tering krijgenquote:Op donderdag 22 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Begrijpelijk DGK.. Maar wederom bedankt voor al die moeite .. Heb je wel genoeg schijfruimte thuis om die boel 24/7 te storen ?quote:Op donderdag 22 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, schijfruimte is geen enkel probleem, externe harde schijven kunnen veel aan tegenwoordig ...quote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
Begrijpelijk DGK.. Maar wederom bedankt voor al die moeite .. Heb je wel genoeg schijfruimte
thuis om die boel 24/7 te storen ?
Waarom stream 2? Gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 september 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan was jij één van de tien .... ik neem wel nog steeds 24/7 op, dus ik kan altijd wel bepaalde fragmenten
terugzoeken op verzoek, mits ik de juiste stream heb. Overdag neem ik standaard stream 2 op.
Uit eerdere ervaringen met De Gouden Kooi, Utopia, BB etc, werd stream 1 veel vaker opgenomen en stream 2quote:Op donderdag 22 september 2022 00:51 schreef engine het volgende:
Waarom stream 2? Gewoon nieuwsgierig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ah okayquote:Op donderdag 22 september 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Uit eerdere ervaringen met De Gouden Kooi, Utopia, BB etc, werd stream 1 veel vaker opgenomen en stream 2
veel minder, en ik denk dat de meeste ruzies enzo vaak op stream 2 plaats vonden, gewoon een gevoel ......
Jeutje zo weinig, ik kom met 12min films van 332MB dan op 39Gig welke resolutie gebruik je?quote:Op donderdag 22 september 2022 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, schijfruimte is geen enkel probleem, externe harde schijven kunnen veel aan tegenwoordig ...![]()
Om een idee te geven, 24 uur opnames van één dag zijn ongeveer 10GB.
Ga iets anders doenquote:Op donderdag 22 september 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien is het onzin, maar het is een soort onderbuik gevoel ....
Ik verklein het beeld op mijn l aptop, neem dan op en de framehoogte is dan 284 en framebreedte 504.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:01 schreef 5thencounter het volgende:
Jeutje zo weinig, ik kom met 12min films van 332MB dan op 39Gig welke resolutie gebruik je?
Ah, ik heb 720p HD middelmatige kwaliteit , je hoeft natuurlijk niet beter op te nemen dan de streamkwaliteit zelfquote:Op donderdag 22 september 2022 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik verklein het beeld op mijn l aptop, neem dan op en de framehoogte is dan 284 en framebreedte 504.
Ja, ik moet het beeld wel verkleinen, omdat de opnames anders vastlopen.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, ik heb 720p HD middelmatige kwaliteit , je hoeft natuurlijk niet beter op te nemen dan
de streamkwaliteit zelf
Andersom... Babs heb Bezoekquote:Op donderdag 22 september 2022 01:10 schreef 5thencounter het volgende:
Berend heeft een slapie?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Kijk vooral snachts/ochtends vroeg. Dan is er eigenlijk maar 1 stream.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien is het onzin, maar het is een soort onderbuik gevoel ....
Jah een iets te oud giebelkutje op zomerkampquote:Op donderdag 22 september 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette wil net iets te graag belangrijk worden gevonden.
Dus dat.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah een iets te oud giebelkutje op zomerkamp
Dat heb ik niet meegekregen en waarom denk je Babette?quote:Op donderdag 22 september 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er was toch nog een vrouw volgens de tarot kaarten die verliefd is op Marciano? Babette dus denk ik.
Tarot kaarten zijn wel kut kaarten vind ik.
Babettequote:Op donderdag 22 september 2022 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, bij wie ligt Berend nu in bed ??
o.a. toen dat ze dronken was in de badkamer, o.a.....quote:Op donderdag 22 september 2022 01:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen en waarom denk je Babette?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn nog mensen wakkerquote:
Hebben ze de puzzel opdracht gehaald?quote:
Op 30.000 stukjes na welquote:Op donderdag 22 september 2022 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze de puzzel opdracht gehaald?
Thnx. Beetje vaag dus allemaalquote:Op donderdag 22 september 2022 04:44 schreef engine het volgende:
[..]
Op 30.000 stukjes na wel
Het is niet in beeld geweest. De streams lagen er een tijdje uit vanmiddag en daarna was de puzzel weg maar onmogelijk dat ze die gehaald hebben.
In het streamsverslagen topic staat een iets betere samenvattingquote:Op donderdag 22 september 2022 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Beetje vaag dus allemaal
Goedemorgen greysiequote:
Berend en Kenzyquote:Op donderdag 22 september 2022 03:24 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen wakker
Berend en Babette?
Engiequote:Op donderdag 22 september 2022 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen greysie![]()
Ze slapen nog allemaal
Oh neequote:Op donderdag 22 september 2022 06:42 schreef greysbones het volgende:
Ehhh @:Engine heeft Wendy nu jerrold gekust en waarom?
Aaahh zo..quote:Op donderdag 22 september 2022 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Oh neeIk had even de afleveringen over de feestavond en de nasleep ervan gekeken. Wendy probeerde daar ook Jerrold te zoenen. Heel kinderachtig die reacties van Babette en Wendy de dag erna
En dan viel dat misdragen nog wel mee. Dat gedrag achteraf was best triest.quote:Op donderdag 22 september 2022 06:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahh zo..
Ja was absoluut niet sjiek
Je misdragen en dan de consequenties niet willen dragen
Klopt het was snachts niet eens zo erg.. nou ja hitsige wendyquote:Op donderdag 22 september 2022 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
En dan viel dat misdragen nog wel mee. Dat gedrag achteraf was best triest.
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2022 06:57 schreef greysbones het volgende:
Maar babs laat wen nu keihard vallen?
Nu ze door heeft dat wen wel erg veroordeeld wordt
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdracht
Wacht daar maar ff mee tot na 10 uur, moet eerst naar de wondpoliquote:Op donderdag 22 september 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdracht
Ik mag weer taxi spelen naar het ziekenhuis maar neem mijn oordopjes meequote:Op donderdag 22 september 2022 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wacht daar maar ff mee tot na 10 uur, moet eerst naar de wondpoli![]()
Daarna mag van mij daar de pleuris uitbreken![]()
![]()
8:45 de afspraak, daarna ff snel boodschappen.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:18 schreef greysbones het volgende:
Wel lekker vroeg je afspraak Frits!
Heb je ook nog wat aan je dag
Die staat nog steeds ongebruikt in de loods volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:26 schreef Seattle het volgende:
Morning, nieuw hier. Lees mee vanaf dag 1 met jullie. Heb even helemaal gemist wat er met de stellage is gebeurd. Iemand meer info?
Goedemorgen en welkom, volgens mij is er nog niets mee gebeurd en staat het nogsteeds in de huiskamerquote:Op donderdag 22 september 2022 07:26 schreef Seattle het volgende:
Morning, nieuw hier. Lees mee vanaf dag 1 met jullie. Heb even helemaal gemist wat er met de stellage is gebeurd. Iemand meer info?
Goedemorgen Seattle, en welkomquote:Op donderdag 22 september 2022 07:26 schreef Seattle het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 22 september 2022 07:26 schreef Seattle het volgende:
Erik gaat het in ieder geval niet doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:31 schreef Seattle het volgende:
Dank allen, hoop nog steeds dat iemand Bert zijn ochtend monologen overneemt. Dit is saai op de vroege ochtend.
run forest runquote:Op donderdag 22 september 2022 07:35 schreef greysbones het volgende:
Erik die as we sprak weer aan het rennen is
Eigenlijk zou ik Erik wel heel interessant vinden, maar misschien gaat dat niet verder dan: straks 60 rondjes lopen, ontbijten, deo op doen, klusje doen, naar de WCquote:Op donderdag 22 september 2022 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik gaat het in ieder geval niet doen.
Heb je een favoriet?
Echt hčquote:Op donderdag 22 september 2022 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
run forest run [ afbeelding ]
Erik is me te voorspelbaar. Hij gaat alleen uit zijn plaat als de structuur in gevaar komt.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik Erik wel heel interessant vinden, maar misschien gaat dat niet verder dan: straks 60 rondjes lopen, ontbijten, deo op doen, klusje doen, naar de WC
Jij?
Jeffrey en Berend zijn een gouden duo.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:48 schreef Seattle het volgende:
Zie Erik daar zitten in zijn korte broekje. Benieuwd wat de temperatuur in de loods is nu.
Jeffrey is zeker 1 van mijn favorieten: humor, speelt het spel en af en toe een conflictje
Dat vroeg ik me ook al af.. aangezien ze de loods zouden moeten verwarmen met houtkachels.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:48 schreef Seattle het volgende:
Zie Erik daar zitten in zijn korte broekje. Benieuwd wat de temperatuur in de loods is nu.
Jeffrey is zeker 1 van mijn favorieten: humor, speelt het spel en af en toe een conflictje
Je kunt echt letterlijk uitschrijven wat Erik om de ochtend doet aan sportquote:Op donderdag 22 september 2022 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
Erik weer bezig met 200 gram bankdrukken.
Welkom :-)! Leuk dat je er bent, ben ook net nieuw hier :-)quote:Op donderdag 22 september 2022 07:26 schreef Seattle het volgende:
hahahaha ja dat is echt zo!quote:Op donderdag 22 september 2022 07:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt echt letterlijk uitschrijven wat Erik om de ochtend doet aan sport
En zijn glaasje water tussen door
Zo echt fantastisch zijn! Ik wil dat ze ook meer dat soort dingen doen, dat is tv maken of opeens gisteren om 22:00.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Seattle het volgende:
Hoop dat iedereen NU uit bed wordt gehaald voor eliminatieopdracht. Iig voor 9 uur want dan moet ik naar mijn werk
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:57 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand Erik eens uitleggen hoe hij beter kan sporten?
Elke keer weer denk ik.. dat voegt niet zo veel toe
Mens Health hahahahahah als dat gebeurt dan opeens is hij geen maagd meer maar een playboyquote:Op donderdag 22 september 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.
Nope nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all,
Opdracht faliekant mislukt, op naar de volgende! Hopelijk strakjes...![]()
Weet iemand al waar ze dat blauwe gevaarte voor hebben moeten maken?
Eric sport zo geinig hé...quote:Op donderdag 22 september 2022 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
👍 Maar was toch wel voor een opdracht begin deze week?quote:Op donderdag 22 september 2022 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope nog steeds onduidelijk
Ze moesten hem voor maandag 1800 klaar hebbenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
👍 Maar was toch wel voor een opdracht begin deze week?
Wel gezond hčquote:Op donderdag 22 september 2022 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang ze buiten blijft zitten, wanneer ze besluit haar ochtendroutine binnen te doen. Het is kouwdddd
Ja daarom... wordt vervolgd..😉quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moesten hem voor maandag 1800 klaar hebben
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezond is niet fijn. Liever ongezond en snel deaud
Respect!quote:Op donderdag 22 september 2022 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
Erik wil 120 jaar oud worden heeft hij aan het begin gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezond is niet fijn. Liever ongezond en snel deaud
Gezelligquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Erik en Alladin in de keuken. Er wordt geen woord gerept.
Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaarquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Oohh dindindin... pakt het effe beet...
Ik zit ook met verbazing te kijken...quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaar
whahaha inderdaad! Wat een gezelligheidquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Erik en Alladin in de keuken. Er wordt geen woord gerept.
echt ranzig!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Uh... tja... hygiëne is overrated of zo? (vind ik niet, maar goed) Misschien willen ze massale buikgriep zodat meer mensen moeten opgevenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA helemaaaaal mee eens!!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
1 Stream op Erik is ook een soort SL eigenlijk..
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie overquote:Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef claire3500 het volgende:
het zou ook wat zijn als er straks opeens 2 nieuwe mensen binnen komen, net zoals bij Utopia.
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Haha sadistischquote:Op donderdag 22 september 2022 08:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zetten
GM..quote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze doodquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
:p oh ja nog beter!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha sadistisch
Of klef en klef maar samen in een bed
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leukquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Nou en dat irlquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze dood
Ja het mag even wat meer gaan 'leven' daar. Maar inderdaad klopt, denk ook wel dat ze sommigen niet volgen omdat ze zo ongelofelijk saai zijn. Ik hoorde Zoe gisteravond zeggen dat ze meer gesprekken ofzo moesten voeren van regie, dat ze dat juist graag willen zien?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik open de streams. Zie Rupert en Moirama bij het washok. Mopperend in een andere taal dan nederlands. En..tjakka..SL
Zekers.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leuk
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenvoor geven
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Buren uitnodigen en de deuren vervangen voor murenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou en dat irl
(ik liet ze zwemmen en haalde het trappetje weg)
Ja... ik vind het knap dat ze zo over elkaar weten te roddelen. Ze zitten zo op elkaars lip, er valt niet door te vertellenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Behoorlijk ja maar ik vind het ook niet echt kunnen gewoon Nederlands praten.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...
Ah een Leroytje dus...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.
Ja, ze weten dat het niet zo snel ondertitelt kan worden en ze weten van te voren dat je geen privacy hebt. Dan moet je dat niet gaan omzeilenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja maar ik vind het ook niet echt kunnen gewoon Nederlands praten.
Ja ik ook! Hoop toch echt wel vandaag of morgen een eliminatie of dat iemand zijn 24 uur aan vraagt vind het anders best saaiquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersDat vind ik wel jammer
precies! Ik vind echt dat regie er wat van moet zeggen. Eunice praat ook niet spaans met Martinquote:Op donderdag 22 september 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze weten dat het niet zo snel ondertitelt kan worden en ze weten van te voren dat je geen privacy hebt. Dan moet je dat niet gaan omzeilen
Helemaal mee eens, ze spelen voor spulletjes, en dat is een groepsbelang.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersDat vind ik wel jammer
Ja en ik vind het nou niet echt saamhorigheid creeren zijn nog steeds daar mensen die er gewoon niet willen zijn maar niet durven weg te gaanquote:Op donderdag 22 september 2022 09:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze spelen voor spulletjes, en dat is een groepsbelang.
Zo krijg je geen echte strijd
eens :-)!!quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, het is net niet allemaal. En toch blijft het erg vermakelijk
Laat degenen die willen vertrekken zo snel mogelijk vertrekken, dan kan de echte strijd beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja en ik vind het nou niet echt saamhorigheid creeren zijn nog steeds daar mensen die er gewoon niet willen zijn maar niet durven weg te gaan
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Esther neem haar spiegel terug die Miranda madeleine aan het gebruiken is.
Want Esther is bestolen van haar thee en honing. En ze gaat nu al haar spullen bij zich houden en niks meer uitlenen.
Ik heb niks geen spiegel in gebruikquote:Op donderdag 22 september 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Esther neem haar spiegel terug die Miranda aan het gebruiken is.
Want Esther is bestolen van haar thee en honing. En ze gaat nu al haar spullen bij zich houden en niks meer uitlenen.
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb niks geen spiegel in gebruik
De meeste hebben eigen voorraad in hun kledingkasten. Van hun zakgeld gekocht.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:44 schreef mootie het volgende:
Het valt me wel op dat ze zich totaal niet druk maken om eten en geld, terwijl ze gister geen geld hebben verdiend.
Er werd gisteren wel genoemd : " dan kunnen we morgen weer ballonnen blazen " Het leek grappend gezegd, maar misschien dat er toch wel gezegd is dat er zoiets zou komen vandaag voor eetgeld.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:44 schreef mootie het volgende:
Het valt me wel op dat ze zich totaal niet druk maken om eten en geld, terwijl ze gister geen geld hebben verdiend.
Waarom dan van "algemene" honing pakken als je zelf al honing hebtquote:Op donderdag 22 september 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Alicia biecht op tegen Esther dat zij een beetje van de honing heeft gepakt. Zij wist niet dat het van 1 persoon was. Alicia heeft zelf ook honing en wil een beetje terug geven aan Esther.
Esther wil dat niet maar bedankt Alicia voor het vertellen.
hebberigheid.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom dan van "algemene" honing pakken als je zelf al honing hebt![]()
Ik pak even mijn glazen bol, momentje.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze vandaag een eliminatie spel?
Als het goed is hebben ze deze week een spel met de rek die ze in elkaar hebben geschroefd.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze vandaag een eliminatie spel?
lekker naar huis danquote:Op donderdag 22 september 2022 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Esther moet huilen. Ze heeft geen vertrouwen meer in de groep.
Ja rond 10 uur.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:01 schreef Ireth het volgende:
Hoe laat ging die gisteren op zwart? Volgens mij zo'n beetje dezelfde tijd??
Nou voorlopig geen beeld dus meerquote:
Wel toevallig elke dag om deze tijd.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou voorlopig geen beeld dus meer
Dit is de tweede dag, kijken of het morgen ook gebeurd..quote:Op donderdag 22 september 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel toevallig elke dag om deze tijd.
Ook een vorm om de spelletjes niet te laten zien.
Gisteren is er iets fout gegaan met die sl-klok opwinden.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is de tweede dag, kijken of het morgen ook gebeurd..
quote:Op donderdag 22 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]Feestje
jij ook gefeliciteerdddddddddd (denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
![]()
Wat zie jij normaal met oortjes?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
FEBO!!!
Heb ik er aan gedacht mijn oortjes mee te nemen..
Kan ik niks zien
Zit in het ziekenhuisquote:
Sterktequote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit in het ziekenhuis
Dus kan moeilijk die stream keihard aanzetten..
Gert Jan moet eens leren dat als iemand zegtquote:
Wel goed voor de streamsquote:Op donderdag 22 september 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gert Jan moet eens leren dat als iemand zegt
Ok opgelost
Hij niet nog een uur blijft doorzeuren
Nu over haar rugquote:Op donderdag 22 september 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaat wel een boel negativiteit schelen... man dat mens moppert alleen maar...
FEBO zendercheckquote:Op donderdag 22 september 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Esther heeft geen zender om, waarom krijgt ze geen zendercheck?
Hoor haar bijna niet, en ja geen mijn geluid niet harder zettenquote:
Gert Jan zei net dat ze zo centraal gaanquote:Op donderdag 22 september 2022 10:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
huh ik zie haar praten met gertjan
Over jatten, over mensen, over haar rug, over de loods, over de bedden, over mensen die hun best niet doen, over mensen die negatief doen... ik heb alles voorbij horen komen. Een lach op je gezicht staat zoveel beterquote:Op donderdag 22 september 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu over haar rug
Ze heeft 24/7 pijn
Door puzzelen nog erger
Jij zit ook graag lekker aan een man?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker even aan een man zitten.. ze heeft gelijk
[ afbeelding ]
Die liggen in 1 bed, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker even aan een man zitten.. ze heeft gelijk
[ afbeelding ]
Misschien Imaddidinquote:Op donderdag 22 september 2022 10:23 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil gertjan uit de loods hebben? iemand een idee?
FEBO werkt gewoon mee dusquote:Op donderdag 22 september 2022 10:24 schreef D. het volgende:
Kim gaat iets jatten zegt ze, ze moet wel.
En hup, cameraswitch
Dat is een irrelevante vraag...quote:Op donderdag 22 september 2022 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit ook graag lekker aan een man?
moet een streepie tussen mede-usersquote:Op donderdag 22 september 2022 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante vraag...![]()
[ afbeelding ]
Wederzijds voordeel is nooit wegquote:Op donderdag 22 september 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die liggen in 1 bed, dus dat zit wel goed.
Misschien een kleine blessure opgelopen tijdens....
Iddquote:Op donderdag 22 september 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
Nou Esther
Aanvragen die 24 uur
De plaat blijft een beetje hangen
Nja de verpakkingen zijn wel schoon volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Nog even en de ratten zitten overal daar
Weet ook niet waarom ze zoveel wil bewaren..quote:
Milieuactivistequote:Op donderdag 22 september 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom ze zoveel wil bewaren..
Janet vooral jaquote:
Ja Martin vind dat ze zeurtquote:
graaag. loopt altijd te zingen pfffff verpest soms hele gesprekken daarmee omdat hij zo graag in een boyband wilquote:Op donderdag 22 september 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand eeen heel groot stuk duct tape halen voor Martin
Dus: Martin = irritatie = Martin moet blijvenquote:Op donderdag 22 september 2022 10:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
graaag. loopt altijd te zingen pfffff verpest soms hele gesprekken daarmee omdat hij zo graag in een boyband wil
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja inderdaad misschien doet ze teveel yoga :p
Voedselvergiftigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |