abonnement Unibet Coolblue
pi_206066540
Niet iedereen van de babyboomgeneratie is een boomer hè, mensen?

Groetjes, een millenial.

:+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206066545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:39 schreef Clubsoda het volgende:
Niet iedereen van de babyboomgeneratie is een boomer hè, mensen?

Groetjes, een millenial.

:+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206066587
Minder leuk is de stress vanwege broer in Frankrijk.
Verdere onrust kwam van broer, die zelf belde. Hij heeft geen id, geen rijbewijs, geen DigiD. Al jaren niet. Alleen godenzijdank een Nederlands paspoort, helaas verlopen.
De maatschappelijk werkster beweert nu, dat hij bij de gemeente een paspoort kan vragen. Rijksoverheid zegt anders. Misschien bedoelt zij een carte nationale d'identité en France. (?) Ad. broer is Nederlander.
Hij durft niet te reizen naar Parijs, bang om aangehouden te worden.
En er is meer ellende. Misschien dan maar ophalen en hier uitzoeken. Vanuit zijn (veilige) dorp is hij afhankelijk van OV.

* goochelt verder.
pi_206066592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:39 schreef Clubsoda het volgende:
Niet iedereen van de babyboomgeneratie is een boomer hè, mensen?

Groetjes, een millenial.

:+
😂 , ooh dat dácht ikke.
pi_206066757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, alle Henken die ik ken zijn hartstikke lief :o

Ik kan even niet op een mannennaam komen die in mijn hoofd gecategoriseerd staat onder "gemene luidruchtige verwende pestkop".

Ik geloof dat Amerikaanse mannennamen met negatieve connotaties Kevin zijn (Kevin is dom) en Chad (Chad is verwend)
Marc.
Ik nomineer zelf Marc.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206066766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In dat geval dekt de term 'mansplainer' uitstekend de lading :X
O+
Laten we ze online vanaf nu fiets noemen ~O>
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206066779
Patatgen hier :W
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206066793
"I'm lost" blijkbaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_206066929
Ik warm chinees op. Gala-voer dit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206066943
Wil de Franse broer naar NL komen? @AnneX ? Als ie met de auto komt, komt ie toch geen douane tegen :s)
pi_206066952
Zeebaars wortels en gebakken aardjes hier en het ruikt heerlijk vanuit de keuken *O*
pi_206067014
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O+
Laten we ze online vanaf nu fiets noemen ~O>
^O^ Offline heten ze naar onze vroegere buurman. Die mansplainde ook mannen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206067018
Er werden oliebobbels thuisgebracht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206067052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef Blues het volgende:
Wil de Franse broer naar NL komen? @:annex ? Als ie met de auto komt, komt ie toch geen douane tegen :s)
Daarom gaf ik hem de mogelijkheid, dat wij hem ophalen om de administratie rond id te regelen. 🙃
  donderdag 22 september 2022 @ 18:06:33 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206067120
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:46 schreef AnneX het volgende:
Minder leuk is de stress vanwege broer in Frankrijk.
Verdere onrust kwam van broer, die zelf belde. Hij heeft geen id, geen rijbewijs, geen DigiD. Al jaren niet. Alleen godenzijdank een Nederlands paspoort, helaas verlopen.
De maatschappelijk werkster beweert nu, dat hij bij de gemeente een paspoort kan vragen. Rijksoverheid zegt anders. Misschien bedoelt zij een carte nationale d'identité en France. (?) Ad. broer is Nederlander.
Hij durft niet te reizen naar Parijs, bang om aangehouden te worden.
En er is meer ellende. Misschien dan maar ophalen en hier uitzoeken. Vanuit zijn (veilige) dorp is hij afhankelijk van OV.

* goochelt verder.
Wat een sukkel :D
Why?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 september 2022 @ 18:08:41 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206067150
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Marc.
Ik nomineer zelf Marc.
Barend, ik vind Barend heel passend

Gaat de vakwerker wel even uitleggen hoe een echte Italiaanse schnit hoort te vallen en hoe een standleiding geïnstalleerd behoort te worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 september 2022 @ 18:10:29 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206067175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier is juist m'n werkplek ter plekke stuk, ben net naar huis gefietst om op m'n laptop thuis verder te kunnen :')

Ruilen?
Ik heb alleen een laptop en moet daar echt alles mee doen.
Heb inmiddels na wat grovere taal en wat halve dreigementen een gloednieuwe op kunnen halen.
Zat al mijn teamsmeets via telefoon te doen, die oververhit raakte en alles, heerlijk _O-
Wat een gezeik zeg, en wat ben je toch eigenlijk afhankelijk dan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206067335
Nu hebben we er op mijn werk net 4 weken over gedaan om een datum voor een etentje te prikken. Datum geprikt voor over 2 maanden. Zie ik nu net dat ik dan helemaal niet kan -- ik heb de komende maanden iets van 4 concerten van dingen die eigenlijk in 2020 zouden zijn geweest en toevallig precies die avond eentje.

* Tele6 moet beter in haar agenda kijken
:{
pi_206067439
Wat irritant zeg, @Molo! Gelukkig uiteindelijk wel gelukt, maar stom dat je er zoveel moeite voor moet doen.

Ik krijg net ¤15 tegoed van Crisp. Wat moet ik daar echt bestellen? Behalve croissants en chocolade croissants, die staan al op m'n lijstje. Aan te raden vlees of vis of vega dingen of borrel dingen oid?

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 22-09-2022 18:46:41 ]
  donderdag 22 september 2022 @ 18:59:52 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206067638
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat irritant zeg, @:Molo! Gelukkig uiteindelijk wel gelukt, maar stom dat je er zoveel moeite voor moet doen.

Ik krijg net ¤15 tegoed van Crisp. Wat moet ik daar echt bestellen? Behalve croissants en chocolade croissants, die staan al op m'n lijstje. Aan te raden vlees of vis of vega dingen of borrel dingen oid?
Irritantste vond ik nog de desinteresse, en wel in beweging komen toen ik echt de Karen ging uithangen :')
Maar goed, is gefixt

En ik lees steeds CRIPR, andere associaties mee :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206067756
Ik had nog een foto voor jullie liggen:

Ik ving een regenboog in een spinnenweb.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 september 2022 @ 19:09:36 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206067777
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef sigme het volgende:
Ik had nog een foto voor jullie liggen:
[ afbeelding ]
Ik ving een regenboog in een spinnenweb.
Pretty!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 september 2022 @ 19:27:00 #121
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206067985
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:46 schreef AnneX het volgende:
Minder leuk is de stress vanwege broer in Frankrijk.
Verdere onrust kwam van broer, die zelf belde. Hij heeft geen id, geen rijbewijs, geen DigiD. Al jaren niet. Alleen godenzijdank een Nederlands paspoort, helaas verlopen.
De maatschappelijk werkster beweert nu, dat hij bij de gemeente een paspoort kan vragen. Rijksoverheid zegt anders. Misschien bedoelt zij een carte nationale d'identité en France. (?) Ad. broer is Nederlander.
Hij durft niet te reizen naar Parijs, bang om aangehouden te worden.
En er is meer ellende. Misschien dan maar ophalen en hier uitzoeken. Vanuit zijn (veilige) dorp is hij afhankelijk van OV.

* goochelt verder.
Als jij hem "red" maak jij van zijn probleem jouw probleem. Als je dat wilt, prima, maar is het niet beter dat hij zelf zijn zaken regelen gaat?
pi_206067996
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat irritant zeg, @:Molo! Gelukkig uiteindelijk wel gelukt, maar stom dat je er zoveel moeite voor moet doen.

Ik krijg net ¤15 tegoed van Crisp. Wat moet ik daar echt bestellen? Behalve croissants en chocolade croissants, die staan al op m'n lijstje. Aan te raden vlees of vis of vega dingen of borrel dingen oid?
Droge worst met venkel van Brandt en Levie! Demi baguettes van Bridor, vegetarische saucijzenbroodjes van de Bijenkorf, coeur de boeuf tomaten, rundergehakt maine anjou
  donderdag 22 september 2022 @ 19:29:44 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206068026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als jij hem "red" maak jij van zijn probleem jouw probleem. Als je dat wilt, prima, maar is het niet beter dat hij zelf zijn zaken regelen gaat?
Sterker nog, als je het niet helemaal goed of niet naar wens doet, ben jíj ineens de oorzaak van alle ellende _O- 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206068179
Limburgs gehaktbrood en paddenstoelen
En dat ene kaasje
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206068329
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Irritantste vond ik nog de desinteresse, en wel in beweging komen toen ik echt de Karen ging uithangen :')
Maar goed, is gefixt

En ik lees steeds CRIPR, andere associaties mee :T
Als ik CRISPR-Cas zomaar zou kunnen bestellen dan zou ik me wel even achter m'n oren krabben of we dat echt moeten willen :+

@Yinny en @Vanyel dank voor de suggesties!
Dat ene kaasje is nog ietwat generiek alleen :P
pi_206068414
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat irritant zeg, @:Molo! Gelukkig uiteindelijk wel gelukt, maar stom dat je er zoveel moeite voor moet doen.

Ik krijg net ¤15 tegoed van Crisp. Wat moet ik daar echt bestellen? Behalve croissants en chocolade croissants, die staan al op m'n lijstje. Aan te raden vlees of vis of vega dingen of borrel dingen oid?
De vega worstenbroodjes en de grote bokkenpoten. :9
pi_206068598
Dat gehaktbrood is trouwens ook echt goddelijk. Die en de truffelsalami staan wel op mijn lijstje van vleesproducten die ik mis.
pi_206068607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als jij hem "red" maak jij van zijn probleem jouw probleem. Als je dat wilt, prima, maar is het niet beter dat hij zelf zijn zaken regelen gaat?
Tja, fatsoen denk ik, en oudere zus.
Vanaf 2011 - toen moeders overleed het laatste contact in soort van harmonie - en tot afgelopen januari geen direct contact. Dat was n.a.v. mijn jaarlijkse Kerstkaart.
Heel verhaal. Nu dit en een hulpvraag van hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206068631
De laatste weken ben ik trouwens verzot op de gerechten met Mexicaanse kruiden, van HF. Vanavond een bonenmengsel uit de oven, met kaas en komkommersalsa.

En ik heb het puf puf warm, en zie dat het 20,5 o is. Zonder cv. :7
  donderdag 22 september 2022 @ 20:06:23 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_206068640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In D is een Kevin ook de domste van de klas
Ik dacht Manni. De Duitse Sjonnie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206068643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Als ik CRISPR-Cas zomaar zou kunnen bestellen dan zou ik me wel even achter m'n oren krabben of we dat echt moeten willen :+

@:Yinny en @:Vanyel dank voor de suggesties!
Dat ene kaasje is nog ietwat generiek alleen :P
Delice de Bourgogne. Kon je heus wel weten }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 22 september 2022 @ 20:07:38 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206068663
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Limburgs gehaktbrood en paddenstoelen
En dat ene kaasje
Hervé?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206068680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Als ik CRISPR-Cas zomaar zou kunnen bestellen dan zou ik me wel even achter m'n oren krabben of we dat echt moeten willen :+

@:Yinny en @:Vanyel dank voor de suggesties!
Dat ene kaasje is nog ietwat generiek alleen :P
EN! De gevulde raviolis (diepvries) :9~ :9~ :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 september 2022 @ 20:08:54 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206068688
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Delice de Bourgogne. Kon je heus wel weten }:|
Oh fuck, dat is lekker ja. Baggervet, zelfs voor kaas, maar de atherosclerose waard :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 september 2022 @ 20:09:03 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_206068690
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:46 schreef AnneX het volgende:
Minder leuk is de stress vanwege broer in Frankrijk.
Verdere onrust kwam van broer, die zelf belde. Hij heeft geen id, geen rijbewijs, geen DigiD. Al jaren niet. Alleen godenzijdank een Nederlands paspoort, helaas verlopen.
De maatschappelijk werkster beweert nu, dat hij bij de gemeente een paspoort kan vragen. Rijksoverheid zegt anders. Misschien bedoelt zij een carte nationale d'identité en France. (?) Ad. broer is Nederlander.
Hij durft niet te reizen naar Parijs, bang om aangehouden te worden.
En er is meer ellende. Misschien dan maar ophalen en hier uitzoeken. Vanuit zijn (veilige) dorp is hij afhankelijk van OV.

* goochelt verder.
Paspoort in het buitenland kan enkel bij de ambassade worden aangevraagd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 september 2022 @ 20:09:35 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206068698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Als ik CRISPR-Cas zomaar zou kunnen bestellen dan zou ik me wel even achter m'n oren krabben of we dat echt moeten willen :+

@:Yinny en @:Vanyel dank voor de suggesties!
Dat ene kaasje is nog ietwat generiek alleen :P
Maakbare samenleving dit dat ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 20:11:45 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206068735
NOS journaal: "grote steden kampen met overlast van veiligelanders"

Toch bijzonder het in de stad ineens een item in het journaal is, terwijl het aantal veiligelanders per inwoner in een stad best meevalt denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206068803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]
Paspoort in het buitenland kan enkel bij de ambassade worden aangevraagd.
Psies. En wachttijd.
Vandaar de optie, dat wij hem halen. De administratie regelen en een enkele reis terug.
pi_206068832
Het was alweer even geleden dat ik een flauwvaller had. Deze keer in een iets te warme bioscoopzaal.
Maar aangezien het een werkgerelateerde lezing was schoten er meteen een huisarts en SEH arts toe en ben ik lekker blijven zitten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206068848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:25 schreef Tele6 het volgende:
Nu hebben we er op mijn werk net 4 weken over gedaan om een datum voor een etentje te prikken. Datum geprikt voor over 2 maanden. Zie ik nu net dat ik dan helemaal niet kan -- ik heb de komende maanden iets van 4 concerten van dingen die eigenlijk in 2020 zouden zijn geweest en toevallig precies die avond eentje.

* Tele6 moet beter in haar agenda kijken
:{
Buh en niemand die meer mee wil kan/wil buigen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 20:26:41 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206068990
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:46 schreef AnneX het volgende:
Minder leuk is de stress vanwege broer in Frankrijk.
Verdere onrust kwam van broer, die zelf belde. Hij heeft geen id, geen rijbewijs, geen DigiD. Al jaren niet. Alleen godenzijdank een Nederlands paspoort, helaas verlopen.
De maatschappelijk werkster beweert nu, dat hij bij de gemeente een paspoort kan vragen. Rijksoverheid zegt anders. Misschien bedoelt zij een carte nationale d'identité en France. (?) Ad. broer is Nederlander.
Hij durft niet te reizen naar Parijs, bang om aangehouden te worden.
En er is meer ellende. Misschien dan maar ophalen en hier uitzoeken. Vanuit zijn (veilige) dorp is hij afhankelijk van OV.

* goochelt verder.
Mwoah, zo vaak word je ook niet staande gehouden toch? Laatste keer was denk ik wel 4 jaar terug, alcoholcontrole om 2u 's nachts.

Ik denk dat je hooguit een boete kunt krijgen en misschien krijg je die wel helemaal niet als kunt laten zien dat je een afspraak hebt op de ambassade.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206069148
Volgens Het Internet (en vermeld op Wikipedia) is de mannelijke versie van een Karen een Ken. Of een Kevin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)

AnneX,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 september 2022 @ 20:43:51 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_206069329
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:11 schreef derLudolf het volgende:
NOS journaal: "grote steden kampen met overlast van veiligelanders"

Toch bijzonder het in de stad ineens een item in het journaal is, terwijl het aantal veiligelanders per inwoner in een stad best meevalt denk ik.
Dat zie je verkeerd. Per vierkante meter gemeentegrond zijn er in de grote stad meer veiligelanders.
Dus daar is het probleem groter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 september 2022 @ 20:47:14 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_206069409
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:15 schreef AnneX het volgende:

[..]
Psies. En wachttijd.
Vandaar de optie, dat wij hem halen. De administratie regelen en een enkele reis terug.
Waar staat hij ingeschreven als woonachtig? In Nederland ergens? Dan moet hij formeel daar de aanvraag indienen. Indien buiten Nederland dan moet de aanvraag in DenHaag worden gedaan. Dit is de gemeente waar alle mensen met de Nederlandse nationaliteit staan ingeschreven die niet in Nederland woonachtig zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206069502
Wat lastig zeg @AnneX
Maar wil hij überhaupt opgehaald worden en naar Nederland gebracht worden? En (even praktisch) waar laat je hem?
We have far more in common than that which devides us..
pi_206069541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat lastig zeg @:AnneX
Maar wil hij überhaupt opgehaald worden en naar Nederland gebracht worden? En (even praktisch) waar laat je hem?
En als hij dan meer zorg nodig heeft dan je had verwacht, wat ga je dan doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206069622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En als hij dan meer zorg nodig heeft dan je had verwacht, wat ga je dan doen?
Ook dat nog eens. Niet bekend bij de zorg hier in Nederland, jullie zijn familie, best kans dat jullie dat dan allemaal mogen opknappen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206069793
Zorgen voor @AnneX :*

En klinkt toch als een prima sportdag @vlindertje89 . Nog veel chocolade op? ;)

Ik deed een dagje DISC-en. Ben nu gaar. En hoewel degene die de training gaf het wel goed deed imho, kreeg ik bij de filmpjes (met acteur die de gedragsstijlen uitbeeldde) toch het gevoel dat ik (grotendeels) bij team Huffelpuf hoor. En niemand is écht fan van Huffelpuffertjes, daar worden geen heldenverhalen over geschreven :')
pi_206069806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook dat nog eens. Niet bekend bij de zorg hier in Nederland, jullie zijn familie, best kans dat jullie dat dan allemaal mogen opknappen.
En uit zijn vertrouwde omgeving (niet dat ik zeg dat Anne in Frankrijk moet gaan mantelzorgen), helpt ook niet bij verwardheid/delier.

Ik zou voorzichtig zijn voor je verplichtingen aangaat. Hij heeft blijkbaar lang geen contact gehad met jullie en elders een leven opgebouwd, dan kan hij ook elders steun en zorg krijgen.

Maja, verstand en gevoel zijn twee zaken he…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206069937
In de categorie klein leed: ik ben apps van familie aan het negeren.
Hele familie vindt het leuk om af te spreken. Ikzelf, een nicht en mijn broer hebben dit in wisselende samenstellingen een paar jaar georganiseerd. Nu wil men wel weer en datum is geprikt.

En na een paar ‘leuk dat we een datum hebben, maar wie wil organiserenikhebgeentijd’ van de rest komen nu de privé apps. Of ik het wil oppakken. Hoe zeg ik neuh, er zijn nog zes andere neven en nichten die nog niks hebben georganiseerd (die uiteraard wel al hebben geroepen geen tijd te hebben) zonder familiegezeik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206069990
Jij hebt ook geen tijd, je hebt het eerder al gedaan, je gunt een ander de lol van organiseren en dankbaarheid van de anderen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_206070078
Gisteren al gedacht en net toch maar besloten om het met bloed zweet en gevloek gemaakte vest morgen niet aan te doen naar de bruiloft. Vest is prima en zit heerlijk, maar staat voor geen meter bij/op de jurk. Lijkt net alsof ik in een garderobe het eerste beste blauwe vest heb gepakt.
Zal 'm vaak dragen, maar niet op een jurk.
Voor de zekerheid de stola even gewassen en net om gedaan met de jurk en inderdaad veel beter.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 21:19:12 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206070177
Hoe zit dat met een bedrag dat als "gereserveerd" staat op de Creditcard afschrift?
Ik heb afgelopen zaterdag in een hotel geslapen, hiervoor is ¤50 gereserveerd :? Terwijl ik bij aankomst heb betaald?

Wanneer krijg je zoiets terug/hoe lang moet dat blijven staan?

De reservering is gedaan om 18:24, ik denk dat ik rond die tijd ook heb ingecheckt maar heb toen met de pin of contant betaald.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206070428
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de categorie klein leed: ik ben apps van familie aan het negeren.
Hele familie vindt het leuk om af te spreken. Ikzelf, een nicht en mijn broer hebben dit in wisselende samenstellingen een paar jaar georganiseerd. Nu wil men wel weer en datum is geprikt.

En na een paar ‘leuk dat we een datum hebben, maar wie wil organiserenikhebgeentijd’ van de rest komen nu de privé apps. Of ik het wil oppakken. Hoe zeg ik neuh, er zijn nog zes andere neven en nichten die nog niks hebben georganiseerd (die uiteraard wel al hebben geroepen geen tijd te hebben) zonder familiegezeik?
Gewoon netjes zeggen dat je geen tijd hebt?
pi_206070520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zit dat met een bedrag dat als "gereserveerd" staat op de Creditcard afschrift?
Ik heb afgelopen zaterdag in een hotel geslapen, hiervoor is ¤50 gereserveerd :? Terwijl ik bij aankomst heb betaald?

Wanneer krijg je zoiets terug/hoe lang moet dat blijven staan?

De reservering is gedaan om 18:24, ik denk dat ik rond die tijd ook heb ingecheckt maar heb toen met de pin of contant betaald.
Volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) is het een reservering voor oa minibar. Stel dat je daar wat van gebruikt hebt en niet opgegeven bij vertrek, gebruiken ze het daarvoor.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 21:52:45 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206070664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) is het een reservering voor oa minibar. Stel dat je daar wat van gebruikt hebt en niet opgegeven bij vertrek, gebruiken ze het daarvoor.
Okay, simpel hotel dus geen minibar ;) Ik heb ze via de app van Booking.com een bericht gestuurd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206070695
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Leuk! Ben benieuwd :)
We gaan een proeverij houden in de grootste bierwinkel van Nederland *O* Midden in de herfstvakantie dus ook nog een van de drukkere tijden. Ideaal voor onze naamsbekendheid :)
Zo gaaf ook het niet ons idee was maar dat zij ons gevraagd hebben.
pi_206070704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Okay, simpel hotel dus geen minibar ;) Ik heb ze via de app van Booking.com een bericht gestuurd.
Joh, ik had laatst zo'n reservering op m'n cc van een fucking formule 1 hotel, voor de minibar :')
Accord-groep, die doen dat voor al hun hotelketens, ook die waar nog never nooit een minibar geweest is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206070970
Fijn dat jullie hier en daar meedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206070979
Dank voor alle crisp tips _O_

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Limburgs gehaktbrood en paddenstoelen
En dat ene kaasje
Limburgs gehaktbrood van Saveurs bedoel je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dat gehaktbrood is trouwens ook echt goddelijk. Die en de truffelsalami staan wel op mijn lijstje van vleesproducten die ik mis.
Oeh, truffelsalami ook van Crisp? De saltufo gesneden of de salami met truffel?
En bokkenpoten :9~
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Delice de Bourgogne. Kon je heus wel weten }:|
Oh, die heb ik wel een keer gegeten *) alleen niet bij crisp. Ik vond hem toen niet heel bijzonder. Is deze lekker romig?

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
EN! De gevulde raviolis (diepvries) :9~ :9~ :9~
Die van de pastafabriek? Of die van misamores by constanza?

quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:59 schreef Candaasje het volgende:
Zorgen voor @:AnneX :*

En klinkt toch als een prima sportdag @:vlindertje89 . Nog veel chocolade op? ;)

Ik deed een dagje DISC-en. Ben nu gaar. En hoewel degene die de training gaf het wel goed deed imho, kreeg ik bij de filmpjes (met acteur die de gedragsstijlen uitbeeldde) toch het gevoel dat ik (grotendeels) bij team Huffelpuf hoor. En niemand is écht fan van Huffelpuffertjes, daar worden geen heldenverhalen over geschreven :')
Nee.. maar ook niet veel geschreven. Na de sportershigh in bad gelegen en even geslapen, gekookt (incl groente) en gegeten en toen gedaan wat écht vandaag moest. Dacht ik maak er maar een complete mental health dag van, dan zit ik er morgen ook frisser in. Haal dat werk gedurende de week wel in. Hoop ik.

DISC nooit van gehoord (of nouja, ik ken het als de Diagnostic Interview Schedule for Children en ik vermoed zo dat het daar niet om gaat ;)) maar het klinkt intrigerend!
pi_206070982
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]
Joh, ik had laatst zo'n reservering op m'n cc van een fucking formule 1 hotel, voor de minibar :')
Accord-groep, die doen dat voor al hun hotelketens, ook die waar nog never nooit een minibar geweest is.
Het tankstation doet tegenwoordig een reservering van ¤ 200,—😳
pi_206071005
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het was alweer even geleden dat ik een flauwvaller had. Deze keer in een iets te warme bioscoopzaal.
Maar aangezien het een werkgerelateerde lezing was schoten er meteen een huisarts en SEH arts toe en ben ik lekker blijven zitten :+
Jeetje. Werd je er door overvallen? En weer naar huisgereden?
pi_206071130
@Candaasje team Huffelpuffers?

En @vlindertje89 goed bezig geweest 👍🏼 Dat geeft vast een voldaan gevoel.
pi_206071152
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206071210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
Ik weet dat pas sinds ik een bruiloft in de UK had en iedereen heel excited deed over de 'open bar'. Ik vond dat iets heel normaals :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 22:24:26 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206071289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
Nee dat wist ik niet, ik vind het bijzonder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206071335
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:24 schreef derLudolf het volgende:

Nee dat wist ik niet, ik vind het bijzonder.
https://www.brideandgroom(...)-you-or-your-guests/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 september 2022 @ 22:27:12 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_206071337
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:09 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat jullie hier en daar meedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier uitgeschreven dus.
Makkelijkste oplossing is via de ambassade een paspoort of ID kaart aanvragen. Het huidige voldoet voor legitimatie bij staandehouding. Zeker als je een uitnodiging van de ambassade er bij doet. Hooguit een geldboete van een overijverige schrijver.
Maar zolang hij geen overtreding begaat en niet in de buurt van een demonstratie gaat lopen is die kans zo goed als nul. Ook mogen ze niet zomaar om een ID vragen.

De reis naar Nederland is een groter risico op controle aan een grens.
En in Nederland zal hij de aanvraag in Den Haag moeten doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206071350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
:o
Ik had het eens op een promotiefeest. Gewoon in Nederland. Eerste drankje betaald, daarna zelf aftikken. Toen stonden we ook zo :o :o :o :o

Op zich kan het natuurlijk. Maar zég dat dan even! Wij hadden met 4 man niet eens geld mee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206071363
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jeetje. Werd je er door overvallen? En weer naar huisgereden?
Ik was niet de flauwvaller ;) Dat ben ik nooit, altijd mensen in mijn omgeving.
Waar nu dus hulpverleners met meer kennis dan ik heb op af schoten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206071369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
Nee, ook nooit van gehoord. Dat was schrikken zeker?
Wist wel dat het in Oostenrijk (jaren geleden) gebruikelijk was dat een deel van de gasten niets hoefden te betalen (directe familie en speciale genodigden) maar de andere gasten (kennissen en dorpsgenoten) betaalden wel alles zelf (eten en drinken)
* Kaatje1 stopt voor de zekerheid de creditcard in de tas voor morgen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206071387
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Nee, ook nooit van gehoord. Dat was schrikken zeker?
Wist wel dat het in Oostenrijk (jaren geleden) gebruikelijk was dat een deel van de gasten niets hoefden te betalen (directe familie en speciale genodigden) maar de andere gasten (kennissen en dorpsgenoten) betaalden wel alles zelf (eten en drinken)
* Kaatje1 stopt voor de zekerheid de creditcard in de tas voor morgen
Nou, ik heb al heel veel bruiloften bezocht in Nederland en daar heb ik nog nooit voor iets hoeven betalen. Op het cadeau na dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206071416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ik heb al heel veel bruiloften bezocht in Nederland en daar heb ik nog nooit voor iets hoeven betalen. Op het cadeau na dan.
Daar ga ik ook wel van uit. Ken het stel heel goed.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 september 2022 @ 22:32:23 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206071420
quote:
Dit beschouw ik als het feitje van de dag. Nou ja heel leermoment :+.

En idd bij bruiloften in NL nog nooit iets hoeven te betalen...
Heb geen buitenlandse ervaring.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206071441
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon netjes zeggen dat je geen tijd hebt?
Niet vanavond :7 Gaat niet netjes worden.

Morgen zou ik met neefje en nichtje naar de kermis gaan. Vorige week afgesproken, ze hadden er zin in. Vandaag maar even gevraagd hoe laat ze hier zouden zijn. Via hun vader hoor ik daarop dat beiden toch andere plannen gemaakt hebben.
Ik ben vast ouderwets en verwacht teveel van een 13- en 15 jarige, maar mij zelf een berichtje sturen zodra er andere leukere plannen zijn dan met je tante rondhangen (wat ik op hun leeftijd ook kan begrijpen), is dat teveel gevraagd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 september 2022 @ 22:33:17 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_206071445
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ik heb al heel veel bruiloften bezocht in Nederland en daar heb ik nog nooit voor iets hoeven betalen. Op het cadeau na dan.
Hier in Duitsland ook niet. Eerder de vraag of je wel genoeg gegeten en gedronken hebt als je nog rechtop staat aan het einde van het feest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206071449
Nu wou ik niet meer dat ik jou was
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206071452
Dat wist ik ook niet inderdaad! Grappig dat wij Nederlanders juist als gierig bekend staan, maar dat op bruiloften dus blijkbaar vergeleken met andere landen dus juist niet zijn.
pi_206071462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat het in de UK blijkbaar heel gebruikelijk is om je gasten te laten betalen voor drankjes op je bruiloft :o Nou ging ik me sowieso niet bezatten maar 4 pond per colaatje gaat ook niet zo lekker met mijn gierige Nederlandse inborst :o
Ik wist dit, maar ik zit dan ook op de engelstalige Reddit. Specifiek de sub wedding shaming :Y)

Hopelijk is het evengoed wel een leuk feestje?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206071486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:32 schreef borisz het volgende:

Dit beschouw ik als het feitje van de dag. Nou ja heel leermoment :+.

En idd bij bruiloften in NL nog nooit iets hoeven te betalen...
Heb geen buitenlandse ervaring.
Uit dat artikel: "Let’s clarify one thing right away: your wedding guests won’t turn up expecting free drinks all day long. " Behalve buitenlandse gasten dus 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206071492
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet vanavond :7 Gaat niet netjes worden.

Morgen zou ik met neefje en nichtje naar de kermis gaan. Vorige week afgesproken, ze hadden er zin in. Vandaag maar even gevraagd hoe laat ze hier zouden zijn. Via hun vader hoor ik daarop dat beiden toch andere plannen gemaakt hebben.
Ik ben vast ouderwets en verwacht teveel van een 13- en 15 jarige, maar mij zelf een berichtje sturen zodra er andere leukere plannen zijn dan met je tante rondhangen (wat ik op hun leeftijd ook kan begrijpen), is dat teveel gevraagd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook om pissig over te worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206071507
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet vanavond :7 Gaat niet netjes worden.

Morgen zou ik met neefje en nichtje naar de kermis gaan. Vorige week afgesproken, ze hadden er zin in. Vandaag maar even gevraagd hoe laat ze hier zouden zijn. Via hun vader hoor ik daarop dat beiden toch andere plannen gemaakt hebben.
Ik ben vast ouderwets en verwacht teveel van een 13- en 15 jarige, maar mij zelf een berichtje sturen zodra er andere leukere plannen zijn dan met je tante rondhangen (wat ik op hun leeftijd ook kan begrijpen), is dat teveel gevraagd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat zou ik ook niet waarderen. Ik zou als ouder denk ik in dat geval m'n kinderen ook opdragen dat zelf te communiceren. Theoretisch gezien dan, want wie weet ben ik een zacht ei als ik ze eenmaal heb enzo.
pi_206071514
@Kaatje1 veel plezier morgen! ^)
pi_206071595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's ook om pissig over te worden.
Familiedynamieken *O*

*slikt in en appt naar ieder ‘jammer joh, veel plezier!’*

Heeft ook niet alles met familie te maken. Maar meer met afspraak is afspraak. Tenzij overmacht, noodgeval, samenvallende gebeurtenis die uniek en niet om te plannen is etc. Vind ik dan.

Volgend jaar ga ik ze denk ik niet eens vragen. Scheelt tijd en teleurstelling (en voor mij iets afzeggen voor die avond wat dus eigenlijk door had kunnen gaan… ) Als de tieners er dan zelf mee komen is het een aangename verrassing. Zeker als het een week na de kermis is :+
‘Jammer joh! Ik ging ervan uit dat jullie niet wilden/geen tijd zouden hebben.’
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206071649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, dat zou ik ook niet waarderen. Ik zou als ouder denk ik in dat geval m'n kinderen ook opdragen dat zelf te communiceren. Theoretisch gezien dan, want wie weet ben ik een zacht ei als ik ze eenmaal heb enzo.
Zo denk ik ook dat ik als ouder zou zijn. Willen zijn. En ik denk dat de ouders zo wilden zijn.
Maar pubers blijven pubers en ik denk dat pa en ma dat inmiddels wat hebben opgegeven. Het is een faaaase. Al vermoed ik dat de ouderlijke eenheid wel wat woordjes heeft gesproken want nadat hij namens hen afzegde kwam van beiden ook een ‘sorry toch wat anders afgesproken’ bericht. Lekker spontaan en tijdig, wel :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206071665
Oeh. Mn oudhuisgenoot stuurt me net een appje dat t mss gekke vraag is, maar of ik keer drankje wil doen.

Ik woonde in 2009 halfjaar met m in huis. Konden het erg goed vinden vanaf begin. Nooit écht iets gebeurd, maar duidelijk wel aantrekkingskracht van beide kanten. Aten vaak samen maar dan wel op zijn kamer met de deur dicht, of keken samen tv in zijn bed met de deur op slot en knus tegen elkaar aan liggen en handen op plekken waar die niet lagen als ik met m'n andere huisgenoten tv ging kijken zegmaar. Op gegeven moment ook wel gesprek gehad en geconcludeerd dat het alles of niks moest zijn (want huisgenoten en anders awkward als de één toch meer wilde dan ander oid, onze kamers zaten ook recht tegenover elkaar) en beide waren we niet compleet overtuigd van alles dus voor niks gekozen, en dus ook daar wel aan gehouden (nooit gezoend oid).
Ik had m najaar 2020 toen t paar maanden uit was met ex geappt hoe het met m ging, had m toen al sinds 2013 niet meer gesproken :+ . Hij reageerde daar paar maanden later op, ik daarop ook weer paar maanden later. Laatste appje was nu denk ik al bijna jaar geleden weer.
pi_206071689
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo denk ik ook dat ik als ouder zou zijn. Willen zijn. En ik denk dat de ouders zo wilden zijn.
Maar pubers blijven pubers en ik denk dat pa en ma dat inmiddels wat hebben opgegeven. Het is een faaaase. Al vermoed ik dat de ouderlijke eenheid wel wat woordjes heeft gesproken want nadat hij namens hen afzegde kwam van beiden ook een ‘sorry toch wat anders afgesproken’ bericht. Lekker spontaan en tijdig, wel :')
Laatst een heel gesprek gehad met mijn schoonzus hierover. Exact wat jij zegt (en zij doet nog steeds pogingen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_206071733
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo denk ik ook dat ik als ouder zou zijn. Willen zijn. En ik denk dat de ouders zo wilden zijn.
Maar pubers blijven pubers en ik denk dat pa en ma dat inmiddels wat hebben opgegeven. Het is een faaaase. Al vermoed ik dat de ouderlijke eenheid wel wat woordjes heeft gesproken want nadat hij namens hen afzegde kwam van beiden ook een ‘sorry toch wat anders afgesproken’ bericht. Lekker spontaan en tijdig, wel :')
Ja, vandaar ook mijn theoretisch-disclaimer :+
Een beetje net zoals met de katten, waarbij ik altijd zei dat ik het vieees vind als die op aanrecht lopen, maar op dag 1 met kittens al had geconcludeerd dat het me toch niet ging lukken ze daar vanaf te houden dus ik me die moeite ging besparen :+
Wel jammer, idd vooral ook van jouw tijd en plannen. Eigenlijk wil je dat ze zich daar mss ook wat meer van bewust zijn, maar pubers, het universum draait natuurlijk om hen in hun hoofd ;) en ook weer lastig hoe je ze zich dat laat beseffen zonder gedoe te creëeren waar je ook niet op zit te wachten.
pi_206071766
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:37 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 veel plezier morgen! ^)
Ja! Dit! *O*
pi_206071839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Buh en niemand die meer mee wil kan/wil buigen?
Het heeft al 4 weken geduurd om een datum te prikken, dit vooral omdat de teamleider PER SE mee wil en nooit kan op de momenten dat alle andere mensen wel kunnen :')
Nu teamleider zo stom doet begon ik toch al steeds minder zin te krijgen in dat etentje, dus het zal wel allemaal, ik ga lekker naar m'n Finse banjo-metal-concert 8-)
(De datum die nu geprikt is kunnen DRIE collega's niet zodat teamleider wél meekan. Ik vind er wat van)
pi_206071848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, vandaar ook mijn theoretisch-disclaimer :+
Een beetje net zoals met de katten, waarbij ik altijd zei dat ik het vieees vind als die op aanrecht lopen, maar op dag 1 met kittens al had geconcludeerd dat het me toch niet ging lukken ze daar vanaf te houden dus ik me die moeite ging besparen :+
Wel jammer, idd vooral ook van jouw tijd en plannen. Eigenlijk wil je dat ze zich daar mss ook wat meer van bewust zijn, maar pubers, het universum draait natuurlijk om hen in hun hoofd ;) en ook weer lastig hoe je ze zich dat laat beseffen zonder gedoe te creëeren waar je ook niet op zit te wachten.
Ja, precies zoals met katten _O-

En dat laatste ook. Het zijn lieve kinders met het hart op de goede plek. Alleen vooruit plannen en wat meer inleven in anderen en respect voor hun tijd hebben kan hier en daar wat meer ontwikkeld, maar ze hebben nu nog puberbrein. En vrienden die ook zo’n brein hebben.
Als ik het zou bespreken zouden ze misschien hun plannen afzeggen, maar dat voelt voor mij ook zo als tweede keuze. En het is niet alsof ik niet te kermis ga. Misschien dat ik morgen mijn ouders vraag voor een klein rondje (want die heb ik ook al een poosje niet meer live gezien) en ik ga sowieso nog twee avonden. Wat dat betreft kom ik dus niets te kort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206071921
@Kaatje1 veel plezier morgen!
@Sarabi wat leuk nieuws *G*
@Cat-astrophe pubers :') :') :')
@AnneX wat ingewikkeld met je broer ineens :*
@vlindertje89 OEOEOEOEH SJANS O+
pi_206071996
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, precies zoals met katten _O-

En dat laatste ook. Het zijn lieve kinders met het hart op de goede plek. Alleen vooruit plannen en wat meer inleven in anderen en respect voor hun tijd hebben kan hier en daar wat meer ontwikkeld, maar ze hebben nu nog puberbrein. En vrienden die ook zo’n brein hebben.
Als ik het zou bespreken zouden ze misschien hun plannen afzeggen, maar dat voelt voor mij ook zo als tweede keuze. En het is niet alsof ik niet te kermis ga. Misschien dat ik morgen mijn ouders vraag voor een klein rondje (want die heb ik ook al een poosje niet meer live gezien) en ik ga sowieso nog twee avonden. Wat dat betreft kom ik dus niets te kort.
Pubers denken alleen aan zichzelf.
Kunnen ze ff niks aan doen, en het is goed dat ze nu geleerd hebben/wordt om je een berichtje te sturen.
Waren de ouders wel op de hoogte van de kermisplannen?
pi_206072009
Ja @AnneX wel een zorg om broer joh :*
pi_206072093
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Pubers denken alleen aan zichzelf.
Kunnen ze ff niks aan doen, en het is goed dat ze nu geleerd hebben/wordt om je een berichtje te sturen.
Waren de ouders wel op de hoogte van de kermisplannen?
Op de hoogte voor zover je met vier kinderen alle agenda’s kunt bijhouden. Ze zaten erbij toen we afspraken dus ik zou zeggen ‘ja’.
En de pubers waren het denk ik ook niet vergeten, maar dachten inderdaad vooral aan zichzelf. Groeit er vast voor een gedeelte weer uit. En aan henzelf denken is niet per definitie slecht natuurlijk. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206072094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het heeft al 4 weken geduurd om een datum te prikken, dit vooral omdat de teamleider PER SE mee wil en nooit kan op de momenten dat alle andere mensen wel kunnen :')
Nu teamleider zo stom doet begon ik toch al steeds minder zin te krijgen in dat etentje, dus het zal wel allemaal, ik ga lekker naar m'n Finse banjo-metal-concert 8-)
(De datum die nu geprikt is kunnen DRIE collega's niet zodat teamleider wél meekan. Ik vind er wat van)
Zucht. Datumprikkergedoe. Herkenbaar :D :X
Komende tijd hebben we veel coll/artsen die zoveel jaar in dienst zijn of weggaan, etentjes om allerlei redenen, bloemenomenten, kado ideeën en 20 komende tikkieactiviteiten.
Bij 3 datumprikkers heb ik nu alleen maar 1 ja en rest kanniet aangekruist.
Het is gewoon teveel. Tot op een vrije zaterdag NLP training als teambuilding aan toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')