Met stukjesquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Benny of @:Deisyy willen jullie de Bolletjesvla in de TT aanpassen (dus zonder spatie)
geen ideequote:
De lepel was viesquote:Op woensdag 21 september 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
kreeg niet helemaal mee waarom Sasha aan het kokken was
Dus eigenlijk is het stukjesvla met bolletjes?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Meestal vanille met bolletjes chocola.
Nog simpeler, vla met bollies.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het stukjesvla met bolletjes?
ze doen eigenlijk alles matigquote:Op woensdag 21 september 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Ik vind ze daar sowieso maar matig afwassen
whahahahha preciesquote:Op woensdag 21 september 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen eigenlijk alles matig
ja big happy familyquote:Op woensdag 21 september 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
Sacha is moe
en wil in haar eigen bubbel zitten
maar iedereen is zo leuk met elkaar
Sacha komt een beetje simpel overquote:
misschien eerder onzeker of awkward. Maar ik denk niet dat ze simpel isquote:Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sacha komt een beetje simpel over![]()
Sorry Engie
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry Engie
Typje muurbloem/grijze muisquote:Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry Engie
Gewoon rustig heb ik het idee. Verre van simpel.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien eerder onzeker of awkward. Maar ik denk niet dat ze simpel is
ja ze is ook best intelligentquote:Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien eerder onzeker of awkward. Maar ik denk niet dat ze simpel is
Stille wateren hebben diepe grondenquote:
ken een grijze muis die totaal niet simpel isquote:
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ze is ook best intelligent
Dat dusquote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon rustig heb ik het idee. Verre van simpel.
Misschien haalt Bern het slechtste in haar naar bovenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon rustig heb ik het idee. Verre van simpel.
Nou zegquote:Op woensdag 21 september 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien haalt Bern het slechtste in haar naar boven
met Jeffrey vond ik haar wel grappig
Ja, nee geeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |