abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206052354
Straks om 10:15 te volgen via:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal

Met gebarentolk en ondertiteling via:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/gebarentolk

Of via de tv op NPO 1.

*O*

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206052370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, ze gaan uit van het landelijke gemiddelde. Daar zitten de eenpersoonshuishoudens in een appartement in, maar ook de gezinnen met 10 kinderen en de mensen in een immense villa.

Natuurlijk is een grens altijd discutabel, maar ik vind deze best redelijk.
Landelijk gemiddelde is dus kennelijk 1.5 persoon in een woning, daar heb je als groot gezin precies niks aan als je dik over de 4000 heen gaat bij normaal gebruik.
blablablabla
pi_206052371
Ik heb gewerkt dus ik heb gemist waarom Sherry niet spreekt. Iemand?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_206052381
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is hier dus gedaan.

Dit is het nu:

[ afbeelding ]

Schitterende wijk geworden, zeker voor sociale huur.
Dit zijn 139 woningen waar men vanaf 2018 al mee bezig is. Als ze morgen een idee hebben zal het pas in 2026 opgeleverd worden. Dat is nog even onafhankelijk gezien de hoeveelheid die nodig is en wat het kost.

Edit: 139 woningen noem ik niet eens een wijk maar eerder een paar huizenblokken.
pi_206052403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Landelijk gemiddelde is dus kennelijk 1.5 persoon in een woning, daar heb je als groot gezin precies niks aan als je dik over de 4000 heen gaat bij normaal gebruik.
Je hebt er sowieso die hele voet wel aan. Daarbij vind ik echt dat mensen die 4000 kwh of meer verbruiken (zonder warmtepomp of elektrische auto) eens naar hun verbruik moeten kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe je daar aan zou kunnen komen, geen enkel idee eigenlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206052437
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je hebt er sowieso die hele voet wel aan. Daarbij vind ik echt dat mensen die 4000 kwh of meer verbruiken (zonder warmtepomp of elektrische auto) eens naar hun verbruik moeten kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe je daar aan zou kunnen komen, geen enkel idee eigenlijk.
Met z'n vijven zit je daar zo aan hoor. Wij wel en ik heb niets bijzonders behalve het gebruikelijke. Inmiddels zonnepanelen dus die investering heb ik er wel uit en vrijwel alle apparaten zijn modern en a+++.
pi_206052453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je hebt er sowieso die hele voet wel aan. Daarbij vind ik echt dat mensen die 4000 kwh of meer verbruiken zonder warmtepomp of elektrische auto eens naar hun verbruik moeten kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe je daar aan zou kunnen komen, geen enkel idee eigenlijk.
Is gemiddelde volgens Nibud, dat jij daar flink onder zit is jouw verdienste maar zegt natuurlijk niet zoveel. Als je mensen een voet geeft die betaalbaar is en de andere helft is extreem duur krijg je nog steeds een potentiele armoedeval voor veel gezinnen.

Punt is ook ons is steeds verteld dat we van het gas af moesten. Nu komt er een plafond voor stroom... Ehh.
blablablabla
pi_206052468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb gewerkt dus ik heb gemist waarom Sherry niet spreekt. Iemand?
Er zijn nog...7...wachtende voor u...
pi_206052482
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:30 schreef DW457 het volgende:

[..]
Er zijn nog...7...wachtende voor u...
Ow krijg nou wat, nu staat 'ie er wel tussen, het was erg vroeg vanmorgen. :')
pi_206052549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Is gemiddelde volgens Nibud, dat jij daar flink onder zit is jouw verdienste maar zegt natuurlijk niet zoveel. Als je mensen een voet geeft die betaalbaar is en de andere helft is extreem duur krijg je nog steeds een potentiele armoedeval voor veel gezinnen.

Punt is ook ons is steeds verteld dat we van het gas af moesten. Nu komt er een plafond voor stroom... Ehh.
Geen fan van Jesse Klaver maar die had wel aardig gelijk. Dit plan is niet structureel en men kon dit in 2021 al aan zien komen. Ik kan me nog voorstellen dat men wat onzeker was over WW3 en had gehoopt dat het wel mee zou gaan vallen. Echter vanaf het moment dat de eerste sancties afgekondigd werden had men bezig moeten zijn met een structureel plan (Jetten voorop). Wat we nu gepresenteerd krijgen is weer een steunmaatregel die in de kern niks oplost. Sterker nog, ik voorzie zelfs eenzelfde scenario als met de accijnsverlaging op de benzine.
pi_206052575
Om welk incident gaat het?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206052593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om welk incident gaat het?
De mondkapjesdeal met Van Lienden, is natuurlijk al over gedebateerd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206052608
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Geen fan van Jesse Klaver maar die had wel aardig gelijk. Dit plan is niet structureel en men kon dit in 2021 al aan zien komen. Ik kan me nog voorstellen dat men wat onzeker was over WW3 en had gehoopt dat het wel mee zou gaan vallen. Echter vanaf het moment dat de eerste sancties afgekondigd werden had men bezig moeten zijn met een structureel plan (Jetten voorop). Wat we nu gepresenteerd krijgen is weer een steunmaatregel die in de kern niks oplost. Sterker nog, ik voorzie zelfs eenzelfde scenario als met de accijnsverlaging op de benzine.
Maar je hoeft toch ook niet structureel de energieprijzen te compenseren? Dat moet je alleen doen zolang ze te hoog zijn?
pi_206052612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
De mondkapjesdeal met Van Lienden, is natuurlijk al over gedebateerd.
Ouwe koeien uit de sloot halen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206052638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen
Niet helemaal. Er is net een rapport uit gekomen die het onderzocht. Ze hadden natuurlijk dat eerste debat tot nu moeten uitstellen, ze hebben nu gedebateerd over krantenkoppen zonder te weten wat er echt is gebeurd.
pi_206052640
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar je hoeft toch ook niet structureel de energieprijzen te compenseren? Dat moet je alleen doen zolang ze te hoog zijn?
Maar ik zeg ook niet dat structureel de prijzen compenseren de enige oplossing is.
pi_206052643
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Precies, Het hele idee was dat we gingen verduurzamen om van het gas af te komen, want daar was een tekort aan door de situatie met Rusland.

Ja zo krijg je mensen wel aan het verduurzamen :|W
blablablabla
pi_206052658
Ja, die electriciteitsprijs klopt nog niet helemaal, zo lijkt het.
pi_206052669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies, Het hele idee was dat we gingen verduurzamen om van het gas af te komen, want daar was een tekort aan door de situatie met Rusland.

[ afbeelding ]

Ja zo krijg je mensen wel aan het verduurzamen :|W
Benzine auto is ook goedkoper nu per kilometer dan een elektrische auto :P

Gaat de verkeerde kant op.
pi_206052674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt maar die prijzen zijn al 7 maanden torenhoog en pas onder druk is men gaan bewegen, op het allerlaatste moment terwijl bijv een Macron de boel al in februari bevroor.
Kaag beroept zich op Europese regels. :')

Het fundamentele probleem van dit kabinet is dat er geen plan is als de boel in mekaar dondert zoals nu. Niet op korte en niet op lange termijn, het zijn lapmiddelen. Dat hele toeslagengedoe ook. Als zoveel mensen afhankelijk van toeslagen, en het zijn er heel wat, dan deugt je systeem niet.
pi_206052710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:44 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dat krijg je met ideen die op maandagavond op een A4-tje worden gezet.
pi_206052711
Misschien je eens normaal gaan gedragen? Helpt echt hoor Denk.
pi_206052718
quote:

[..]

Niet per se.
Alleen als je thuis op laadt tegen een hoog tarief.

Maar het beleid zwalkt wel alle kanten op want wij moesten van het gas af, elektriciteit was geen probleem.
blablablabla
  woensdag 21 september 2022 @ 15:48:30 #24
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206052722
Wie is dit spook ?
zo wist niet dat het al weer beginnen was
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_206052732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:48 schreef RAVW het volgende:
Wie is dit spook ?
zo wist niet dat het al weer beginnen was
Waar ze woont hebben ze in ieder geval een Leger des Heils.
pi_206052745
Uit die grefo is nu al alle erotiek eruit geramd.
pi_206052751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:48 schreef Elan het volgende:

Maar het beleid zwalkt wel alle kanten op want wij moesten van het gas af, elektriciteit was geen probleem.
Wat eigenlijk op zich al heel vreemd is. Even hypothetisch dat ik het geld zou hebben om thuis 100% elektrisch te gaan. Wie gaat mij stroom leveren in de avond en de winter?
Juist, de energiecentrales. en waar draaien die op?
  woensdag 21 september 2022 @ 15:51:30 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206052760
quote:

[..]
Euh nee. Trap niet in een fout anwb rapportje vol suggestieve aannames.
Er zijn vast eem hoop mensen zijn die dat hilarisch zouden vinden maar van dat onderzoekje klopte echt geen reet. In dat topic kan je in m'n berichten daar wel lezen waarom
Where law ends, tyrrany begins.
pi_206052768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat eigenlijk op zich al heel vreemd is. Even hypothetisch dat ik het geld zou hebben om thuis 100% elektrisch te gaan. Wie gaat mij stroom leveren in de avond en de winter?
Juist, de energiecentrales. en waar draaien die op?
Nu nog op kolen, maar op korte termijn natuurlijk vooral op wind.
pi_206052789
Maar deze verhalen duiken nu wel veel op, ik denk dat tijdens de AFB de electriciteitsprijs wel zal worden besproken en dan denk ik dat die wel omlaag gaat.
pi_206052803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:52 schreef Hanca het volgende:

[..]
In 2019 is bijna 60% van onze energieproductie opgewekt met gas. Maak je geen ilussies. Gas bepaalt de energieprijs, niet alleen voor het gas zelf maar ook voor stroom.
pi_206052813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
In 2019 is bijna 60% van onze energieproductie opgewekt met gas. Maak je geen ilussies. Gas bepaald de energieprijs, niet alleen voor het gas zelf maar ook voor stroom.
Dat weet ik, al gaat de EU aan dat laatste nu natuurlijk wat doen.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:56:08 #33
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206052822
Is baudet al geweest?
pi_206052831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn genoeg huizen die met wat relatief kleine aanpassingen prima naar een B of C label kunnen. Zonnepanelen op het dak en een warmtepomp en je komt al een heel eind. 75.000 euro per woning is schromelijk overdreven.

Sowieso debiel om hele wijken maar te slopen terwijl er een schreeuwend tekort aan huizen en bouwpersoneel is.
Sowieso dat 75k per huis goedkoper is dan 250k per nieuw huis zoals tegenwoordig gangbaar is.
pi_206052835
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Gunner het volgende:
Is baudet al geweest?
Nee, die is pas ergens vanavond laat/vannacht aan de beurt. Nog maar 2 sprekers gehad.
pi_206052838
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat weet ik, al gaat de EU aan dat laatste nu natuurlijk wat doen.
Wat gaan ze doen? enorme accu's plaatsen om de wind-, en zonne-energie op te slaan? Kerncentrales bouwen? Of gaan we schijt hebben aan het milieu en weer over op de kolen?
pi_206052839
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Sowieso dat 75k per huis goedkoper is dan 250k per nieuw huis zoals tegenwoordig gangbaar is.
250k per huis zijn natuurlijk niet de bouwkosten.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:57:50 #38
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206052852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, die is pas ergens vanavond laat/vannacht aan de beurt. Nog maar 2 sprekers gehad.
baudet doen ze pas als iedereen ligt te slapen ..... _O_
lees morgen wel in 1 zin de samenvatting van hem wel als het niet in 2 woorden kan o|O
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:58:09 #39
65846 Bocaj
47th President.
pi_206052854
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Gunner het volgende:
Is baudet al geweest?
quote:

[..]
Ja, inderdaad... hij staat op 10 en we moeten nog met nummer 3 beginnen. (Lilian Marijnissen)
pi_206052855
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat gaan ze doen? enorme accu's plaatsen om de wind-, en zonne-energie op te slaan? Kerncentrales bouwen? Of gaan we schijt hebben aan het milieu en weer over op de kolen?
Een maximumprijs voor electriciteit, dus die beweegt niet meer mee met de pieken in de gasprijs: https://nos.nl/artikel/24(...)rgiecrisis-aanpakken
  woensdag 21 september 2022 @ 15:58:19 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206052856
quote:

[..]
Bizar dat er pas twee sprekers zijn geweest. Gaat toch nergens over zo.
pi_206052863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
250k per huis zijn natuurlijk niet de bouwkosten.
150k dan. Nog altijd duurder dan elk huis apart beter isoleren/0 op meter brengen.
pi_206052873
Daar komt de grote baas ^O^
  woensdag 21 september 2022 @ 15:59:49 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206052882
De SP aan het woord , ben benieuwd .. ooit mijn partij geweest ... OOIT
maar dat was met Jan in zijn beste dagen
  woensdag 21 september 2022 @ 16:00:31 #45
65846 Bocaj
47th President.
pi_206052898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat ook nog eens. Maar het hele idee dat je wijken uit de jaren 80/90 gaat afbreken terwijl je juist die mensen nodig hebt om nieuw volume te creren is krankzinnig.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 september 2022 @ 16:01:28 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206052899
Ik kan gewoon de hele dag werken en inhoudelijks niks gemist hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 21 september 2022 @ 16:02:24 #48
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206052908
Amerikaanse toestanden-----> Ruttiaanse toestanden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206052910
Oei, Rutte zit te lachen tijdens een zielig verhaal.
pi_206052911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:52 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wind, gas, steenkool, zon, uranium, waterkracht, bruinkool. Van alles wat, ook nu.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_206052912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Windparken op de Noordzee *O*
https://tweakers.net/nieu(...)opwekken-op-zee.html
blablablabla
pi_206052914
Ach, Rutte en Kaag hebben lol terwijl Marijnissen een treurig voorbeeld aanhaalt.

Leuk stukje voor soosjuls
  woensdag 21 september 2022 @ 16:03:02 #53
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206052915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Dat pakte de regie wel ff snel op
pi_206052917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een maximumprijs voor electriciteit, dus die beweegt niet meer mee met de pieken in de gasprijs: https://nos.nl/artikel/24(...)rgiecrisis-aanpakken
In Nederland is de prijs voor electra gebaseerd op de gasprijs, Natuurlijk is die verhouding niet pers lineair maar zolang we in Nederland voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van aardgas wat betreft electra, gaat een maximumprijs niks veranderen.

Zonne-, en windenergie gaan ons niet redden op het moment dat beide niet beschikbaar op het moment dat we het nodig hebben. We moeten een alternatief hebben en dat is gas. Want met gas wekken we energie op en is altijd beschikbaar.
pi_206052921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hij zei tegen Kaag: "Fok de paupers".
pi_206052935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij zei tegen Kaag: "Fok de paupers".
pi_206052938
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
In Nederland is de prijs voor electra gebaseerd op de gasprijs, Natuurlijk is die verhouding niet pers lineair maar zolang we in Nederland voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van aardgas wat betreft electra, gaat een maximumprijs niks veranderen.

Zonne-, en windenergie gaan ons niet redden op het moment dat beide niet beschikbaar op het moment dat we het nodig hebben. We moeten een alternatief hebben en dat is gas. Want met gas wekken we energie op en is altijd beschikbaar.
Dat gaat met dit EU plan dus wel veranderen. Je krijgt gewoon een maximum voor het leveren van electriciteit, ook als de gasprijs vele malen hoger is. Ook in Nederland.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:08:02 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206052970
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gaat met dit EU plan dus wel veranderen. Je krijgt gewoon een maximum voor het leveren van electriciteit, ook als de gasprijs vele malen hoger is. Ook in Nederland.
Dat klinkt als een mooi plan, maar er is iemand die dat moet betalen?
pi_206052972
Aanpakken die teringrijken! ~O>
  woensdag 21 september 2022 @ 16:08:20 #60
65846 Bocaj
47th President.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:08:36 #61
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206052976
Gelukkig staat in de prinsjesdagplannen dat de Box 3 heffing omhoog gaat. Lillian helemaal blij. :Y
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206052986
Door die afdrachtregeling blijven die SP-politici goed chagrijnig natuurlijk. Slim.
anonieme razernist
pi_206052988
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:08 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat klinkt als een mooi plan, maar er is iemand die dat moet betalen?
De energieleverancier, volgens de EU.
pi_206052989
Autsj, iedereen in de kamer voelde die opmerking wel...die deed pijn.
pi_206052996
quote:

[..]
Ik geloof er nog niet direct in maar het zou een structurele oplossing zijn. Het dwingt leveranciers tot verduurzaming ipv het bij de consument te leggen. Dt is een structurele oplossing. Domweg een gat vullen met een pot geld is geen structurele oplossing.
pi_206053000
Aanpakken die teringkapitalisten ~O>
pi_206053009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
De energieleverancier, volgens de EU.
Kijk een daar zit het manco. Dat gaat niet gebeuren.
pi_206053017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik geloof er nog niet direct in maar het zou een structurele oplossing zijn. Het dwingt leveranciers tot verduurzaming ipv het bij de consument te leggen. Dt is een structurele oplossing. Domweg een gat vullen met een pot geld is geen structurele oplossing.
Het plan is toch echt al een eind op weg naar goedkeuring (of zelfs al helemaal goedgekeurd?). Die maximumprijs op electriciteit komt er echt, de prijs wordt echt losgekoppeld van de enorme schommelingen in de gasprijs.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:11:20 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206053021
Lilian gooit er een paar versleten stokpaardjes in.
pi_206053026
quote:

[..]
Ik heb zo het idee dat er sowieso 1 bedrijf naar het Europese Hof stapt dan en dan gaat het lang duren.
pi_206053041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het plan is toch echt al een eind op weg naar goedkeuring (of zelfs al helemaal goedgekeurd?). Die maximumprijs op electriciteit komt er echt, de prijs wordt echt losgekoppeld van de enorme schommelingen in de gasprijs.
Dat kan niet. Zolang wij in Nederland onze stroom opwekken met meer gas dan duurzame energie bestaat dat gewoonweg niet. Gas is de grondstof voor 60% van onze energie.
pi_206053045
De Amerikanen wisten het wel Basje.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:13:07 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206053046
Lilian is volgens mij verwekt in een bak vitriool
pi_206053047
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:10 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kijk een daar zit het manco. Dat gaat niet gebeuren.
Wel als de EU het besluit. Dan krijg je gewoon een maximumprijs voor je electriciteit. En je centrale steeds uit zetten als de gasprijs te hoog wordt is ook nogal duur.
pi_206053067
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat kan niet. Zolang wij in Nederland onze stroom opwekken met meer gas dan duurzame energie bestaat dat gewoonweg niet. Gas is de grondstof voor 60% van onze energie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ssie-winsten-afromen

En de ministers zijn het er al deels mee eens, maar de verwachting is dat er een totale meerderheid komt: https://nos.nl/artikel/24(...)d-op-buitenlands-gas
pi_206053084
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wel als de EU het besluit. Dan krijg je gewoon een maximumprijs voor je electriciteit. En je centrale steeds uit zetten als de gasprijs te hoog wordt is ook nogal duur.
Noem mij 1 bedrijf dat zijn product verkoopt voor minder dan de grondstofkosten. Het is ook niet zomaar 1 bedrijfje wat parasols verkoopt maar een product waar we massaal van afhankelijk zijn.

Aub, laat je nou niks wijsmaken. Zolang we gas verbruiken zal de energieprijs er van afhankelijk zijn.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:15:49 #77
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Lilian is volgens mij verwekt in een bak vitriool
8)7
  woensdag 21 september 2022 @ 16:16:00 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206053094
Wat een vermoeiende vrouw, kennelijk is het helemaal nooit goed.
pi_206053107
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ssie-winsten-afromen

En de ministers zijn het er al deels mee eens, maar de verwachting is dat er een totale meerderheid komt: https://nos.nl/artikel/24(...)d-op-buitenlands-gas
Eerste alinea:

quote:
Om de hoge energieprijzen in de Europese Unie het hoofd te bieden, wil de Europese Commissie stevige maatregelen treffen. Zo moet er een prijsplafond komen voor producenten van elektriciteit die geen gebruikmaken van aardgas.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:17:11 #80
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053114
Brandstof is nog steeds duur ter vergelijking met buitenland...
pi_206053120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Noem mij 1 bedrijf dat zijn product verkoopt voor minder dan de grondstofkosten. Het is ook niet zomaar 1 bedrijfje wat parasols verkoopt maar een product waar we massaal van afhankelijk zijn.

Aub, laat je nou niks wijsmaken. Zolang we gas verbruiken zal de energieprijs er van afhankelijk zijn.
Zolang sluiten duurder is (en dat is het geval) zullen ze wel verkopen. Zo werkt het gewoon. Die maximumprijs lijkt er echt te komen. En terecht, door de hoge gasprijs zijn de winsten op electriciteit nu absurd.
pi_206053132
Sophietje van de partij van de huisjesmelkers. :')
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:18:23 #83
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_206053137
Hermans krijgt binnenkort een burn-out
:')
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:19:15 #84
pi_206053147
Holy shit, nog maar de derde spreker. Dit wordt weer nachtwerk.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:19:30 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206053151
Lilian: %&%&^%&@% Armoede *(&(&(**(**(* Hoge prijzen (&*&*&_*

Kabinet: hier heb je een heel pakket met financiele hulp

Kabinet: Maar Lilian, daar hebben we nu dat pakket voor gemaakt

Kabinet: Lilian, dat is juist de reden dat we dit doen

pi_206053160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende vrouw, kennelijk is het helemaal nooit goed.
Gewoon er voor zorgen dat armoede niet kan in dit land, het is niet zo moeilijk. Het leven is enorm duur geworden als ik dat vergelijk met 30 jaar terug.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:20:10 #87
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206053164
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:19 schreef Hexagon het volgende:

Lilian: Wat een schnde dat je dat durft te zeggen, je moet je schamen! :(
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:20:43 #88
pi_206053169
quote:

SP is er echt alleen nog maar voor boze laagopgeleide boomers.
pi_206053174
Waarom moeten mensen zich melden eigenlijk? Die zijn allemaal bekend via de belastingen. Kun je zo storten.
pi_206053182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gewoon er voor zorgen dat armoede niet kan in dit land, het is niet zo moeilijk. Het leven is enorm duur geworden als ik dat vergelijk met 30 jaar terug.
De armoede zakt dus ook. Van 5,9% in 2021 (6,7% in 2022) naar 4,9% in 2023. Ja, nog steeds teveel armoede, maar wel de goede richting dus.
pi_206053185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zolang sluiten duurder is (en dat is het geval) zullen ze wel verkopen. Zo werkt het gewoon. Die maximumprijs lijkt er echt te komen. En terecht, door de hoge gasprijs zijn de winsten op electriciteit nu absurd.
Ok, dan sluit de helft van de energiecentrales. Want die gaan gewoon falliet. gevolg is dat de 1 mWh bijna 2x zo duur wordt. wie gaat dat verschil betalen denk je? de overheid? Van welk geld? Belastinggeld?

Het bijt je 2 keer zo hard in de kont.
pi_206053200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom moeten mensen zich melden eigenlijk? Die zijn allemaal bekend via de belastingen. Kun je zo storten.
Niet koppelen aan de belastingdienst, die loopt echt al op zijn laatste benen. Die kan dat echt niet aan. Pas vanaf 2025 kunnen we weer wat vragen van de ICT van de belastingdienst.
pi_206053207
Allemaal SP’ers uit de TK die dit retweeten :')
twitter

Wat ongelooflijk goedkoop zeg
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:23:32 #94
pi_206053211
quote:
Ja, das eigenlijk altijd het geval bij de Belastingdienst. Als je ergens recht op heb moet je het weten en zelf actie ondernemen, als ze geld nodig hebben krijg je een brief thuis.
pi_206053213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
De armoede zakt dus ook. Van 5,9% in 2021 (6,7% in 2022) naar 4,9% in 2023. Ja, nog steeds teveel armoede, maar wel de goede richting dus.
Met deze lapmiddelen ja, als dat weer weg is stijgt het. Overigens denk ik dat je nog even moet wachten op het einde van het jaar en hoe druk de gerechtsdeurwaarders het dan hebben.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:24:19 #96
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_206053221
quote:

Oversimplify much?

Ik ben het wel eens met haar verhaal over het neoliberalisme en 'de markt'.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_206053229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Niet koppelen aan de belastingdienst, die loopt echt al op zijn laatste benen. Die kan dat echt niet aan. Pas vanaf 2025 kunnen we weer wat vragen van de ICT van de belastingdienst.
Typisch de overheid en ICT, kan allemaal simpel via goede software, hoeft geen mens tussen te zitten maar nee, we kunnen het niet aan. :')
pi_206053236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Met deze lapmiddelen ja, als dat weer weg is stijgt het. Overigens denk ik dat je nog even moet wachten op het einde van het jaar en hoe druk de gerechtsdeurwaarders het dan hebben.
Natuurlijk is het afwachten of de prognoses uit komen. Maar aan de andere kant hebben mensen als Segers en Paternotte al gezegd dat mochten de prognoses niet uit komen en het onvoldoende is, dat ze dan gedurende het jaar moeten ingrijpen.
pi_206053243
Volgens mij is Lilian klaar met het kapitalisme.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:26:39 #100
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206053246
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:26 schreef Sked het volgende:
Lilian wil weer naar de ouderwetse communistische planeconomie _O_
pi_206053247
quote:
En dat voor een socialist... :N
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:26:57 #102
pi_206053252
quote:
'Lekker boeie, je wil toch gewoon je telefoon opladen' :') _O-
  FOK!fotograaf woensdag 21 september 2022 @ 16:26:59 #103
842 Zorro
Z
pi_206053255
quote:

Het lijkt meer op:
Lilian: Mensen komen 100 Euro tekort!

Kabinet: hier heb je 10 Euro!

Lilian: Ja maar mensen komen 100 Euro tekort!

Kabinet: Maar Lilian, daar hebben we nu die 10 Euro voor gegeven

Kabinet: Lilian, dat is juist de reden dat we10 Euro geven

Oh bedankt :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_206053265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Natuurlijk is het afwachten of de prognoses uit komen. Maar aan de andere kant hebben mensen als Segers en Paternotte al gezegd dat mochten de prognoses niet uit komen en het onvoldoende is, dat ze dan gedurende het jaar moeten ingrijpen.
In hetzelfde tempo als nu? Voor heel veel mensen is het al te laat.
pi_206053275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Met een beetje geluk komen ze de 3e dinsdag van september 2023 met een pot geld.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:28:28 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206053278
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het lijkt meer op:

Dat is gewoon een leugen.
pi_206053279
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het tempo valt inderdaad wat op af te dingen, ik mag hopen dat ze komend jaar wel sneller reageren als het mis gaat inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:28:37 #108
pi_206053280
Terug met het zorgfonds *O* energie via de staat *O* post ook via de staat *O* fuck neoliberalisme *O*

(geen idee of dit het allemaal beter gaat maken)
pi_206053285
tvp
I´m back.
pi_206053293
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het lijkt meer op:

Volgens mij gaan de armsten er behoorlijke percentages op vooruit in alle prognoses.
pi_206053297
Ja, en als we die ouderen laten vallen, breken ze hun heup en heb je weer hogere zorgkosten...dat is niet goed nee :N
pi_206053303
Segers bidt al 2 x per zondag voor de arme mensen, da's wel genoeg. :')
pi_206053309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij heeft wel een mooi pak aan, dat dan weer wel.

Al moet ik zeggen dat Marijnissen ook goed gekleed is. :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2022 16:31:51 ]
pi_206053310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij heeft wel 8 jaar in Egypte gewoond h.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-09-2022 16:39:19 ]
I´m back.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:31:29 #115
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053316
quote:
Als het om die 800+300 gaat... dan loopt dat via de gemeenten... mensen met een bijstanduitkering...
Weet alleen niet of meer mensen er recht op hebben... die zullen dan wel zelf aan de bel moeten trekken lijkt mij...
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2022 @ 16:32:04 #116
pi_206053325
Er wordt gedood met wapens
pi_206053327
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Volgens mij gaan de armsten er behoorlijke percentages op vooruit in alle prognoses.
De allerarmsten wel. Als Je als werkende arme (en die worden er steeds meer) net teveel verdient mag je alleen op de energie enorm veel inleveren. Dan hebben we het nog niet over de rest wat er allemaal duurder wordt. Als de inkomsten +5% gaan en de uitgaven -15% ga je er per saldo niet op vooruit.
pi_206053334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Als het om die 800+300 gaat... dan loopt dat via de gemeenten... mensen met een bijstanduitkering...
Weet alleen niet of meer mensen er recht op hebben... die zullen dan wel zelf aan de bel moeten trekken lijkt mij...
Ik dacht dat het weer de groep 120% van het sociaal minimum is. Inderdaad is die groep wel grotendeels in beeld bij de gemeentes.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:33:09 #119
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206053344
ach het kan wel een oplossing zijn die wapens , hoe meer mensen er dood geschoten worden , hoe minder de vraag naar gas word , hoe hoger de aanbod
Dus de prijzen gaan weer naar beneden *O*

Dus deel wapens uit zou ik zeggen :+
pi_206053345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De allerarmsten wel. Als Je als werkende arme (en die worden er steeds meer) net teveel verdient mag je alleen op de energie enorm veel inleveren. Dan hebben we het nog niet over de rest wat er allemaal duurder wordt. Als de inkomsten +5% gaan en de uitgaven -15% ga je er per saldo niet op vooruit.
Dat blijkt niet uit de koopkrachtplaatjes.
  FOK!fotograaf woensdag 21 september 2022 @ 16:33:42 #121
842 Zorro
Z
pi_206053351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Daar kan ik me behoorlijk aan ergeren. Als ze geld moeten hebben weten ze onmiddelijk en precies bij wie ze het moeten halen en heb je een brief op je deurmat/mail in je inbox. Maar als er uitgedeeld moet worden weten ze ineens niks en mag iedereen er zelf achteraan :')
En meestal gaat het dan ook nog om mensen die daar al helemaal weinig van snappen ook.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:34:24 #122
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik dacht dat het weer de groep 120% van het sociaal minimum is. Inderdaad is die groep wel grotendeels in beeld bij de gemeentes.
Ja, volgens mij was het zelfs 1300 euro (800+500)
pi_206053365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat blijkt niet uit de koopkrachtplaatjes.
welke koopkrachtplaatjes? die van 2021?
pi_206053367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
Hij heeft wel 8 jaar in Egypte woont h.
Ja, dat is 'ie rap aan het inhalen.
pi_206053370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
welke koopkrachtplaatjes? die van 2021?
Nee, die van komend jaar. We hebben hier een debat over stukken die gister bekend zijn geworden, daar zitten koopkrachtplaatjes bij.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:35:35 #126
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206053372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja maar vaak werken die zelfde mensen ook voor de gemeente (participatie wet)
Lonen laag houden bewust omdat het te veel geld kost.
Nu dus ook hulp bieden aan mensen die dus door hun lage loon inde problemen komen gaan helpen.
Dus dan gaan ze ook nog even prive bepalen wat jij wel en niet mag gaan doen.

Dankje.. ze mogen van mij aan het gas..... wel zelf betalen aub
pi_206053385
De SP blijft als het om Rusland gaat toch altijd ergens een soort wolf in schaapskleren voor m’n gevoel
pi_206053388
Segers is een oorlogshitser. God kijkt mee
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_206053421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef Bensel het volgende:
Segers is een oorlogshitser. God kijkt mee
Segers is allesbehalve een oorlogshitser.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:38:49 #130
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053428
Nou die 300.000 soldaten valt nog te bezien... massaal vluchten de russen naar het buitenland...

https://www.telegraaf.nl/(...)poetins-aankondiging
  woensdag 21 september 2022 @ 16:38:55 #131
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206053433
waar gaat dit over mensen?
pi_206053435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Segers is allesbehalve een oorlogshitser.
hij kwam zo'n beetje klaar op het woord wapens
Twitch.tv/bensel15
pi_206053444
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:38 schreef Gunner het volgende:
waar gaat dit over mensen?
Oekrane.
pi_206053446
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:33 schreef Zorro het volgende:

[..]
Daar kan ik me behoorlijk aan ergeren. Als ze geld moeten hebben weten ze onmiddelijk en precies bij wie ze het moeten halen en heb je een brief op je deurmat/mail in je inbox. Maar als er uitgedeeld moet worden weten ze ineens niks en mag iedereen er zelf achteraan :')
En meestal gaat het dan ook nog om mensen die daar al helemaal weinig van snappen ook.
Exact, dat soort mensen zijn meestal slechte lezers en nogal huiverig tegenover de overheid, al dan niet terecht. Maar die zijn allemaal in beeld via een werkgever of een uitkeringsinstantie dus lijkt het me doodsimpel om er voor te zorgen dat ze allemaal dat geld automatisch krijgen.

Meer dan 50 jaar geleden stonden we op de maan en dit zou niet kunnen? Echt, wat een kul.
pi_206053447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:38 schreef Bensel het volgende:

[..]
hij kwam zo'n beetje klaar op het woord wapens
Wat een nonsens. Maar hij wil een buurland dat zo maar wordt aangevallen door een agressor inderdaad wel helpen. Maar de oorlogshitser is Poetin.
  FOK!fotograaf woensdag 21 september 2022 @ 16:40:02 #136
842 Zorro
Z
pi_206053449
"3 grenzen verderop" :')

Ja en voor Japan is het 2 grenzen verderop. En dan?
  woensdag 21 september 2022 @ 16:40:31 #137
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053454
Was de SP cht tegen wapenleveranties?
  woensdag 21 september 2022 @ 16:40:41 #138
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206053456
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:39 schreef DW457 het volgende:

[..]
Oekrane.
ja, maar het lijkt meer op een sterk staaltje vliegen afvangen
pi_206053466
Dus er gn script?! Whut?!
pi_206053468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Dat hoor je net ja. Treurig.
pi_206053483
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat een nonsens. Maar hij wil een buurland dat zo maar wordt aangevallen door een agressor inderdaad wel helpen. Maar de oorlogshitser is Poetin.
rusland is de aggressor, dat klopt. Maar terughoudendheid is niet een slechte eigenschap bij het leveren van wapens. Segers moet en zal meer wapens sturen. En dat is niet een heel christelijke gedachte
Twitch.tv/bensel15
pi_206053489
Baudet nog niet eens geweest? Kunnen die lui niet een beetje doorkletsen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 21 september 2022 @ 16:43:16 #143
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat hoor je net ja. Treurig.
Valt me dan wel tegen want de consequentie is dan inname Oekrane door de russen... (grotere kans op)
  woensdag 21 september 2022 @ 16:43:45 #144
65846 Bocaj
47th President.
pi_206053498
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:43 schreef vipergts het volgende:
Baudet staat op 10 en we zijn bij 3 :')
  FOK!fotograaf woensdag 21 september 2022 @ 16:43:57 #145
842 Zorro
Z
pi_206053504
Hierna Paternotte zie ik, rustig tijd om te eten dus.
pi_206053505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Exact, dat soort mensen zijn meestal slechte lezers en nogal huiverig tegenover de overheid, al dan niet terecht. Maar die zijn allemaal in beeld via een werkgever of een uitkeringsinstantie dus lijkt het me doodsimpel om er voor te zorgen dat ze allemaal dat geld automatisch krijgen.

Meer dan 50 jaar geleden stonden we op de maan en dit zou niet kunnen? Echt, wat een kul.
Tja, de ICT van de belastingdienst (deels nog draaiend op MS Dos) is hard aan vervanging toe, daar zijn ze mee bezig: https://nos.nl/artikel/24(...)gen-aan-zegt-van-rij

Mensen met een uitkering krijgen trouwens sowieso dit geld zo maar. En mensen die dit jaar het geld hebben gekregen krijgen het volgens mij ook automatisch.
pi_206053506
Ik heb geen hekel aan de SP, maar wel fijn dat ze eindelijk eens aangepakt worden.
Echt een schreeuwende nietszeggende partij.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:43:59 #148
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_206053507
Zijn dit de Algemene Politieke Beschouwingen van Oekrane? Terecht punt van Marijnissen, leuk om steeds te beginnen over Oekrane, maar dit is puur om de aandacht af te leiden van binnenlands politiek falen.
pi_206053513
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:43 schreef vipergts het volgende:
Baudet na de dinerpauze geeft een hoog risico op flesje wijn of 3 erin.
pi_206053514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
De SP was op 22 Februari een groot voorstander van sancties en dialoog met Rusland
Dit geeft wel aardig weer hoe de SP in het conflict staat:

https://www.sp.nl/nu?thema=24

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2022 16:44:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')