Ik ben oprecht jaloers.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik heb nog wel soepbakken in de vorm van een tomaat van de SP
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, had je iets anders verwacht?
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:02 schreef probeer het volgende:
Iemand een intromuziekje voor Lilian?
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen gezeik iedereen rijk.
Ieder huishouden een eigen ambtenaar voor maatwerk op elk dossier.
15 miljard naar energie, kan ook rechtstreeks naar de burgers.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen gezeik iedereen rijk.
Ieder huishouden een eigen ambtenaar voor maatwerk op elk dossier.
Ow god, help!quote:
Ow deze vind ik wel heel erg goed.quote:
Jahaha en iederen oh oh ohhhhhhhhquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ze heeft er al een:
Beterquote:Op woensdag 21 september 2022 12:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nope, je komt er niet overheenquote:
Ik denk dat Live Aid wel een herhaling kan krijgen speciaal voor Nederland andersquote:Op woensdag 21 september 2022 12:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nope, je komt er niet overheen
Zit nu het stukje hermans te luisteren. Krijg eerder bij haar dit gevoel.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze ziet alles als een aanvalquote:Op woensdag 21 september 2022 12:25 schreef Aurelius het volgende:
Ze schiet altijd zo snel in de paniekstand.
Op les bij Rutte?quote:Op woensdag 21 september 2022 12:24 schreef StephanL het volgende:
Een heel verhaal, maar geen antwoord op Omtzigt zijn vraag.
Ze is echt van het niveau 'alles op alles' zetten om de volgende wedstrijden te willen winnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ok dus Hermans geeft hiermee aan dat men niet kijkt vanuit het perspectief wat past bij mensen. En dat het inschakelen van bijvoorbeeld Remkes vertrouwen eigenlijk ondermijnd. Gaat men niet echt op in
Tijdvulling.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulks lange vage antwoorden van Hermans
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:34 schreef TAmaru het volgende:
Hermans zegt m.a.w.: het wantrouwen van de Nederlanders in de politiek ligt aan de omstandigheden. Als de omstandigheden moeilijk zijn, verliezen mensen altijd het vertrouwen in de politiek.
Typische stuiptrekkingen van coalitiepartijen. Die roepen constant dat men hun maar moet vertrouwen terwijl ze geen redenen geven om hun te vertrouwenquote:Op woensdag 21 september 2022 12:34 schreef TAmaru het volgende:
Hermans zegt m.a.w.: het wantrouwen van de Nederlanders in de politiek ligt aan de omstandigheden. Als de omstandigheden moeilijk zijn, verliezen mensen altijd het vertrouwen in de politiek.
Ik ben het met je eens, ik gaf alleen weer hoe Hermans het ziet.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Het is hoe de politiek omgaat met die omstandigheden.
Wat een droevigheid zeg, die hermans.
Nee hoor, want VVD'ers moeten dat vaak betalen.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:42 schreef Aurelius het volgende:
Als de VVD het over het minimumloon heeft, heb ik toch altijd het gevoel dat ze over iets spreken wat ver, heel ver buiten hun bed ligt.
Knap zonder een absolute meerderheid, dat moet je ze dan nagevenquote:Op woensdag 21 september 2022 12:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik gaf alleen weer hoe Hermans het ziet.
Inderdaad dieptriest. De VVD heeft dit land langzaam kapot gemaakt.
Als je niet snapt hoe een regering werkt, zeg dan niets.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Knap zonder een absolute meerderheid, dat moet je ze dan nageven
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2022 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe een regering werkt, zeg dan niets.
Wordt gaandeweg steeds erger. Benieuwd of Wilders nog voor de kill gaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Hermans komt altijd zo nerveus over.
Ik word sowieso moe van Bergkamp.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:01 schreef Zorro het volgende:
Ik word een beetje moe van dat constante veel te voorbarige "dankuwel" van Bergkamp
Dat betekent: je bent te lang aan het woord. Klinkt wat netter dan 'nu je mond dicht'.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:01 schreef Zorro het volgende:
Ik word een beetje moe van dat constante veel te voorbarige "dankuwel" van Bergkamp
Tikkeltje WITHEET.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:11 schreef Charmian het volgende:
Simons is heeeeeelemaal niet geirriteerd
Terecht toch ....quote:
ja die stond echt er bij van ...... HELP .. waar heb jij het overquote:
Over die tentstokken enzoquote:Op woensdag 21 september 2022 13:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja die stond echt er bij van ...... HELP .. waar heb jij het over![]()
Zeg dat nu niet, morgen weer een soortgelijk artikel als dit zoals een dag na de uitspraak van Wilders en dan afvragen waarom mensen het koninklijk huis uitfluiten.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:21 schreef Nicksanders het volgende:
Tassendraagster al aan het huilen?
Geroosterd hertje.quote:
Ja ik begreep hem ook niet maar haar gezicht was wel echt super..quote:
Ik heb persoonlijk niks met haar partij maar ik vind haar een aanwinst voor de oppositie.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:24 schreef TAmaru het volgende:
Heerlijk die Simons
"Als ik geïrriteerd bent, zult u het weten en zult u het allemaal weten"
Dit ja, zelden met haar eens, maar heerlijk om haar te zien spreken soms, houd zich goed staande tussen die zwaargewichten. Voel meer verbondenheid met Syl dan met het complete elitaire vak K.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:25 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niks met haar partij maar ik vind haar een aanwinst voor de oppositie.
Als ze op het punt blijft is het geen verkeerd , maar die randzaken die ze vaak er bij haalt is vaak te .....quote:Op woensdag 21 september 2022 13:25 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niks met haar partij maar ik vind haar een aanwinst voor de oppositie.
Mijn hemelquote:Op woensdag 21 september 2022 13:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als ze op het punt blijft is het geen verkeerd , maar die randzaken die ze vaak er bij haalt is vaak te .....
Ach ze mag hier zo intrekken hoor![]()
waarom ik heb het nooit verzwegen dat ik haar een mooie vrouw vind .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |