Het is wel levensvatbaar maar dan moet wel de Geest van Hummie Tonnekreek in de Regie gaan spokenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Dan zal het vast geen jaar duren
Jemige als wat? ze is zo kleinquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice wilde vroeger bij de marine.
Ik kan me dat bij haar gewoon niet voorstellen... ze vind het leuk om voor ons land te gaan werken? wtf?quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice wilde vroeger bij de marine.
Gyazo.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:27 schreef claire3500 het volgende:
Trouwens lieve mensen, hoe maken jullie zo een afbeelding van stream of is dat geheim?
quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze in de loop kruipen om 'm te poetsen
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze in de loop kruipen om 'm te poetsen
Wat deed ze daar?quote:
Ziet er niet echt gesorteerd uit na zoveel uur.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:31 schreef D. het volgende:
Nadir wil opnieuw sorteren? Hebben ze het niet goed gedaan?
Doen alsof, wat de meesten daar ook al doen,, er wordt bijna geen puzzelstukje echt serieus gelegdquote:
Ja.quote:
Puzzeltuigquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:33 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ziet er niet echt gesorteerd uit na zoveel uur.
Wow de ware aard komt even naar bovenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:35 schreef Hendrik83 het volgende:
Sasha: Niet zeiken maar duwen. Wow!
Puzzelstukjes zijn zwaarquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet normaal wat een portie, het zijn geen bouwvakkers
Valt wel mee, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja erg overdreven en dan krijgen ze toch juist een in kak momentquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:
Mwahquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij de marine.quote:
O jee gevaarlijk met al die puzzelstukjes 🤣quote:
Die nagels 🤣🤣🤣quote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:42 schreef D. het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ukjes-ligt~aa3d8594/
Heeft er 10 maanden over gedaan
In de kantine van je clubquote:
Hahahahahahah ik vind Nadir echt hilarischquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:42 schreef Hendrik83 het volgende:
Jeffrey: Eerste opdracht zonder scheidsrechter en we gebruiken het niet.
Nadir: Hoe wil je valsspelen, gewoon klikken?
[ afbeelding ]
Rubberen Robbie.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de kantine van je club![]()
Ken je klassiekers :
Ik kan me in deze reeks wel voorstellen dat je niet alles terug leestquote:
ja echt fantastisch.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:45 schreef Hendrik83 het volgende:
Nadir haalt Zoe weer even aan en Jeffrey stopt hem en zegt niet weer dat gesprek hoor. Dan heb ik het nog liever over een puzzel.
Bedankt voor je begripquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me in deze reeks wel voorstellen dat je niet alles terug leest
Ah, dan was het mijne toch geen oud nieuws, want iemand anders, die er ook een maand langer over deedquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
chufi in JAA / [JAA COS #140] Puzzel technieken
Wat heeft ze gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
ik hoop vor hun dat madelin geen eten met de
handen anpakt, voll smerig wat zij vandaag met
de hand in kamer gedaan heeft
Prima verzorgd is relatief. Niets te eten hebben valt daar imho niet onder.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Er een beetje bij liggen dat doen ze dus al vanaf dag 1... Het is een TV Show en "sommigen" weten dat drommels goed dat ze prima verzorgd blijven worden door Lieve Febo![]()
[ afbeelding ]
Ballonnen blazen voor ¤2000 .daags na een mislukte opdracht.. ga je me fucken?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Prima verzorgd is relatief. Niets te eten hebben valt daar imho niet onder.
Ze sturen vast nog aan op het aanspreken van de pot
oh heerlijk zin in hahahahahhaha moet er zo om lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:04 schreef Hendrik83 het volgende:
Daar gaan ze weer....
[ afbeelding ]
Geduld!quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ballonnen blazen voor ¤2000 .daags na een mislukte opdracht..
Neenquote:ga je me fucken?
Nadir begint ook steeds vervelender te wordenquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:08 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is echt hun ding... ene keer hij dan zij en dan weer zij en dan hij etc etc.
hahahah ja ik vind het wel hilarisch hahahquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nadir begint ook steeds vervelende te worden
Even een tukkie doen, kan die straks weer keihard verder puzzelenquote:
hahhahahaha ''keihard' verder puzzelen hahahhaquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even een tukkie doen, kan die straks weer keihard verder puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |