Vrees dat ze het zo speelt, dat ze even uit de wind blijftquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
Maar waarom jankt wendy al half uit ze uit bed komt, oh ze voelt zich niet zo lekker ook zegt ze tegen esther.
Ik kan ook slecht tegen zulke mensen, drama maken en dan doen of je ziekig bent in de hoop dat niemand je aanspreekt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vrees dat ze het zo speelt, dat ze even uit de wind blijft
Dat is de tactiek van een bepaald persoon uit een andere RLS die ik hierin erg herken...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen zulke mensen, drama maken en dan doen of je ziekig bent in de hoop dat niemand je aanspreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Geeft ook wel aan wat die grote bek voorsteld........niets.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen zulke mensen, drama maken en dan doen of je ziekig bent in de hoop dat niemand je aanspreekt.
Och die nawel zeker, wat een wijf was dat zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van een bepaald persoon uit een andere RLS die ik hierin erg herken...
Ja gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och die nawel zeker, wat een wijf was dat zeg.
Grote bek hebben ze maar als je er tegen in gaat gaan ze janken of ziekig zijn, zo van, ja maar ik ben zielig hoor.
Klopt, die blaas je zo weg met een paar woorden rustig uitspreken tegen haar en dan kan zij lekker flippen en hoef je zelf alleen toe te kijken hoe ze zichzelf vernietigen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geeft ook wel aan wat die grote bek voorsteld........niets.
Oh fuck ja. Goffer, weer stream erbij zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
LAndhgenoten, We leven in onzekere tijden.... Aldus Koning Willem
LAng leve de Koning , Hoezee
Einde Offtopic
Fijn dat Willem dat vind...en door.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
LAndhgenoten, We leven in onzekere tijden.... Aldus Koning Willem
LAng leve de Koning , Hoezee
Einde Offtopic
quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is ziekig, laat haar maar met rust vandaag.![]()
Waar is Wanda, kom er maar in Wanda
Gewoon alle grote stukken naar de hoofdpuzzelquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
En weer gelukt, goed bezig Gert Jan.
Klopt maar daar kan dan nog heel veel fout gaan, zeker als er meer ligt op de grond en ze nog in het midden moeten zijn of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon alle grote stukken naar de hoofdpuzzel
De puzzel is max 75 cm van onder of van boven ...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar daar kan dan nog heel veel fout gaan, zeker als er meer ligt op de grond en ze nog in het midden moeten zijn of zo.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De puzzel is max 75 cm van onder of van boven ...
Nog geen 2000 denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:56 schreef mario390 het volgende:
hebben ze al 10 000 samen gesteckt ?
dann kunnten ze het nog halen?
Zolang we er maar niet voor hoeven te puzzelen...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Voor alle arme mense hier, U kan op 18 Miljard rekenen![]()
Groeten Koning Willem
( Einde Offtopic)
Die puzzel is weer zo'n fake opdracht...over 20 uur roept FEBO goed gedaan, jullie krijgen nu de OpdrachtPuzzel 100 stukjes 1 uur de tijdquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zolang we er maar niet voor hoeven te puzzelen...
Dat is zijn middle name, een stugge pessimistische boomer uit het oosten.quote:
Ze zijn ook niet bijster competent. De maker van de puzzel geeft aan 500 manuur. Dus met 11 man moet je deze puzzel in zo'n 48 uur kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Morgenmiddag, met nog 1 uur de tijd en ruim 24.000 stukjes te gaan zullen ze het toch wel doorhebben dat ze in de zeik genomen zijn hoop ik?
Had die maker ook gerekend met 34 zeikerige luie malloten in een TV show?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bijster competent. De maker van de puzzel geeft aan 500 manuur. Dus met 11 man moet je deze puzzel in zo'n 48 uur kunnen maken.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:18 schreef cheanny het volgende:
Ik vind Jeffrey en Mirthe leuk samen![]()
Jammer van Jerrold...
Die heb ik helemaal nog niet zien puzzelen vandaag...gisteren ook niet eigenlijk...quote:
Valt me ook tegen vooral vanwege zijn "aandoening" waardoor hij zelfbenoemd bijzonder concentratie vermogen heeft..quote:
500 uur? ik vind het weinig hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bijster competent. De maker van de puzzel geeft aan 500 manuur. Dus met 11 man moet je deze puzzel in zo'n 48 uur kunnen maken.
we hebben het over zoe hequote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Koken en slapen ok, maar daar schoonmaken kan wel een dag wachten, scheelt weer 5 puzzelstukjes.
ze wil gewoon niet puzzelenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Koken en slapen ok, maar daar schoonmaken kan wel een dag wachten, scheelt weer 5 puzzelstukjes.
Het wordt op den duur wel overzichtelijker als er minder losse stukjes liggen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
500 uur? ik vind het weinig hoor...
Als ik morgenochtend de stream aanzet en ¾ van die puzzel is ineens af zou ik het ook geloven...quote:
Dat is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
opgeven is voor watjes![]()
zoals Jan willem
Watjesquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
opgeven is voor watjes![]()
zoals Jan willem
en ruikt aan dr kut met haar handquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Madeleine is een enorme rufter
maar die gaat echt wel goed met die puzzel
zuurtegraad metenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en ruikt aan dr kut met haar hand
vind ik ookquote:
Haar hoofd staat er ook naar, die is een enorme rufter van huis uit...quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Madeleine is een enorme rufter
maar die gaat echt wel goed met die puzzel
Ohhw? hoe doen ze dat.. meer stukkies legge/p/uur?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
aaah even wat aanwijzingen voor de deelnemers
geen ideequote:Op dinsdag 20 september 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? hoe doen ze dat.. meer stukkies legge/p/uur?
kijk zoe eens die zware sla blaadjes op het bord draperenquote:
Als zo de streams volg al een paar uur doen ze stuk voor stuk geen zák , lamlendig rond 30.000 losse stukkies hangen .. ze weten het allemaal allángquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
uit het niets een SL
ik vinnut raarrrrrr
komt door die depri dodo die iedereen de kracht ontneemtquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als zo de streams volg al een paar uur doen ze stuk voor stuk geen zák , lamlendig rond 30.000 losse stukkies hangen .. ze weten het allemaal alláng
wie?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt door die depri dodo die iedereen de kracht ontneemt
5th vind van nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:48 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze wat aanwijzingen nodig hebben gezien de SL'en
Aanname. Volgens mij is als die tekst in beeld is het geen echte SL is maar iets wat Videoland zelf doet, als je de struik ziet is het wel een echte SL.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:48 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze wat aanwijzingen nodig hebben gezien de SL'en
nope geen tijdquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:55 schreef engine het volgende:
Is de confrontatie met Wendy al geweest?
Okay slepen we Wendy later aan haar haren de poort uitquote:
ze heeft ziek zwak misselijk tot 1300 uur in bed gelegenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Okay slepen we Wendy later aan haar haren de poort uit
Ze hebben nog wel wat in de buffer neem ik aan.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na deze opdr weer geen geld voor boodschappen
400 ongeveerquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel wat in de buffer neem ik aan.
Gaat vanzelf foutquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft ziek zwak misselijk tot 1300 uur in bed gelegen
en daarna al zuchtend zich aan het puzzelen gezet
Klopt, tenzij Febo weer een mindfuck verzint is bijna iedereen hier, en iedereen dáár er al klaar mee dat het een kutzooi isquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na deze opdr weer geen geld voor boodschappen
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Laatste 24 uur zal nu ongeveer ingaan/ingegaan zijn
Cutequote:Op dinsdag 20 september 2022 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh lievvvv... SetjeSasje/Bern samen eten
[ afbeelding ]
die t-shirtsquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh lievvvv... SetjeSasje/Bern samen eten
[ afbeelding ]
het moet wel allemaal in elkaar volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:05 schreef mootie het volgende:
Op zich maken ze 7 puzzels van 6000 stukjes. Dat is wel heel anders dan een puzzel van 42000 stukjes.
neuhhquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:06 schreef Ebinas het volgende:
Zitten Jefrrey en Jasper nu indirect Martin weer op de hak te nemen?
Denk het wel.
Ze doen alsof ze het makkelijk redden. vijf uurtjes over etc
Je vindt het zelf niet een beetje gek om die term te gebruiken?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
De enige nuttig bezig.. Baboe Eunice
[ afbeelding ]
Ah ok.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh
zo praat hij de hele tijd al
beetje sarcastisch
ik hou er wel van
Maar in de omschrijving staat dat je de puzzel zak voor zak kunt maken, dus in principe maak je verschillende kleinere puzzels die je later aan elkaar legt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het moet wel allemaal in elkaar volgens mij
eensquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in de omschrijving staat dat je de puzzel zak voor zak kunt maken, dus in principe maak je verschillende kleinere puzzels die je later aan elkaar legt.
Als alle stukjes door elkaar gehusseld waren, was het helemaal doffe ellende.
Maar overal liggen stukjes, dus op zich is het inmiddels een puzzel van 42000quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:05 schreef mootie het volgende:
Op zich maken ze 7 puzzels van 6000 stukjes. Dat is wel heel anders dan een puzzel van 42000 stukjes.
Nee, ze zijn verdeeld in groepen en een zak per groep.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar overal liggen stukjes, dus op zich is het inmiddels een puzzel van 42000
Snap dat ook niet. Heeft volgens mij meer te maken dat hij zich geen houding weet te geven en die armen kwijt moetquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zouden de medebewoners beter luisteren naar Martin als die zijn blote buik laat zien?
Of zijn stem is luider als die aan zijn tepels draaitquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Snap dat ook niet. Heeft volgens mij meer te maken dat hij zich geen houding weet te geven en die armen kwijt moet
Zou zo maar kunnen, dat ze een deel krijgen voor de inzet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
als ze nu nog geen 10 000 samengesteckt
hebben halen ze het niet maar misschien kregen
ze 200 - 300 euro
Ze is aan de schoonmaak, zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
martin tegen zoe: kan jij niet puzzelen?
antwoord heb ik niet gehoord helaas
Zoe antwoordde :" jawel maar dit moet ook schoon"quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
martin tegen zoe: kan jij niet puzzelen?
antwoord heb ik niet gehoord helaas
Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:27 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zoe antwoordde :" jawel maar dit moet ook schoon"
De toiletten deed ze. Vond ze vies.
Met zoveel mensen en 2 toiletten (meen ik toch?) moet dat wel schoon gemaakt worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.
Zo ziet hij er altijd uitquote:
Toiletten was maar een onderdeel, ze heeft de gehele badkamer gedaan, en daarna is ze gaan helpen in de keuken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:31 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Met zoveel mensen en 2 toiletten (meen ik toch?) moet dat wel schoon gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Wat ik voorspelde, het begint overzichtelijk te worden, steeds minder chaos.
[ afbeelding ]
OKquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toiletten was maar een onderdeel, ze heeft de gehele badkamer gedaan, en daarna is ze gaan helpen in de keuken.
15 seconden voor het verstrijken van de tijd legt Martin hoogstpersoonlijk het laatste stukje, markeer mijn woorden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Ze hebben nog geen moer bij elkaar gelegd, je bent wel erg positief
Vast wel.. na een SL van 21 uur waarin de gehele Regie + Import puzzelleggers de boel in elkaar gezet hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
15 seconden voor het verstrijken van de tijd legt Martin hoogstpersoonlijk het laatste stukje, markeer mijn woorden.
Best veel werk, maar nee, ze pleuren alles in de afvalcontainer, en brengen een complete puzzel naar binnen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vast wel.. na een SL van 21 uur waarin de gehele Regie + Import puzzelleggers de boel in elkaar gezet hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel werk, maar nee, ze pleuren alles in de afvalcontainer, en brengen een complete puzzel naar binnen.
Op 1 stukje na dan, die is voor Martin.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie hier nul structuur
[ afbeelding ]
Als Zoe eruit ligt krijgen we te horen dat ze 2 universitaire studies heeft afgerond, en ze in het programma zat als de mol, waarbij ze geen geld mocht verdienen, en waar mogelijk zelfs moest proberen te verliezenquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:57 schreef Chanel5 het volgende:
Spuit iemand nog meer voer voor haar pukkels op haar eten.
+ een acteeropleiding...quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als Zoe eruit ligt krijgen we te horen dat ze 2 universitaire studies heeft afgerond, en ze in het programma zat als de mol, waarbij ze geen geld mocht verdienen, en waar mogelijk zelfs moest proberen te verliezen
Als het stil is in de loodsquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als Zoe eruit ligt krijgen we te horen dat ze 2 universitaire studies heeft afgerond, en ze in het programma zat als de mol, waarbij ze geen geld mocht verdienen, en waar mogelijk zelfs moest proberen te verliezen
Nou heb er een hard hoofd in, zie niet veel verschil met gisteravond dat ik even keekquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
Goed bezig, ze komen er wel
[ afbeelding ]
Hier ook zon ,lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heerlijk zonnetje daar, hier zwaar bewolkt. Jammer dat ze binnen moeten zitten om de puzzel af te krijgen
Of dat nou de juiste keuze isquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:50 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey en Japser hebben een positive fibe nodig, ze vragen JanWillem om hulp
Expres. Ze vinden hem negatieve uitstraling hebben op de restquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of dat nou de juiste keuze is
Echt die voert helemaal niets uit dan puzzelstukjes vasthouden en bekijken en dan weer terugleggen.quote:
Ook dat nog, ik vind het al zo'n wezenlozequote:Op dinsdag 20 september 2022 16:55 schreef Hendrik83 het volgende:
kopstoot tegen het scherm
[ afbeelding _ ]
Over hoe een verhaal kan veranderen naarmate je het 1 iemand verteld en die het weer doorverteld aan 33 andere...niets aan de hand, en door...quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:37 schreef Hendrik83 het volgende:
20-9-22 | Jeffrey en Erik in gesprek over het late ontbijt van zondag | stream #1
[ link | afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Febo komt echt wel met een tussenoplossing.
Begreep net ook dat Martin een smeekbede heeft gemaild
Oud SL instartje.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
Meen wat blaadjes van de Utopia-heg te herkennen
[ afbeelding ]
Da's nog heullllllll schappelijkquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:00 schreef Hendrik83 het volgende:
elk uur langer is 10euro van het prijzengeld ofzo.
Een halve puzzel in haar bilspleet?quote:
Als dat zo is, hoop ik dat ze nog 70 uur nodig hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:00 schreef Hendrik83 het volgende:
elk uur langer is 10euro van het prijzengeld ofzo.
oh mijn godquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:55 schreef Hendrik83 het volgende:
kopstoot tegen het scherm
[ afbeelding ]
Babette heeft ook maar 20 stukjes gelegd op een hele middag..quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Iig Martin, JW en Mora doen zo goed als niets.
Wendy ligt uren achter met haar geslaap
Dat zijn er al 4.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette heeft ook maar 20 stukjes gelegd op een hele middag..
En zie tegen wie hij het heeft, zie hem af en toe door een loupe kijken, maar meestal om zich heenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:04 schreef Hendrik83 het volgende:
Martin: Er is niemand die hier iets uitvoert. Die doet niks en die kijkt maar op een blaadje, Ruben voert geen reet uit etc etc.
[ afbeelding ]
Berend en Jasper ook.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me op dat Jeffrey lekker fanatiek bezig is en blijft. Lijkt me 1 van de enigen die er nog lol in heeft
Dat is echt de sfeermaker op dit moment.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me op dat Jeffrey lekker fanatiek bezig is en blijft. Lijkt me 1 van de enigen die er nog lol in heeft
Van het kaliber wat mot beuren, mot beuren en ik maak er wat vanquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die zal echt bovenaan het lijstje staan straks om er uit te bonjourenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Martin: Ga nou maar doorzoeken, kom je hem vanzelf een keer tegen.
En hij loopt rond en toe te kijken
Idd, leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is echt de sfeermaker op dit moment.
Klopt, de enigen die ik elke keer bezig heb gezien dat ik de streams aan had staanquote:
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zal echt bovenaan het lijstje staan straks om er uit te bonjouren
maar 3 uurtjesquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:14 schreef Ebinas het volgende:
Esther blijft vrolijk en heeft amper geslapen
ongeschuurd??quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
willi was ongeschuurd bij begrafenis
Hij heeft al heel lang een baard en was samen met Maxima en Beatrix bij de begrafenisquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
met bart
hij moest met konijn beatrix gaan
Doeiquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
met bart
Het is erg off topic, maar schiet in de lach.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
met bart
konijn Beatrixquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is erg off topic, maar schiet in de lach.
Je bakt er niets van met je Nederlands hier.
Geschoren, met baard en koningin Beatrix (overigens princes nu)
Geen idee, mss dat. Of sneller gaar, of kleiner en gemakkelijker verdelen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom de broccoli verminken? Lijkt het dan meer ofzo?
quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
met bart
Je doet het soms expres Konijn enzo dat irriteertquote:
Hoi hoi, lekker meetikken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
Hai Hai mensen, ik kijk ook lekker mee met de streams en dacht ga hier ook soms even commenten hahaa :-). Hebben jullie ook gezien dat Martin vertelde aan Jeffery dat die zenderkamer heeft gevraagd voor alternatief omdat ze het niet gaan redden en hij gaf aan voor de show is het ook niet goed want dan gaan veel mensen weg, als er weer weinig eten is.
Ik heb gezien en gehoord.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
Hai Hai mensen, ik kijk ook lekker mee met de streams en dacht ga hier ook soms even commenten hahaa :-). Hebben jullie ook gezien dat Martin vertelde aan Jeffery dat die zenderkamer heeft gevraagd voor alternatief omdat ze het niet gaan redden en hij gaf aan voor de show is het ook niet goed want dan gaan veel mensen weg, als er weer weinig eten is.
heb je gisteren de portionen gezien? de hebben niet weinig etenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
nee gemist. Bang dat iedereen wegloopt?quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
Dank je wel, gezellig!quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoi hoi, lekker meetikken.
Ik schreeft het net idd
Vindt het ook niets en al helemaal niet met kokenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:23 schreef mangalie het volgende:
Heeft Kenzy geen shirt ofzo bij zich?
Scheelt was denk ik, maar vind het er niet uitzienquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:23 schreef mangalie het volgende:
Heeft Kenzy geen shirt ofzo bij zich?
Ja omdat ze nog voor een week eten hebben ofzo en ze hebben nog iets van 280 euro over. Zoietsquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee gemist. Bang dat iedereen wegloopt?
Ja maar als ze niet de 700 euro winnen dan hebben ze nog iets van een week of 2 eten :-)quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je gisteren de portionen gezien? de hebben niet weinig eten
mooie inzichtquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Scheelt was denk ik, maar vind het er niet uitzien
Geeft niets.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dank je wel, gezellig!
oh sorry!! Heb ik echt over heen gelezen.
Gelukkig! Ik dacht dat ik goed alles had mee gelezen maar toch niet hahhaa.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geeft niets.
Wordt wel meer vaker getikt, is ook wel handig.
Je mist toch veel en leest ook niet alles steeds terug.
En nu weer een groene SL
Sommige delen gaan best lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
Schieten ze al een beetje op met de puzzel?
het komt tot de volgende week weer en spelquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja maar als ze niet de 700 euro winnen dan hebben ze nog iets van een week of 2 eten :-)
Ik hoop het zo van niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht dat ik goed alles had mee gelezen maar toch niet hahhaa.
Ja pff, ik heb vermoeden omdat ze misschien toch alternatief gaan geven ofzo??
Hoiii!quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik hoop ook van niet vond al belachelijk dat ze werden gematst met knikkerspel. Maar misschien ben ik wel te hard??quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het zo van niet.
Na het knikkeren zijn ze al gematst.
Ze zijn nu best wel een aantal dagen vetgemest.
Dus doe maar niet kadootjes geven
Ja behoorlijk!! Mensen gaan toch wel, Ruben vind het niks meer vind het erg betekenisloos en is obsessief met die Djedie, Alicia is depressief zijn genoeg die gewoon niet meer willen en niet tot eind december kunnen volhouden.quote:
Wel sneu voor degenen die wel alles eraan gedaan hebben. Degenen die de kantjes er van afgelopen hebben, zouden er voor moeten boetenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sommige delen gaan best lekker.
Maar de meeste niet.
(#gelukkig"
Bij een RLS vind ik het niet te hard.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik hoop ook van niet vond al belachelijk dat ze werden gematst met knikkerspel. Maar misschien ben ik wel te hard??
Dat vind ik dus ook, je weet waar je aan begint!! Wat is RLS eigenlijk hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij een RLS vind ik het niet te hard.
Als je aan zoiets meegaat doen, dan weet je hoe het daar werkt.
Is altijd wel. Knap ergelijk maar je ontkomt er niet aan.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel sneu voor degenen die wel alles eraan gedaan hebben. Degenen die de kantjes er van afgelopen hebben, zouden er voor moeten boeten
Real Life Soapquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, je weet waar je aan begint!! Wat is RLS eigenlijk hahahaha
RLS= Real Life Soep.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, je weet waar je aan begint!! Wat is RLS eigenlijk hahahaha
quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:32 schreef Korak het volgende:
Weten ze al waar het IKEA-rek voor is?
Dank je wel :-)!quote:
oke dank je wel!quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:32 schreef itsme46 het volgende:
[..]
RLS= Real Life Soep.
Ok, spuit 11![]()
Het zijn inderdaad allemaal watjes, ze hebben zich gigantisch verkeken wat het precies inhoudtquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk!! Mensen gaan toch wel, Ruben vind het niks meer vind het erg betekenisloos en is obsessief met die Djedie, Alicia is depressief zijn genoeg die gewoon niet meer willen en niet tot eind december kunnen volhouden.
Op deze manier krijg je wel lekker reuring in die keetquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel sneu voor degenen die wel alles eraan gedaan hebben. Degenen die de kantjes er van afgelopen hebben, zouden er voor moeten boeten
Ja, maar sommige kunnen echt niet puzzelen dus dan snap ik het wel, als je iets moet doen wat je echt niet ligt...Dan ben je het na een paar uur wel beu.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt helemaal!! Ik begreep dat Ruben erg verslaafd was aan blowen hij zei: die persoon wilde erin maar nu ik hier ben merk ik dat ik 'nieuw' persoon ben en die wil hier niet zijn. Hij is ongelukkig gaf hij aan en wil weg maar blijft vanwege die Djedie. Hij ziet haar als zijn zusje, die hij moet beschermen super vaag./. Die Alicia kreeg preek van zenderkamer daarom blijft zij weer. Het is zo raar allemaal want meerdere hebben al aangegeven dat ze in december ook weg gaan. Maar ik heb ook gehoord ( dit zei Babette), als je er zelf uitgaat voor einde van de maand dan word je huur niet betaald.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal watjes, ze hebben zich gigantisch verkeken wat het precies inhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |