Ja, precies. Ik kan vooral 's avonds en 's nachts luisteren en kijken en kan me van die jaren alleen maar herinneren dat ik twee mensen zag sjokken met een karretje 's nachts. En dan af en toe waren er wat lichtjes als wat mensen hen opwachten. Het had wel wat qua troosteloosheid, maar ik was toch wel blij toen ze hun wandelingen besloten voort te zetten in de loods.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wandelen was wel origineel, maar stuitte op structurele problemen, vooral zodra het donker werd.
@Viv Kun jij deze nog in de OP zetten?quote:Zondag 18 december
Angela Schijf
Burgemeester van Amersfoort
Natasja Froger
Maandag 19 december
Blanks
Andy van der Meijde (huisgast)
Dinsdag 20 december
S10 (in de nacht)
Jessie Maya
Wilfred Genee
Woensdag 21 december
Juvat Westendorp
Bizzey (in de nacht)
Donderdag 22 december
Jochem van Gelder
Jetske van den Elsen
Giel Beelen
Vrijdag 23 december
Steven Kazan
MEAU
Qucee
Wendy van Dijk
Dione de Graaff (in de nacht)
Zaterdag 24 december
Nog een verrassing..
Hij is cynisch ouwe reusquote:
orlyquote:Op donderdag 15 december 2022 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is cynisch ouwe reus
Bij deze!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef PS. het volgende:
Gasten 3FM Serious Request 2022
[..]
@:viv Kun jij deze nog in de OP zetten?
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:27 schreef PS. het volgende:
Ohja dat wandelen had je natuurlijk ook nog 2 jaarAl weer vergeten joh.
Dat was saai zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
Zodra de DJs er in zittenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
Ze hebben naar je geluisterd!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
Henkie kruip eens gauw je rukbunker weer inquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Goh.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:31 schreef goh het volgende:
[..]![]()
“VOOR WIE ZET HET VERGETEN KIND ZICH IN?
Nederlandse kinderen behoren tot de gelukkigste kinderen ter wereld, zo blijkt uit onderzoeken. Maar helaas geldt dit geluk niet voor alle kinderen in ons land. Nog te vaak gaat het fout, soms zelfs heel erg fout.
WAT IS ER AAN DE HAND?
Duizenden kinderen in Nederland kunnen niet meer thuis wonen. Ze zijn verwaarloosd of mishandeld. Ze zijn gevlucht voor geweld of uit huis geplaatst, omdat ze daar niet meer veilig waren. De trauma’s laten diepe sporen na. Het maakt hen onzeker, bang en boos. Ook zijn er veel kinderen die wél thuis wonen, maar die dagelijks geconfronteerd worden met ernstige problemen van hun ouders. Hun verslaving(en), grote schulden, psychische problemen en onvermogen zorgen voor een negatief klimaat. Hierdoor krijgen kinderen niet de positieve aandacht die ze zo hard nodig hebben. Ze vereenzamen, raken in een sociaal isolement en hun ontwikkeling komt in de knel. Op latere leeftijd lopen deze kinderen een verhoogd risico om op het criminele pad te raken, geen baan te kunnen houden, zelf problemen te ervaren in de opvoeding van hun eigen kinderen of zelfs helemaal geen duurzame relatie aan te kunnen gaan.”
Bron:
https://www.hetvergetenkind.nl
Ik zal even met India bellen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
hoi @:henkde_j
ik ben eigenlijk niet tevreden over mijn kerst ui
kan je een nieuwe voor me photoshoppen
dankjewel
Mee eens hoor! Dat wordt hier al jaren geroepen, het klopt nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Zie OP, van de oud-3FM-dj's is vooralsnog alleen Giel Beelen aangekondigd als gast.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Zit Gerard Ekdom dit jaar weer in het huis?
Wat een tijd was dat he. 2008-2012. Nachtegieltje en Ekdom in de nacht op vrijdagquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie OP, van de oud-3FM-dj's is vooralsnog alleen Giel Beelen aangekondigd als gast.
Nu toegevoegd aan de OP:quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
quote:Naar dit soort kritiek heeft 3FM kennelijk geluisterd, want Het Vergeten Kind zet zich in voor 100.000 Nederlandse kinderen die het thuis moeilijk hebben of die niet meer thuis kunnen wonen.
Ja dan gaat hij weer Living Doll playbacken echt leuk!!!!1!quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Nee die is Rniequote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Of de Fomdeck-actquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dan gaat hij weer Living Doll playbacken echt leuk!!!!1!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |