Dat worden weer lange dagen doorhalen op het forum. Het concept is gelukkig ook weer als vanouds. Na natuurlijk corona, ook niet op een afgelegen gesloten vliegbasis.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:41 schreef Viv het volgende:
Ik heb de OP en TT alvast klaargezet voor Serious Request, tot binnenkort!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij ook zo’n zin in Serieuzzz Live? @:wolfrolf
Mwah, blijf maar gewoon weg hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:08 schreef Het_Bokje het volgende:
En hoeveel van de opbrengst er daadwerkelijk naar Vergeten Kinderen gaat, zijn ze volgend jaar gewoon vergeten.![]()
Ik ga wel af en toe kijken uiteraard #debieltjeskijkentvgenot
Luisteren? Nee, ik ga geen reclames luisteren om kinderen te redden die toch vergeten worden.
'Het vergeten Radiostation' had een betere actie geweest.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat was mooi.Zijn er nog beelden van?
Epische editie was dat.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Trouwens dit jaar alweer 10 jaar geleden de beste SR ooit. Enschede 2012 met Michiel Veenstra.
Was dat met Stenders en Ekdom? Dan eensquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Trouwens dit jaar alweer 10 jaar geleden de beste SR ooit. Enschede 2012 met Michiel Veenstra.
In Leeuwarden zijn @Evenstar en ik bij het Glazen Huis geweest, we gingen toen toevallig in hetzelfde weekend naar een concert daar in de buurt.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:29 schreef Viv het volgende:
[..]
In Leeuwarden zijn @:evenstar en ik bij het Glazen Huis geweest, we gingen toen toevallig in hetzelfde weekend naar een concert daar in de buurt.Maar ik vond dat verder geen speciaal Serious Request-jaar.
Ik ook, dus eensquote:Op woensdag 14 december 2022 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
leiden was de beste want dat is het enige glazen huis die ik in levende lijve heb gezien
Oh ja. Dan weet ik niet welke Enschede was...quote:@:piles den haag was met stenders
Je loopt wat achterquote:Op woensdag 14 december 2022 13:47 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht dat het glazen huis afgeschaft was en er iets met wandelen voor in de plaats was gekomen... Misschien dat ik dit jaar dan ook maar weer eens wat ga luisteren.
Ja, godzijdank is dat dodelijk saaie wandelen afgeschaft door corona.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt wat achter![]()
Dat was 2018+2019
Ik vond dat wandelen dan wel weer leuk. Vooral de 1e keer, want toen kwamen ze door mijn woonplaatsquote:Op woensdag 14 december 2022 16:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, godzijdank is dat dodelijk saaie wandelen afgeschaft door corona.![]()
Ze hebben het in 2020 gepresenteerd vanuit een Glazen Huis in een hangar zonder publiek (gasten kregen alleen toegang met een negatieve coronatest), en in 2021 op dezelfde locatie als dit jaar.
De Zweedse variant is altijd bij het Glazen Huis-concept gebleven, en is onverminderd populair daar.
MUZ / Musikhjälpen 2022 (Het Glazen Huis Zweden)
Ja mooi. Timur heeft eens in de zoveel tijd weer zo'n briljant dingetje. Timur is een baas.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-kan-me-niets-maken/
@:wolfrolf heeft hier vast een mening over
Schandalig.quote:Timur Perlin heeft na de jaarlijkse bedrijfsborrel van NPO 3FM het programma van Andres Odijk, tussen 4:00 en 6:00 uur, vervangen. Daarin leek hij aangeschoten: de dj kwam niet uit zijn woorden, lachte meermaals en sprak met dubbele tong. “Timur was echt heel erg dronken”, zegt Arjan Snijders in de podcast ‘Dit Was de Radio’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 12:27:21 ]
Ja, precies. Ik kan vooral 's avonds en 's nachts luisteren en kijken en kan me van die jaren alleen maar herinneren dat ik twee mensen zag sjokken met een karretje 's nachts. En dan af en toe waren er wat lichtjes als wat mensen hen opwachten. Het had wel wat qua troosteloosheid, maar ik was toch wel blij toen ze hun wandelingen besloten voort te zetten in de loods.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wandelen was wel origineel, maar stuitte op structurele problemen, vooral zodra het donker werd.
@Viv Kun jij deze nog in de OP zetten?quote:Zondag 18 december
Angela Schijf
Burgemeester van Amersfoort
Natasja Froger
Maandag 19 december
Blanks
Andy van der Meijde (huisgast)
Dinsdag 20 december
S10 (in de nacht)
Jessie Maya
Wilfred Genee
Woensdag 21 december
Juvat Westendorp
Bizzey (in de nacht)
Donderdag 22 december
Jochem van Gelder
Jetske van den Elsen
Giel Beelen
Vrijdag 23 december
Steven Kazan
MEAU
Qucee
Wendy van Dijk
Dione de Graaff (in de nacht)
Zaterdag 24 december
Nog een verrassing..
Hij is cynisch ouwe reusquote:
orlyquote:Op donderdag 15 december 2022 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is cynisch ouwe reus
Bij deze!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef PS. het volgende:
Gasten 3FM Serious Request 2022
[..]
@:viv Kun jij deze nog in de OP zetten?
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:27 schreef PS. het volgende:
Ohja dat wandelen had je natuurlijk ook nog 2 jaarAl weer vergeten joh.
Dat was saai zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zodra de DJs er in zittenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |