Ja mooi. Timur heeft eens in de zoveel tijd weer zo'n briljant dingetje. Timur is een baas.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-kan-me-niets-maken/
@:wolfrolf heeft hier vast een mening over
Schandalig.quote:Timur Perlin heeft na de jaarlijkse bedrijfsborrel van NPO 3FM het programma van Andres Odijk, tussen 4:00 en 6:00 uur, vervangen. Daarin leek hij aangeschoten: de dj kwam niet uit zijn woorden, lachte meermaals en sprak met dubbele tong. “Timur was echt heel erg dronken”, zegt Arjan Snijders in de podcast ‘Dit Was de Radio’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 12:27:21 ]
Ja, precies. Ik kan vooral 's avonds en 's nachts luisteren en kijken en kan me van die jaren alleen maar herinneren dat ik twee mensen zag sjokken met een karretje 's nachts. En dan af en toe waren er wat lichtjes als wat mensen hen opwachten. Het had wel wat qua troosteloosheid, maar ik was toch wel blij toen ze hun wandelingen besloten voort te zetten in de loods.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wandelen was wel origineel, maar stuitte op structurele problemen, vooral zodra het donker werd.
@Viv Kun jij deze nog in de OP zetten?quote:Zondag 18 december
Angela Schijf
Burgemeester van Amersfoort
Natasja Froger
Maandag 19 december
Blanks
Andy van der Meijde (huisgast)
Dinsdag 20 december
S10 (in de nacht)
Jessie Maya
Wilfred Genee
Woensdag 21 december
Juvat Westendorp
Bizzey (in de nacht)
Donderdag 22 december
Jochem van Gelder
Jetske van den Elsen
Giel Beelen
Vrijdag 23 december
Steven Kazan
MEAU
Qucee
Wendy van Dijk
Dione de Graaff (in de nacht)
Zaterdag 24 december
Nog een verrassing..
Hij is cynisch ouwe reusquote:
orlyquote:Op donderdag 15 december 2022 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is cynisch ouwe reus
Bij deze!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef PS. het volgende:
Gasten 3FM Serious Request 2022
[..]
@:viv Kun jij deze nog in de OP zetten?
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:27 schreef PS. het volgende:
Ohja dat wandelen had je natuurlijk ook nog 2 jaarAl weer vergeten joh.
Dat was saai zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zodra de DJs er in zittenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |