Gelukkig is het geen Deens!quote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef Evenstar het volgende:
Prima te doen tot nu toe om beetje in Serious Request en Top 2000 sfeer te komen
Wat mij opvalt is dat ze nog minder muziek draaien dan bij SRZe zijn constant aan het kletsen met gasten die langskomen en anders zijn ze wel aan het videobellen met iemand. Tot nu is er al een American Football team, een advocaat die veel met kinderen van vluchtelingen werkt en één of ander belangrijk figuur van het Rode Kruis langs geweest en ze zijn nog geen 90 minuten onderweg. Daarnaast hebben ze ook al minstens 3 keer lopen videobellen.
Wel meteen een SR-sfeer, ondanks dat ik niet alles versta.
Daar is ook een leuke (Noorse) sketch over dat ze elkaar ook niet verstaan:quote:Op maandag 12 december 2022 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet te verstaan
Ah cool, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:55 schreef DJ11 het volgende:
Grappig, Oscar Zia als één van de presentatoren. Kwam in 2016 heel ver bij het Zweedse Nationaal Songfestival (Musikfestivalen) met zijn inzending, die nét niet won, maar wel had moeten winnen:
Leuk! Het zag er daar gezellig uit inderdaad! Nu dus afgelopen:quote:Op zondag 18 december 2022 12:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb hem er vandaag ook opstaan. Leuke sfeer. Lekker om ook weer eens Zweeds te luisteren.
Nu kijken of Serious Request weer ouderwets gezellig is!quote:Op zondag 18 december 2022 20:59 schreef Evenstar het volgende:
Zo, Musikhjälpen is afgelopen, 54 miljoen kroontjes, net iets meer dan vorig jaar.
NU genieten van SR
Edit: Val meteen in reclameblok. Was wel fijn om helemaal geen reclame te horen afgelopen weekAlleen onderbreking voor nieuws.
Voor zover ik weet niet. Ze draaien hier gewoon het hele jaar door goede muziek, niet alleen de laatste week.quote:Op zondag 18 december 2022 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft Zweden eigenlijk ook een top 2000 oid? Vast ook lekker veel metal
Is het doel daar ook ALS, of is het inmiddels compleet losgekoppeld van de Nederlandse versie?quote:
Losgekoppeld inderdaad, het thema is dit jaar "Niemand zou moeten sterven van de honger".quote:Op maandag 11 december 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het doel daar ook ALS, of is het inmiddels compleet losgekoppeld van de Nederlandse versie?
Wat hebben ze gedaan?quote:Op maandag 11 december 2023 20:31 schreef Evenstar het volgende:
Ik blijf hun manier van geld inzamelen wel geniaa vinden, maar waarschijnlijk mag dat weer niet in NL i.v.m. kansspelwet?
Binnen vijf minuten al ruim ¤10000 binnengehaald met iets relatief simpels.
Hooja (DJ duo) was op bezoek en hadden een leuke VIP-item. Tickets voor concert, backstage chillen met ze etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |