Ze hebben naar je geluisterd!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
Henkie kruip eens gauw je rukbunker weer inquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk. Linkse corrupte Hilversumse bende is het.
Goh.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:31 schreef goh het volgende:
[..]![]()
“VOOR WIE ZET HET VERGETEN KIND ZICH IN?
Nederlandse kinderen behoren tot de gelukkigste kinderen ter wereld, zo blijkt uit onderzoeken. Maar helaas geldt dit geluk niet voor alle kinderen in ons land. Nog te vaak gaat het fout, soms zelfs heel erg fout.
WAT IS ER AAN DE HAND?
Duizenden kinderen in Nederland kunnen niet meer thuis wonen. Ze zijn verwaarloosd of mishandeld. Ze zijn gevlucht voor geweld of uit huis geplaatst, omdat ze daar niet meer veilig waren. De trauma’s laten diepe sporen na. Het maakt hen onzeker, bang en boos. Ook zijn er veel kinderen die wél thuis wonen, maar die dagelijks geconfronteerd worden met ernstige problemen van hun ouders. Hun verslaving(en), grote schulden, psychische problemen en onvermogen zorgen voor een negatief klimaat. Hierdoor krijgen kinderen niet de positieve aandacht die ze zo hard nodig hebben. Ze vereenzamen, raken in een sociaal isolement en hun ontwikkeling komt in de knel. Op latere leeftijd lopen deze kinderen een verhoogd risico om op het criminele pad te raken, geen baan te kunnen houden, zelf problemen te ervaren in de opvoeding van hun eigen kinderen of zelfs helemaal geen duurzame relatie aan te kunnen gaan.”
Bron:
https://www.hetvergetenkind.nl
Ik zal even met India bellen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
hoi @:henkde_j
ik ben eigenlijk niet tevreden over mijn kerst ui
kan je een nieuwe voor me photoshoppen
dankjewel
Mee eens hoor! Dat wordt hier al jaren geroepen, het klopt nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Zie OP, van de oud-3FM-dj's is vooralsnog alleen Giel Beelen aangekondigd als gast.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Zit Gerard Ekdom dit jaar weer in het huis?
Wat een tijd was dat he. 2008-2012. Nachtegieltje en Ekdom in de nacht op vrijdagquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie OP, van de oud-3FM-dj's is vooralsnog alleen Giel Beelen aangekondigd als gast.
Nu toegevoegd aan de OP:quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef henkde_j het volgende:
quote:Naar dit soort kritiek heeft 3FM kennelijk geluisterd, want Het Vergeten Kind zet zich in voor 100.000 Nederlandse kinderen die het thuis moeilijk hebben of die niet meer thuis kunnen wonen.
Ja dan gaat hij weer Living Doll playbacken echt leuk!!!!1!quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Nee die is Rniequote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Of de Fomdeck-actquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dan gaat hij weer Living Doll playbacken echt leuk!!!!1!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:29 schreef Rnie het volgende:
Neen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat was één jaar en dus nog wel leuk.
Tijdens SR op zichzelf welquote:
Verdorie woflroflquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik net alleen aan in de supermarkt
kind vergeten
Doneer ik even snel wat extra voor je kind!quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik net alleen aan in de supermarkt
kind vergeten
Dan nog gaat van elke euro die gedoneerd wordt twee euro naar de directeuren met hun dikke Mercedessen. Trap er niet in.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu toegevoegd aan de OP:
"Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk!"
[..]
https://www.npo3fm.nl/thema/serious-requestquote:Op zondag 18 december 2022 09:46 schreef Paul het volgende:
hoelaat gaaan ze nou naar binnen 13.00 uur?
12 uur?quote:Op zondag 18 december 2022 09:57 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.npo3fm.nl/thema/serious-request
nee, 13:37 uurquote:Op zondag 18 december 2022 09:46 schreef Paul het volgende:
hoelaat gaaan ze nou naar binnen 13.00 uur?
Heb jij er ook zo’n zin in?quote:
Ja man ik heb al Plage aangevraagd en Lion in the Morning sun, op verzoek van @minthyquote:Op zondag 18 december 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo’n zin in?
Nee ik denk dat het eerst alleen op radio 2 te horen isquote:Op zondag 18 december 2022 11:46 schreef Emptystreet het volgende:
Schakelt de 3FM automatisch over naar Het Glazen Huis dat jullie weten?
Zou leuk zijnquote:Op zondag 18 december 2022 12:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Die gaan vanavond helemaal los
Jawel man, dit is juist de nieuwe binnenstad. Ook lekker centraal, op maar 5 minuten van het station.quote:Op zondag 18 december 2022 12:03 schreef Paul het volgende:
Het is niet in de binnenstad dat is wel jammer
Goeie vraag.quote:Op zondag 18 december 2022 12:05 schreef Paul het volgende:
Waarom is het huis en publiek op een verhoging?
Zodat mensen met deze gladheid sneller op hun bek gaan als ze het proberen te bereikenquote:Op zondag 18 december 2022 12:05 schreef Paul het volgende:
Waarom is het huis en publiek op een verhoging?
Oh dan ken ik Amersfoort te slechtquote:Op zondag 18 december 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Jawel man, dit is juist de nieuwe binnenstad. Ook lekker centraal, op maar 5 minuten van het station.
Gaan ze die mensen Brosjes geven om uit te delen. Ze mogen niet eten, dit vinden ze vast echt leuk om te doen jaquote:Op zondag 18 december 2022 12:07 schreef PS. het volgende:
Godverdomme, de eerste bij de brievenbus, komt ze aan met meuk.
quote:Op zondag 18 december 2022 12:09 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Gaan ze die mensen Brosjes geven om uit te delen. Ze mogen niet eten, dit vinden ze vast echt leuk om te doen ja
Lekker hoorquote:Op zondag 18 december 2022 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja man ik heb al Plage aangevraagd en Lion in the Morning sun, op verzoek van @:minthy
Vast meer dan vorig jaar, toen stonden er allemaal van die creepy paspoppenquote:
Vraag mij af of deze DJs er inderdaad wat sfeer in kunnen krijgen want zoals het er nu uitziet is het niet meer de moeite waard om te blijven kijken of er heen te rijdenquote:
De kaak heb ik weinig vertrouwen in, Rob en Sophie waren de voorgaande editie dat ze er waren primaquote:Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Vraag mij af of deze DJs er inderdaad wat sfeer in kunnen krijgen want zoals het er nu uitziet is het niet meer de moeite waard om te blijven kijken of er heen te rijden
De kaak dat is die pafferige die tegenover Sophie zit toch?quote:Op zondag 18 december 2022 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kaak heb ik weinig vertrouwen in, Rob en Sophie waren de voorgaande editie dat ze er waren prima
Er is weinig andere keus hequote:Op zondag 18 december 2022 12:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
De kaak dat is die pafferige die tegenover Sophie zit toch?
Lamme Frans ken je toch ook wel johquote:Op zondag 18 december 2022 12:30 schreef Emptystreet het volgende:
Dan heb je 10 euro te besteden, en dan vraag je een liedje aan wat sowieso de komende week minstens 28 x gedraaid gaat worden
Is hij dat?quote:Op zondag 18 december 2022 12:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Lamme Frans ken je toch ook wel joh
[ afbeelding ]
Lamme Frans = Robquote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Is hij dat?Ik vind hem een stuk sympathieker in die outfit
Hij heeft zelfs geen radiouitstraling
Het begint net joh, zeikstraal.quote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Emptystreet het volgende:
Er staan echt hooguit nog 30 mensentopshow
Ik hoor zo liever barendgodquote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Is hij dat?Ik vind hem een stuk sympathieker in die outfit
Hij heeft zelfs geen radiouitstraling
Niet weten dat deze sfeer gelijk is aan 15 jaar geledenquote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef Rnie het volgende:
Ze proberen het sfeertje van een aantal jaar geleden wel na te doen he? Behoorlijk cringe.
Warm springen![]()
Dan moet je niet cringey 2012 taferelen nadoen.quote:Op zondag 18 december 2022 12:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat deze sfeer gelijk is aan 15 jaar geleden
Toch niks mis mee om die mensen te vermaken?quote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef Rnie het volgende:
Ze proberen het sfeertje van een aantal jaar geleden wel na te doen he? Behoorlijk cringe.
Warm springen![]()
Moeten ze zelf weten natuurlijk. Cringey is het wel. Een herhaling van zetten met deze huidige DJ's zal nooit werken.quote:Op zondag 18 december 2022 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niks mis mee om die mensen te vermaken?
Weggeglibberdquote:Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef PS. het volgende:
Wat een negativiteitWaar is het kerstgevoel?
Vraag het de tien mensenquote:Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef PS. het volgende:
Wat een negativiteitWaar is het kerstgevoel?
Sta jij er tussen? Zo nee, dan weet je wat je te doen staat.quote:Op zondag 18 december 2022 13:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vraag het de tien mensen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 13:06 schreef PS. het volgende:
S
[..]
Sta jij er tussen? Zo nee, dan weet je wat je te doen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |