Noedels.quote:
Best een bord vol jaquote:Op maandag 19 september 2022 19:15 schreef chufi het volgende:
Woknoedels .... Maar wat een porties ... lijkt wel of ze honger hebben
En kip.quote:
Ik ook wel.quote:
Maar dan andere volgens mij Yum yumquote:Op maandag 19 september 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)6L2n8PxoCVW4QAvD_BwE
Nee zakken van conimexquote:Op maandag 19 september 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan andere volgens mij Yum yum
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 19 september 2022 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja joh zet dat bord op die puzzelstukjes, 1 bord dat plakt en je mist 4 stukjes
en lekker alles onder schijtenquote:Op maandag 19 september 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
Vliegende duif in de loods is ook handig met al die stukjes.
quote:Op maandag 19 september 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
Vliegende duif in de loods is ook handig met al die stukjes.
quote:Op maandag 19 september 2022 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Wat staat eunice op stream 1 weer ranzig te eten.
ze zat net met een lepel uit de pan te eten waarmee ze daarna gewoon weer vrolijk voor de rest ging opscheppenquote:Op maandag 19 september 2022 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Wat staat eunice op stream 1 weer ranzig te eten.
Gadverdammequote:Op maandag 19 september 2022 19:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze zat net met een lepel uit de pan te eten waarmee ze daarna gewoon weer vrolijk voor de rest ging opscheppen
ik kan echt niet tegen dit soort dingen te zien, Heb altijd al veel moeite met eten als een ander het heeft klaargemaaktquote:Op maandag 19 september 2022 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ze schept nu een bord terug in de pan, niet het bord waar ze van at denk ik want stonden er 2, blij dat ik al gegeten heb iig.
Ik dus ook, moet dan echt een knop omzetten in mijn hoofd.quote:Op maandag 19 september 2022 19:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen dit soort dingen te zien, Heb altijd al veel moeite met eten als een ander het heeft klaargemaakt
Ik hoop dattie op Zoe's kop schijtquote:
Het zijn er best veel.quote:Op maandag 19 september 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je ze kregen het klaar?
ik zeg zijn veel teveel stukjes
quote:Op maandag 19 september 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben ze al een nachtdienst ploeg stukkieslegge?
Ze gaan wel door,wie weet ik niet.quote:Op maandag 19 september 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben ze al een nachtdienst ploeg stukkieslegge?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 19 september 2022 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd de fittie van vanmiddag in de badkamer ....![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is goud
Voor degene die er niet bij waren
Kijken!!Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bedankt voor je tag ...quote:Op maandag 19 september 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Hij is goud
Kijken!!
Goedenavond, hier was om gevraagd de fittie van vanmiddag in de badkamer ....![]()
[ afbeelding ]Ik ga even kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
KijvendeWijven.. boeien nooit.. maar Tegengas ..quote:Op maandag 19 september 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is goud
Kijken!!
Deze is goudquote:Op maandag 19 september 2022 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KijvendeWijven.. boeien nooit.. maar Tegengas ..
Moet dat een spin voorstellen?quote:Op maandag 19 september 2022 19:59 schreef tonja het volgende:
Lol 42000 stukjes. Wat een kutklus![]()
Oh hai!
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Jah ik geloof het wel.quote:Op maandag 19 september 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet dat een spin voorstellen?
Hallo Ton
Wat een niveau.quote:Op maandag 19 september 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is goud
Kijken!!
Terwijl zij het juist moeten kunnen volgens eigen zeggenquote:Op maandag 19 september 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
Groepje Martin schiet nog steeds niet op
quote:Op maandag 19 september 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Terwijl zij het juist moeten kunnen volgens eigen zeggen
Tonjaaa.quote:Op maandag 19 september 2022 19:59 schreef tonja het volgende:
Lol 42000 stukjes. Wat een kutklus![]()
Oh hai!
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Heb wel puzzels in huisquote:Op maandag 19 september 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
Is de hele COS nu aan het puzzelen ?
Voor de tweede keer taxi chauffeur spelen?quote:Op maandag 19 september 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit met dochterlief bij de kapper
quote:Op maandag 19 september 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de tweede keer taxi chauffeur spelen?
Krijg toch wel iets voor terugquote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 september 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg toch wel iets voor terug
Lekker chocola
[ afbeelding ]Dit is hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daar zaten twee haasjes heeeeel parmant en de ene blies de fluite fluite fluit en de ander sloeg de troooooommel. Toen kwam daar eens een jager jager aan en die heeft er een geschooooten…quote:Op maandag 19 september 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
In het groen groen groen groen knollen knollen land...
Ik zou zeggenquote:Op maandag 19 september 2022 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ben nu al klaar met dat gepuzzel.
Deze ruzie bestaat vooral ook uit het feit dat ze beide de Nederlandse taal niet machtig zijn. Continu miscommunicatie.. hilarisch. Maar echtquote:Op maandag 19 september 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is goud
Kijken!!
Daar heb ik toch geen geduld voor.quote:
Moriama zegt op een gegeven moment ietsquote:Op maandag 19 september 2022 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze ruzie bestaat vooral ook uit het feit dat ze beide de Nederlandse taal niet machtig zijn. Continu miscommunicatie.. hilarisch. Maar echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |