quote:Britse koningin Elizabeth (96) overleden
De Britse koningin Elizabeth II is op 96-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Buckingham Palace in een verklaring. Volgens het paleis is de koningin "vredig" overleden op Balmoral Castle in Schotland.
Haar familie, van wie een groot deel vanmiddag naar het zomerverblijf van de koninklijke familie was gekomen, blijft daar vanavond nog, laat het paleis weten. Ze gaan een periode van rouw in en hun afspraken zijn de komende tijd afgezegd. Op overheidsgebouwen en paleizen gaat de vlag halfstok.
Zo kondigde de BBC het overlijden van koningin Elizabeth aan:
De hoogbejaarde Elizabeth had al langere tijd gezondheidsproblemen. De bezorgdheid over haar toestand nam verder toe nadat het paleis vanmiddag in een kort persbericht had medegedeeld dat de vorstin onder medisch toezicht was geplaatst. Artsen maakten zich zorgen over haar gezondheid, stond in de verklaring.
Na de mededeling van het paleis werd bekend dat de naaste familieleden van de Queen waren afgereisd naar Balmoral Castle, onder wie kroonprins Charles, die per direct de nieuwe koning is. Ook de andere kinderen van Elizabeth, prinses Anne, prins Edward en prins Andrew waren naar het kasteel gekomen, evenals haar kleinzoon William. Prins Harry kwam daar pas na haar overlijden aan.
Koningin Elizabeth, de vierde monarch van de Windsor-dynastie, heeft bijna 71 jaar op de Britse troon gezeten. Ze werd in 1952 op 25-jarige leeftijd koningin, toen Winston Churchill premier was. Daarna maakte ze nog veertien andere prime ministers mee, van wie ze de laatste nog deze week benoemde: Liz Truss.
De beëdiging van Truss vond vanwege de broze gezondheid van de vorstin plaats op Balmoral, en niet zoals gebruikelijk in Buckingham Palace. Elizabeth was toen al te zwak om voor de benoeming terug te gaan naar Londen.
Staatshoofd van vijftien landen
De Queen was bijna 74 jaar lang getrouwd met Philip Mountbatten, die in april vorig jaar overleed. Hij werd 99 jaar.
Philip was behalve de huwelijkspartner van Elizabeth ook een belangrijke adviseur van zijn vrouw, die op het moment van haar overlijden staatshoofd was van vijftien landen. Behalve het Verenigd Koninkrijk horen onder meer Canada, Australië en Nieuw-Zeeland bij het Gemenebest van Naties, voorheen het Britse Gemenebest.
Het overgrote deel van de Britten heeft nooit een ander staatshoofd meegemaakt dan koningin Elizabeth.
Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix zeggen in een reactie op het overlijden van de Britse koningin dat zij Elizabeth "met diep respect en grote affectie gedenken". "Standvastig en wijs stelde zij haar lange leven in dienst van het Britse volk", schrijven ze.
Ze zeggen intens dankbaar te zijn voor de "hechte vriendschap" met de Britse koninklijke familie "waaraan koningin Elizabeth zo'n onvergetelijke bijdrage heeft geleverd". Het Koninklijk Huis heeft daarbij drie foto's gepubliceerd waarop drie generaties Oranjes te zien zijn met Elizabeth: Juliana, Beatrix en Willem-Alexander.
https://nos.nl/artikel/24(...)izabeth-96-overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al, Bea mag wel oppassenquote:Op maandag 19 september 2022 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Die man achter Beatrix is de volgende die gaat, valt nu al bijna om.
Stuk of tien beschikbare plaatsen op de eerste rij? Charles, Camilla, William en zijn vrouw sowieso, en drie van de overige zes zijn dan voor ONZE monarchiequote:Op maandag 19 september 2022 13:00 schreef Perox het volgende:
Prominente plek wel voor ons koningshuis, zeg.
GEKOLONISEERDquote:Op maandag 19 september 2022 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stuk of tien beschikbare plaatsen op de eerste rij? Charles, Camilla, William en zijn vrouw sowieso, en drie van de overige zes zijn dan voor ONZE monarchie
Wij hebben dat landje geregeerd hè.quote:Op maandag 19 september 2022 13:00 schreef Perox het volgende:
Prominente plek wel voor ons koningshuis, zeg.
Met al die Engelse Royals op een rijtje deed het me aan Spitting Image denken...quote:Op maandag 19 september 2022 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Indrukwekkend volkslied op deze manier
Natuurlijk niet, da's protocol.quote:Op maandag 19 september 2022 13:02 schreef Nielsch het volgende:
gaan Willem, Alexander en Maxima nu commentaar krijgen in de Britse pers dat ze niet met het volkslied meezongen?
Omdat ze geen lid zijn van dat koorquote:Op maandag 19 september 2022 13:02 schreef Nielsch het volgende:
gaan Willem, Alexander en Maxima nu commentaar krijgen in de Britse pers dat ze niet met het volkslied meezongen?
Nee, dat hoef je niet als buitenlander...quote:Op maandag 19 september 2022 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Koning Filip en Prinses Mathilde van België zitten ook vooraan.quote:Op maandag 19 september 2022 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stuk of tien beschikbare plaatsen op de eerste rij? Charles, Camilla, William en zijn vrouw sowieso, en drie van de overige zes zijn dan voor ONZE monarchie
Mwah, voor een gelegenheid als deze wel.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Rnie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar god/king save the queen blijft toch het mooiste volkslied ooit
Had liever Italiaanse gehoord daar.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Rnie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar god/king save the queen blijft toch het mooiste volkslied ooit
Boeiend dat jij je er aan ergert.quote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Koning Filip en Prinses Mathilde van België zitten ook vooraan.
En -even ot- ik erger me aan 'Willy'. Doe even normaal zeg, de man heeft een naam gekregen.
Veel mensen vonden LuckyTV met Willy en Max heel leuk, niet onterecht. Ik zou zeggen: lees er lekker overheenquote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Koning Filip en Prinses Mathilde van België zitten ook vooraan.
En -even ot- ik erger me aan 'Willy'. Doe even normaal zeg, de man heeft een naam gekregen.
Russisch volkslied is ook mooiquote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, voor een gelegenheid als deze wel.
1200 jaar traditie, he.quote:Op maandag 19 september 2022 13:01 schreef superniger het volgende:
Lijkt net een scène uit Game of Thrones.
Maar dan weer minder voor dit, maar meer om echt indruk te maken. Frans vind ik ook gaaf, dat van Costa Rica of Brazilië ook (Brazilië vooral fantastisch in een vol stadion dat mee zingt), en zo zijn er nog wel veel meerquote:
Beatrix leek wel mee te zingen, of ze was spastische bewegingen aan het maken met haar mond.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, da's protocol.
Gelijk afzetten, ow wacht...quote:Op maandag 19 september 2022 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beatrix leek wel mee te zingen, of ze was spastische bewegingen aan het maken met haar mond.
Toch benieuwd hoe dit er daadwerkelijk uit zag vóór William the Conqueror danquote:
quote:Op maandag 19 september 2022 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
IS dit de muziek om aan te kondigen dat ze de sept gaan opblazen?
Ik heb niets met voetbal.quote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel eens van Willem III gehoord?
Nadat het kinderkoor haar intrede deed was die ineens pleite inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2022 13:07 schreef superniger het volgende:
Heb prins pedo nauwelijks gezien.
En de zenuwen die ze door het lichaam moet gieren, wetende hoe bizar veel mensen dit zien, niet normaal.quote:Op maandag 19 september 2022 13:08 schreef PS. het volgende:
Gaan ze weer met die kist, dat lijkt me echt fucking zwaar in het tempo wat hun lopen.
Ze lopen al de hele week met die kist te sjouwen, zijn constant dezelfde mannen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de zenuwen die ze door het lichaam moet gieren, wetende hoe bizar veel mensen dit zien, niet normaal.
Dus?quote:Op maandag 19 september 2022 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze lopen al de hele week met die kist te sjouwen, zijn constant dezelfde mannen.
Andrew: terechtquote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef Nielsch het volgende:
aaah nu mag Andrew niet in z'n militaire outfit... henry zeker ook niet?
de enige twee die echt in een oorlog hebben gediend.
Eén windvlaagje buiten en je hebt dat ding in je bakkes, niezen en alles.quote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Loop je dan, met 1 oog zicht.
Valse herrie? Je hebt het over een topstuk van Bach, weliswaar zou ik m meer isoritmisch uitvoeren, maar toch. Beetje waardering voor de grootste componist ooit misstaat niemand.quote:Op maandag 19 september 2022 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een valse herrie, had dan die doedelzakken gebruikt.
Ze nemen zo de underground.quote:Op maandag 19 september 2022 13:14 schreef Nielsch het volgende:
moeten ze er helemaal mee naar Windsor lopen?
Of wibi soerjadiquote:Op maandag 19 september 2022 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een valse herrie, had dan die doedelzakken gebruikt.
Ja, dus de hele week al de zenuwen door het lijf gieren.quote:Op maandag 19 september 2022 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze lopen al de hele week met die kist te sjouwen, zijn constant dezelfde mannen.
Het is wat mij betreft het mooiste volkslied dat er is, ondanks dat Putin een lul is en Rusland op dit moment een kutland.quote:
Philip wel eens gezien? There is your answer.quote:Op maandag 19 september 2022 13:15 schreef NoXia het volgende:
Zou de Queen die staf ook wel eens voor andere dingen gebruikt hebben?
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 19 september 2022 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echt een mooie dienst tot nu toe!
"I as your king hereby declare you all protestants because I want to shag Anna"quote:Op maandag 19 september 2022 13:13 schreef NM07 het volgende:
Eigenlijk gewoon een katholieke kerk maar dan zonder paus.
Liz houdt hem vast aan een stokjequote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Zit die kroon en die andere spullen op een of andere manier vastgezet aan de kist? Als het een beetje scheef is kan het er anders zo afrollen
Beetje kitquote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Zit die kroon en die andere spullen op een of andere manier vastgezet aan de kist? Als het een beetje scheef is kan het er anders zo afrollen
Die bal is in ieder geval al van een kruis voorzien...quote:Op maandag 19 september 2022 13:15 schreef NoXia het volgende:
Zou de Queen die staf ook wel eens voor andere dingen gebruikt hebben?
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Tja, dat krijg je als er iets niet geheel volgens schema gaat.quote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
BBC verwisselt de boel![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef PS. het volgende:
1 2 in de maat, anders wordt de juffrouw kwaad
Dat komt goed als we Denemarken ingenomen hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
[ twitter ]
En dan ook nog 'Holland' zeggenquote:Op maandag 19 september 2022 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
[ twitter ]
Dan zijn dat nog steeds niet de Koning en Koninginquote:Op maandag 19 september 2022 13:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat komt goed als we Denemarken ingenomen hebben.
Dat maken we er dan gewoon van, details, details.quote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan zijn dat nog steeds niet de Koning en Koningin
Nee moeder een zoon, best pijnlijkquote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan zijn dat nog steeds niet de Koning en Koningin
que?quote:Op maandag 19 september 2022 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Bea Camilla er uit werkt hebben we gewoon de Britse troon terug.
Gewoon weer een invasie, beetje show maken en doen alsof het de Britten hun eigen idee was, en ze doen gewoon mee.quote:Op maandag 19 september 2022 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Bea Camilla er uit werkt hebben we gewoon de Britse troon terug.
en dat fimpje echt nooit meer gaan terugkijkenquote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom weer zoveel toeschouwers weer die met hun mobieltje zitten te filmen, terwijl die hele dienst door tientallen echte camera's wordt opgenomen?
Ik zal dat soort mensen nooit snappen.
Exact, zo deed Willen III het ook.quote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon weer een invasie, beetje show maken en doen alsof het de Britten hun eigen idee was, en ze doen gewoon mee.
Als er wat mis gaat hebben hun mooi de exclusieve beelden voor tiktok.quote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom weer zoveel toeschouwers weer die met hun mobieltje zitten te filmen, terwijl die hele dienst door tientallen echte camera's wordt opgenomen?
Ik zal dat soort mensen nooit snappen.
Dat is heel belangrijk voor de Britten. De boterham sloeg daar ook past aan toen ze dachten dat het een Brtise uitvinding was. Hetzelfde met hun constitutionele monarchie en bill of rights.quote:Op maandag 19 september 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact, zo deed Willen III het ook.
Je MoEt De MSM NiEt GeLoVeN, hep op feesboek gestaan,quote:Op maandag 19 september 2022 13:33 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht altijd dat het in Londen stervensdruk was met verkeer en zo, maar dat lijkt nou toch wel mee te vallen. Ze kunnen overal zo doorlopen.
Ze heeft in ieder geval haar eigen uitvaart goed geregeld...quote:Op maandag 19 september 2022 13:32 schreef xzaz het volgende:
Dmn als je zo'n begrafenis hebt heb je wel wat goed gedaan.
Hoe heb jij het geregeld?quote:Op maandag 19 september 2022 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval haar eigen uitvaart goed geregeld...
Jonkheer van Amsberg is een titel die van Claus komt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaat terug naar 1748
Wim Lex stamt af van een huwelijk tussen Willem IV en de dochter van George II en Caroline of Ansbach.
(daar komt de "Jonkheer van Amsberg" vandaan)
Ik wil iedereen in treuren. FOK! op zwart en niemand mag wat zeggen voor 24 uur. Daarna cake met koffie. Thee wordt niet geschonken dan ga je maar naar Engeland.quote:
Ik wil brandend vanuit de oven omhoog de aula in komen en dat dan Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen van Rammstein gedraaid wordt.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wil iedereen in treuren. FOK! op zwart en niemand mag wat zeggen voor 24 uur. Daarna cake met koffie. Thee wordt niet geschonken dan ga je maar naar Engeland.
Als ik nog leef kom ikquote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil brandend vanuit de oven omhoog de aula in komen en dat dan Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen van Rammstein gedraaid wordt.
Meer wensen heb ik niet...
Als ik nog kom leef ik.quote:
Zijn dezelfde mutsen als eeuwen terug maar de hoofden zijn groter geworden en dit was goedkoper.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Het al al wel uitgebreid zijn besproken maar ik vraag het toch maar: Waarom ligt daar overal zand? Is dat om die troep van die knollen makkelijker op te kunnen ruimen of zo?
Ik erger me vooral aan die platte petten van de mariniers, zo onhandig met dit soort gelegenheden, het kan nooit recht zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die rijen nog niet echt strak, dat doen ze in Noord Korea toch beter.
Traditie he. Er kwam een keer een Habsburger langs en die kreeg de kinbandjes ook nooit onder zijn kin en het zou pijnlijk zijn als de wacht dat wel kon. Dat is sindsdien altijd zo gebleven.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf die bontmutsen bijzonder vreemd vinden.
Waarom doe je er een kinband aan die vervolgens bij NIEMAND om de kin past?
Voor de vingerafdrukken.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Het al al wel uitgebreid zijn besproken maar ik vraag het toch maar: Waarom ligt daar overal zand? Is dat om die troep van die knollen makkelijker op te kunnen ruimen of zo?
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.quote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die rijen nog niet echt strak, dat doen ze in Noord Korea toch beter.
Voor Elizabeth vooral het laatste...quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.
Gestolen uit een kolonie. Dat kwam niet zo precies, ze namen gewoon alles mee wat los en vast zat.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Paar sluipschutters doen wonderen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.
Waarom staan er geen Piramides in Engeland?quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gestolen uit een kolonie. Dat kwam niet zo precies, ze namen gewoon alles mee wat los en vast zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus waarom ik tegen de monarchie ben. Ze houden zich aan geen enkele wet.quote:Op maandag 19 september 2022 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze nemen de rotonde aan de verkeerde kant van de weg.
Ze hadden ook Jeremy Clarkson kunnen vragen, dan zat iedereen nu al aan de cake.quote:
Heb het ook helemaal gehad met al dit ceremonieel na 10 dagen.quote:
Uit de juiste baarmoeder gekropen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:32 schreef xzaz het volgende:
Dmn als je zo'n begrafenis hebt heb je wel wat goed gedaan.
Je hoeft niet 10 dagen te kijkenquote:Op maandag 19 september 2022 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het ook helemaal gehad met al dit ceremonieel na 10 dagen.Morgen weer lekker over op de orde van de dag.
Frikandellenquote:Op maandag 19 september 2022 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het verantwoordelijke paard gaat naar de slacht.
Toch doe ik hetquote:Op maandag 19 september 2022 13:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hoeft niet 10 dagen te kijken
Australië loopt idd voor.quote:Op maandag 19 september 2022 13:49 schreef Guanabana het volgende:
Komt ook omdat we deze processie al hebben gezien, maar dan de andere kant op.
Vergeet de kroning van Charles III nietquote:Op maandag 19 september 2022 13:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch doe ik het
Maar vind het wel zo zoetjesaan mooi geweest.
Gelukkig duurt dat nog even.quote:Op maandag 19 september 2022 13:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vergeet de kroning van Charles III niet
Tja, de historie leert ons dat ook Britten wandelen in ongerechtigheid.quote:Op maandag 19 september 2022 13:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nu ook weer, hele stoep loopt er gewoon doorheen
Dit zijn wel iconische plaatjesquote:Op maandag 19 september 2022 13:58 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen ze niet een ander liedje spelen?
Die dacht ik ook te herkennenquote:
Ze moest er ook 10 dagen in liggen, dan trekt de geur er niet doorheen.quote:Op maandag 19 september 2022 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Volgens Forcet.net is de kist van Elizabeth al zo'n dertig jaar geleden gemaakt. Hij is van eiken en weegt tussen de 250 en 318 kilo.
De tyfus
En wanneer gaat de Safety Car naar binnen?quote:
Get in there Lewisquote:Op maandag 19 september 2022 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wanneer gaat de Safety Car naar binnen?
Pitstopquote:Op maandag 19 september 2022 14:10 schreef Starhopper het volgende:
Wat als het wiel van de wagen afbreekt?
Wel red bull racing inhuren, want die kunnen snelle pitstops makenquote:
Het is vooral de loden binnenkant die de kist zwaar maakt, niet het hout.quote:Op maandag 19 september 2022 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Volgens Forcet.net is de kist van Elizabeth al zo'n dertig jaar geleden gemaakt. Hij is van eiken en weegt tussen de 250 en 318 kilo.
De tyfus
wtf am i watchingquote:Op maandag 19 september 2022 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kost weer een seconde of 20.
Bewijs dat het allemaal veel sneller kan.quote:
Ze is gebalsemd blijkbaarquote:Op maandag 19 september 2022 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moest er ook 10 dagen in liggen, dan trekt de geur er niet doorheen.
Een teamgenoot van me had zich te pletter gereden tegen een boom in Polen. Dat duurde ook allemaal erg lang voordat die in Nederland gecremeerd kon worden. De open kist was niet zo'n goed idee en zijn nicht ging bij binnenkomst van haar stokje.quote:
Van de stank?quote:Op maandag 19 september 2022 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een teamgenoot van me had zich te pletter gereden tegen een boom in Polen. Dat duurde ook allemaal erg lang voordat die in Nederland gecremeerd kon worden. De open kist was niet zo'n goed idee en zijn nicht ging bij binnenkomst van haar stokje.
Boeiend, ze is toch al dood.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ze lopen ongeveer een half uur uit
Ja dat hoort erbij tegenwoordig he, dat uitlopen. Cooling down of zoiets.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Nee, van de aanblik, de toestand gaat toch wel achteruit in 10 dagen.quote:
Maar die was niet gebalsemd neem ik aan?quote:Op maandag 19 september 2022 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, van de aanblik, de toestand gaat toch wel achteruit in 10 dagen.
Straks valt een van die andere oude knarren van het koningshuis nog om, hebben we over 10 dagen weer een feestje.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Die hebben ze ook geprobeerd te conserveren terwijl de papierwinkel moest afgerond.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar die was niet gebalsemd neem ik aan?
Camilla is al jaren lang gebalsemd...quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die hebben ze ook geprobeerd te conserveren terwijl de papierwinkel moest afgerond.
Moeilijk om zoiets geheim te houden lijkt mij.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
Ligt die Elizabeth wel in die kist? Toch wel een risico dat ze ineens over straat rolt als ze per ongeluk de kist laten vallen ofzo.
Is mogelijk allang bijgezet
Een paar flinke spijkers en er kan niks misgaan.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
Ligt die Elizabeth wel in die kist? Toch wel een risico dat ze ineens over straat rolt als ze per ongeluk de kist laten vallen ofzo.
quote:Op maandag 19 september 2022 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camilla is al jaren lang gebalsemd...
[ afbeelding ]
En Charles, de koning, de man die belangrijke beslissingen moet nemen en keuzes maken, die Charles koos voor de linkse.quote:
FYPquote:Op maandag 19 september 2022 14:51 schreef xzaz het volgende:
Diana >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Camilla
Misschien leeft ze wel nog ! en wilde ze nog gewoon ff rustig van haar oude dag kunnen genieten.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
BBC streampje hiero.quote:
Wel beter om het volkslied te onthouden.quote:Op maandag 19 september 2022 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb net naar de stamboom gekeken en het besef is er als er niets geks gebeurd. dat we de eerste 100 jaar zeker geen koningin zal hebben
King Charles de derde laat ons zeggen een jaartje of 20 nog mee kan (tot 2042 ongeveer)
Dan Zou Prins william ongeveer 62 jaar zijn als hij koning wordt:? (
Laat ons zeggen dat hij het ook een jaar of 30 kan uitzingen ? ->tot 2072 ongeveer
Dan zou George ongeveer 59 jaar oud zijn wanneer die ongeveer koning zal worden (laat ons zeggen ook een jaar of 30 op de troon.) tot en met 2102 stel dat George op zijn 20e een meisje als baby krijgt.
Dan zal het ongeveer tot 2102 duren wanneer er nog eens een kans is op een Queen.
(als iedereen gezond en oud wordt)
Niet eens iedereen hoeft oud te worden, alleen George is voldoende hiervoorquote:Op maandag 19 september 2022 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb net naar de stamboom gekeken en het besef is er als er niets geks gebeurd. dat we de eerste 100 jaar zeker geen koningin zal hebben
King Charles de derde laat ons zeggen een jaartje of 20 nog mee kan (tot 2042 ongeveer)
Dan Zou Prins william ongeveer 62 jaar zijn als hij koning wordt:? (
Laat ons zeggen dat hij het ook een jaar of 30 kan uitzingen ? ->tot 2072 ongeveer
Dan zou George ongeveer 59 jaar oud zijn wanneer die ongeveer koning zal worden (laat ons zeggen ook een jaar of 30 op de troon.) tot en met 2102 stel dat George op zijn 20e een meisje als baby krijgt.
Dan zal het ongeveer tot 2102 duren wanneer er nog eens een kans is op een Queen.
(als iedereen gezond en oud wordt)
Hij was iig blij verrast dat er een kinderkoor uitgenodigd is.quote:Op maandag 19 september 2022 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Prins Andrew zal wel toe zijn aan een massage.
Zometeen gaat de kist open en komt ze eruit.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
De jongste zoon van William is er niet bij volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor er is een aanslag in die kerk en iedereen is dood (hopelijk gebeurd dit nooit)
Wie zou dan de troonopvolger zijn
Er zal wel vast iemand zijn die niet aanwezig zijn in dit lijstje:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Britse_troonopvolging
Dan moeten ze al naar de 20e troonopvolger gaan ofzo
Maar die zou te jong zijn voor het konigschap ? of is hij sowieso koning dan?quote:Op maandag 19 september 2022 15:46 schreef -river- het volgende:
[..]
De jongste zoon van William is er niet bij volgens mij.
Designated survivorquote:Op maandag 19 september 2022 15:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Sowieso, maar krijgt wel een regent tot zijn 18equote:Op maandag 19 september 2022 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar die zou te jong zijn voor het konigschap ? of is hij sowieso koning dan?
Dit, de nummer 4 in lijn van troonopvolging is er al niet bij, dus dan heb je je troonopvolger al.quote:Op maandag 19 september 2022 15:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op maandag 19 september 2022 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, de nummer 4 in lijn van troonopvolging is er al niet bij, dus dan heb je je troonopvolger al.
Mocht die toch wegvallen dan wordt het Archie van Harry.
Ik moest hieraan denken.quote:Op maandag 19 september 2022 15:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zometeen gaat de kist open en komt ze eruit.
Want ze wilde zien of iedereen alles zou doen wat ze wilde voor haar begrafenis
Sowieso iedere dag om 9u gewekt kunnen wordenquote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi verhaal van de Queens Piper, de persoonlijke doedelzakspeler van de Koningin
Iedere dag om 9u gewekt worden door![]()
https://edition.cnn.com/2(...)intl-scli/index.html
Zeg je wat. Viel me nog niet eens op.quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zal voor de Londenaar langs de weg wel 70 jaar geleden zijn dat ze zo'n blanke menigte hebben gezien.
Geil.quote:Op maandag 19 september 2022 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen z'n Queen rockkostuum al aan?
[ afbeelding ]
Een z'n dood...quote:
En de KFC's zijn dicht tot 5 uur vandaag dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 19 september 2022 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg je wat. Viel me nog niet eens op.
20 minuten zit ik te kijken en nog geen neger gezien. Of ook maar een donkerder tintje dan blank.
quote:Op maandag 19 september 2022 16:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En de KFC's zijn dicht tot 5 uur vandaag dus daar ligt het niet aan.
hahaha zie ze rennen opeensquote:Op maandag 19 september 2022 16:01 schreef wdn het volgende:
en toen stond je daar in de bocht te wachten en slaan ze links af
Dat is wel een dingetje wat vooralsnog zorgvuldig genegeerd wordt terwijl de 'country is coming together'. Dat doet het niet. Het schijnt dat de grootste islamitsche website van het UK heeft opgeroepen om het volkslied niet meet zingen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 september 2022 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
20 minuten zit ik te kijken en nog geen neger gezien. Of ook maar een donkerder tintje dan blank.
Je zal maar nu beginnen met lopen en moeten pissen.quote:Op maandag 19 september 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou maar in dat huisje wonen
Pieter Post schijnt zo weer voorbij te komen in zijn rode wagen.quote:Op maandag 19 september 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou maar in dat huisje wonen
Vanavond wordt dat paard opgediendquote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 van die kutpaarden toont geen respect gewoon op de weg gescheten
Elephant in the room.quote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje wat vooralsnog zorgvuldig genegeerd wordt terwijl de 'country is coming together'. Dat doet het niet. Het schijnt dat de grootste islamitsche website van het UK heeft opgeroepen om het volkslied niet meet zingen bijvoorbeeld.
Dit.quote:
Kleinzoon van Lurch.quote:
"Het ziet er zwart van de mensen."quote:Op maandag 19 september 2022 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |