Had liever Italiaanse gehoord daar.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Rnie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar god/king save the queen blijft toch het mooiste volkslied ooit
Boeiend dat jij je er aan ergert.quote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Koning Filip en Prinses Mathilde van België zitten ook vooraan.
En -even ot- ik erger me aan 'Willy'. Doe even normaal zeg, de man heeft een naam gekregen.
Veel mensen vonden LuckyTV met Willy en Max heel leuk, niet onterecht. Ik zou zeggen: lees er lekker overheenquote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Koning Filip en Prinses Mathilde van België zitten ook vooraan.
En -even ot- ik erger me aan 'Willy'. Doe even normaal zeg, de man heeft een naam gekregen.
Russisch volkslied is ook mooiquote:Op maandag 19 september 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, voor een gelegenheid als deze wel.
1200 jaar traditie, he.quote:Op maandag 19 september 2022 13:01 schreef superniger het volgende:
Lijkt net een scène uit Game of Thrones.
Maar dan weer minder voor dit, maar meer om echt indruk te maken. Frans vind ik ook gaaf, dat van Costa Rica of Brazilië ook (Brazilië vooral fantastisch in een vol stadion dat mee zingt), en zo zijn er nog wel veel meerquote:
Beatrix leek wel mee te zingen, of ze was spastische bewegingen aan het maken met haar mond.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, da's protocol.
Gelijk afzetten, ow wacht...quote:Op maandag 19 september 2022 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beatrix leek wel mee te zingen, of ze was spastische bewegingen aan het maken met haar mond.
Toch benieuwd hoe dit er daadwerkelijk uit zag vóór William the Conqueror danquote:
quote:Op maandag 19 september 2022 13:07 schreef Rianne84 het volgende:
IS dit de muziek om aan te kondigen dat ze de sept gaan opblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |