Ik wil brandend vanuit de oven omhoog de aula in komen en dat dan Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen van Rammstein gedraaid wordt.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wil iedereen in treuren. FOK! op zwart en niemand mag wat zeggen voor 24 uur. Daarna cake met koffie. Thee wordt niet geschonken dan ga je maar naar Engeland.
Als ik nog leef kom ikquote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil brandend vanuit de oven omhoog de aula in komen en dat dan Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen van Rammstein gedraaid wordt.
Meer wensen heb ik niet...
Als ik nog kom leef ik.quote:
Zijn dezelfde mutsen als eeuwen terug maar de hoofden zijn groter geworden en dit was goedkoper.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Het al al wel uitgebreid zijn besproken maar ik vraag het toch maar: Waarom ligt daar overal zand? Is dat om die troep van die knollen makkelijker op te kunnen ruimen of zo?
Ik erger me vooral aan die platte petten van de mariniers, zo onhandig met dit soort gelegenheden, het kan nooit recht zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die rijen nog niet echt strak, dat doen ze in Noord Korea toch beter.
Traditie he. Er kwam een keer een Habsburger langs en die kreeg de kinbandjes ook nooit onder zijn kin en het zou pijnlijk zijn als de wacht dat wel kon. Dat is sindsdien altijd zo gebleven.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf die bontmutsen bijzonder vreemd vinden.
Waarom doe je er een kinband aan die vervolgens bij NIEMAND om de kin past?
Voor de vingerafdrukken.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Het al al wel uitgebreid zijn besproken maar ik vraag het toch maar: Waarom ligt daar overal zand? Is dat om die troep van die knollen makkelijker op te kunnen ruimen of zo?
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.quote:Op maandag 19 september 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die rijen nog niet echt strak, dat doen ze in Noord Korea toch beter.
Voor Elizabeth vooral het laatste...quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.
Gestolen uit een kolonie. Dat kwam niet zo precies, ze namen gewoon alles mee wat los en vast zat.quote:Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
Paar sluipschutters doen wonderen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voor Koreanen is het dan ook een kwestie van leven en dood.
Waarom staan er geen Piramides in Engeland?quote:Op maandag 19 september 2022 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gestolen uit een kolonie. Dat kwam niet zo precies, ze namen gewoon alles mee wat los en vast zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus waarom ik tegen de monarchie ben. Ze houden zich aan geen enkele wet.quote:Op maandag 19 september 2022 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze nemen de rotonde aan de verkeerde kant van de weg.
Ze hadden ook Jeremy Clarkson kunnen vragen, dan zat iedereen nu al aan de cake.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |