En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dusquote:Op maandag 19 september 2022 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
0 minuten wachten bij de bagage drop off, 0 minuten wachten bij de security
4 uur wachten tot we gaan vliegen![]()
![]()
Yups en kennelijkquote:Op maandag 19 september 2022 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dus
Er is wel een jaar functie in de app.quote:Wij zitten ook bij Engie, Blues. Ik had alleen geen flauw idee dat we een variabel contract hadden, want nooit van energieleverancier gewisseld. Echt compleet clueless tot dit jaarDe Engie app is wel mooi ja. Ik mis alleen een functie waarin je je jaarverbruik kan zien. Je krijgt wel een jaarrapport toegestuurd per email, maar in de app/online kan ik het niet vinden. Ik ben ook veel minder lang gaan douchen. Doe nu ook de douche uit als ik shampoo in mijn haar doe bijv. Je ziet wel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okt/Nov/Dec zijn schattingen ws
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 19-09-2022 11:06:41 ]
Krijg nou wat!quote:Op maandag 19 september 2022 01:40 schreef Blues het volgende:
Er is wel een jaar functie in de app.
(gas)
[ afbeelding ]
Okt/Nov/Dec zijn schattingen ws
Goede vlucht gewenst! Gelukkig ben je er zo.quote:
Vliegen op woensdag scheelt ook, dat was de rustigste dat aldus een beveiligingsmannetjequote:Op maandag 19 september 2022 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dus
Nog steeds richting Stuttgart maar stap in Karlsruhe uit, vanaf daar is het maar een stukje tot BB zag ikquote:Op maandag 19 september 2022 07:29 schreef derLudolf het volgende:
Eerste klas onderweg richting Stuttgart.
Vanaf daar naar Baden-Baden.
M'n collega's staan nu net voorbij ABK Schüttorf aan de laderBen benieuwd hoe lang ik op ze moet wachten.
QFT.quote:Op maandag 19 september 2022 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
. Met de hele dag de BBC aan. Ik heb er zin in.
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2022 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Fijne vakantie @:Whiskers2009
Zo eerst naar vluchtelingenwerk en hopen dat er niet veel hulpvragen zijn rondom 12 uur en dan snel naar huis fietsen en tv aan. Vond het raar om me af te melden
Fijne vakantie!quote:Op maandag 19 september 2022 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu bij het autoverhuurbedrijf en hopelijk kunnen we rond 12:00 uur de villa in
Nee hoor. Ik hou wel van dit weer. Geen sneeuw/ijzel etc maar ook niet bloedheet.quote:
Jaquote:
Vandaag nog even door en dan komen er weer mooie dagen aan.quote:
Nee. Ik ben echt heerlijk aan het genieten. Vannacht weer onder een echt deken geslapen in plaats van alleen de hoes.quote:
Dat is wel echtquote:Op maandag 19 september 2022 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik ben echt heerlijk aan het genieten. Vannacht weer onder een echt deken geslapen in plaats van alleen de hoes.
JA!quote:
Dat vind ik een wel heel moedige beslissingquote:Op maandag 19 september 2022 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Als het vrijdag hier in de buurt maar mooi weer is. Bruiloft, waar de huwelijksvoltrekking buiten gehouden zal worden.
Wij ook. Gisteren was ik op een verjaardag (dochter van het stel werd 5) en sommige gasten probeerden nog war meer info van het paar te krijgen. De voltrekking is aan een strandje van een meer, en wij gasten zitten daar, maar dan is het bruidspaar nog niet aanwezig. M’n jurk is vrij dun, vanwege het feest ‘s avonds binnen, en ik ben nu maar een wat dikker vest erover aan het maken.quote:Op maandag 19 september 2022 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat vind ik een wel heel moedige beslissing![]()
Ik heb donderdag een bruiloft in LondenBinnen
Jaquote:
Geen flauw idee. Maar als ik het programma zie zal het een frisse middag buiten worden (toasten, foto’s, taart)quote:
Ze hebben afgelopen dagen snachts geoefend op allerlei aspecten hiervanquote:Op maandag 19 september 2022 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit nu naar de uitvaart te kijken, wat strak allemaal. Het zat er natuurlijk aan te komen, maar het is niet zo dat je dit een paar keer kunt oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tv ging om 11 uur aan, wij hadden koffie en boterhammen, haar ‘werkdag’ zit er nu op en ik heb het geluid net maar uitgezet om nog iets productief te worden vandaag
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sprak je mijn oudste zwager? 😉quote:Op maandag 19 september 2022 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wauw! Ik sprak vandaag iemand DIE NIET WIST DAT THE QUEEN WAS OVERLEDEN.
*omvalt*
Ze bestaan, mensen die zich volledig voor nieuws en social media kunnen afsluiten. Dan mis je ook heel wat ellende
Ik had zo de hoop dat mensen met vragen vroeg op het spreekuur kwamen, maar nee, net als de afgelopen weken, 11.50. Gelukkig kon dat snel geregeld worden en kon ik om 12.15 vertrekken (spreekuur is van 10-12) en in de stad was het best drukquote:Op maandag 19 september 2022 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wauw! Ik sprak vandaag iemand DIE NIET WIST DAT THE QUEEN WAS OVERLEDEN.
*omvalt*
Ze bestaan, mensen die zich volledig voor nieuws en social media kunnen afsluiten. Dan mis je ook heel wat ellende
Voordat je corona krijgt?quote:Op maandag 19 september 2022 14:02 schreef fietsie het volgende:
Die GGD Corona SMS-dienst is wel.... pro-actief... 2 dagen vooraf..
Ja ze spuiten het in, schijnt iets met afweer van doen te hebben is me verteld.quote:
De 30 graden mis ik niet.quote:
Onvoorstelbaar hè. Daarover verbaas ik mij al 2 weken. 👍🏼quote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef fietsie het volgende:
Die Engelse royals hebben hun wandeling voor vandaag ook wel weer gehad.
Eigenlijk bizar dat in een land wat in alle gimmicks (en zelfs meer serieuze zaken) bekend staat om zijn regen het vandaag zo mooi droog is daar, met her en der een herfstzonnetje.
Dat krijg je als de de voorzitter van de Raad van Toezicht van de Anglicaanse kerk is overleden.quote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef fietsie het volgende:
Die Engelse royals hebben hun wandeling voor vandaag ook wel weer gehad.
Eigenlijk bizar dat in een land wat in alle gimmicks (en zelfs meer serieuze zaken) bekend staat om zijn regen het vandaag zo mooi droog is daar, met her en der een herfstzonnetje.
Als dat een vrouw is… jaquote:
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?quote:Op maandag 19 september 2022 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat mensen met vragen vroeg op het spreekuur kwamen, maar nee, net als de afgelopen weken, 11.50. Gelukkig kon dat snel geregeld worden en kon ik om 12.15 vertrekken (spreekuur is van 10-12) en in de stad was het best druk
Mooi interviewquote:Op maandag 19 september 2022 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Diepte interview in de pub: elk excuus om om 10 uur al te kunnen gaan drinken is prima
Waarschijnlijk. De boot ik 2 minuten lopen dus de afstand kan geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?
Kan beroerderquote:Op maandag 19 september 2022 17:20 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dollenberg.de/
Hmm m'n baas heeft geen verkeerd hotel geregeld
Kalm aan!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
Uurtje eerder naar huis gegaan. Tank is leeg. Zelftest negatief. Chinees onderweg.
/rustig aan dan maar.
Beterschap!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
Uurtje eerder naar huis gegaan. Tank is leeg. Zelftest negatief. Chinees onderweg.
/rustig aan dan maar.
Goed zo. Aan je zelf denken voordat je de grens over gaan. Rustig aan!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
/rustig aan dan maar.
Morgenmiddag belangrijk overleg en wil ik ook wel bij zijn. Rest van de week genoeg te doen, maar kan op standje traag als het nodig is of kan even blijven liggen. Dus na morgen mag ik instorten.quote:Op maandag 19 september 2022 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Beterschap!
Kan je wel wat rust nemen deze week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 19 september 2022 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen wandelen met een geit.Is weer eens wat anders dan Schapen hoeden. Wat overigens enorm leuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik ga morgen wandelen met een geit.Herkenbaar, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
/rustig aan dan maar.
/rustig aan dan maar.
Ach je, sterkte voor jullie maar vooral voor Loebesquote:Op maandag 19 september 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was vanmiddag in Eindhoven toen mijn man belde dat onze Loebes zich heel vreemd gedroeg.
Dus hoppa naar de dierenarts.. weer allerlei testen gedaan. Is weer zijn lever ontstoken. Ruim 40 graden koorts.. mijn MannetjeHij voelt zich zo ziek.
Zelfde als laatkomers in de winkel. Ongeacht wanneer je sluit, in de laatste paar minuten komt er altijd de zelfde klant de winkelwagen vol gooien.quote:Op maandag 19 september 2022 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.quote:Op maandag 19 september 2022 17:20 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dollenberg.de/
Hmm m'n baas heeft geen verkeerd hotel geregeld
En altijd dezelfdenquote:Op maandag 19 september 2022 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als laatkomers in de winkel. Ongeacht wanneer je sluit, in de laatste paar minuten komt er altijd de zelfde klant de winkelwagen vol gooien.
Te laatquote:Op maandag 19 september 2022 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.
Bleek bijna alles te zijn.
ps
Nu wel een gerecht met cantharellen eten daar. Het is er nu de tijd voor.
Heerlijk ja, van de week nog op. Met morieljes of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 19 september 2022 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.
Bleek bijna alles te zijn.
ps
Nu wel een gerecht met cantharellen eten daar. Het is er nu de tijd voor.
Opleiding is reuze leuk en interessant! Gemotiveerde klasgenoten, dat scheelt ook. Wel even puzzelen met op tijd huiswerk maken, maar dat lukt tot nu toe goed.quote:Op maandag 19 september 2022 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Nieuwe opleiding/baan/andere baan etc?
Ach, arm beestje, sterkte!quote:Op maandag 19 september 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was vanmiddag in Eindhoven toen mijn man belde dat onze Loebes zich heel vreemd gedroeg.
Dus hoppa naar de dierenarts.. weer allerlei testen gedaan. Is weer zijn lever ontstoken. Ruim 40 graden koorts.. mijn MannetjeHij voelt zich zo ziek.
Succes! Hopelijk een duidelijke oorzaak die makkelijk te behandelen isquote:Op dinsdag 20 september 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Oe morgen MRI
En in tegenstelling tot g, die het vreselijk vind, kijk ik er naar uit!
In de hoop dat er iets te zien is. En ik weet waarom ik deze pijn voel
Positief zijn want teleurstelling ligt op de loer als in 'we zien niks, mee leren leven gewoon joh'
Daar hou ik ook wel rekening mee.
Morgenavond even inloggen, dat kan ik zelf de uitslag zien.. vlg week woensdag dan de officiele uitslag bij de dok.
Jij blijft ook maar tobben, hè? Of is dit de aftermath van de zondag in de zware regen? Anywayquote:
Mja, verkouden sinds vorige week, geen rust nemen, wel lijf op de flikker geven op verschillende manieren.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar tobben, hè? Of is dit de aftermath van de zondag in de zware regen? Anyway
Beterschap Boor!quote:Op dinsdag 20 september 2022 05:31 schreef borisz het volgende:
38,9..
Dat is wel klaar voor deze week.
Totaal niet slapen vannacht. Daarom nu maar opgestaan en aan de thee.
Dat is wel heel erg lang! Lukte haar datquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder lag vorige week 2.5 uur in de MRI. Ze deed mee aan een studie naar een nieuwe behandeling tegen haar tumor. Maar ze hebben helaas nog geen 2% weg kunnen branden. Nu willen ze haar liever uit de studie hebben, dus hopelijk komen ze met een alternatief.
Ze kreeg wel iets van een roesje, dus ze heeft vooral geslapen. Moet eerlijk zeggen dat ik al die verschillen niet zo goed begrijp qua behandelingen. Volgens mij is het een soort bestraling inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2022 10:38 schreef Blues het volgende:
Dat is wel heel erg lang! Lukte haar dat
Hebben ze dan bestraling onder mri gedaan of zo
Ja hopelijk is er iets voor haar
Oh ja, je gaat vandaag starten. Succes!quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:Jagärtrut met zoonlief. Sneu dat hij ziekig is.
Oef, da's wel een noodzakelijk roesje. Zo lang helemaal stilliggen pfff
Net naar de GLI (gecombineerde lifestyle interventie) geweest. Vandaag ingeschreven, volgende week intake (en metingen) en meteen de eerste keer sporten. Dat dan 2x per week (zwaar) en zodra er genoeg deelnemers zijn gaat de rest van het gecombineerde beginnen.
Hoera?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:17 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nu niet of ze 'boeren' of 'hoeren' aan het schreeuwen zijn naar de stoet.
Gefeliciteerd en gelijk ook beterschap!quote:Op dinsdag 20 september 2022 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn Blues! Ik was echt supertrots op mijn oudste toen hij een kwartier in de MRI overleefde.
Beterschap Boor! Bij mij thuis werden er vanmorgen ook twee met koorts wakker. Wel wat jammer, want oudste is vandaag ook nog jarig en had zich zo verheugd om op school te mogen trakteren. We hadden kanelbullar gemaakt, z'n lievelingskaneelbroodjes van in Zweden. Ik heb ze toch maar langsgebracht, anders stonden ze thuis te verpieteren...
Niet spoileren, ik kijk nu terugquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:17 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nu niet of ze 'boeren' of 'hoeren' aan het schreeuwen zijn naar de stoet.
Wat vroegquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:06 schreef AnneX het volgende:
Nog geen tijd gehad om te kijken. Vroeger koken en eten, want men vergat te vertellen dat de taalles om 19:00 begint. En op welke etage de leskamer is.
En dat er in de herfstvakantie geen les is.
Morgen komen mannen het pad voor de huizen openmaken ( hoe?) om glasvezel te leggen.dus iedereen zijn banken etc. weghalen.
En straks komt iemand namens de gemeente kijken of zijn materieel achter ons huis kan komen om de eindput op te hogen, morgenochtend om 7:30 uur![]()
Eigenlijk had ik andere plannen.
Wat goed dat een werkende maar iets of zelfs helemaal niet later hoeft te beginnenquote:
Hehe, precies terwijl je dit post komt Boris langs bij Nijntje op Netflix.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:15 schreef borisz het volgende:
Gaat wel weer de betere kant op.
Morgen iig nog thuis en wellicht donderdag weer aan het werk.
Fijn!quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:15 schreef borisz het volgende:
Gaat wel weer de betere kant op.
Morgen iig nog thuis en wellicht donderdag weer aan het werk.
Streep door de koffie werkt blijkbaar niet.quote:
Ik ga morgen wandelen met een geit.En had de geit zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik snap hem niet helemaal?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:18 schreef derLudolf het volgende:
Mensen, met elektrische auto, zijn jullie ook aangekomen stond de overstap vanaf een gewone auto?
Om de tijd de doden vandaag steeds wat gaan vreten.
Ziek zijn is hard werkenquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:32 schreef borisz het volgende:
Mijn lichaam was de hele nacht bezig zowel de hele nacht niet geslapen. Hele nacht hoge hartslag... Alsof er iets opgeruimd moest worden. En oefeningen om in slaap te komen werkte niet.
Sinds ik uit mijn bed ben gekomen ging mijn lichaam langzaam uit. En ook temp is nu 38,2.
Hoop vannacht gewoon een goede nacht te draaien en morgen hopelijk dagje normale dingen doen. Wat schoonmaken, wandelingetje etc.
Stop de tijd!quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
Waar stond staat moet rond staan denk ik ook
quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef Barreltje het volgende:
Tevens goedenavond vanaf de Noordzee![]()
En een beterschap voor alle gezondheids gemoederen
Ahhh, nee wij gaan meestal een rondje lopen in die 10 minutenquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef Barreltje het volgende:
Dat het lang duurt om de auto op te laden en dst je dan uit verveling gaat eten en dus in gewicht aankomt
Om de haverklap Aan de lader, waardoor je een half uur stil moet staan. Wij gingen steeds iets eten uit verveling.quote:
Boek meenemenquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om de haverklap Aan de lader, waardoor je een half uur stil moet staan. Wij gingen steeds iets eten uit verveling.
Hoe vaak moet je laden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om de haverklap Aan de lader, waardoor je een half uur stil moet staan. Wij gingen steeds iets eten uit verveling.
De geit had 't redelijk naar 't zin en liep gezellig mee. Bok, dat wel. Kniesoor die daarop let.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tikje andere versie, ook over de Noordzeequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De geit had 't redelijk naar 't zin en liep gezellig mee. Bok, dat wel. Kniesoor die daarop let.Wel superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een linkje, we moeten binnenkort met mijn nieuwe team iets van teambuilding gaan doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik DM je!quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel superleuk![]()
Heb je een linkje, we moeten binnenkort met mijn nieuwe team iets van teambuilding gaan doen
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
De geit had 't redelijk naar 't zin en liep gezellig mee. Bok, dat wel. Kniesoor die daarop let.Leuk! Ik ken het ook metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lama’s
![]()
Ik had vandaag een hulphondToen ik met fitness op de leggpress zat te puffen voelde ik opeens een natte lap op mijn hand van de praktijkhond. *likliklik*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar laten ze die lama dan ook gewoon los meelopen en als 'ie wegloopt is het geen probleem? Dat vond ik wel aangenaam eigenlijk. En de anderen hadden eigenlijk iets teveel ontzag voor zo'n beest met stevige hoorns, dus als de geit even bij de hoorns gevat moest worden was dat mijn werk. Bij een lama blijf ik dan liever uit de buurt, die kunnen schoppen en spugen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk! Ik ken het ook metlama’s
![]()
Ik had vandaag een hulphondToen ik met fitness op de leggpress zat te puffen voelde ik opeens een natte lap op mijn hand van de praktijkhond. *likliklik*
Nee, de lama’s zitten aan een lijntje. Dat is wel iets makkelijker, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar laten ze die lama dan ook gewoon los meelopen en als 'ie wegloopt is het geen probleem? Dat vond ik wel aangenaam eigenlijk. En de anderen hadden eigenlijk iets teveel ontzag voor zo'n beest met stevige hoorns, dus als de geit even bij de hoorns gevat moest worden was dat mijn werk. Bij een lama blijf ik dan liever uit de buurt, die kunnen schoppen en spugen.
Ik heb een keer een picknickwandeling gemaakt met een ezel, was ook briljantquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar laten ze die lama dan ook gewoon los meelopen en als 'ie wegloopt is het geen probleem? Dat vond ik wel aangenaam eigenlijk. En de anderen hadden eigenlijk iets teveel ontzag voor zo'n beest met stevige hoorns, dus als de geit even bij de hoorns gevat moest worden was dat mijn werk. Bij een lama blijf ik dan liever uit de buurt, die kunnen schoppen en spugen.
VW ID4, als je iets wilt overhouden om de 260km ofzo. BMW ix is echt kut, die reed op het laatst zo'n 90km achter ons.quote:
Wachten duurt net zo lang als je iets doet waar je geen aardigheid in hebtquote:
Ah dat is wel vaak laden dan jaquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
VW ID4, als je iets wilt overhouden om de 260km ofzo. BMW ix is echt kut, die reed op het laatst zo'n 90km achter ons.
Waarom je niet gewoon je pinpas in een laadpaal kunt stoppen is me eigenlijk ook een raadsel. We konden met ons pasje alleen bij de magenta vogeltjes laden.
Als de lama geen zin heeft krijg je die ook niet vooruit.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, de lama’s zitten aan een lijntje. Dat is wel iets makkelijker, denk ik.
Daar is toch geen zak aan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als de lama geen zin heeft krijg je die ook niet vooruit.
Of zoals mijn wandelmaatje lama: liep graag door de bosjes dus deze gaven ze niet aan kinderen.
Dus ik vloog steeds half de bosjes in
Ik las termen als spondylolisthesis, Tussenwervelruimteversmalling, facetarthrose, versmalling recessus, versmalling spinaalkanaal en een geringe kanaalstenosequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ben benieuwd @:Blues, hopelijk is het iets wat goed te behandelen is.
@Molo Dichterbij: https://www.bokkenpiloot.nl/wandelenmetgeitenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel superleuk![]()
Wat een kreten. En allemaal tegelijk! op verschillende nivo’s.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las termen als spondylolisthesis, Tussenwervelruimteversmalling, facetarthrose, versmalling recessus, versmalling spinaalkanaal en een geringe kanaalstenoseEn dat zit dan op verschillende plekken, zowel links als rechts.
Ben heel benieuwd. Werk aan de winkel dus
Ja neuro duiding, uitleg en verder naar ?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een kreten. En allemaal tegelijk! op verschillende nivo’s.
Ga je naar de neuroloog voor uitleg en dan vervolg met neurochirurg?
Afwachten dan maar.
Ik geloof (maar ben niet helemaal zeker van alle termen) dat mijn vader die kanaaldingetjes ook heeft, en dat die aangeboren/erfelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja neuro duiding, uitleg en verder naar ?
Iig stel ik me niet aan![]()
![]()
46 jaar in de zorg, weet niet zeker of het heel gezond voor je lijf is![]()
Toen jij begon waren er vast ook geen tilliften en minder aandacht voor het sparen van je rugquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:41 schreef Blues het volgende:
Ja neuro duiding, uitleg en verder naar ?
Iig stel ik me niet aan![]()
![]()
46 jaar in de zorg, weet niet zeker of het heel gezond voor je lijf is![]()
Wat fijn voor hemquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik geloof (maar ben niet helemaal zeker van alle termen) dat mijn vader die kanaaldingetjes ook heeft, en dat die aangeboren/erfelijk zijn.
Bij hem gaat het nu vanzelf weer wat beter -- hij wilde er absoluut niet aan geopereerd worden en gelukkig lijkt dat ook niet nodig te zijn
Ha Blues en fysiotherapiequote:Op dinsdag 20 september 2022 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen jij begon waren er vast ook geen tilliften en minder aandacht voor het sparen van je rug
En natuurlijk stel je je niet aan, malle vrouw. Ook al was er niets bijzonders te zien, dan stel je je nog niet aan.
Dit wordt waarschijnlijk eerst fysiotherapie. Ben benieuwd wat de arts zegt.
Fysio, cesar e.d. heb ik al 1000+ uur gehad in m'n leven, wil best wat andere meer passende oefeningen proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen jij begon waren er vast ook geen tilliften en minder aandacht voor het sparen van je rug
En natuurlijk stel je je niet aan, malle vrouw. Ook al was er niets bijzonders te zien, dan stel je je nog niet aan.
Dit wordt waarschijnlijk eerst fysiotherapie. Ben benieuwd wat de arts zegt.
Het helpt natuurlijk al enorm als de fysiotherapeut precies weet wat er aan de hand is in je rug en daar helpt zo'n mri enorm bij.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:03 schreef Blues het volgende:
Fysio, cesar e.d. heb ik al 1000+ uur gehad in m'n leven, wil best wat andere meer passende oefeningen proberen.
Maar zoals je mss weet heb ik ook een paar (hele) slechte ervaringen met fysio. Als idat geadviseerd wordt moet ik zeker weten dat ik niet de verkeerde oefeningen, fysio krijg.
Watte?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Toen jij begon waren er vast ook geen tilliften
Zoiets las ik ook idd.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Blues wat een lading aandoeningen. Dat tussenwervel iets heeft mijn zus volgens mij. Die heeft, naast 2x per week fysio en pijnstilling nu ook een apparaatje die een soort prikkel geeft wanneer zij het aanzet en dat neemt op de een of andere manier de pijn weg
Bevindingen, niet per se stoornissen of aandoeningen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Blues wat een lading aandoeningen. Dat tussenwervel iets heeft mijn zus volgens mij. Die heeft, naast 2x per week fysio en pijnstilling nu ook een apparaatje die een soort prikkel geeft wanneer zij het aanzet en dat neemt op de een of andere manier de pijn weg
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 21 september 2022 07:59 schreef Clubsoda het volgende:
Succes LS! Wij hebben nog even een klusjesochtend en dan op naar Rotterdam naar de Eurostar
Succesquote:Op woensdag 21 september 2022 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh. Vroeg. Vandaag verhuizen we kantoor. Het gaat allemaal wat moeizaam deze week. Vandaag moet wel even soepel gaan![]()
We gaan als het goed is wel een hoop verdienen bij de metaalhandel
Toch maar luisteren naar het lichaam dan. Niet leuk natuurlijk. Maar joh, algemene beschouwingen vandaag en morgen, er zijn (qua tv) slechtere dagen om ziek op de bank te moeten liggenquote:Op woensdag 21 september 2022 09:16 schreef borisz het volgende:
Mogge 38.3 vanmorgen.
Ik wil eigenlijk meer dan ik kan, want de hele dag op de bank liggen is niets voor mij. Maar even boodschappen doen hakt er dan toch in. Heb iig genoeg herstelmiddelen nu in huis qua citroenen, honing, gember enz.
Is het niet extra druk op je werk? rond Prinsjesdag..😎 Heb je al weer nieuwe collega’s?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk opruimwoede, maar kom er niet aan toe omdat ik gewoon te veel aan het werk ben. Dus nu word ik onrustig omdat ik niet kan opruimen.![]()
Had wel alvast wat dingen op marktplaats gezet, dus vanavond gaat er in ieder geval een bankje weg. Dat geeft ook weer ruimte.
Ja, maar dit kan ik zelf wel, daar ga ik geen kostbare naailessen aan besteden. Had alleen hulp nodig van een vriendin om het af te speldenquote:Op woensdag 21 september 2022 10:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het niet extra druk op je werk? rond Prinsjesdag..😎 Heb je al weer nieuwe collega’s?
Succes met het vest, Kaatje. Je had toch ook een nieuwe naailes gevonden?
'Klimaatpsychopaat' Ik weet niet of ik van deze ABP beter ga wordenquote:Op woensdag 21 september 2022 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch maar luisteren naar het lichaam dan. Niet leuk natuurlijk. Maar joh, algemene beschouwingen vandaag en morgen, er zijn (qua tv) slechtere dagen om ziek op de bank te moeten liggen
Prinsjesdag valt wel mee, maar wel wat andere grote aankondigingen gehad. Nee, het uitzetten van een vacature duurt in deze wereld blijkbaar ook onwijs lang.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het niet extra druk op je werk? rond Prinsjesdag..😎 Heb je al weer nieuwe collega’s?
Succes met het vest, Kaatje. Je had toch ook een nieuwe naailes gevonden?
Jeejquote:Op woensdag 21 september 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Uitnodiging sollicitatiegesprekAndere functie nav gesprek vorige week
Dat klinkt positiefquote:Op woensdag 21 september 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Uitnodiging sollicitatiegesprekAndere functie nav gesprek vorige week
Mensch, doe eens rustig-er dan! Dat kan best. Iets liever voor je lijf. Volgens mij dan.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijf voelt als een Jengatoren die steeds instabieler wordt. Mijn linkerschouder doet inmiddels ook kut.
Rondjesquote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:
Ik ga zo op de fiets mijn Corona prik halen; ga er niet van uit dat ik er beroerd van word, en dan heb ik gelijk een Tele6-waardig rondje gefietst als ik weer thuis ben
Ik ga volgende week ook op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:
Ik ga zo op de fiets mijn Corona prik halen; ga er niet van uit dat ik er beroerd van word, en dan heb ik gelijk een Tele6-waardig rondje gefietst als ik weer thuis ben
Toen we Ziggo nodig hadden kregen we te horen dat ze het heel druk hadden. De monteur legde me later uit dat ze het vooral druk hadden met het repareren van kabels die door de glasvezelnetwerkaanlegjongens waren doorgestoken.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:01 schreef AnneX het volgende:
@:Blues thuiswerken was toch akkoord? Dat het verschil in werkplek zo duidelijk is..
Wat precies maakt het verschil? Denk je…
En het is een feit: de eerste waterleiding is door
Ach, in een andere wijk was het de gasleiding, schiet mij te binnen.
Ja die liggen behoorlijk in hetzelfde stukkie grond... en de tekeningen daarvan zullen soms ook.... een benadering daarvan zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen we Ziggo nodig hadden kregen we te horen dat ze het heel druk hadden. De monteur legde me later uit dat ze het vooral druk hadden met het repareren van kabels die door de glasvezelnetwerkaanlegjongens waren doorgestoken.
1x per 2 weken op maandag thuiswerken.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:01 schreef AnneX het volgende:
@:Blues thuiswerken was toch akkoord? Dat het verschil in werkplek zo duidelijk is..
Wat precies maakt het verschil? Denk je…
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
1x per 2 weken op maandag thuiswerken.
Liefst dus elke week of zo.
Verschil naar en van werk reizen (fiets/trein/auto maakt niet uit) en het opstaan/zitten continue op werk.
Balie gaat beter, dan zit ik meer en kan ik om het half uur/uurtje even klein wandelingetje maken. We lopen enorm veel toch nog.. zeker als je met patiënten vanalles doet/moet.
Als ik om half 9 begin ben ik rond 14 uur of soms voor mijn pauze van 12 uur al op van de pijn.
Dit wil ik wel meenemen komende weken naar TL en/of bedrijfsarts.
Is het nog steeds een half uurtje wachttijd post booster?quote:Op woensdag 21 september 2022 12:41 schreef fietsie het volgende:
Ik zal mn fietspakkie eens aan gaan trekken
Geen idee, ik zie het wel als ik daar benquote:Op woensdag 21 september 2022 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het nog steeds een half uurtje wachttijd post booster?
Lekker!quote:Op woensdag 21 september 2022 12:31 schreef Blues het volgende:
Goed. Verder met de pasteis de nataatjes
Ik las ergens dat de helft van de bevolking er het nut niet van inziet. Ik ga hem wel halen. Ik denk Jross niet (vorige ook niet gehaald). Dus die 50% kloptquote:Op woensdag 21 september 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:
ohh is het booster seizoen weer begonnen?
ik weet eigenlijk niet hoe ze dat in het thuisland doen nu .. moet ik eens achteraan, meestal trekt dat wel hetzelfde op als in NL.. wat is de bereidwilligheid nu in NL mbt de booster eigenlijk?
hier verder OK.. het is rustig weer buiten dus geen zeeziekte..![]()
hopelijk schiet lucky een beetje op met verhuizen.. je vind vast een hoop onnodige zooiis het een verlichting om nu van het bedrijf af te zijn ?
Blues en Borisz, hopelijk snel beter.. en anders rustig aan.
en Annex, het lijkt wel alsof ze in jullie huis aan het graven zijn!blijft het wel staan ??
Misschien wordt ie gereset van nog een vaccinatiequote:Op woensdag 21 september 2022 13:41 schreef Lonaa het volgende:
F. zei ook "joah ik ga wel" en ik zei "nope want mijn cyclus is nog steeds fucked"
#team50%
Die hoop had ik bij de vorige ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien wordt ie gereset van nog een vaccinatie
oh. ik vond de treinreis he-le-maal niets.. en ik hou heus wel van treinenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:04 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje Als je toch even rustig zit…eerder vroeg ik naar de treinreis!,
Was het een beetje te doen? Asking for a mother.
Ja, Lucky inderdaad. Succes met verhuizen! En opruimen! #jaloers.
Nog een weekjetot regelmatige werktijden, ga ik van uit.
En regelmatig inkomen.
Nou, duidelijk. Dat wordt vliegen tegen die tijd. Merci.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh. ik vond de treinreis he-le-maal niets.. en ik hou heus wel van treinen
ik vond het irritant dat je naar mijn stadsie 4 keer over moest stappen. 1 keer in thuisland, 3 keer in duitsland geloof ik.. en in duitsland liep alles redelijk in de soep. ik vind duitsland dus een NIET betrouwbaar trein land..
met n ouders was het hetzelfde.. dus N=2
Billund en cph zijn echt PRIMA aan te vliegen.. uurtje vliegen en klaar.. sneller dan met de trein.. cph kan goedkoper, billund alleen met klm vanaf Schiphol.. dus opties te overquote:Op woensdag 21 september 2022 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, duidelijk. Dat wordt vliegen tegen die tijd. Merci.
Zoon van Oort gaat werken aan gigaproject tunnel. Dan weet je het ws wel.![]()
Ik ben echt nog in de ontkenning van een eventueel overgang hoor..quote:Op woensdag 21 september 2022 14:12 schreef Blues het volgende:
Ik begon toch zeker rond mijn 39/40e met onregelmatiger en hevigere menstruaties. Stemmingswisselingenen allerlei rare pijntjes en dingetjes. Achteraf toch echt het begin van de overgang
Saillant detail hierbij dat ik juist in die periode g heb leren kennen en mijn leven (en dat van iedereen om me heen door scheiding en alles) totaal op de kop stondPerfecte timing.
![]()
Wat leukquote:Op woensdag 21 september 2022 16:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit inmiddels enorm goed voor het milieu te zijn in de trein naar Londen
We hebben morgenavond een bruiloft in Londen. Vanavond naar het hotel, morgen uitslapen en ontbijten, lunch bij Ottolenghi, wakker proberen te blijven tot het feest begint (en is afgelopen)quote:
Wanneer is nu jullie bruiloft? # durf te vragen.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben morgenavond een bruiloft in Londen. Vanavond naar het hotel, morgen uitslapen en ontbijten, lunch bij Ottolenghi, wakker proberen te blijven tot het feest begint (en is afgelopen)vrijdag verder geen plannen nog, in de loop van de middag de trein terug. We gaan vooral samen zijn, beetje uitrusten, eten en verder zien we wel. Geen must-see's met in Londen.
Gaaf joh, eten bij Ottolenghiquote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben morgenavond een bruiloft in Londen. Vanavond naar het hotel, morgen uitslapen en ontbijten, lunch bij Ottolenghi, wakker proberen te blijven tot het feest begint (en is afgelopen)vrijdag verder geen plannen nog, in de loop van de middag de trein terug. We gaan vooral samen zijn, beetje uitrusten, eten en verder zien we wel. Geen must-see's met in Londen.
Klinkt zo relaxedquote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat komt bij mij toch ook wel in de buurt. Ga sowieso ook eens mijn moeder vragen hoe het bij haar werkte..quote:Op woensdag 21 september 2022 14:12 schreef Blues het volgende:
Ik begon toch zeker rond mijn 39/40e met onregelmatiger en hevigere menstruaties. Stemmingswisselingenen allerlei rare pijntjes en dingetjes. Achteraf toch echt het begin van de overgang
Saillant detail hierbij dat ik juist in die periode g heb leren kennen en mijn leven (en dat van iedereen om me heen door scheiding en alles) totaal op de kop stondPerfecte timing.
![]()
Nog een half uurtje als het goed is.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaaf joh, eten bij OttolenghiBen heel benieuwd. Hoe lang duurt de treinreis nog?
Mijn moeder had er veel meer last van dan ik. En mijn zus heeft ook nauwelijks last. Ik zag het met angst en beven tegemoet. Enige "last" wat ik nog steeds heb zijn opvliegers in de zomer. In de winter nauwelijks maar de zomer veel vaker.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat komt bij mij toch ook wel in de buurt. Ga sowieso ook eens mijn moeder vragen hoe het bij haar werkte..
Mijn moeder dacht op haar 39e...toen ik dus zogezegd op die leeftijd 'begon' dat ze in de overgang was... of dat het ook begon.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn moeder had er veel meer last van dan ik. En mijn zus heeft ook nauwelijks last. Ik zag het met angst en beven tegemoet. Enige "last" wat ik nog steeds heb zijn opvliegers in de zomer. In de winter nauwelijks maar de zomer veel vaker.
Zéker.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Tuindier het volgende:
Die opvliegers, is dat zo’n geval van ‘als je ze hebt, dan weet je dat’?
Wanneer er geen hittegolf is vast wel. Bij mij begint het met kriebelende onderbenen. En als ik dan naar de spiegel ga zie ik heel rood en pas daarna krijg ik het warm.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Tuindier het volgende:
Die opvliegers, is dat zo’n geval van ‘als je ze hebt, dan weet je dat’?
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht op haar 39e...toen ik dus zogezegd op die leeftijd 'begon' dat ze in de overgang was... of dat het ook begon.
Maar dat was een eckte zwangerschap, die van mij
Oeps!![]()
Rquote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef borisz het volgende:
Griep =
Komende dagen aansterken en maandag weer aan het werk.
En ook geen 25km dit weekend. Maar gewoon een rondje AWD
Rustig aan.. ben ook nog herstellende, maar wil niet opschieten. Waarschijnlijk ook nog de naweeen van Covid in mijn geval.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef borisz het volgende:
Griep =
Komende dagen aansterken en maandag weer aan het werk.
En ook geen 25km dit weekend. Maar gewoon een rondje AWD
Nu wrap met gegrilde groenten en plakjes kipfilet omdat ik vergeten was kip uit de vriezer te halen. Morgen weet ik nog niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, wat eten jullie vandaag of morgen? Ik heb geen mojo.![]()
ik at flæskesteig met aubergines en frietjesquote:Op woensdag 21 september 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
had je die opvliegers voor , tijdens of na de onregelmatige menstruatie?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Zéker.
Vestje uit, vestje aan.
Secondes ervoor voelde ik me dan ff megaslecht in m'n velletje. Zweet onder m'n neus, superkort maar onmiskenbaar.
Ik tijdens en na. Ben op m'n 52e met de pil gestopt. De opvliegers kwamen een paar maanden later en een regelmatige menstruatie heb ik na het stoppen nooit meer gehad. En nu nog steeds af en toe opvliegers, vooral in de zomer (en dan hooguit 3-5 per week)quote:Op woensdag 21 september 2022 19:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je die opvliegers voor , tijdens of na de onregelmatige menstruatie?
Mijn plan is rijst, broccoli en hoisinsaus.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Naquote:Op woensdag 21 september 2022 19:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je die opvliegers voor , tijdens of na de onregelmatige menstruatie?
Ik eet rijst met tofu, nootjes (pecannoten vandaag) en geroerbakte groenten (boontjes, paprika, wortel, andijvie, ui). Supersimpel sausje bestaand uit 1:1 ketchup en ketjap en dan wat gemberpoeder en sambal erdoor. Vast heiligschennis voor de mensen die wat vinden van roerbaksausjes maar ik vind het lekkerquote:Op woensdag 21 september 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Klinkt als een sausje dat ik eens moet proberenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik eet rijst met tofu, nootjes (pecannoten vandaag) en geroerbakte groenten (boontjes, paprika, wortel, andijvie, ui). Supersimpel sausje bestaand uit 1:1 ketchup en ketjap en dan wat gemberpoeder en sambal erdoor. Vast heiligschennis voor de mensen die wat vinden van roerbaksausjes maar ik vind het lekker
In Duitsland rijd de ice nooit op tijd. Altijd een zooitje met perron wissels waar niemand weet waar welke trein gaat stoppen. Tijdens de vakantie maakte het me niet uit. Maar als ik woon/werk zou moeten doen dan is dat zeker niet met de trein.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh. ik vond de treinreis he-le-maal niets.. en ik hou heus wel van treinen
ik vond het irritant dat je naar mijn stadsie 4 keer over moest stappen. 1 keer in thuisland, 3 keer in duitsland geloof ik.. en in duitsland liep alles redelijk in de soep. ik vind duitsland dus een NIET betrouwbaar trein land..
met n ouders was het hetzelfde.. dus N=2
Lekker bezigquote:Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lichaamsbeweging vandaag was uh, ook significant.
4 rondes van
22 burpee jumping pull ups
22 backsquats met 50 kg
400 meter sprinten op de fiets.
Ik denk niet dat ik morgen nog kan lopen.
Ik ga morgen benchpressen als mijn schouder normaal doet.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker bezig
Ik neem een kussentje mee naar t werk morgen
Volgens de nieuwe regels?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga morgen benchpressen als mijn schouder normaal doet.
hehehe. Ik heb geen last van de nieuwe regels. Full range of motion hierzo. Heb ook geen wide grip want dat vind ik kut.quote:
Hier 15Km buiten fietsen. Uur powerworkout gevolgd door de laatste buitentraining. 10 rondjes van:quote:Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lichaamsbeweging vandaag was uh, ook significant.
4 rondes van
22 burpee jumping pull ups
22 backsquats met 50 kg
400 meter sprinten op de fiets.
Ik denk niet dat ik morgen nog kan lopen.
Ik zou optie 2 doen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog in dubio voor morgen.
Ik heb 8-8.30 fysio staan, vlakbij werk. En 10.30-11.30 personal training. En ik heb schrijfdag morgen, ik moet volgende week vrijdag alles wat ik heb voor een artikel naar collega sturen. In de praktijk betekent dat dat ik nog 2 dagen heb om daaraan te schrijven, en ik heb nog precies niks.
Dus ik heb twee opties:
- naar fysio, daarna naar werk (8.45 daar) en hele dag schrijven.
- naar fysio, naar huis (9u thuis), uurtje werken, naar personal training, naar huis, eten, douchen, naar uni (12.15 dan ongeveer daar) en dan schrijven.
Wat werk betreft heb ik de schrijftijd nodig, en zou optie 1 dus handiger zijn. Anders moet ik of in avond langer door of in weekend aan de bak. Tegelijkertijd heb ik hockey afgelopen twee keer ook al afgezegd. Opzich wel goede redenen, zondag leek het me niet zo slim om me 1.5 uur zeiknat te laten regenen als ik al niet zo lekker was en met oorontsteking, dinsdag had ik werk etentje. Maar volgende vrijdag is pas eerstvolgende vrije moment bij m'n personal trainer, en ik moet wel echt oppassen dat ik ook met goede redenen het sporten niet te lang vermijd omdat de drempel dan steeds hoger wordt. Zondag heb ik sowieso hockey, voor mezelf zou het fijn zijn voor die tijd wel al een keer gesport te hebben (en dan niet in m'n eentje thuis, maar in aanwezigheid van anderen).
Optie 1 levert dus minder werkstress op, maar wel verhoogde drempel voor sporten.
Optie 2 verlaagt juist m'n drempel, maar levert wel meer werkstress op.
Ik heb nog een uur om te beslissen, kan tot 12u van tevoren les eruit gooien.
Dat is zeker een valide puntquote:Op woensdag 21 september 2022 21:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou optie 2 doen.
Werkstress heb je toch wel
Je mag mijn wekkerschema best overnemen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er paar dagen per week niet zo blij mee als de wekker om 7 uur gaat.
Neuh, this is fine.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je mag mijn wekkerschema best overnemen hoor.
Alles OK?quote:
quote:
Zó leuk is dat.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef fietsie het volgende:
Wat trouwens echt gaaf was vandaag, ik heb zomaar 2 fietspaadjes ontdekt die ik nog nooit gezien had, en die toch echt op een route liggen die ik vaker afleg. Zo'n smal fijn binnendoorpaadje wat niet korter is maar wel veel groener.
50cm brede paadjes met riet er langs zijn wel een uitdaging met tegenliggers op een e-bike die hun ondersteuning niet op tijd temmenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Zó leuk is dat.
Morgen klim ik ook weer eens op de fiets om te geocachen. En ik weet nu al dat ik een stukje route nog nooit gefietst heb
Het schoot soort van op. We hebben 554 kilo metaal weggebracht en daar 435,70 voor gekregen dus dat was leuk. Verder wat opgehaald bij de milieustraat en schoonmoeder. En thuis de bus gevuld metquote:Op woensdag 21 september 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:
hopelijk schiet lucky een beetje op met verhuizen.. je vind vast een hoop onnodige zooiis het een verlichting om nu van het bedrijf af te zijn ?
Haha opruimenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:04 schreef AnneX het volgende:
Ja, Lucky inderdaad. Succes met verhuizen! En opruimen! #jaloers.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het schoot soort van op. We hebben 554 kilo metaal weggebracht en daar 435,70 voor gekregen dus dat was leuk. Verder wat opgehaald bij de milieustraat en schoonmoeder. En thuis de bus gevuld met
spullen voor de milieustraat. Morgen zijn we eindelijk van ons asbest af.
Het begint allemaal steeds meer als opluchting te voelen. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoeveel er nog van ons bedrijf blijft bestaan. J gaat nog wel wat bijklussen en we krijgen nog een paar jaar een fee van het bedrijf dat onze klanten overneemt.
Ebikesquote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
50cm brede paadjes met riet er langs zijn wel een uitdaging met tegenliggers op een e-bike die hun ondersteuning niet op tijd temmen
Had je veel lood en koper ofzo? Mooi bedrag.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het schoot soort van op. We hebben 554 kilo metaal weggebracht en daar 435,70 voor gekregen dus dat was leuk. Verder wat opgehaald bij de milieustraat en schoonmoeder. En thuis de bus gevuld met
spullen voor de milieustraat. Morgen zijn we eindelijk van ons asbest af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |