En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dusquote:Op maandag 19 september 2022 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
0 minuten wachten bij de bagage drop off, 0 minuten wachten bij de security
4 uur wachten tot we gaan vliegen![]()
![]()
Yups en kennelijkquote:Op maandag 19 september 2022 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dus
Er is wel een jaar functie in de app.quote:Wij zitten ook bij Engie, Blues. Ik had alleen geen flauw idee dat we een variabel contract hadden, want nooit van energieleverancier gewisseld. Echt compleet clueless tot dit jaarDe Engie app is wel mooi ja. Ik mis alleen een functie waarin je je jaarverbruik kan zien. Je krijgt wel een jaarrapport toegestuurd per email, maar in de app/online kan ik het niet vinden. Ik ben ook veel minder lang gaan douchen. Doe nu ook de douche uit als ik shampoo in mijn haar doe bijv. Je ziet wel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okt/Nov/Dec zijn schattingen ws
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 19-09-2022 11:06:41 ]
Krijg nou wat!quote:Op maandag 19 september 2022 01:40 schreef Blues het volgende:
Er is wel een jaar functie in de app.
(gas)
[ afbeelding ]
Okt/Nov/Dec zijn schattingen ws
Goede vlucht gewenst! Gelukkig ben je er zo.quote:
Vliegen op woensdag scheelt ook, dat was de rustigste dat aldus een beveiligingsmannetjequote:Op maandag 19 september 2022 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vliegt vanaf Schiphol? Vroege vlucht is de truc dus
Nog steeds richting Stuttgart maar stap in Karlsruhe uit, vanaf daar is het maar een stukje tot BB zag ikquote:Op maandag 19 september 2022 07:29 schreef derLudolf het volgende:
Eerste klas onderweg richting Stuttgart.
Vanaf daar naar Baden-Baden.
M'n collega's staan nu net voorbij ABK Schüttorf aan de laderBen benieuwd hoe lang ik op ze moet wachten.
QFT.quote:Op maandag 19 september 2022 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
. Met de hele dag de BBC aan. Ik heb er zin in.
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2022 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Fijne vakantie @:Whiskers2009
Zo eerst naar vluchtelingenwerk en hopen dat er niet veel hulpvragen zijn rondom 12 uur en dan snel naar huis fietsen en tv aan. Vond het raar om me af te melden
Fijne vakantie!quote:Op maandag 19 september 2022 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu bij het autoverhuurbedrijf en hopelijk kunnen we rond 12:00 uur de villa in
Nee hoor. Ik hou wel van dit weer. Geen sneeuw/ijzel etc maar ook niet bloedheet.quote:
Jaquote:
Vandaag nog even door en dan komen er weer mooie dagen aan.quote:
Nee. Ik ben echt heerlijk aan het genieten. Vannacht weer onder een echt deken geslapen in plaats van alleen de hoes.quote:
Dat is wel echtquote:Op maandag 19 september 2022 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik ben echt heerlijk aan het genieten. Vannacht weer onder een echt deken geslapen in plaats van alleen de hoes.
JA!quote:
Dat vind ik een wel heel moedige beslissingquote:Op maandag 19 september 2022 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Als het vrijdag hier in de buurt maar mooi weer is. Bruiloft, waar de huwelijksvoltrekking buiten gehouden zal worden.
Wij ook. Gisteren was ik op een verjaardag (dochter van het stel werd 5) en sommige gasten probeerden nog war meer info van het paar te krijgen. De voltrekking is aan een strandje van een meer, en wij gasten zitten daar, maar dan is het bruidspaar nog niet aanwezig. M’n jurk is vrij dun, vanwege het feest ‘s avonds binnen, en ik ben nu maar een wat dikker vest erover aan het maken.quote:Op maandag 19 september 2022 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat vind ik een wel heel moedige beslissing![]()
Ik heb donderdag een bruiloft in LondenBinnen
Jaquote:
Geen flauw idee. Maar als ik het programma zie zal het een frisse middag buiten worden (toasten, foto’s, taart)quote:
Ze hebben afgelopen dagen snachts geoefend op allerlei aspecten hiervanquote:Op maandag 19 september 2022 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit nu naar de uitvaart te kijken, wat strak allemaal. Het zat er natuurlijk aan te komen, maar het is niet zo dat je dit een paar keer kunt oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tv ging om 11 uur aan, wij hadden koffie en boterhammen, haar ‘werkdag’ zit er nu op en ik heb het geluid net maar uitgezet om nog iets productief te worden vandaag
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sprak je mijn oudste zwager? 😉quote:Op maandag 19 september 2022 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wauw! Ik sprak vandaag iemand DIE NIET WIST DAT THE QUEEN WAS OVERLEDEN.
*omvalt*
Ze bestaan, mensen die zich volledig voor nieuws en social media kunnen afsluiten. Dan mis je ook heel wat ellende
Ik had zo de hoop dat mensen met vragen vroeg op het spreekuur kwamen, maar nee, net als de afgelopen weken, 11.50. Gelukkig kon dat snel geregeld worden en kon ik om 12.15 vertrekken (spreekuur is van 10-12) en in de stad was het best drukquote:Op maandag 19 september 2022 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wauw! Ik sprak vandaag iemand DIE NIET WIST DAT THE QUEEN WAS OVERLEDEN.
*omvalt*
Ze bestaan, mensen die zich volledig voor nieuws en social media kunnen afsluiten. Dan mis je ook heel wat ellende
Voordat je corona krijgt?quote:Op maandag 19 september 2022 14:02 schreef fietsie het volgende:
Die GGD Corona SMS-dienst is wel.... pro-actief... 2 dagen vooraf..
Ja ze spuiten het in, schijnt iets met afweer van doen te hebben is me verteld.quote:
De 30 graden mis ik niet.quote:
Onvoorstelbaar hè. Daarover verbaas ik mij al 2 weken. 👍🏼quote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef fietsie het volgende:
Die Engelse royals hebben hun wandeling voor vandaag ook wel weer gehad.
Eigenlijk bizar dat in een land wat in alle gimmicks (en zelfs meer serieuze zaken) bekend staat om zijn regen het vandaag zo mooi droog is daar, met her en der een herfstzonnetje.
Dat krijg je als de de voorzitter van de Raad van Toezicht van de Anglicaanse kerk is overleden.quote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef fietsie het volgende:
Die Engelse royals hebben hun wandeling voor vandaag ook wel weer gehad.
Eigenlijk bizar dat in een land wat in alle gimmicks (en zelfs meer serieuze zaken) bekend staat om zijn regen het vandaag zo mooi droog is daar, met her en der een herfstzonnetje.
Als dat een vrouw is… jaquote:
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?quote:Op maandag 19 september 2022 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat mensen met vragen vroeg op het spreekuur kwamen, maar nee, net als de afgelopen weken, 11.50. Gelukkig kon dat snel geregeld worden en kon ik om 12.15 vertrekken (spreekuur is van 10-12) en in de stad was het best druk
Mooi interviewquote:Op maandag 19 september 2022 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Diepte interview in de pub: elk excuus om om 10 uur al te kunnen gaan drinken is prima
Waarschijnlijk. De boot ik 2 minuten lopen dus de afstand kan geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?
Kan beroerderquote:Op maandag 19 september 2022 17:20 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dollenberg.de/
Hmm m'n baas heeft geen verkeerd hotel geregeld
Kalm aan!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
Uurtje eerder naar huis gegaan. Tank is leeg. Zelftest negatief. Chinees onderweg.
/rustig aan dan maar.
Beterschap!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
Uurtje eerder naar huis gegaan. Tank is leeg. Zelftest negatief. Chinees onderweg.
/rustig aan dan maar.
Goed zo. Aan je zelf denken voordat je de grens over gaan. Rustig aan!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
/rustig aan dan maar.
Morgenmiddag belangrijk overleg en wil ik ook wel bij zijn. Rest van de week genoeg te doen, maar kan op standje traag als het nodig is of kan even blijven liggen. Dus na morgen mag ik instorten.quote:Op maandag 19 september 2022 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Beterschap!
Kan je wel wat rust nemen deze week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 19 september 2022 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen wandelen met een geit.Is weer eens wat anders dan Schapen hoeden. Wat overigens enorm leuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 19 september 2022 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen wandelen met een geit.Herkenbaar, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!quote:Op maandag 19 september 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
/rustig aan dan maar.
/rustig aan dan maar.
Ach je, sterkte voor jullie maar vooral voor Loebesquote:Op maandag 19 september 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was vanmiddag in Eindhoven toen mijn man belde dat onze Loebes zich heel vreemd gedroeg.
Dus hoppa naar de dierenarts.. weer allerlei testen gedaan. Is weer zijn lever ontstoken. Ruim 40 graden koorts.. mijn MannetjeHij voelt zich zo ziek.
Zelfde als laatkomers in de winkel. Ongeacht wanneer je sluit, in de laatste paar minuten komt er altijd de zelfde klant de winkelwagen vol gooien.quote:Op maandag 19 september 2022 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nu? Als je het spreekuur verzet naar 12-14 komen ze dan om 13.50 uur aan?
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.quote:Op maandag 19 september 2022 17:20 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dollenberg.de/
Hmm m'n baas heeft geen verkeerd hotel geregeld
En altijd dezelfdenquote:Op maandag 19 september 2022 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als laatkomers in de winkel. Ongeacht wanneer je sluit, in de laatste paar minuten komt er altijd de zelfde klant de winkelwagen vol gooien.
Te laatquote:Op maandag 19 september 2022 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.
Bleek bijna alles te zijn.
ps
Nu wel een gerecht met cantharellen eten daar. Het is er nu de tijd voor.
Heerlijk ja, van de week nog op. Met morieljes of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 19 september 2022 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar. Als kleine z veel geweest. En een paar jaar terug nog een keer om te zien wat er nog stond.
Bleek bijna alles te zijn.
ps
Nu wel een gerecht met cantharellen eten daar. Het is er nu de tijd voor.
Opleiding is reuze leuk en interessant! Gemotiveerde klasgenoten, dat scheelt ook. Wel even puzzelen met op tijd huiswerk maken, maar dat lukt tot nu toe goed.quote:Op maandag 19 september 2022 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Nieuwe opleiding/baan/andere baan etc?
Ach, arm beestje, sterkte!quote:Op maandag 19 september 2022 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was vanmiddag in Eindhoven toen mijn man belde dat onze Loebes zich heel vreemd gedroeg.
Dus hoppa naar de dierenarts.. weer allerlei testen gedaan. Is weer zijn lever ontstoken. Ruim 40 graden koorts.. mijn MannetjeHij voelt zich zo ziek.
Succes! Hopelijk een duidelijke oorzaak die makkelijk te behandelen isquote:Op dinsdag 20 september 2022 00:11 schreef Blues het volgende:
Oe morgen MRI
En in tegenstelling tot g, die het vreselijk vind, kijk ik er naar uit!
In de hoop dat er iets te zien is. En ik weet waarom ik deze pijn voel
Positief zijn want teleurstelling ligt op de loer als in 'we zien niks, mee leren leven gewoon joh'
Daar hou ik ook wel rekening mee.
Morgenavond even inloggen, dat kan ik zelf de uitslag zien.. vlg week woensdag dan de officiele uitslag bij de dok.
Jij blijft ook maar tobben, hè? Of is dit de aftermath van de zondag in de zware regen? Anywayquote:
Mja, verkouden sinds vorige week, geen rust nemen, wel lijf op de flikker geven op verschillende manieren.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar tobben, hè? Of is dit de aftermath van de zondag in de zware regen? Anyway
Beterschap Boor!quote:Op dinsdag 20 september 2022 05:31 schreef borisz het volgende:
38,9..
Dat is wel klaar voor deze week.
Totaal niet slapen vannacht. Daarom nu maar opgestaan en aan de thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |