Wat een viespeuk weer met die tongquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Isane het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bentheman/
daar heb je m
Is niet heel fijn bij het zoenen...quote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef Rodgrod het volgende:
Dat je niet mag overgeven is in ieder geval nog ietwat positief...
Die andere gast ook volgens mij?quote:Op zondag 18 september 2022 22:03 schreef Isane het volgende:
[..]
In Albeto's notitiepapiertje Utrecht
Wat is er gebeurt met de tijden dat je 15 jarige chicks gewoon een Breezer kon geven voor een pijpbeurt?quote:
Die twitteraarster heeft zelf ook de nodige issues zo te lezen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:14 schreef Isane het volgende:
Die gast van begin deze uitzending https://twitter.com/Kutru(...)D6-NKoGuJQPZIAw&s=19
Mwa, op het moment dat je je hele leven voor je ogen in elkaar ziet storten mag je wel even met jezelf bezig zijn denk ikquote:Op zondag 18 september 2022 22:23 schreef Revanches het volgende:
Die gasten hebben ook alleen medelijden met zichzelf he, nooit met de slachtoffers..
Vind ik niet, het zijn je eigen acties. Ontbreken van empathie en inlevingsvermogen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mwa, op het moment dat je je hele leven voor je ogen in elkaar ziet storten mag je wel even met jezelf bezig zijn denk ik
Helaasquote:Op zondag 18 september 2022 22:26 schreef Rodgrod het volgende:
Dat kan dus helemaal niet, die site uit de lucht halen.
Haha nice! Helaas geen achternaam. Kwam deze uit Almere?quote:Op zondag 18 september 2022 22:14 schreef Isane het volgende:
Die gast van begin deze uitzending https://twitter.com/Kutru(...)D6-NKoGuJQPZIAw&s=19
iddquote:Op maandag 19 september 2022 09:04 schreef NoXia het volgende:
[..]
Haha nice! Helaas geen achternaam. Kwam deze uit Almere?
Absoluut. Dit is gewoon een zeer keurige kerel in het dagelijks leven, met een goede baan en gezin. Helaas zit er wel een donker randje aan deze man, die hij niet meer de baas was. Het zal een fantasie zijn geweest die hij altijd wel heeft gehad, maar niets mee heeft gedaan. Tot een zwak / ongelukkig moment in zijn leven...quote:Op zondag 18 september 2022 22:24 schreef Rodgrod het volgende:
Hij komt wel snuggerder over dan die andere gast
Maar dat zou dan toch ook gelden voor die eerste kerel? Ik denk niet omdat deze ben the men een mooiere auto heeft en wat beter uit zijn woorden komt een keurige kerel is. Dat is allemaal oppervlakkig. Omdat deze kerel wat charismatischer is maakt hem geen haar beter dan die eerste. Denk dat dit soort mensen extra gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2022 10:15 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Absoluut. Dit is gewoon een zeer keurige kerel in het dagelijks leven, met een goede baan en gezin. Helaas zit er wel een donker randje aan deze man, die hij niet meer de baas was. Het zal een fantasie zijn geweest die hij altijd wel heeft gehad, maar niets mee heeft gedaan. Tot een zwak / ongelukkig moment in zijn leven...
En nu is het terecht als hij een tijdje in de bak moet brommen natuurlijk. Dat zonder meer!
Eens, het lijkt me ook geen randje maar misschien wel de kern van zijn persoonlijkheid? Het lijkt me ook niet dat ze hem nu echt op iets kunnen veroordelen op grond van wat we nu weten, als hij niets extra's bekent.quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:08 schreef AllesFlexie het volgende:
[..]
Maar dat zou dan toch ook gelden voor die eerste kerel? Ik denk niet omdat deze ben the men een mooiere auto heeft en wat beter uit zijn woorden komt een keurige kerel is. Dat is allemaal oppervlakkig. Omdat deze kerel wat charismatischer is maakt hem geen haar beter dan die eerste. Denk dat dit soort mensen extra gevaarlijk zijn.
Dit gedrag een slechts een donker randje noemen, vind ik wel een understatement. Hij sexueel misbruikt en manipuleert zeer kwetsbare en jonge meiden voor zijn eigen plezier.
Denk alleen op basis van deze ontmoeting niet helaas. Maar hoop dat andere slachtoffers zich melden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eens, het lijkt me ook geen randje maar misschien wel de kern van zijn persoonlijkheid? Het lijkt me ook niet dat ze hem nu echt op iets kunnen veroordelen op grond van wat we nu weten, als hij niets extra's bekent.
Ja, wel echt enorm erg voor zijn gezin. Denk dat zijn kinderen en vrouw hier extreem veel last van gaan hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:10 schreef AllesFlexie het volgende:
[..]
Denk alleen op basis van deze ontmoeting niet helaas. Maar hoop dat andere slachtoffers zich melden.
Weet niet precies hoe zo een onderzoek gaat, maar kan me voorstellen dat ze zijn computer in beslag nemen, en meer belastend kunnen vinden.
Denk dat dit wel al heel pijnlijk is, zijn vrouw, kinderen en iedereen die hem herkend op tv zullen het weten.
Allemaal fake bestellingen makenquote:Op zondag 25 september 2022 21:44 schreef Rodgrod het volgende:
https://www.thuisinkozijnen.com
We kunnen nog kozijnen bestellen.
Moet de website wel correct werken. Kan niks in in mijn winkelwagen stoppenquote:Op zondag 25 september 2022 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Allemaal fake bestellingen maken
En er wordt niks aangedaan. Tot dat er eens wordt beslist dat er tegen op moeten worden getreden.quote:Op zondag 25 september 2022 21:59 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi optrekje, fijn betaald van de aanbetalingen
Das onbegonnen werk in Nederland, civiele zaak beginnen waar je jaren mee bezig bent.quote:Op zondag 25 september 2022 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
En er wordt niks aangedaan. Tot dat er eens wordt beslist dat er tegen op moeten worden getreden.
Mag ie samen met die afslank-coach schoffelen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:59 schreef TigerXtrm het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)plaatsen-nepbom.html
https://www.telegraaf.nl/(...)elaar-danny-de-vriesquote:Het is hét gesprek in Zuidland vandaag: de dodelijke schietpartij van zondagavond, waarbij een 41-jarige inwoner om het leven kwam. Voor een van de buurtbewoners is het al de tweede moordaanslag die ze van dichtbij meemaakt.
Ben en Romana lopen met hun hondje Ari door de nieuwbouwwijk, waar de schietpartij zondagavond plaatsvond. De schoten? Die hebben ze niet gehoord. De sirenes, die kort daarna klonken, wel. Ze lagen al in bed.
"Ik dacht aan brand", vertelt Ben.
"Ja", vult Romana aan. "Ik dacht nog: heb ik de kaarsjes wel uitgedaan?"
"Maar ze reden ons huis voorbij", zegt Ben.
quote:Bronnen: man ontmaskerd in programma Alberto Stegeman
’Slachtoffer fatale schietpartij Zuidland epohandelaar Danny de Vries’
Haha ja kansloos, slachtoffer eist mondkapje bij Alberto maar zelf neus niet bedektquote:Op zondag 8 januari 2023 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Dan wil je een mondkapje op tijdens een interview en dan draag je hem niet goed ________!!!!!
Zo is dat, en na die 10 maanden gratis hotelverblijf met glasvezel internet mag meneer weer met een schone lei de maatschappij in. Uitkeringkje aanvragen als ie wil.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:54 schreef Dutch_view het volgende:
Niet bij de rechtzaak vanwege kerona
Wel 10 maanden zitten in het staatshotel
Ah slachtoffers worden van belastinggeld terugbetaald. Van die klojo gaat geen geld komen
Thuiszorg neemt allerlei rotzooi aan. Dit is niks nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2023 22:32 schreef JanGroen het volgende:
Tja, iemand over de vloer hebben waarvan je de achternaam niet eens weet en die persoon dan vragen om je internetbankieren te actieveren. Laat ik het vanwege de leeftijd van het slachtoffer naïef noemen.
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popoquote:
Als de dader aanwezig is, lijkt me 112 geen probleem. Dan is er wel enige spoed.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popo
Geen spoed lijkt mij nee, maar wel een heterdaadje, dus op zich zou het kunnen. Ook is het volgens mij niet zo snel strafbaar, alleen bij misbruik.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popo
Zit daar tegenwordig geen boete of tenminste inflatiecorrectie bij?quote:Op zondag 15 januari 2023 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
120 uur taakstraf en alles terugbetalen
120 uur taakstraf voor moord, niet te geloven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zit daar tegenwordig geen boete of tenminste inflatiecorrectie bij?
Overigens zou Toon's overlijden ook nog weleens met deze situatie te maken kunnen hebben. Je ziet vaak dat ouderen kort na elkaar sterven door verdriet. Wil niet zeggen dat dat hier het geval is maar het zal niet hebben geholpen.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
120 uur taakstraf voor moord, niet te geloven.
Wat een verrassing!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Weet nu wel wat Alberto gaat zeggen. Er is niets betaald
Inderdaad, slechts een enkele keer doen ze dit ook echt. Het vervelende is dat Alberto verder ook niet meer kan doen dan zijn kop in beeld brengen en wat tegen hem aan lullen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef Dutch_view het volgende:
Het is zo voorspelbaar heh, oplichters die zeggen dat ze zo'n spijt hebben en alles beloven terug te betalen.
Yeah right, de eerste moet nog geboren worden
True, anders zou zijn gezicht geblurd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Weet nu wel wat Alberto gaat zeggen. Er is niets betaald
ja tis echt heel treurig in Nederland. Heb jarenlang ook naar Avro Tros Opgelicht gekeken en daar zag je precies dezelfde figuren steeds weer terug komen. Af en toe ging er eentje de cel in maar een jaar later zag je ze gewoon weer in het programma zittenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef GwaiLow het volgende:
Eigenlijk is dit een zeer interessant en leerzaam programma voor oplichters. Ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die niet beginnen met dit soort praktijken omdat ze bang zijn voor gedoe met politie en justitie. Vervolgens zien ze in dit soort programma's keer op keer dat de politie toch niets doet, of kan doen. Weet zeker dat mensen die toch al met criminele gedachten rondlopen, dit net dat kleine duwtje geeft die ze nodig hadden om er ook daadwerkelijk mee te beginnen. En natuurlijk zouden ze het vervelend vinden als Alberto ineens op de stoep staat, maar als dat hun enige zorg is(?).
Zal de auto van John de Mol zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 22:08 schreef StephanL het volgende:
Werkt Alberto op provisie met zijn dikke auto?
@ikweethetooknietquote:Op zondag 12 februari 2023 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Poep en Alberto, het blijft een bijzondere combi
quote:
Ja, die pipo die die unit huurde is hier hoofdschuldig in mijn ogen. Gewoon de huur betalen als je geen gezeik wilquote:Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is dit voor dom verhaal? Je betaalt je huur niet, je unit wordt ontruimt, dat is niet heel gek toch?
De huur is gewoon betaald maar er was een conflict over de elektriciteit. Volgens contract was dat inclusief maar daar was Mercedesmeneer het niet mee eens. Althans, zo begreep ik het, het is een vaag verhaal. Er moet allerlei schriftelijke communicatie zijn dunkt me dus dat is simpel boven water te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is dit voor dom verhaal? Je betaalt je huur niet, je unit wordt ontruimt, dat is niet heel gek toch?
Poepen ? Omdat het te spannend wordtquote:
Incassobureau "Met de losse handjes"?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
2 ton willen we zien of we verbouwen je hoofd
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Incassobureau "Met de losse handjes"?
Betaad de overheid dat niet tegenwoordig en de overheid haalt het geld bij de oplichter...?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef monkyyy het volgende:
2 maanden de cel in? En de centjes dan? Komen die terug
Morgen het dubbele terug?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Met plasma techniek vervuilde grond schoonmaken en er komt letterlijk goud uit. Wie wil mij 20k lenen
We hebben ook nog een begrafenis, dus wie wil even schokken voor een kek bloemstukkie?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Met plasma techniek vervuilde grond schoonmaken en er komt letterlijk goud uit. Wie wil mij 20k lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |