Zal de auto van John de Mol zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 22:08 schreef StephanL het volgende:
Werkt Alberto op provisie met zijn dikke auto?
@ikweethetooknietquote:Op zondag 12 februari 2023 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Poep en Alberto, het blijft een bijzondere combi
quote:
Ja, die pipo die die unit huurde is hier hoofdschuldig in mijn ogen. Gewoon de huur betalen als je geen gezeik wilquote:Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is dit voor dom verhaal? Je betaalt je huur niet, je unit wordt ontruimt, dat is niet heel gek toch?
De huur is gewoon betaald maar er was een conflict over de elektriciteit. Volgens contract was dat inclusief maar daar was Mercedesmeneer het niet mee eens. Althans, zo begreep ik het, het is een vaag verhaal. Er moet allerlei schriftelijke communicatie zijn dunkt me dus dat is simpel boven water te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is dit voor dom verhaal? Je betaalt je huur niet, je unit wordt ontruimt, dat is niet heel gek toch?
Poepen ? Omdat het te spannend wordtquote:
Incassobureau "Met de losse handjes"?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
2 ton willen we zien of we verbouwen je hoofd
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Incassobureau "Met de losse handjes"?
Betaad de overheid dat niet tegenwoordig en de overheid haalt het geld bij de oplichter...?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef monkyyy het volgende:
2 maanden de cel in? En de centjes dan? Komen die terug
Morgen het dubbele terug?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Met plasma techniek vervuilde grond schoonmaken en er komt letterlijk goud uit. Wie wil mij 20k lenen
We hebben ook nog een begrafenis, dus wie wil even schokken voor een kek bloemstukkie?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Met plasma techniek vervuilde grond schoonmaken en er komt letterlijk goud uit. Wie wil mij 20k lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |