Thuiszorg neemt allerlei rotzooi aan. Dit is niks nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2023 22:32 schreef JanGroen het volgende:
Tja, iemand over de vloer hebben waarvan je de achternaam niet eens weet en die persoon dan vragen om je internetbankieren te actieveren. Laat ik het vanwege de leeftijd van het slachtoffer naïef noemen.
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popoquote:
Als de dader aanwezig is, lijkt me 112 geen probleem. Dan is er wel enige spoed.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popo
Geen spoed lijkt mij nee, maar wel een heterdaadje, dus op zich zou het kunnen. Ook is het volgens mij niet zo snel strafbaar, alleen bij misbruik.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar? Dit is toch geen spoed welde popo
Zit daar tegenwordig geen boete of tenminste inflatiecorrectie bij?quote:Op zondag 15 januari 2023 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
120 uur taakstraf en alles terugbetalen
120 uur taakstraf voor moord, niet te geloven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zit daar tegenwordig geen boete of tenminste inflatiecorrectie bij?
Overigens zou Toon's overlijden ook nog weleens met deze situatie te maken kunnen hebben. Je ziet vaak dat ouderen kort na elkaar sterven door verdriet. Wil niet zeggen dat dat hier het geval is maar het zal niet hebben geholpen.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
120 uur taakstraf voor moord, niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |