wat voor huidskleur is die vrouwmens danquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat één van de hoofdrolspelers in GTA 6 een vrouwmens is?
@:Firefox1 graag ook jouw mening
Wat een debiele suggestie sowieso van die minister.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Kleine glimlach @:onlogisch
de jurk op zich nog wel grappig, schoenen wel heel lomp en passen net als hoed en tas niet echt bij de jurk (of misschien is het een setje), slechte stylist.quote:
Ik speel geen GTA meer sinds San Andreas, het is al 20 jaar hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat één van de hoofdrolspelers in GTA 6 een vrouwmens is?
@:Firefox1 graag ook jouw mening
Ik ken wel een user waarmee ik samen zou kunnen douchen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een debiele suggestie sowieso van die minister.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
de jurk op zich nog wel grappig, schoenen wel heel lomp en passen net als hoed en tas niet echt bij de jurk (of misschien is het een setje), slechte stylist.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken wel een user waarmee ik samen zou kunnen douchen.
waar heb je wel verstand van?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Leuk setje, de jurk is nog het minste van alles, goede stylist.
Het is altijd oorlog in de zandbak, dat wist ik al toen ik een peuter was.quote:
Pax?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou kunnen is iets anders dan willenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@Orientequote:Op dinsdag 20 september 2022 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou kunnen is iets anders dan willen
Waar het niet mee kan is vermoedelijk iemand als @:oriente. (lol)
heb ook helemaal niks met dat volk, heeft ook een stukje met mentaliteit te maken. Liever ver vandaan blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is altijd oorlog in de zandbak, dat wist ik al toen ik een peuter was.
Dan was het daar nog als de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:36 schreef KingRoland het volgende:
kun je nagaan als daar geen olie was
Ik heb niks met die hele kermis, toch heb ik op dit filmpje geklikt.quote:
En de stylist van Kerrolijn?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
de jurk op zich nog wel grappig, schoenen wel heel lomp en passen net als hoed en tas niet echt bij de jurk (of misschien is het een setje), slechte stylist.
Dat was denk ik Bennie Jolink.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de stylist van Kerrolijn?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |