Deze:quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:30 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een raar autootje.
Kan je nog beter een Berlingo halen ofzo.
TS legde een vruchteloos bezoekje af aan Blaf Trucks.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:18 schreef blomke het volgende:
Lopen we de showroom binnen, komt er een grote zwarte hond
quote:
Vind ik wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik hoef er voor mezelf ook geeneen.
niet?quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een boomer was.
Nog niets van geleerd dus.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:49 schreef Socios het volgende:
Ja, dus de volgende keer niet meer naar zo’n pauperhandelaar.
Honten are godsquote:
Waarom? Dat vraag ik mij altijd af als ik mensen in een CHR zie rijden. Als je een Toyota hybride wil rijden omdat ze zuinig zijn, kan je beter een corolla nemen. Als je comfort zoekt, kan je beter de camry nemen (of een Lexus). En als je een mini-suv zoekt, kan je beter de rav-4 nemen.quote:
Toen we ooit bij Radagast thuis op de bank naar een film zaten te kijken kwam opeens één van de Leonbergers die graag aan de kruis van Gandhi ging ruiken en likken...quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:18 schreef blomke het volgende:
Gaan we weer op occasionjacht, denken we ergens de ideale auto: Toyota CH-R Hybride met de goed kleur (metallic iriserend rood). Lopen we de showroom binnen, komt er een grote zwarte hond met kwijl uit z'n bek aan mijn genitaliën snuffelen. Rechtsomkeert gemaakt, de autoverkoper verbouwereerd achterlatend.
Klacht: kwijlende, loslopende grote hond in autoshowroom
ahahaah en toen kwamen er ook ooms met tassen moreno door de mcdrivequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:22 schreef Cockwhale het volgende:
Liep laatst langs een nogal bijzondere showroom, rode lampen en al, ik stap naar binnen, komt de zus van TS' ineens met kwijl uit d'r bek aan mijn genitaliën snuffelen. Heb haar ff flink verbouwd achter gelaten.
Jij was daar ook? 🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 september 2022 01:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
ahahaah en toen kwamen er ook ooms met tassen moreno door de mcdrive
De Corolla associeer ik met een burgerlijk koekblik met krijsende etterbakjes op de achterbankquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:04 schreef knoopie het volgende:
Waarom? Dat vraag ik mij altijd af als ik mensen in een CHR zie rijden. Als je een Toyota hybride wil rijden omdat ze zuinig zijn, kan je beter een corolla nemen. Als je comfort zoekt, kan je beter de camry nemen (of een Lexus). En als je een mini-suv zoekt, kan je beter de rav-4 nemen.
Dus waarom wil jij per sé de chr?
Ah ok. Dus het gaat je enkel om het uiterlijk. Leek mij al de enige goede verklaring om een C-HR te willen kopen.quote:Op zondag 18 september 2022 10:09 schreef blomke het volgende:
[..]
De Corolla associeer ik met een burgerlijk koekblik met krijsende etterbakjes op de achterbank. De Camry is veel te groot en idem verbruik.
De CH-R is zuinig, erg uniek qua uiterlijk en sportief.
Ook het innerlijk: het heeft een beetje een cockpit idee achter het stuur. De Toyota Camry ziet er al helemaal niet uit.quote:Op zondag 18 september 2022 10:31 schreef knoopie het volgende:
Dus het gaat je enkel om het uiterlijk. Leek mij al de enige goede verklaring om een C-HR te willen kopen.
Hij is inderdaad wel een stuk origineler qua uiterlijk dan die andere saaie modellen van Toyota.
Heb je al een ander exemplaar gevonden?quote:Op zondag 18 september 2022 10:39 schreef blomke het volgende:
Ook het innerlijk: het heeft een beetje een cockpit idee achter het stuur. De Toyota Camry ziet er al helemaal niet uit.
Het is zondag ja.quote:Op zondag 18 september 2022 11:03 schreef Socios het volgende:
Heb je al een ander exemplaar gevonden?
quote:
Nou, deze Yaris...quote:Op zondag 18 september 2022 10:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ah ok. Dus het gaat je enkel om het uiterlijk. Leek mij al de enige goede verklaring om een C-HR te willen kopen.
Hij is inderdaad wel een stuk origineler qua uiterlijk dan die andere saaie modellen van Toyota.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
De achterzijde is weer meer Corolla achtig. Haalt het niet bij de CR-Hquote:Op zondag 18 september 2022 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, deze Yaris...
[ afbeelding ]
Okee hybride dus pisnichtenmateriaal, maar qua uiterlijk is ie best mooi.
De achterzijde van je moeder gisteravond ook nietquote:Op zondag 18 september 2022 12:03 schreef blomke het volgende:
[..]
De achterzijde is weer meer Corolla achtig. Haalt het niet bij de CR-H
De yaris ziet er best grappig uit inderdaad. Maar als TS in de categorie van de chr zoekt, dan zal de yaris wel wat te klein zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, deze Yaris...
[ afbeelding ]
Haten op hybride is nogal 2005…quote:Okee hybride dus pisnichtenmateriaal, maar qua uiterlijk is ie best mooi.
quote:Op zondag 18 september 2022 13:50 schreef knoopie het volgende:
Maar als TS in de categorie van de chr zoekt, dan zal de yaris wel wat te klein zijn.
Ik zou daar ook geen auto kopen als er een hond vrij rond loopt in de showroom. Niet vanwege de hond zelf, maar vanwege het soort mensen die dat doen. Weinig professioneel.quote:Op zondag 18 september 2022 15:30 schreef Seeburg54 het volgende:
Laat je nou serieus de kans op zo'n auto lopen om een hondje??
Man up!!
Huilie huilie.quote:Op zondag 18 september 2022 15:43 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik zou daar ook geen auto kopen als er een hond vrij rond loopt in de showroom. Niet vanwege de hond zelf, maar vanwege het soort mensen die dat doen. Weinig professioneel.
Bovendien staan er waarschijnlijk nog tien van dat soort auto’s te koop, dus zo een buitenkansje is dat nu ook weer niet, dat hij hem per sé hier moet kopen.
Waarom zou je je geld geven aan mensen die je niet aan staan? Voor hem zijn er tien andere autoverkopers te vinden die dezelfde auto te koop hebben.quote:
Ik weet niet of het nieuws de laatste tijd een beetje gevolgd hebt, maar door het gezeik met Rusland en de brandstofprijzen is er nogal een run op zuinige auto's ontstaan. Ze moeten ze tegenwoordig zelfs importeren. Geen idee wat die wortelenbak uit de OP zuipt trouwens.quote:Op zondag 18 september 2022 15:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom zou je je geld geven aan mensen die je niet aan staan? Voor hem zijn er tien andere autoverkopers te vinden die dezelfde auto te koop hebben.
Ben het hier wel mee eens... Toen hij net uit kwam moest ik er enorm aan wennen, maar hij is zuinig, sportief en suv-ishquote:Op zondag 18 september 2022 10:09 schreef blomke het volgende:
[..]
De Corolla associeer ik met een burgerlijk koekblik met krijsende etterbakjes op de achterbank. De Camry is veel te groot en idem verbruik.
De CH-R is zuinig, erg uniek qua uiterlijk en sportief.
4L/100km.quote:Op zondag 18 september 2022 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nieuws de laatste tijd een beetje gevolgd hebt, maar door het gezeik met Rusland en de brandstofprijzen is er nogal een run op zuinige auto's ontstaan. Ze moeten ze tegenwoordig zelfs importeren. Geen idee wat die wortelenbak uit de OP zuipt trouwens.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
dan moet je je kloten maar eens wassen smeerlap
Valt wel een beetje mee hoor. Er staan 600 advertenties online voor dezelfde auto.quote:Op zondag 18 september 2022 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nieuws de laatste tijd een beetje gevolgd hebt, maar door het gezeik met Rusland en de brandstofprijzen is er nogal een run op zuinige auto's ontstaan. Ze moeten ze tegenwoordig zelfs importeren. Geen idee wat die wortelenbak uit de OP zuipt trouwens.
Dat is officieel. In de praktijk waarschijnlijk eerder rond de 5L/100km als je anticiperend rijdt. Maar nog altijd beter dan bijna elke niet-hybride benzine-auto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |