quote:
Hebben ze ook onderzoek gedaan naar Omtzigt?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Slim van Sywert om het via Pieter Omtzigt te doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Hebben ze ook onderzoek gedaan naar Omtzigt?
https://www.bd.nl/binnenl(...)a2a05eda91&auth_rd=1quote:Pieter Omtzigt hielp Van Lienden met ‘voorwoord’ voorstel
De onderzoekers van Deloitte schrijven dat Sywert van Lienden naar eigen zeggen voor de mondkapjeshandel koos na contact met het toenmalige CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt. Het Kamerlid zou hem op dat spoor hebben gezet.
Omtzigt zou ook gevraagd zijn voor ‘het team’ van Van Lienden, maar die bedankte voor de uitnodiging, schrijven de onderzoekers. Omtzigt verkeerde destijds ook in de veronderstelling dat Van Lienden ‘om niet’ zou werken, de weken na de eerste mondkap-order bleef Omtzigt aandringen bij ambtenaren - die deelden hun chagrijn onderling over Omtzigts aansporingen. Ook heeft Omtzigt een tekst geschreven die gebruikt is als ‘aanzet voor een voorwoord’ van de mega-deal die Van Lienden later kon sluiten.
Sywert had toch echt zelf de intentie gillend rijk te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.bd.nl/binnenl(...)a2a05eda91&auth_rd=1
Slimme zakenman dusquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een slimme zakelijke deal gesloten.
quote:
Met een ziel! (Electrische auto's hebben geen ziel!)quote:
Als het niet binnen de 4 seconden op de 100 zit word ik er niet warm vanquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met een ziel! (Electrische auto's hebben geen ziel!)
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het niet binnen de 4 seconden op de 100 zit word ik er niet warm van
quote:
Hihihihiquote:
Ombouwen is als flink vloeken in de kerk!quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:06 schreef svann het volgende:
Moeten al die oldtimers straks naar electrisch omgebouwd worden?
Die paar oldtimers zullen het klimaat niet verzieken.
Gewoon biobrandstofquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:06 schreef svann het volgende:
Moeten al die oldtimers straks naar electrisch omgebouwd worden?
Die paar oldtimers zullen het klimaat niet verzieken.
Het was niet alleen maar hosanna met de queen.... derksen zei dat ook al...quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:15 schreef svann het volgende:
Ik vond de docu over Charles' jeugd wel tragisch: al vanaf heel jong koel en afstandelijk behandeld.
Nee, die is lekker buiten aan het spelenquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
@:monkyyy is de kad al binnen?
[ afbeelding ]
Janken op de socials is helemaal de nieuwste rage nuquote:
Zit wat in... de van het gas af huizen zijn misschien de pineut...quote:Op maandag 19 september 2022 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ben je net van het gas af en mag je maar 2500 kWh verbruiken voordat je in de hoge tarieven wordt geplempt.
En @Gehrman die stadsverwarming heeft heeft ook pechquote:Op maandag 19 september 2022 23:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zit wat in... de van het gas af huizen zijn misschien de pineut...
Denk dat daar ook wel een regeling komt...quote:Op maandag 19 september 2022 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En @:gehrman die stadsverwarming heeft ook pech
Krijg ik geen gratis geld?quote:Op maandag 19 september 2022 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En @:gehrman die stadsverwarming heeft heeft ook pech
Ik heb nog niets over stadsverwarming gelezen.quote:
quote:Op maandag 19 september 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe hoog is je energie rekening
~~monkyyy
Weski vindt ook het een en ander.quote:Op maandag 19 september 2022 23:24 schreef dvdfreak het volgende:
bij dit item mis ik bellemangenot en roethofgenot
Die bestaan bij de gratie van hun publiek.quote:Op maandag 19 september 2022 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Laat het afgelopen zijn met de royaltywatcher. Lagen ze weggaan, allemaal, met hun serviele glimlachjes en hun eindeloze en geldverslindende geklets over totaal niets.
Gaat morgen weer sporten en op dieetquote:Op maandag 19 september 2022 23:37 schreef Bolasie het volgende:
Marc is wel weer een stuk dikker geworden
Het versterkt elkaar en het zijn bijna allemaal vreselijke mensen. Nou is dit misschien een van de minst erge(van der Linden).quote:Op maandag 19 september 2022 23:37 schreef svann het volgende:
[..]
Die bestaan bij de gratie van hun publiek.
En Trump (begrijpelijkerwijs).quote:Op maandag 19 september 2022 23:40 schreef NoCigar het volgende:
Hé, ik mistte de grootayatollah al! Ik heb me rotgezocht.
Als we ze in een kooi allemaal een lendendoek en een aardappelschilmesje geven en dan laten vechten, zijn we ook van zulke zaken af.quote:Op maandag 19 september 2022 23:42 schreef svann het volgende:
Bij Jinek dacht de deskundige dat Beatrix zo'n eerste rangs plaats had omdat ze goed bevriend was met Elizabeth.
Alles is voor Bassie Bocaj!quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
Marnix van Rij en Jeroen Smit over het maatregelenpakket van 18 miljard euro
Jetten wil nog wat doen voor energie intensieve bedrijven!quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ondernemers worden in alle gaten genaaid. Rutte wordt gedomineerd door Kaag. Very sad.
Ze weten wel waar geld te halen valt...quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Vennootschapsbelasting voor kleine BV's omhoog.
Zelfstandigenaftrek versneld afgebouwd
FOR afgeschaft
Geen energiesubsidie voor MKB
Overdrachtsbelasting op bedrijfspanden naar 10,4%
Box 2 tarief verhoogd
Belasting op bedrijfsauto's verhoogd
Ik wilde 1 á 2 werknemers in dienst nemen, maar laat maar zitten.
Maar dat kan niet! Personeelstekort!quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Vennootschapsbelasting voor kleine BV's omhoog.
Zelfstandigenaftrek versneld afgebouwd
FOR afgeschaft
Geen energiesubsidie voor MKB
Overdrachtsbelasting op bedrijfspanden naar 10,4%
Box 2 tarief verhoogd
Belasting op bedrijfsauto's verhoogd
Ik wilde 1 á 2 werknemers in dienst nemen volgend jaar, maar laat maar zitten. Ik blijf wel als zelfstandige doorklooien
Personeelstekort in combinatie met 5 miljoen uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dat kan niet! Personeelstekort!
Het vervelende is dat hij op een gasbel zit... en wij daar lekker van gebruik hebben gemaakt... die afhankelijkheid is niet goed geweest... onbetrouwbare gast...quote:
Electrische snuggie. Kost maar 100 watt ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Electrisch kacheltje is ook niet de oplossing...
Monkyyy business...quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
fiscale zaken is een monkyyy onderwerp
Gewoon ¤8 vragen voor een brood. Problem solved. Dit is wat het volk wil.quote:
Gelukkig is gas en olie lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:35 schreef Bocaj het volgende:
2050 gaat hem ook niet worden.... alles zonder fossiel kost zooooooooveel dat is niet eens te bevatten joh!
Gaat wel weer omlaag... misschien met gas niet meer naar zoals het was omdat rusland wegvalt... blijvend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig is gas en olie lekker goedkoop.
Gelukkig komt olie uit vriendelijke landen zoals het midden oosten die het beste met ons voor hebben en nog nooit de oliekraan hebben geknepen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat wel weer omlaag... misschien met gas niet meer naar zoals het was omdat rusland wegvalt... blijvend.
Die gasten willen nog steeds wel wat verdienen... komt wel goed.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig komt olie uit vriendelijke landen zoals het midden oosten die het beste met ons voor hebben en nog nooit de oliekraan hebben geknepen.
Ik zie het... 2 graden... of minder uiteraard....quote:
Ja, dus!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Er zal wel over Baudet gesproken worden...
Het gaat om het grotere geheel... tenminste dat heb ik begrepen uit zijn tekst...quote:Op woensdag 21 september 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Terwijl de kamer debatteert over uw koopkracht herstel, vindt Baudet het belangrijker wat er gebeurt op universiteiten in het buitenland.
Oh ja? Op welke manier dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef Bocaj het volgende:
WEF maakt echt meer kapot dan menigeen lief is...
Zo misplaatst dat vol ornaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Geen rang maar slechts de vermelding directeur terwijl hij in vol ornaat daar zit?
Iedereen die zich daarbij aansluit wordt zo langzamerhand door de hele wereld met een scheef oog aangekeken...quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef LinkseHippie het volgende:
[..]
Oh ja? Op welke manier dan?
Geen idee wat het protocol is en of dat officieel zo heet trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Zo misplaatst dat vol ornaat.
In uniform is prima, maar dit is geen bijzondere gelegenheid, dus is die franje is niet gepast.
Hij heeft wel een hele markante kale kop. Ik neem daar zo bevelen van aan...quote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Zo misplaatst dat vol ornaat.
In uniform is prima, maar dit is geen bijzondere gelegenheid, dus is die franje is niet gepast.
Messcherpe kaaklijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele markante kale kop. Ik neem daar zo bevelen van aan...
Dat zijn sam's.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Staan er ook patriot raketten gericht op rusland?
En nu mis je een citaat van Marcus Aurelius door Mark Tuitert.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op.![]()
Men moet nog wel brood bij die vast ook nog wel geredde bakker om de hoek kunnen kopen.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Yes, meer gratis spul dat we later moeten terugbetalen
Klopt wel, ieder land is 3 maaltijden verwijderd van een totale ineenstorting.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Men moet nog wel brood bij die vast ook nog wel geredde bakker om de hoek kunnen kopen.
Je doelt op die lollige butplug-suggestie bij Niemann?quote:Op donderdag 22 september 2022 23:27 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel geheime impulsen zou hij nu krijgen?
Ja, soryy,quote:Op donderdag 22 september 2022 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Je doelt op die lollige butplug-suggestie bij Niemann?
Vlaams en Iraans lijkt heel veel op elkaarquote:Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht eerst even dat het een Iraans accent was maar het gewoon Vlaams.
Dat blijkt, ze is verder accentloos.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vlaams en Iraans lijkt heel veel op elkaar
Tegenwoordig ook geforceerd tijdens het NOS nieuwsquote:Op donderdag 22 september 2022 23:40 schreef svann het volgende:
Wat haat ik die intro-videootjes, waarna doodleuk een 'maar nu eerst...' volgt.
Ja net als dat ze voor de reclame alle onderwerpen aankondigen om het vervolgens na de reclame weer opnieuw te doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:40 schreef svann het volgende:
Wat haat ik die intro-videootjes, waarna doodleuk een 'maar nu eerst...' volgt.
Ze veronderstellen de amerikaanse dementie, waarbij na de reclame de laatste minuten van voor de reclame worden herhaald.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:42 schreef Gehrman het volgende:
Ja net als dat ze voor de reclame alle onderwerpen aankondigen om het vervolgens na de reclame weer opnieuw te doen.
Een klein elementje in zijn urinebuis dan? Een onderhuidse chip anders?quote:Op donderdag 22 september 2022 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk niet dat Hans Niemann zo'n vibrerend ei in zijn hol had zitten.
Als Federer staat te spelen kijk ik dit niet.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die overige onderwerpen gaan ook nog wel.
@:monkyyy present
Dan gaan WE tennis kijken. @Coco @Gehrmanquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Federer staat te spelen kijk ik dit niet.
Kakkerlakvlag bij anti-Israël demonstratie is strafbaarquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan gaan WE tennis kijken. @:Coco @:Gehrman
Komt mooi op Eurosport.
Gaat nog wel even duren voordat hij de baan opgaatquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Federer staat te spelen kijk ik dit niet.
Die opa is toch met pensioen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voordat hij de baan opgaat
Laatste wedstrijd zometeen.quote:
Die gaan deze winter allemaal bevriezen in de loopgraven. Sad.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:55 schreef svann het volgende:
300.000 mannen uit vooral achteraf provincies, dat geeft wat minder gedoe onder de primium russen.
Laatste kunstje van de Zwitser is toch mooi om te zienquote:
Geen Op1 maandag. @Coco @monkyyyquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:23 schreef Arcee het volgende:
OP1-special vanuit Catshuis
Premier Rutte gaat uur lang in gesprek met Sven Kockelmann
Talkshow Op1 zendt maandag rechtstreeks uit vanuit het Catshuis in Den Haag. Omroep WNL komt met een Catshuis-special waarin journalist Sven Kockelmann een klein uur met premier Mark Rutte praat.
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-sven-kockelmann
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |