Buiten of is het een jacuzzi?!quote:
Goed bezig die mannenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Erik is bezig de zijkanten van de stelling kast te lijmen
Zeker hele dag mee bezig geweestquote:
Middagje ... na TL 's vertrekquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker hele dag mee bezig geweest
kniesoor die daar op letquote:
Lijkt op zo'n vakjeskast van Ikeaquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel nieuwsgierig waar voor het is.. maar dat zien we maandag of dinsdag
Maar volgens mij geen achterkant of wel?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt op zo'n vakjeskast van Ikea
Volgens mij hadden ze het daar wel over, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar volgens mij geen achterkant of wel?
Dat heb je de hele week al voor ontbijt lunch en avond eten volgens mij?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
de eten kuchen en
ik moet de leverwurst wegeten![]()
Gebeurd nogal eens.quote:
Dronken vrouwen vannacht, of bijna dronkenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Zo, heb ik nog wat gemist sinds gistermiddag?
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dronken vrouwen vannacht, of bijna dronken
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!
quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebben
Hier staan wel filmpjesquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.
Geen beter vermaak dan leedvermaak tochquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier staan wel filmpjes
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Anders keek ik het journaal wel inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak toch
Da nasleep was ook wel geinig.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebben
geen schaamte, helemaal goed!quote:
Nu is het er nog maar 1, wachten tot er meer komenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Martin wil volgens mij stiekem ontdekt worden als zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |