Geen idee hee, al hele seizoen en vorige eigenlijk loopt het nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou Paul? Waar gaat het mis?
Fortuna - Excelsior is eigenlijk de enige wedstrijd die er op papier leuk uitziet vind ik. Toch wel de degradatiekandidaten voor dit seizoen volgens menigeen, ondanks dat Excelsior goed uit de startblokken is vertrokken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een povere zaterdag, trouwens. Dat krijg je ook wel als de top-6 met elkaar clasht, morgen. Maar jeetje.
Fortuna had ik gewoon bovenaan rechterrijtje gezet, maar goed. Dit is wel een must-win voor ze, met de nieuwe coach Velazquez ook.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fortuna - Excelsior is eigenlijk de enige wedstrijd die er op papier leuk uitziet vind ik. Toch wel de degradatiekandidaten voor dit seizoen volgens menigeen, ondanks dat Excelsior goed uit de startblokken is vertrokken.
*edit*
RKC-Cambuur kunnen we ook wel in dat rijtje plaatsen.
nee? enige wedstrijd die we misschien niet hadden mogen verliezen was die tegen Cambuur thuis maar tegen een ajax, twente, heerenveen kun je sowieso al voorhand verwacht dat je daartegen kunt verliezenquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fortuna had ik gewoon bovenaan rechterrijtje gezet, maar goed. Dit is wel een must-win voor ze, met de nieuwe coach Velazquez ook.
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was echt wel mierenneuken zeg.
Zelfs met VAR gaat er genoeg misquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.
stomsquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.
Enigjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stom en soms gecombineerd.Leuk he.
Topidee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stom en soms gecombineerd.Leuk he.
jawelquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was toch geen penalty?
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was toch geen penalty?
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Pallet met stenen op Mario en Aletha.
Luister je de Dick Voormekaar Podcast niet? Daar is Mario wel leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Met Mario Been gaat alles goed.
Jammer.
Die keren dat hij bij ESPN zit is meer dan zat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Luister je de Dick Voormekaar Podcast niet? Daar is Mario wel leuk.
4-0quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:32 schreef fetX het volgende:
Zou het Vitesse lukken wel van een elftal te winnen dat niet kan voetballen?
Al het goeie. Doei doei ciao ciao doei.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Luister je de Dick Voormekaar Podcast niet? Daar is Mario wel leuk.
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
Vooral omdat @:Sked mega aan het juichen was toen Liverpool alsnog won van Ajax
moet persona non grata worden in de kuipquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Met Mario Been gaat alles goed.
Jammer.
Dat mag.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1-0 achter tegen Volendam.
Dat wordt degradatie.
Niemand mist Vitesse.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1-0 achter tegen Volendam.
Dat wordt degradatie.
Sorry dat ik niet zo van het juichen voor het vlaggetje ben.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen Liverpool natuurlijk.
Wel voor het andere vlaggetje.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo van het juichen voor het vlaggetje ben.
Welk ander vlaggetje?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel voor het andere vlaggetje.
Heel raar.
Henk zit al in de autoquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
En dan moet je dat hele teringeind nog terug.
Zolang het maar geen ziekenauto is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Henk zit al in de auto
Ja idd, die lopen er allemaal bij als de jeugd van onze oosterburen van 80 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hugo heeft het kapsel van een 17-jarige
Nog steeds en telkens is het matigquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC zoekt wel errug vaak Bel Hassani.
Iemand met een gescheurde kruisbandquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee rode kaarten
een penalty tegen
weggestuurde trainer
en een eigen goal. ´
Wat missen we nog op de bingokaart?
Zelf de mogelijke gelijkmaker dmv een strafschop in blessuretijd missen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee rode kaarten
een penalty tegen
weggestuurde trainer
en een eigen goal. ´
Wat missen we nog op de bingokaart?
Rkc gaat dit jaar makkelijk overleven jaquote:
Corona jaar was het verschrikkelijk maar daarna echt knap weten te herstellen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
RKC en Excelsior hebben ondanks de beperkte middelen altijd een degelijk team.
hoezo willen wij dat dan? kan zo een paar clubs noemen die je eerder liever kwijt dan rijk bent.quote:
FC Twente vorig seizoen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef KingRoland het volgende:
jezus waarom is RKC zo opeens goed? kan mij niet de laatste keer herinneren dat een club uit traditiegetrouw het rechterrijtje opeens het zo goed doet. Koekoek.
die zitten altijd in het linkerrijtje als ze in de Eredivisie spelen (lol)quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
FC Twente vorig seizoen.
In de zeven seizoenen voor die vierde plek zijn ze maar één keer in het linkerrijtje geëindigd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die zitten altijd in het linkerrijtje als ze in de Eredivisie spelen (lol)
Het kan soms wat helpen als je een volle helft met 11 tegen 9 mag spelen Roland.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:47 schreef KingRoland het volgende:
jezus waarom is RKC zo opeens goed? kan mij niet de laatste keer herinneren dat een club uit traditiegetrouw het rechterrijtje opeens het zo goed doet. Koekoek.
Wat vind jij van de superturk?quote:Op zondag 18 september 2022 05:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan soms wat helpen als je een volle helft met 11 tegen 9 mag spelen Roland.Het zit ze gewoon erg mee tot nu toe, veel is het niet hoor.
Ah heb ik ze toch overschat. Leuk voor de pubquizquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de zeven seizoenen voor die vierde plek zijn ze maar één keer in het linkerrijtje geëindigd.
Ook vroeg op? Je doelt op Yilmaz neem ik aan.quote:Op zondag 18 september 2022 05:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vind jij van de superturk?
Nou, zeg dat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:03 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk avondje voor Cambuur @:maxi-mus
is zeker een heerlijk voorgerecht, en kansjes voor Emmen om weer wat punten te pakken misschien ookquote:Op zondag 18 september 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat een hele mooie voetbalzondag worden vrienden! Met een heerlijk voorgerecht om 12:15.
quote:Op zondag 18 september 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat een hele mooie voetbalzondag worden vrienden! Met een heerlijk voorgerecht om 12:15.
Zondag 18 septemberquote:Op zondag 18 september 2022 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
Waar wordt welke wedstrijd uitgezonden?
Ja, die wedstrijd hoort er niet echt bijquote:Op zondag 18 september 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die gozert rechts heeft een flinke kegel gezien zijn kapseltje.quote:Op zondag 18 september 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Aad verandert inmiddels net zo vaak van mening als Johan.
Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen verwachtingen voor deze wedstrijd en toch valt het tegen.
Ben nu al klaar met deze voetbalmiddagquote:Op zondag 18 september 2022 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is echt niet om aan te gluren.
KingFloplandquote:
Heb wel zin in vanmiddag hoor, twee leuke wedstrijden.quote:Op zondag 18 september 2022 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben nu al klaar met deze voetbalmiddag
Ik zap weg.
Ze zoeken het allemaal maar uit!quote:Op zondag 18 september 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
@:littlerabbit zapt weg en daar is de goal
Was vorige week ook al zo geloof ik
Het is ineens een leuke wedstrijd, dus kijk maar nietquote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zoeken het allemaal maar uit!
Vorige week heb ik van 12:15 tot 23:00 gekeken vandaar mijn verstandige besluit vandaag.quote:Op zondag 18 september 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
@:littlerabbit zapt weg en daar is de goal
Was vorige week ook al zo geloof ik
Aad is een soort klaasweetalles.quote:Op zondag 18 september 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Aad verandert inmiddels net zo vaak van mening als Johan.
Ik zou je toch willen vragen om tijdens PSV - Feyenoord terug te komenquote:Op zondag 18 september 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week heb ik van 12:15 tot 23:00 gekeken vandaar mijn verstandige besluit vandaag.
Jammer dat ze tegelijkertijd zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb wel zin in vanmiddag hoor, twee leuke wedstrijden.
Gestemd op Kingflopland dus ik zal wel moeten.quote:Op zondag 18 september 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch willen vragen om tijdens PSV - Feyenoord terug te komen
Je bent welkom.quote:Op zondag 18 september 2022 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestemd op Kingflopland dus ik zal wel moeten.
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.quote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingFlopland
Ik las in het Feyenoordtopic alweer dat mensen tevreden zouden zijn met een gelijkspelletje
Feyenoord wint makkelijkquote:Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.
Als achteraf bleek dat er veel meer in zat ben je uiteindelijk toch teleurgesteld.
‘Hoop is uitgestelde teleurstelling.’
Dit soort wedstrijden staan altijd wel redelijk op zichzelf, maar van de afgelopen jaren geef ik ons dit jaar wel de grootste kans.quote:
Vet varkenquote:Op zondag 18 september 2022 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik eet een broodje gesmolten kaas.
Wat lekker zegquote:Op zondag 18 september 2022 13:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een boterham met kaas en ham
okequote:Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.
Als achteraf bleek dat er veel meer in zat ben je uiteindelijk toch teleurgesteld.
‘Hoop is uitgestelde teleurstelling.’
Ik vertrouw op jouw expertisequote:Op zondag 18 september 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
oke
Maar Feyenoord heeft wel iets van een plan en PSV helemaal niet, dus ik verwacht een makkelijke overwinning voor Feyenoord.
Niet naar de kerk geweest?quote:Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef KingRoland het volgende:
ik ben moe ik heb slecht geslapen dus ik ga een dutje doen
ben over een uur terug @:littlerabbit neem jij het van mij over?
Zodra de wedstrijd begint zal ik de boel strak handhaven hier, geen zorgen en slaap lekker.quote:Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef KingRoland het volgende:
ik ben moe ik heb slecht geslapen dus ik ga een dutje doen
ben over een uur terug @:littlerabbit neem jij het van mij over?
Tuurlijk niet. Misschien over 10 jaar.quote:Op zondag 18 september 2022 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was een goede spits, maar is het ook een goede trainer ?
Nee, dat is hij (nog) niet.quote:Op zondag 18 september 2022 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was een goede spits, maar is het ook een goede trainer ?
Je hebt geluk dat het regent zodat je krokodillen tranen niet zichtbaar zijn en je haast mannelijk lijkt.quote:Op zondag 18 september 2022 14:30 schreef Zorro het volgende:
Scheidsrechter Lindhout.
Dat wordt weer een drama. Niet speciaal voor een bepaalde club, die kwiebus kan er gewoon helemaal niks van.
Pol de VAR. Dat is dan wel drama voor een club. Voor PSV welteverstaan.
Wat hebben krokodillentranen (zonder spatie overigens) hiermee...quote:Op zondag 18 september 2022 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het regent zodat je krokodillen tranen niet zichtbaar zijn en je haast mannelijk lijkt.
Twente staat voorquote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze post vind ik niet leuk.
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hebben krokodillentranen (zonder spatie overigens) hiermee...
Oh er is gescoord.
Sterktequote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.
Sowquote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.
;iquote:Op zondag 18 september 2022 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan natuurlijk ook
;iquote:
overdrijf niet zoquote:Op zondag 18 september 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd gewoon medelijden met Ruud.Net even niet slim genoeg om tactisch genie Slot aan te kunnen.
Dat jij @GGMM zo noemt vind ik wel stoer.quote:Op zondag 18 september 2022 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop met het bevuilen van dit topic, kleuters.
@:kingroland
'Ruud is stom, Slot is een genie'quote:Op zondag 18 september 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh gaat het teveel over voetbal?
quote:Op zondag 18 september 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Ruud is stom, Slot is een genie'
wat een geweldig voetballend inhoudelijk statement
1-1, je onzin kan weer de prullenbak in
Feyenoord zit immers in je hart.quote:Op zondag 18 september 2022 14:47 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen, ik kijk vanaf NU ook mee
Roland heeft veel te veel druk op mijn schouders gelegd.quote:Op zondag 18 september 2022 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij @:GGMM zo noemt vind ik wel stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |