Vet varkenquote:Op zondag 18 september 2022 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik eet een broodje gesmolten kaas.
Wat lekker zegquote:Op zondag 18 september 2022 13:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een boterham met kaas en ham
okequote:Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.
Als achteraf bleek dat er veel meer in zat ben je uiteindelijk toch teleurgesteld.
‘Hoop is uitgestelde teleurstelling.’
Ik vertrouw op jouw expertisequote:Op zondag 18 september 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
oke
Maar Feyenoord heeft wel iets van een plan en PSV helemaal niet, dus ik verwacht een makkelijke overwinning voor Feyenoord.
Niet naar de kerk geweest?quote:Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef KingRoland het volgende:
ik ben moe ik heb slecht geslapen dus ik ga een dutje doen
ben over een uur terug @:littlerabbit neem jij het van mij over?
Zodra de wedstrijd begint zal ik de boel strak handhaven hier, geen zorgen en slaap lekker.quote:Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef KingRoland het volgende:
ik ben moe ik heb slecht geslapen dus ik ga een dutje doen
ben over een uur terug @:littlerabbit neem jij het van mij over?
Tuurlijk niet. Misschien over 10 jaar.quote:Op zondag 18 september 2022 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was een goede spits, maar is het ook een goede trainer ?
Nee, dat is hij (nog) niet.quote:Op zondag 18 september 2022 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was een goede spits, maar is het ook een goede trainer ?
Je hebt geluk dat het regent zodat je krokodillen tranen niet zichtbaar zijn en je haast mannelijk lijkt.quote:Op zondag 18 september 2022 14:30 schreef Zorro het volgende:
Scheidsrechter Lindhout.
Dat wordt weer een drama. Niet speciaal voor een bepaalde club, die kwiebus kan er gewoon helemaal niks van.
Pol de VAR. Dat is dan wel drama voor een club. Voor PSV welteverstaan.
Wat hebben krokodillentranen (zonder spatie overigens) hiermee...quote:Op zondag 18 september 2022 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het regent zodat je krokodillen tranen niet zichtbaar zijn en je haast mannelijk lijkt.
Twente staat voorquote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze post vind ik niet leuk.
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hebben krokodillentranen (zonder spatie overigens) hiermee...
Oh er is gescoord.
Sterktequote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.
Sowquote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik een spatie gebruik of niet met je smerige gezeik en preventief indekken.
???quote:
;iquote:Op zondag 18 september 2022 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan natuurlijk ook
;iquote:
overdrijf niet zoquote:Op zondag 18 september 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd gewoon medelijden met Ruud.Net even niet slim genoeg om tactisch genie Slot aan te kunnen.
Dat jij @GGMM zo noemt vind ik wel stoer.quote:Op zondag 18 september 2022 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop met het bevuilen van dit topic, kleuters.
@:kingroland
'Ruud is stom, Slot is een genie'quote:Op zondag 18 september 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh gaat het teveel over voetbal?
quote:Op zondag 18 september 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Ruud is stom, Slot is een genie'
wat een geweldig voetballend inhoudelijk statement
1-1, je onzin kan weer de prullenbak in
Feyenoord zit immers in je hart.quote:Op zondag 18 september 2022 14:47 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen, ik kijk vanaf NU ook mee
Roland heeft veel te veel druk op mijn schouders gelegd.quote:Op zondag 18 september 2022 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij @:GGMM zo noemt vind ik wel stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |