Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 18 september 2022 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen verwachtingen voor deze wedstrijd en toch valt het tegen.
Ben nu al klaar met deze voetbalmiddagquote:Op zondag 18 september 2022 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is echt niet om aan te gluren.
KingFloplandquote:
Heb wel zin in vanmiddag hoor, twee leuke wedstrijden.quote:Op zondag 18 september 2022 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben nu al klaar met deze voetbalmiddag
Ik zap weg.
Ze zoeken het allemaal maar uit!quote:Op zondag 18 september 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
@:littlerabbit zapt weg en daar is de goal
Was vorige week ook al zo geloof ik
Het is ineens een leuke wedstrijd, dus kijk maar nietquote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zoeken het allemaal maar uit!
Vorige week heb ik van 12:15 tot 23:00 gekeken vandaar mijn verstandige besluit vandaag.quote:Op zondag 18 september 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
@:littlerabbit zapt weg en daar is de goal
Was vorige week ook al zo geloof ik
Aad is een soort klaasweetalles.quote:Op zondag 18 september 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Aad verandert inmiddels net zo vaak van mening als Johan.
Ik zou je toch willen vragen om tijdens PSV - Feyenoord terug te komenquote:Op zondag 18 september 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week heb ik van 12:15 tot 23:00 gekeken vandaar mijn verstandige besluit vandaag.
Jammer dat ze tegelijkertijd zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb wel zin in vanmiddag hoor, twee leuke wedstrijden.
Gestemd op Kingflopland dus ik zal wel moeten.quote:Op zondag 18 september 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch willen vragen om tijdens PSV - Feyenoord terug te komen
Je bent welkom.quote:Op zondag 18 september 2022 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestemd op Kingflopland dus ik zal wel moeten.
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.quote:Op zondag 18 september 2022 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingFlopland
Ik las in het Feyenoordtopic alweer dat mensen tevreden zouden zijn met een gelijkspelletje
Feyenoord wint makkelijkquote:Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.
Als achteraf bleek dat er veel meer in zat ben je uiteindelijk toch teleurgesteld.
‘Hoop is uitgestelde teleurstelling.’
Dit soort wedstrijden staan altijd wel redelijk op zichzelf, maar van de afgelopen jaren geef ik ons dit jaar wel de grootste kans.quote:
Vet varkenquote:Op zondag 18 september 2022 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik eet een broodje gesmolten kaas.
Wat lekker zegquote:Op zondag 18 september 2022 13:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een boterham met kaas en ham
okequote:Op zondag 18 september 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren zou ik dat geen gekke uitslag vinden. Betekent niet dat ik niet liever win of daar niet voor zou willen gaan.
Als achteraf bleek dat er veel meer in zat ben je uiteindelijk toch teleurgesteld.
‘Hoop is uitgestelde teleurstelling.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |