Geen idee hee, al hele seizoen en vorige eigenlijk loopt het nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou Paul? Waar gaat het mis?
Fortuna - Excelsior is eigenlijk de enige wedstrijd die er op papier leuk uitziet vind ik. Toch wel de degradatiekandidaten voor dit seizoen volgens menigeen, ondanks dat Excelsior goed uit de startblokken is vertrokken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een povere zaterdag, trouwens. Dat krijg je ook wel als de top-6 met elkaar clasht, morgen. Maar jeetje.
Fortuna had ik gewoon bovenaan rechterrijtje gezet, maar goed. Dit is wel een must-win voor ze, met de nieuwe coach Velazquez ook.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fortuna - Excelsior is eigenlijk de enige wedstrijd die er op papier leuk uitziet vind ik. Toch wel de degradatiekandidaten voor dit seizoen volgens menigeen, ondanks dat Excelsior goed uit de startblokken is vertrokken.
*edit*
RKC-Cambuur kunnen we ook wel in dat rijtje plaatsen.
nee? enige wedstrijd die we misschien niet hadden mogen verliezen was die tegen Cambuur thuis maar tegen een ajax, twente, heerenveen kun je sowieso al voorhand verwacht dat je daartegen kunt verliezenquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fortuna had ik gewoon bovenaan rechterrijtje gezet, maar goed. Dit is wel een must-win voor ze, met de nieuwe coach Velazquez ook.
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was echt wel mierenneuken zeg.
Zelfs met VAR gaat er genoeg misquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.
stomsquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlang stoms gewoon terug naar de tijd zonder VAR.
Enigjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stom en soms gecombineerd.Leuk he.
Topidee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stom en soms gecombineerd.Leuk he.
jawelquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was toch geen penalty?
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was toch geen penalty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |