quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2022 03:16 schreef Ulx het volgende:
Trump hieft iets anders aan zijn hoofd. Als hij morgen niks levert krijgt hij geen documenten terug. Dan zal hij zijn rechter moeten vragen om rechter Dearie aan te spreken.
[ twitter ]
quote:
Het is ook gewoon onzin. Of ze nou geclassificeerd zijn of niet in beide gevallen is Trump strafbaar. Ook ongeclassificeerde documenten zijn niet zijn eigendom.quote:
quote:Mr. Trump's team had recommended Judge Dearie as a possible special master, and the Justice Department agreed.
The website Axios reported that the Trump team did so because the lawyers believed that the judge shared their skepticism of the F.B.I., because he was one of the judges on the Foreign Intelligence Surveillance Court who approved of warrants to surveil a 2016 Trump campaign adviser named Carter Page. Two of the four warrants the court approved were later declared invalid.
McConnell mag dan niet zo gestoord als Trump zijn maar de ervaring heeft geleerd dat als het erop aankomt McConnell maar één ding belangrijk vindt: de verkiezingen winnen.quote:Op maandag 19 september 2022 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En ondertussen maakt hij de Republikeinse partij ook kapot. Niet dat mij dat veel kan schelen, maar het is zo pijnlijk om te zien hoe ze allemaal als willige slachtoffers door Trump naar de guillotine worden geleid.
Je zou zeggen dat Mitch McConnel wel de macht en de lef zou hebben om dat tij te keren, maar nee.
J.D. Vance van Ohio stond er bij en keek ernaar.
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)hio-rally/index.html
quote:
genot..quote:Op dinsdag 20 september 2022 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ twitter ]
Antwoord Trump-team: dat willen we niet want dat is onderdeel van onze verdediging tegen een strafrechtelijke aanklacht
Het moet toch niet gekker worden!![]()
[ twitter ]
Toen het voor de zoveelste keer voorbijkwam op twitter, heb ik geklikt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
Dit kon wel eens het belangrijkste statement Trump in lange tijd zijn.
Voight vraagt zich in ieder geval of het allemaal goed genoeg is, nog net niet de schoen van de koning kussend...
Je lacht je af en toe toch de ballen uit je broek met deze clownsquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toen het voor de zoveelste keer voorbijkwam op twitter, heb ik geklikt.![]()
Vijf minuten van mijn leven verloren.
Zelfs de dementerende bewoners praatten destijds zinniger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |