Je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zijn zak zegt hem, je moet knuffelen is
egal wie
Wendyquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd. 2 is veel te karig overdag.
Als Wanda weg gaat zal het een stuk rustiger worden.
Jaaa een RLS met gratis drankquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten nog steeds te genieten van hun vermeende "sluttengedrag" bijna glunderend dat ze zoveel tv gemaakt hebben, blijf er maar drank in gooien![]()
[ afbeelding ]
Huub is trots op ze.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten nog steeds te genieten van hun vermeende "sluttengedrag" bijna glunderend dat ze zoveel tv gemaakt hebben, blijf er maar drank in gooien![]()
[ afbeelding ]
Wendy wist al niet meer tegen wie ze allemaal aan heeft zitten rijden in de hottubquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het niet weer gebeuren! Anders gele kaart..quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
solly
hond moest heel snel naar buiten
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren! Anders gele kaart..
Berend legt het even uit.. hij zag niet haar tong naar binnen gaan bij "iemand" maar wel dat haar bibs steeds boven water kwam en ze haar lichaam tegen iedereen aanduwde...quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wendy wist al niet meer tegen wie ze allemaal aan heeft zitten rijden in de hottub
Ik ben er niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:28 schreef Whuzz het volgende:
Nadir zit er tussenin met een blik van "uhoh..."
Berend draait ook met de wind meequote:Op vrijdag 16 september 2022 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Berend legt het even uit.. hij zag niet haar tong naar binnen gaan bij "iemand" maar wel dat haar bibs steeds boven water kwam en ze haar lichaam tegen iedereen aanduwde...To zover Berends hottub verslag
Berend is een stiekeme stokerquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend draait ook met de wind mee
tegen wendy zegt hij valt wel mee
tegen een ander dat ze echt te ver ging
Het boeit Mama geen reet, in het gunstigste geval krijgt Mama het allemaal pas ergens volgend jaar te horenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:29 schreef Gia het volgende:
Heb effe terug zitten lezen, in de streamverslagen staat niet veel, helaas, maar wat een nacht!
Ondertussen luisterend naar de stream. Een Babette die tegen iedereen loopt te verkondigen wie allemaal slangen zijn, omdat die teveel roddelen. Ze is zelf de grootste slang.
En dan het gedrag van Wendy vannacht. Ik ben zelf niet de preutste, maar als je 2 kinderen van 9 en 14 hebt, dan ga je niet op beeld zitten zoenen met een 12 jaar jongere vent. Die kinderen moeten vandaag weer naar school!
En dan denken dat het nog niet uitgezonden is! Weten die echt niet dat er live-streams zijn?
Of achter de keuken met twee messen in zijn rugquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Nadir ligt aan het eind met 2 dames in bed
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of achter de keuken met twee messen in zijn rug
Mama wil alleen maar nieuwe tietenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het boeit Mama geen reet, in het gunstigste geval krijgt Mama het allemaal pas ergens volgend jaar te horen
In welk geval ze met een ~miljoen thuis komt en dan is alles snel vergevenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het boeit Mama geen reet, in het gunstigste geval krijgt Mama het allemaal pas ergens volgend jaar te horen
aaienquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe heeft ook rare dingen gedaan?
Nou poeh hee.quote:
maar je mag niet roddelen over Wendyquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:32 schreef mootie het volgende:
Wendy roept voor het gemak maar even dat Mirthe ook rare dingen heeft gedaan.
Onzedelijk gedrag.quote:
Die waait ook met alle winden mee, daar over gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe steeds : 'Maar ik ben ook niet boos'
Hoequote:Op vrijdag 16 september 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe steeds : 'Maar ik ben ook niet boos'
Steiger, in opdracht van de Febo, voor opdracht maandag.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
Bobbies de Bouwerts? wat gaan ze maken, en van welk geld kont al dat hout?
[ afbeelding ]
Is een opdracht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat is simpel. Het is voor een opdracht van volgende week.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh gemistquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Steiger, in opdracht van de Febo, voor opdracht maandag.
wendy;s definitie misschienquote:
Omdat ze haar roes nog lag uit te slapenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Waarom komen ze naar jou [Zoe], en niet naar mij?'
Nou .... omdat het Zoe was die overal liep te roeptoeteren.
Hangt er een beetje vanaf wat ze geaaid heeftquote:
Een stellage en die moet maandag klaar zijn voor een opdracht. Wat de opdracht is weten ze nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
Bobbies de Bouwerts? wat gaan ze maken, en van welk geld komt al dat hout?
[ afbeelding ]
Thanks,nu snap ik het.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wendy;s definitie misschien
wel tong er in maar niks voelen??![]()
geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2022 12:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat ze geaaid heeft
Een vergelijking maken met Utopia wordt niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik was al bang dat ze een penthouse gingen bouwen voor de meestverdienende Elite.
Ze probeert er nog wat van te maken. Met zo'n basis ben je dan wel even bezig hequote:Op vrijdag 16 september 2022 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Jezus kut,je zit al 3 uur te make uppen en nu nog niet klaar?
Wat een BS. Het hele programma wordt vergeleken met BB en Utopia en zelfs een vleugje DGK na gisterenavond/nacht dus volledig on topic. Dat hou je toch.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vergelijking maken met Utopia wordt niet op prijs gesteld.
Nou, ze zijn al aardig op weg copy-cats te wordenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vergelijking maken met Utopia wordt niet op prijs gesteld.
Don`t blame me.quote:
ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
hebben ze er niet 1 iemand tussen zitten die bouwtechnisch inzicht heeft??
want Eric hoofd klusgroepquote:
Een stellage.quote:
die tekening die Marciano in de hand heeftquote:
Een soort van lanceerinstallatie die minimaal het gewicht van Zoe over een schutting kan verplaatsen.quote:
met of zonder make-up?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een soort van lanceerinstallatie die minimaal het gewicht van Zoe over een schutting kan verplaatsen.
Geen idee waarom verder.
Vies ordinair mens.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:43 schreef spapaars het volgende:
Nog maar een keer, het stopt niet!
[ afbeelding ]
je moet @DGK_Tegengas ff een dm sturenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:44 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag ik ga mij ff inlezen . gezocht naar filmpjes van dgk maar kan het niet vinden .iemand misschien een linkje voor mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |