ZOlang de gasten maar niet verward zijnquote:
Naar Robquote:
Ook ja, maar daar doelde ik niet opquote:
Een 0.0%?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook ja, maar daar doelde ik niet op
Nope. Dat zuip ik alle dagen.quote:
Dan weet ik het niet, koffie drink je ook alle dagenquote:
Een biefstuk mokum inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet, koffie drink je ook alle dagen
O wacht een lekker broodje ging je altijd halen voor je naar Rob ging?
Eet smakelijk voor zo/straksquote:
Ik had die flapdrol daarvoor allang afgeschreven toen hij bekend was geworden door een supermarkt jochie de helft van zijn omvang te bedreigen alsof hij het mondkapjebeleid heeft bedachtquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een crimineel die juicht om een moord en op het graf van hem wil dansen een fantopic geven en dat getrol ook nog meenemen in de SC hier. ...... ????
En dat noemt zich mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.
Ik had nog nooit van hem gehoord en dat had ik graag zo gehouden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had die flapdrol daarvoor allang afgeschreven toen hij bekend was geworden door een supermarkt jochie de helft van zijn omvang te bedreigen alsof hij het mondkapjebeleid heeft bedacht
Allang en breed opquote:
Alex is onze Godquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een crimineel die juicht om een moord en op het graf van hem wil dansen een fantopic geven en dat getrol ook nog meenemen in de SC hier. ...... ????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.
Alex is mijn favo youtubehero elke dag genietenquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet wijs.
Zelfs voor een trol actie is dit niet oke.
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Alex is mijn favo youtubehero elke dag genieten
Wow, vet boos.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.
Mafkees.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:55 schreef Maanvis het volgende:
als dit mag dan mag DTS ook wel weer open toch.
Leeuwardenquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sommige dingen snap ik gewoon niet.
Ja ik hoop dat er een x een fandag komt ofzo of meetandgreetquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in zijn hol kruipen.
Mafkees.
Jij gaat bij mij op negeer.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat er een x een fandag komt ofzo of meetandgreet
Valt hier mee, wat regen maar verder niks.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
Man man man, die bomen die hier staan![]()
Maar ze staan nog.
Ging hier zonet flink tekeer...quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Valt hier mee, wat regen maar verder niks.
Helaas niet, maar negeren kan wel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een mod kan je helaas niet blokkeren
Vind je dit nu echt grappig?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We kunnen het ook het Dode Peter R de Vries spel noemen, created by Alex Soze.
Dan komt het vast door de keuring
Eigenlijk niet, ben een beetje in een kuthumeur dus tegen alles aan het schoppenquote:
Ik snap hem welquote:
nouja aloa heeft wel gelijk, tis dom van me om daarop te happen. ik vond alex ook niet heel erg totdat ik dus dat filmpje over Peter R zag.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah.
volgens mij wel, weet niet meer zekerquote:
quote:
Ik krijg alleen gesnurk terug op mijn vraag.quote:
Hey Paulquote:
wat zal ik es doen, zou het hele dag gaan regenen heequote:
Ja is echt herfst achtig weer. Hier schijnt nu weer de zon, maar wel veel wind;quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]
wat zal ik es doen, zou het hele dag gaan regenen hee
hier ook zonnig hee, ga denk ik zo buiten spelenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt herfst achtig weer. Hier schijnt nu weer de zon, maar wel veel wind;
Geen idee wat jij moet gaan doen
Ga maar steppen of voetballenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
hier ook zonnig hee, ga denk ik zo buiten spelen
Nou dan heb je gelijk wat te doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:13 schreef Paul het volgende:
ohhh vandaag is market garden was wel lagge geweest om te kijken
quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klopt wel bij heel veel.
[ afbeelding ]
Heen en weer tussen hoop en vreesquote:
Jah daar word je heel naar van.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heen en weer tussen hoop en vrees
Eigenlijk is er geen hoop, maar je hoopt toch snap je wat ik bedoel
Nee niet echt, wanhopig wordt je er van.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah daar word je heel naar van.
Verstand en gevoel is niet altijd een goede combi.
Dat gaat er vast wel in, is vaak wel een opknapper.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt, wanhopig wordt je er van.
Ben nu een lekker pan snert voor hem aan het maken. Gepureerd ziekenhuis voedsel gaat hij van kokhalzen. Kijken of hij dit gepureerd wel lekker vindt.
ALs hij het maar lekker vindt dat is het belangrijkste Opknappen zal hij niet meer helaasquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat er vast wel in, is vaak wel een opknapper.
Dubbel is dat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij het maar lekker vindt dat is het belangrijkste Opknappen zal hij niet meer helaasDie verlamming zal nooit overgaan, en dit is zo geen menswaardig even meer. We hopen dat hij snel diep wegzakt en niet meer bij komt. Zodat verder ellende hem bespaart blijft.
Dank je Gizquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dubbel is dat.
Sterkte skeet.
Ook voor de rest van de familie.
Sterkte idd voor jou en de familiequote:Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij het maar lekker vindt dat is het belangrijkste Opknappen zal hij niet meer helaasDie verlamming zal nooit overgaan, en dit is zo geen menswaardig even meer. We hopen dat hij snel diep wegzakt en niet meer bij komt. Zodat verder ellende hem bespaart blijft.
Hey moemoequote:
Oef sterkte ⭐quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergensquote:Op zondag 18 september 2022 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe is met je mikey?
Lastig om je te vinden nu DTS niet langer onder is.
Zijn wij de nacht wachten op fok! Schrok wakker verdorrie door een onweersklap. Dacht eerst dat de Russen er warenquote:
Blijkbaar is niet iedereen wakker geschrokken haha, het is weer erg rustig hier.quote:Op zondag 18 september 2022 02:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn wij de nacht wachten op fok! Schrok wakker verdorrie door een onweersklap. Dacht eerst dat de Russen er waren
Ik ben er nog amper hier, ja het raakt meer en meer uitgestorven op ONZ. Vond dts wel een uitkomst op deze tijdstippen als je niet slapen kon. Maar goed, ff half jaartje wachtenquote:Op zondag 18 september 2022 02:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Blijkbaar is niet iedereen wakker geschrokken haha, het is weer erg rustig hier.
Dank je wel lieve Maanquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sterkte idd voor jou en de familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag je gisteren nog op TV ze zeiden dat je stonk![]()
Staat ook in de krant
https://www.telegraaf.nl/(...)s-van-zo-n-400-kg-opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey moemoe, lang niet gezienquote:
Ssst.quote:
Hey fanquote:
je liegtquote:Op maandag 19 september 2022 09:57 schreef 2xHenk het volgende:
Ik zie dat er een bericht geplaatst is, maar ik kan niet zien van wie
quote:
Hey 😉quote:
Ja de gezelligheid spat er af. 🤣🤣🤣🤣🤣quote:
Hey lekkuh wurstjuh 😉quote:
Dat is nooit verkeerdquote:
Heb je dat nou tegen mij?quote:
Ik ben, als de ns meewerkt, om 10:40 op het station. Ik ga eerst naar het plein, waar studenten samenkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Misschien zie ik je
Oh dan zit ik nog in de trein denk ik, of ik kom net aan op Centraal. Een vriendin van me is uitgenodigd om bij de troonrede te zijn. Ik ga mee als ondersteuning, niet mee naar binnen. Dus ik moet me een paar uurtjes vermaken in Den Haag.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben, als de ns meewerkt, om 10:40 op het station. Ik ga eerst naar het plein, waar studenten samenkomen.
Die Studenten is van 11 tot 12. daarna wat drinken bij het paviljoen malieveld. Daar kijk ik wel wat ik verder nog ga doen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan zit ik nog in de trein denk ik, of ik kom net aan op Centraal. Een vriendin van me is uitgenodigd om bij de troonrede te zijn. Ik ga mee als ondersteuning, niet mee naar binnen. Dus ik moet me een paar uurtjes vermaken in Den Haag.
Iedereen maar goed dat je erop uit bent vook Fok!quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je dat nou tegen mij?
Ben wel voor FOK! op pad, maar om dat nou werk te noemen?
Ik vind nog steeds dat FOK! @DJMO moet betalen voor dit werk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen maar goed dat je erop uit bent vook Fok!
Wat doet ze precies ?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat FOK! @:djmo moet betalen voor dit werk.
verslaggeving toch.quote:
Dr.M ik mis je wel een betje.quote:
Lekker daar blijven, heb ik er geen last vanquote:
Je had toch een kaart van de baas?quote:Op woensdag 21 september 2022 07:47 schreef Maanvis het volgende:
Heb mijn OV chipkaart prepaid omgezet naar NS flex basis
ja maar niet voor prive reizenquote:Op woensdag 21 september 2022 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je had toch een kaart van de baas?
ah.quote:
ja ik ga 'm ff goed monitorenquote:Op woensdag 21 september 2022 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah.
Ik weet niet hoe vaak je privé reist, maar het kan lonend zijn om dan te kiezen voor dal voordeel: https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2
Dan reis je standaard met 40% korting in de daluren.
Zei je dat ook letterlijk tegen hem?quote:Op woensdag 21 september 2022 13:24 schreef DJMO het volgende:
Uhhh. Waarom vraagt een veertienjarige of ik een aansteker nodig heb? Je mag helemaal niet roken of met vuur spelen snotaap!
Neuh, met de jeugd van tegenwoordig weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je dat ook letterlijk tegen hem?
Zag je hoe Kaag en Rutte de slappe lach kregen terwijl Marijnissen het had over de omstandigheden van de minima?quote:
Nee dank je. Maar we mogen elkaar dus weer taggen over Utrecht cs zie ik 😎quote:Op donderdag 22 september 2022 13:23 schreef DJMO het volgende:
Hey @:paul om 2 uur is er een event van Samsung op Utrecht cs voor hoog catherijne waarbij je telefoons kunt winnen. Iets voor jou?
LOL, liever niet, maar ik dacht dat jij wel te porren was voor dat event. Ze hebben een grote grijpmachine gemaakt van een dubbelgevouwen telefoon.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dank je. Maar we mogen elkaar dus weer taggen over Utrecht cs zie ik 😎
Ben niet altijd op Utr Echt cs🤣quote:Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zag er wel geinig uit. Werden ook best vette prijzen weggegeven
Goeie timing heb ik he? Was echt net wakker...quote:
Heel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goeie timing heb ik he? Was echt net wakker...
Ja, toen ben ik een minuut of twintig wakker geweest. Daarna maar terug naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel goed inderdaad.
Maar ik dacht al dat je wakker was omdat je om kwart over vier ook al had zitten posten.
Dank je wel lieverdquote:
Ik hoef niet te vragen hoe het gaat, dat kan ik zelf wel invullen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen hoe het gaat, dat kan ik zelf wel invullen denk ik.
Sterkte voor jullie allemaal.
De herfst is begonnen. Veel regen komende dagen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar heb ik geen last van.
Gevoel en verstand zijn verschillende dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Dank je wel. Het is dubbel aan de ene kant opgelucht dat het lijden bij hem voorbij is en de andere kant het verdriet. Hij was dan wel 92 maar was nog zo jong van geest en stond nog midden in het leven. Ging met de tijd mee. Als ik iets niet snapte van de Iphone belde ik hem, hij wist wel te vertellen hoe het moest. Had FB instagram en Whatapp,
quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
[..]
De herfst is begonnen. Veel regen komende dagen.
Dit is biefstuk mokum. Niet te evenaren door een ordinair broodje shoarmaquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:59 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zoiets ja, die van de shoarmaboer van hier in de buurt ziet er wat smakelijker uit
Lekker veel knoflooksaus erover, verlepte sla en melige tomaat erbijquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is biefstuk mokum. Niet te evenaren door een ordinair broodje shoarma
Valt mee, weest wel?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook regen in Ljouwert?
[ afbeelding ]
Heyquote:
leuk?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
The meg net gezien op HBO mooie film.
Ja primaquote:
gefeliciteerd PLYquote:
vroeg op. g0dm0rg0nquote:
Ja altijd toch, al moet ik zeggen dat ik de afgelopen 3 nachten goed heb geslapen voor mij doen.quote:
We gaan het zien.quote:Op zondag 25 september 2022 19:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep, word leuke denk ik. Belgen gaan vol gas las ik
Komt goedquote:Op zondag 25 september 2022 19:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Moeders k.t is vaders troostjij ook veel kijkplezier
Verhuizen is ook niet gratis.quote:Op zondag 25 september 2022 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
K moet door omstandigheden volgende week alweer verhuizen jammer want k was hier snel op me gemak.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2022 19:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Moeders k.t is vaders troostjij ook veel kijkplezier
Helaas nietquote:
Geen idee hoezo? Ik zit mobielquote:
Maak je maar geen zorgen hoor, passagiers zijn meestal met zichzelf bezig, niet met anderen. De enige die op jou hoort te letten is de conducteur, maar de kans dat je die tegenkomt is misschien 15%.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:41 schreef Paul het volgende:
Zit op FOK in de trein. Hopelijk ziet niemand mijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:41 schreef Paul het volgende:
Zit op FOK in de trein. Hopelijk ziet niemand mijn
Liep net langs en hij zei hallo. Denk ik een fanquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, passagiers zijn meestal met zichzelf bezig, niet met anderen. De enige die op jou hoort te letten is de conducteur, maar de kans dat je die tegenkomt is misschien 15%.
Wilde hij ook een handtekening?quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Liep net langs en hij zei hallo. Denk ik een fan
Dat ze wel langslopen maar niet controleren gebeurt vaker dan dat ze wel controlerenquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Het was de undercover GGZ-verzorger.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:56 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
12 dagen alquote:Op woensdag 28 september 2022 18:20 schreef devzero het volgende:
Als @:paul nou iedere 3 uur de TT even aanpast, dan lijkt het net of deze reeks goed loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |